- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
F1 24 - Íme a végső gépigény
gp Akik a Champions Editiont vásárolták meg azok már játszhatnak a programmal.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz belaazallat #5561 üzenetére
Hasonló, csak másfélszer annyi a kilométer, és az esőt/havat nem látott sem igaz rá, bár lehet hogy költői túlzás volt.
Blaise
Hajlandó vagyok 3 - 3,2 M-re módosítani, többet nem engedek
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #5589 üzenetére
Gyorsan eszi a benzint
Nem nagyon van olyan, nézesd át egy Volvo garázsban, ahol láttak már ilyet, AWD, Váltó, ahol lehetnek gondok ennyi idősen, de még konkrét példát nem hallottam, csak elmélet. Sem széria hibáról vagy egyéb problémáról, pedig én is néztem utána rendesen.
Tipp hogy a motortérben nézz körül mennyire vannak elöregedve a kábelek és műanyagok, ha soha nem kezelték ott lehetnek kezdődő gondok.
Én is most mostam és ápoltam le nemrég.
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #5591 üzenetére
Akksiból nekem Bosch S5 van benne, sima ólom savas, mondjuk abból az egyik legjobb. Szervizben azt mondták, hogy a láncos vezérlés görgőit feszítőit cserélték, mondtam hogy cseréljenek vízpumpát, azt mondta nem kell, mert komoly fém pumpa van benne, cserélni kell időben a hűtő folyadékot, hogy legyen jó a kenése és ennyi.
AWD olajat nem cserélnek, csak utána töltenek ha kell, pedig én is cseréltetni akartam.
Váltó olajat ezen még pont nem cseréltem, 40.000 mérföld van benne, de jövőre azért megejtem. Előző S80-amban cseréltem, ugyan azt a gyári Volvot tettem bele amit előírnak. -
FeRRaR1
őstag
Észak London, Muswell Hill £700 - £700 A V50 és az S80 biztosítása is, no claim bonus nélkül, tavaly talán £50-el volt több. Két személyre, ami nem volt kis mutatvány, mivel a párom 24 volt tavaly kötéskor.
Játszani kell a beállításokkal, amennyire lehet, számít nagyon hogy milyen bűnözési rátájú környéken laksz, illetve hogy hol parkol az autó: utca/privát/őrzött/garázs. Mindenki csodálkozni szokott, hogy ilyen kevés, landlordom két kocsijára pl £1250 16 év bónusszal
Viszont egy 20 éve sofőr ismerősömnek £300 évente...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Motion_Blur #5611 üzenetére
A lámpa párásodás nálam is előfordult izzó csere után, kikaptam a lámpát, le a hátsó ajtót, kiszedtem a gumi tömítést, gumi ápolóba áztattam egy éjszakára (AG Vinyl & Rubber) majd szárazra töröltem, vissza a helyére azóta jó. Persze a lámpa testet is hagytam száradni háttal felfele a radiátor mellett, plusz rásegítettem egy kis hajszárítóval. Ez kb 1 éve volt, azóta tökéletesen pára mentes.
Motortérmosáson pár hete voltam túl, nekem is gőzölt, a sűrű lamellák között megmarad a víz, pedig csak másnap indítottam be, a jelenség normális, az első probléma meg könnyen orvosolható.
Extra tipp, hogy ha a gumi ápolós dolog nem vállna be (másik kocsinál előfordult már) ott gumi ki, butil szalag be. [link]
[moderálva]
Szakmai topikban tilos hirdetni!
[ Módosította: Qru ]
-
FeRRaR1
őstag
Na jó, nem bírom ki, már megvettem a következő családi cirkálót, az Air Force One-t. Még mielőtt elment a V50 találtam egy nagyon jó ajánlatot, itt van pár hete, csinosítgatom, kárpit tisztítom, nemsokára elkészül a saját standard szerinti állapot.
Így a három álom Volvoból már kettő megvan.
S80 V8
XC 90 Executive V8
V70R -> van már csak vissza -
-
FeRRaR1
őstag
Abszolút gyökér kérdés.
Szint ég a pofám, de ez van.
A V50 MMM/P2001 Navis, 4 DVD, kesztyűtartóban az olvasó, tiszta sor.
Az XC90 MMM+ HDD Navis, DVD olvasó anyós ülés alatt, 2 DVD frissíti a programot és térképet.
Na de az S80 szopat, MMM2 4DVD + 1 szoftver update DVD, a 4 térkép DVD megvan, kéne infó a szoftveresről, honnan lehet beszerezni, ingyenes e, gondolom az, ha már egyszer fizettél a kocsiért. A másik fájó pontom, hogy hogy a fenébe cserélem ki a DVD-t, ülés alatt, csomagtartóba, kesztyű tartóba semmi, gondolom a CD táras fejegységben van(nak) a lemezek, szóval oda befér mind a 4? Hogyan lehet cserélni, mert kocsi menüből és navi menüből sem sikerült, és nem eszi meg a DVD-t mert kidobja egy idő után.Sokat próbáltam utána olvasni, de nem jutottam tovább.
-
FeRRaR1
őstag
Köszönöm
Nem volt egyszerű, még egyszer megnéztem ott ahol az egyben volt, semmi, mondjuk fura is lett volna, ha valaki gyorsan oda teszi egy éjszaka alatt
Persze az a 15 perc sem ment el haszontalanul, bőr és textil tisztítás és ápolás
Elég nagy ugrás, 2007-esről 2014-esre frissíteni a térképet + szoftvert, de megcsináltam az S80-on is és az XC90-en is. Persze belföldön jobb a waze, de nincs mindenhol internet, vagy külföldön több országot átszelve, pl jobb, de városon belül továbbra is google vagy mostanában inkább az említett waze.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Kiforrott technika, végletekig tökéletesített 5 hengeres dízel motorral, kényelmes, nagy, jól pakolható, ilyen fiatalon nem sok baja lehet, 100.000 környékén kapjon egy váltó olaj cserét ha automata, haldex AWD olaj szintjére is kukkantsanak rá, kapja meg mindig a szervizt időben, ha rövid távokat fut akkor inkább sűrűbben, és nem lesz vele gond. Ellen érvet nem nagyon tudok, nekem is volt V70, imádtam.
-
FeRRaR1
őstag
Számold bele hogy elég nagy autó + AWD....egyáltalán nem sok a 7-8 liter szerintem, de ez óvatos adat, ha nagyon taposod, 10-11 is lecsúszhat a torkán városban. Országúton viszont leviheted 7 alá is.
Esetleg maxold ki a motor kérdést, és legyen D5, ugyan az a blokk, csak a csúcs változata.
aneda
Ne is mondd, pont ma néztem a google mapson faterék házát, és még a 2004-es S80 D5 van a képen. 163 lovas, eljárt vegyesben sok várossal 6-7 között. Azóta ezt az EU normák megoldották, ahogy a motorok várható élettartamát is.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Mindjárt elsírom magam, már a Polestar modellekből is kiszórják a sor hat turbót, és az egyen fosok kerülnek be
Ezt egyszerűen nem hiszem el.
Viszlát V8, T6 sor hat, T5 sor öt, D5 sor öt... Csupán a legértelmesebb motorok voltak az egész palettán, élmény volt őket vezetni.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Weareus #5657 üzenetére
Le akartam tudni azzal, hogy egyiket sem, de azért írok inkább egy keveset:
Először is ez két teljesen külön kategória, a C70 egy kényelmes élmény kupé, az S80 egy nagyobb nehezebb szintén kényelmes limuzin. Szögezzük le, egyik sem életbiztosítás, de nagyon nem. Ha ezek közül kéne választanom, akkor a C70 lenne, de csak ha muszáj ezek közül... Az S80-at semmiképpen nem ajánlanám, nagyon a széria eleje és nem ezen az áron kezdődnek a normálisak, ennyi idősen itt már bármi tönkre mehet, váltó, turbó, ABS modul, műszerfal, ezek elő szoktak fordulni ezeknél. Egyik sem két filléres kategória, ha nem mélyen zsebbe nyúlós. Pl 18 éves automata váltó, ilyen erős motorral... szóval nem annyiból áll, hogy megveszed és örülsz, ha nem lehet hogy ez első évben még egyszer ennyit rá kell dobnod.
A T5 már jobb konstrukció, manuális váltó, elméleti síkon kisebb szopó faktor, de ez csak elmélet, ki kéne próbálni mind a kettőt, füstölnek e, hogyan kapcsolgat oda vissza az automata hidegen és melegen. Rendesen átnézném mind a kettőt, hogy biztosat lehessen mondani, hirdetés alapján nehéz.
pcbrr
Én ezt szereltem be annak idején a V70-be, ha jól rémlik HU 805 volt. Tökéletesen működött, csak rá kellett dugni, és ráforrasztottam a szivargyújtó hátuljára a plusz pólus miatt. Igazi gyári minőségben lehetett mp3-at hallgatni, nem éreztem különbséget a gyári AUX és közte.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nem mondanám hulladéknak, a miénkben 570.000 km volt amikor eladtuk, igaz automata, viszont soha semmilyen nagy összeget nem kellett rá költeni, mikor megvettük nagy szervíz + váltó olaj csere, aztán ennyi, bele tettünk 90.000 kilométert, talán az egy klíma feltöltés volt az egyedüli nem tervezett kiadás, viszont ha azt gondolod a VAG csoport autói jobban bírják, akkor nagyot fogsz csalódni amennyiben rákeresel a kettős tömegű hibákra...
-
FeRRaR1
őstag
Értem amit mondasz, én sem lennék boldog, de a vezérlést én alapból cserélem mindig használt autó vásárlásnál, kivéve ha számlával vagy márkaszervizzel igazolják a cserét. A dízel szíjas, a vezérlés nálam max 40-50 ezrenként cserés (így is volt amikor D5-öm volt), fékpofa a legtermészetesebb dolog, kopik néha cserélni kell, sőt még a kerék csapágyat is ide sorolnám így 10 év felett, bár nekem nem kellett, de a V70 T5-ömön cseréltek vásárlás előtt, számlával igazolták.
A kettős tömegű határ eset, de nem nagyon hallani róla Volvo-s körökben, ritka mint a fehér holló, itt is talán 1 volt a fórumon. 99%-ban bőven 3-400e felett bírnak. (biztos nem tekert órás a gép? Az sok problémát megmagyarázna.)
EGR-t meg néha pucolni kell ,sajnos ez ilyen, legtöbb régi Audis, Vw-s le is dugózza amikor előjön a probléma.
Egyébként egy 11-17 éves kocsiról beszélünk, semmi természet elleneset nem látok a hibák között, ennyi idősen néha költeni kell a gépre, de ez nem a világ vége, ez nálam a teljesen belefér kategória, ha a turbó vagy a befecskendezés/magasnyomású szállna el, na akkor már pipa lennék
-
FeRRaR1
őstag
Az tényleg felettébb gyanús, ha tisztítás után kezd rángatni, ha nem is a kettős tömegű miatt, de akkor is furcsa. Ha ennyire tisztelitek a kocsit, és mindenből a jót kapta, akkor tényleg igazad lehet, szerelő vagy selejtes példány, de szerintem ez kb 90-10% arányban áll.
Hova valósi vagy ha kérdezhetem, lehet tudok segíteni Volvo szakival.
Mondanám hogy vidd vissza, mert azóta ilyen, de én sem hagynám hogy ezek után még egyszer hozzá nyúljon az autómhoz.
Ha 11 éves, akkor meg széria végi, ami nagyon jó, ha voltak is apró hibák, már rég javították addigra mindet. Meg az is furcsa lenne, ha az előző tulajoknál semmi, nálad meg ennyi minden elő jön, ez sem a selejt irányába mutat.
-
FeRRaR1
őstag
Kaposvári, úgy hogy bőven jó neked, mondd el neki pontosan, hogy mi történt, mesélj el mindent, mondjuk ma-holnap fater XC 90-én dolgozik. Nála volt többek között az első S80 2004, a V70-em, a 2. gen S80 enyém és fateré is, a mostani C30 meg az említett XC 90 is fateréktól. Amikor még volt Volvo szalon Kaposváron, akkor ott dolgozott, nagyon keni a témát és érdekli is.
Várd meg mit mond a szerelőd, aztán ha nem oldódott meg minden keresd fel, nagyon jó áron dolgozik és szívvel lélekkel. Privátba küldöm a számát.
-
FeRRaR1
őstag
válasz belaazallat #5678 üzenetére
Privát ment
-
FeRRaR1
őstag
válasz Markizmark #5687 üzenetére
A D5 a nevével ellentétben "csak" 2,5 literes, 5 hengeres, és a legjobb dízel motorok közül való, ha megkap minden törődést akkor örök élet +1 nap. De mivel ezek régebbiek, talán a manuális váltó kisebb kockázat, persze ha kifogsz egy olyat, ahol számlával igazolják hogy cseréltek váltó olajat, és hidegen & melegen is vaj simán vált oda vissza, és észrevétlenül indul akkor az automata is ugyan olyan jó lehet.
Ami nagyon fontos a próba, és ha valami apróság rossz, amit meg lehet csináltatni akkor ne félj megvenni egy egyébként jó gépet, de ez ugyan úgy igaz, hogy nyugodtan hagyd ott ha egy rakás sz@r, füstöl rángat erőtlen, folyik stb... Szerviz történet mit tud igazolni számlákkal is...
Nekem volt V70 és 1. gen S80, a V70-et ajánlanám, nagyon jó konstrukció, hihetetlen kényelmes, rengeteg hely van benne, illetve ez személyes, de nekem nagyon bejön a formája, pedig az enyém 2001-es volt...
-
FeRRaR1
őstag
válasz customrobi #5692 üzenetére
Ha nem kell az AWD akkor inkább V70, sokkal kisebb a rizikó faktor, ugyan az a kasztni, könnyebb, alacsonyabb fogyasztás. Alapos átnézés hidegen, melegen, szerviztörténet a szervizt is megkérdezve aztán ha minden okés mehet a buli. Esetleg ha már ott vagy nézzetek is rá, egy hibakód tároló, meg pár tipikus gyengébb pontja az autónak, ők tudni fogják mit kell nézni.
Használt autó vásárlásnál nem ajánlanék egy kezdődő turbó hibásat, legyen mindene jó, úgy is kell rá költeni, teljes vezérlés csere, hűtőfolyadék, fékfolyadék, tárcsák, betétek, izzító gyertyák el szoktak szállni ennyi idősen, stb...
-
FeRRaR1
őstag
válasz customrobi #5694 üzenetére
Ezek után nem kérdéses, hogy a V70-et venném, így látatlanba legtöbbször nehéz pontos diagnózist készíteni. A tulaj volt már szerelőnél, kipróbáltak biztos pár dolgot, jellemzően az olcsóbbakat, és nem lett jobb, szóval én hanyagolnám. Ha csak nem tudod a pontos hibaforrást és a javítás összegét, meg egyébként minden más hibátlan.
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz customrobi #5700 üzenetére
Ne tedd, néha még én is soknak érzem amit csinálok, hát még a környezetem Család mellett most kb ez az egyetlen hobbim, így próbálom magas szinten űzni, amikor tehetem.
-
FeRRaR1
őstag
válasz xEon1337 #5703 üzenetére
Próbáld ki hidegen melegen, ha mindene jó akkor miért ne vehetnéd meg?
2.4D van a leírásban és D5 a kocsi hátulján, ugyan az a blokk, csak más teljesítmény szint, a D5 a jobb. Azért nézesd át te is alaposan, vagy vigyél valakit, ne hogy visszatekert legyen, a szervizt hívjátok fel, akitől a pecsétek vannak, valakivel aki beszéli a nyelvet, ha ők is azt mondják, ami a könyvben van, az nagyon jó jel, ha a kocsi is hibátlan, nem rángat hidegen és melegen se, nincsenek törésre utaló jelek akkor mehet szerintem.
customrobi
Autoglym és Wolf Chemical termékeket használok főként.
Beltér műanyag és textíl tisztítás
Bőr tisztítás
Bőr ápolás
Belső műanyag és motortér ápolás
Motortér mosás
Sampon
Gumi és külső műanyag ápolás
Felni védelem
Üveg védelem
Felület védelem
Ablak pucolásNagyrészt ezeket, de lehet hogy lesz egy komolyabb kerámia védelem is majd egyszer...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2thletme2day #5710 üzenetére
Nekem volt Yatour a 2001 V70 T5-brn, hibátlanul ment HU-850, majd jött a 2005 V50, utána jártam valamennyire a témának, elvileg itt már nem rézkábelen megy a jel, ha nem optikán. Szóval teljesen más megoldás kell hozzá, hozzá teszem nem értem, mivel a V70 hangcucca komolyabban/szebben szólt. Utána nagyon elfoglalt voltam, így felhagytam a tervvel.
Más:
Múlthéten pénteken csináltam egy 500km-es kiruccanást az XC90 V8-al, főleg autópálya és országút, nem figyelve semmire, csak a forgalommal haladva, klímával 4 személy, sz@rásig megpakolva.
26.0 MPG ~ 9.04L átlag fogyasztást dobott a fedélzeti
Soha nem érdekelt, nem erre hegyezem a cerkát, de ez valami eszméletlen, egy alapból 2 tonna feletti 4x4-es batár megpakolva??? Városba bekapja a 14-15 öt, de ezen hihetetlenül meglepődtem.Hazafele már jobban nyomtam, klímával 150-160 amikor lehetett, kicsit nehezebb jobb lábbal közlekedve, és 21,8 MPG ~ 10.78 lett az átlag, ami még mindig rettentően kevés. Egy szó mint száz, hihetetlenül meg vagyok elégedve a hosszú távú fogyasztásával, a D5 S80 telepakolva, négy személlyel hasonló tempóval 1 literrel ehetett kevesebbet, és már nagyon nem akart menni, az XC meg csak úgy ugrott még 150-ről is. Le a kalappal a Volvo előtt, és rohadjanak meg hogy már többé nem lesz ilyen
-
FeRRaR1
őstag
Igazad van, most olvasom én is hogy 1 UK gallon az 1,2 US gallon, egyéb irányba meg megrohadhatnak hogy litert tankolsz, de MPG-t ír az autó, meg úgy egyébként ez a mixelt metrikus & imperial rendszer egy vicc néha. Szóval akkor szorozva 1,2. Egyébként az általad linkelt oldal appján kalkuláltam.
10.8-al is boldog vagyok, igaz nem annyira mint a 9-el lennék
-
FeRRaR1
őstag
válasz gaborbol #5714 üzenetére
Annyira nem mozgat a dolog, csak megleptek az alacsony értékek.
A 3.2 azért jobban küzd egy 2 tonna feletti 4x4 meghajtásával mint a V8, szerintem ezért ehet többet.
Nálunk is 70 MPH, de mennyen annyival akinek két anyja van, fut a Waze, aztán kész. Belső sávban általában olyan 80-90 MPH között halad a forgalom.
Amilyen nagy távok vannak néha itt is, bele se merek gondolni ott mi lehet
-
FeRRaR1
őstag
Nem kínai, hanem Ford ráhatás volt akkoriban. Dobálhatnánk a sarat bármelyik márkára, mert mindben van hibás darab, az XC60 meg egy fos, kipróbáltam mondtam hogy ez egy határ fos, egy éves volt. És vettem inkább egy 10 éves XC90 V8-at, az összes elvégzett szervizzel (ami nem kevés volt, na nem azért mert kellett, ha nem mert kértem) került a harmadába se, nagyobb, erősebb, kényelmesebb, élmény vezetni.
Volt 2004-es S80 D5, 570.000 km-rel adtuk el, mikor megvettük 380 körül volt benne, azonnal kapott egy nagy szervizt, váltó olaj cserét, garázsban volt tartva esténként, és 570ig semmi, de semmi baja nem volt, csak nyelte a kilométereket, aki beszámította kereskedő tuti felére tekerte vissza mert makulátlan volt a fekete bőr belső.
A 2007-es második generációs S80 D5-ből volt nekem is és, fateréknak is egy. Faterékén egy vákuum körrel kapcsolatos műanyag bisz baszt kellett cserélni, mert sziszegett és meghallotta garázsból ki állás közben, de egyébként nem lehetett észre venni. bele repült évi 50-70e, más hiba nélkül, 4 éven keresztül csak tankolás és kötelező szervíz, persze vásárláskor megkapta a szokásos váltó olaj csere + legnagyobbnál is nagyobb szervizt.
Enyém nem volt hibátlan, a váltó hidegen rántott a napi első elindulásnál, mondjuk ez az előző tulaj sara, mert nem cseréltetett 300e ig olajat benne, csak én a vásárláskor de késő volt már. Nem törődtem vele használtam két évig, soha nem hagyott ott, és nem kellett semmit cseréltetnem, csak kopó fogyót. Volt olyan hogy két hét alatt bele repült 6-8000 kilométer. Télen, nyáron, hóviharban, és úgy szálltam ki 1000+km után, mint ha az előzőleg vezetett mazda/renault párossal 200-at mentem volna.
Ezek után érthető módon csak Volvo-t veszünk. Az hogy te jobban jártál egy Fiattal, szerencse, és örülj neki, mert úgy látszik hogy nálad messze átlag alatt teljesített a Volvo és átlag felett a Fiat, de az ismerősi körömből kiindulva ez nagyon ritkán van így. Persze ez nem von le semmit az értékéből számodra.
aneda
Mióta nem járok Magyarba, már csak rövid utakra használom, néha egy egy hosszabbra, havi 1 alkalom kb. Mindet használtan vettem, volt ami 15 éves volt (V70 T5) mégis az nőtt hozzám először úgy igazán. Megbízható szerelőm van itt is, Magyarba is, de erre annyira nem volt szükségem, leginkább a szokásos karbantartások miatt. Én úgy gondolom hogy mások a vastag tárcások, akik városi használatra veszik az Audi/Vw/Renault/Toyota D4D használt dieseleket, na azok az igazán gazdagok
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Olvastam, de a nyálcsorgás elmaradt, sok nő is tervezi, meg "dizájnos" meg sok VW emberke... Meg három henger... Sok sz@r elektronikus kütyü, persze, de melyiktől fogok úgy mosolyogni, mint a mostani S80 V8-tól vagy a V70 T5-től csak simán a vezetési élménytől, kényelemtől, hangtól?
Erről az elektromos/hibrid autózásról is megvan a véleményem, címszavakban, soha nem kalkulálnak a nagy akksi telepekkel, azok előállításáról, működés közbeni veszteségéről, és majd mi lesz velük ha tönkre mennek. Plusz a konnektoros energia honnan jön? Az a szép álom hogy a nap meg a szél erőművekből, a valóság hogy szén tüzelésből, gáz égetésből, atom erőműből...A hatótáv ha 40 kilométer a katalógusban, akkor az inkább csak 30, persze ha szól a zene, megy a világítás, fűtés ne adj isten akkor már a 20 sincs meg. Egyre jobban leválasztják az embert a vezetésről, szintetikus a fék, kormány, gáz, aztán majd a komputer eldönti mi is történjen, ami az emberek 90%-nak biztos tök kielégítő.
Azt is elhiszem, hogy jó lenne ha geotermikus/szél/nap energia töltené mindenki autóját, de ez nagyon nem így van, sőt a nyakamat rá, hogy az a minimális adó/parkolás kedvezmény is meg fog szűnni, amint nem csak jelentéktelen számban lesznek az utakon.
Kíváncsi leszek majd ezeknek a hibrid autóknak az értéktartására, mondjuk majd 10 év körül, ami a többséget érinti Magyarban.
Na mindegy, ezek az én bajaim, az élet megy tovább
Crus
Nekem is tetszett külsőre. De ennyi a fentebb taglalt dolgok nagy részét rá tudnám húzni, a négyhengeres fos dízel kerregés, csomó automatika, amik jó része idegesítően vagy észrevehetően működött, start stop pl. Az alap felszereltsége meg egy határ fos volt, oda mentem a kulcs nélküli memóriás, hűtött fűtött üléses 10 éves S80 V8-al, és mondom ebbe üljek át??? Nincs az az isten, ha fizetnének se. Kérdezték hogy itt e a jogsim, mondtam hogy persze, lefénymásolták a teszt autó vezetésekhez, majd mikor végeztünk, és elszidtam az autót, megkérdeztem a srácot hogy az ő jogsija itt van e, hátra hívtam és megmutattam a kocsimat, beindítottam, magától nyíltak a tükrök, felvillant a holtér figyelő, és ő kérdezte meg hogy mi az? Nem bírt megszólalni, csak annyit mondott, hogy igen, az XC60 egy szar ehhez képest, nekem se kéne, és ketten el akarták kérni a számomat (Volvo Cars North Londonról beszélünk) ha esetleg el akarnám adni, mondtam hogy felejtős Az új XC90-et meg nem tudtam elvinni, mert nem indult be valamiért (LoL) De már küldtek emailt hogy menjek mert ott az új S90, az lehet beindul majd, jövő héten ránézek
Én azt mondanám olyan 5-7 évente és/vagy 80-100e km.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz yodamester10 #5748 üzenetére
Pár hónapja adtam el.
-
FeRRaR1
őstag
válasz yodamester10 #5750 üzenetére
Egy szóval: szerettem. Én is, asszony is, kombi, remekül pakolható, lehajtott hátsó ülésekkel hoztam el 4db három ajtós ruhás szekrényt az ikeából, mellette pár kis asztallal, mind lapra szerelve, de akkor is...
Nekem 2.4i volt, ugyan az a blokk mint előtte a V70 T5, csak turbó nélkül, így 260 helyett 170 lóval, de bőven elegendő hozzá, nagyon jól ment így is. Azért vettem szívó benzinest, mert főleg rövid városi utak voltak tervben.
Sokáig kerestem, mire ilyen állapotú, jó felszereltségű automata szívó benzinest találtam, kevés mérfölddel és napfény tetővel, elöl hátul park radarral (asszony...) Volt bent Navi, Premium audio, ülés fűtés, 6-os CD tár, Xenon, eső érzékelő, full bőr, telefon, stb...
Úgy vettem, és úgy szervizeltem, hogy nagyon sokáig velünk marad, de nem úgy alakultak a dolgok, ha nem jobban. Egy pici helyett ikrek lettek, és így már szűkös volt, értsd beraktuk az iker babakocsit, és pontosan kitöltötte az egész helyet széltében, hosszában, rolót is ki kellett venni hozzá, felette volt 20 centi hely kb. Csak és kizárólag ez miatt adtuk el.
Most voltunk hosszú hétvégézni a tengerparton, XC90-be élére a babakocsi, mellette egy nagy műanyag láda baba cuccokkal, két összehajtható baba ágy, nekünk egy nagy méretű gurulós 32 kilós bőrönd, meg 3-4 hengeresre tömött szatyor, és még így is maradt hely benne, kb 60%os volt a hely kihasználtság, felfelé még bőven pakolhattunk volna, a babakocsit leszámítva a középső üléssor teteje alatt maradt minden cucc.
Ezt leszámítva abszolút élhető kocsi, nagyon jó használni a mindennapokban, és kényelmes, biztonságos. Sokkal jobb mint egy hasonló évjáratú Golf kombi pl.
-
FeRRaR1
őstag
válasz yodamester10 #5753 üzenetére
[link] Kérdezd le, szervizkönyvbe pecsételő szervizeket hívd fel, hogy valóban ott volt e az autó, alapos átnézés kívül/belül, próba út, aztán hajrá
-
FeRRaR1
őstag
válasz yodamester10 #5756 üzenetére
Ahogy előttem is írták, ha automata lenne, akkor sokkal fontosabb lenne hogy 6-os legyen, manuálisnál nem nagy a különbség, sok pályázásnál kicsit jobb a 6-os, de nem lét kérdés.
-
FeRRaR1
őstag
válasz yodamester10 #5759 üzenetére
Ezt szeretem a Volvo eladókban, nem a mágikus 80e vagy 160e km az óra állás, mint a kocsik 90%nak, ha nem szinte mindig magasabb, akár 3-400e feletti is. Mert ennyi kilométere vesz az ember diesel Volvot, minimum évi 30-40e.
Szimpatikus, de ez semmit sem jelent, elmenni, megnézni, kipróbálni, leinformálni, hibakód olvasóra dugni stb...
-
FeRRaR1
őstag
válasz yodamester10 #5761 üzenetére
Kicsit lelakottnak tűnik a képek alapján, azt vedd számításba, ha ilyen szakadt az ülés, akkor mindig is ilyen lesz, így fogsz be és ki szállni minden nap, ez is számít, nálam sokat nyom a latba vásárlásnál, minden legyen jó állapotban.
Én azért meggondolnék egy benzinest is, [link] és ez csak az első amit feldobott... Szerintem szűrj az alapján, hogy manuális, ár, extrák amik kellenek, de ne a benzin/diesel-t, egy szívó benzines sokkal kisebb kockázat ilyen magas kilóméterrel, se turbó se magas nyomású, porlasztó csúcs, sok nyavalya elszállhat de a benzinesbe nincsen, én biztos átgondolnám, mert lehet hogy 2 literrel kevesebbel járnál el, viszont ha csak egy kis gebasz lesz, már is buktad az összes nyereségedet. [link]
Annyi félre írás van az összes hirdetésben hogy sírni tudnék, szinte mind Bi Xenon, aha, egyrészt az összes távolsági fény H9 halogénes, tehát egyik sem Bi, másrészt ha xenon hol a lámpa mosó? Szóval projektoros halogénre tippelnék inkább. Esetleg kínai xenonnal kombinálva. Legtöbbnek lövése sincsen milyen extrák vannak benne, mi jár mi mellé stb... Azér a bőr belsőt legtöbb helyen eltalálják
Meg ha annyira rohadtul Xenon, akkor miért van magasság állítás hozzá a világítás kapcsoló mellett, nem is volt hozzá az életben Bi Xenon
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Tuti nem porlasztó, akkor azt nem csak az elején csinálná, plusz jelezné az elektronika. Nekünk volt egy D5 570e km-rel, eredeti volt minden rajta, turbó, porlasztó, magas nyomású...
Erre egyszerűen lehet válaszolni, rendben, cseréljék ki, de ha nem javul meg ingyen volt az anyag költség. Ezer és egy ilyen sztorit hallottam sajnos, hogy valamit cseréltek, mert tuti az a baja a kocsinak, persze nem javult meg, ekkor a szerelő elő húzza a varázs szavakat, "úgy is nemsokára cserélni kellett volna"
-
FeRRaR1
őstag
Ha porlasztó, akkor nem kéne kiírnia hogy injection fault, vagy felvillantania valamelyik szerviz lámpát? Mondjuk Volvo-n még nem volt "szerencsém" hozzá, de Renault és Mercedes esetén így volt, pedig még nem volt észrevehető jele.
Ha egyik szaki sem talál semmit, akkor be kellene méretni őket, meg fel is lehet újítani, esetleg keveset futott használt stb...
-
FeRRaR1
őstag
Ez a legrosszabb az informatikában, és az autó szerelésben is, amikor egy hiba nagyon ritkán jön elő, és nem reprodukálható... Szerelőnél akit küldtem rákérdeztél? Csörögj rá, meséld el mi van, egy próbát megér, van hibakód olvasója is, biztos tárolta a hibát ha felvillan a lámpa, van egy másik profi ismerős is, volt hogy a marcedes szalonba nem tudtak megjvítani valamit, és hozzá vitték, bár ő inkább elektromos szakember, profi gépparkkal, most nem elérhető pár hétig, próbáld meg az elsőt, remélem tudni fogja a hiba okát, vagy találkozott már vele.
Majd jelezz itt vissza, aztán utána járunk, Volvo ilyeneket nem csinálhat
-
FeRRaR1
őstag
Igen, de akit küldtem nem szimpla szerelő, ha nem Volvo szakértő, sokszor mondtam neki egy furcsaságot, látatlanba megmondta mi a gond, levittem hozzá, megcsinálta, azonnal tudta hova nyúljon. Ez nem biztos hogy nálad is így lesz, de egy általános szerelő nem biztos hogy tisztában van márka specifikus dolgokkal. Mindenképpen keresd fel.
Aki a harmadik alkalomra is csak találgat, felejtős szerintem... Hívd fel, legalább meséld el mi van, meg nézzen rá a hiba tárolóra, lehet már tudni is fogja merre induljon.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Tibiajax #5782 üzenetére
Elsőre ez ugrott be, hogy MIVAN?!?!
1, Kölcsön kérsz egy töltőt, és rádugod egy éjszakára.
2, Járatod fél órát, hogy töltsön a generátor, meg átmelegedjen a rendszer. Amit egyébként is meg kéne tenni, mert a hosszú állás nem tesz jót a gépnek.
outsiders
2.4D vagy D5, ennyi kilométerrel a 2.4i-t sem zárnám ki. Volt már mindegyik, és bizony a 2.4i-t vagy a turbós verzióját a T5-öt venném újra, nem pedig a dízelt. 188cm vagyok, és a V50-et igen kényelmesnek találtam, pár hsz-el feljebb vannak is képek róla. Ha nagy hely kell hátul is, akkor esetleg futnék egy kört S80/V70 fronton, szintén mind a kettő volt, mind a kettőben volt gyerek ülés is, és a hely egyszerűen nagyobb hátul, nem kell kompromisszumot kötnöd az első ülés beállításánál. A V50 az az arany közép út, már nagyon kényelmes, még nem túl nagy, de bőven pakolható stb... Ha nyaralni is akartok járni én meg gondolnám a V70 kérdést.
xeon.Szabi
C30 T5 R Design, és többé nem kell más
Igaz "sajnos" a családban csak egy D5 C30 van, de kipróbálnám T5-el, egy verseny autó lehet azzal a kicsi kasztnival, ha a V70-et is úgy repítette, mint egy rakétát. [link][ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Tibiajax #5790 üzenetére
Az 1.8-as motort nem ismerem hírből sem, de a benzinesnek pont ez a lényege, hogy nincs benne turbo lyuk, és egyenletesen azonnal adja le a teljesítményt, a T5 után átülve a D5-el egy örökké valóságnak tűnt előzésnél mire felépült a turbó nyomás, a T5 viszont nem kérdezett Se a 2.4i azonnal ott a teljesítmény egyenletesen végig, nem pedig ugrás szerűen, késve, csak az elején, a végén meg semmi. Én ezt tapasztaltam, persze nem védeni akarom az 1.8-at, nem is ismerem, simán lehet hogy az egy raklap kula, és annál sokkal jobb a D2.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Tibiajax #5795 üzenetére
Pedig az nélkül nehéz különbséget tenni
Hidd el jók a benzinesek, régen csak Diesel Volvo-m volt, majd átmenetileg 1 Diesel 1 Benzin, most már megtértem, és csak kettő szívó benzines van De a sor 5 turbó T5-re mindig könnyes szemekkel gondolok vissza
Persze nem lebeszélni akarlak, ott a gyönyörű autód, használd és élvezd, de majd sok év múlva egy esetleges váltásnál azért próbálj ki egy benzinest is, csak az össze hasonlítás kedvéért.
outsiders
XC90 van manuális váltóval is, kb 1db a 800-ból, tudom, nemrég néztem napi szinten mikor az enyémet vettem
Ha biztosan elfértek a V50-ben minden cuccotokkal, akkor nyugodtan vegyétek azt.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz outsiders #5800 üzenetére
Nekem a 90-es az optimális méret, nyaralás, vagy ha nem házhoz szállítják a nagy bevásárlást, iker babakocsival menni valahova, sok egyéb cuccal... Egy szóval tényleg kell a méret.
V70 (gondolom az S60-é is) hangrendszere nagyságrendekkel szebben szólt, mint a V50, kicsit doboz hangja volt, hiába volt benne a feláras cucc. Pedig 5 évvel idősebb volt. Nekem személy szerint az egyel korábbi, második generációs V70 faceliftes változata jön be a legjobban, abból is az R Mert kényelmes a 3. gen is ami az S80-ra hajaz, de nem annyira, nekem a 2. gen V70 volt a tökéletes kényelem, beültem és mint ha rám öntötték volna, úgy ölelt az ölés, a könyököm automatikusan rásimult mind a két oldalon a támaszra, nem kellett keresnem, emelgetnem a kezem, egyszerűen úgy volt minden a legjobb ahogy volt.
Ez az egy, amit nagyon szeretnék majd egyszer, hobbi pálya autónak, ha lesz rá pénzem/időm/energiám egyszerre (tehát soha ) [link] Nem pont ezt, de valami hasonlót, kicsit jobbat, alig akad eladó, nagyítóval kell keresni. 2006/7-es kéne, manuális, spoljeres, napfény tetős, memóriás üléses, konyak vagy fekete belsővel, patika állapotban
belaazallat
Ez így igaz, alacsonyabbról húz, de meddig? Van egy 1500 max 2000 RPM-es használható tartomány, még egy benzinesnél ez 5000-6000 RPM, több mint kétszer akkora minimum, ezzel nem leszólni akarom sokaknak nyilván bejön, nyomatékosabbnak hat, mindennapi közlekedésben rugalmasabbnak érződik, de ez leginkább a karaktere miatt van, megjön a turbó nyomás, hirtelen tolunk egy nagyot, de csak röviden. Nekem is volt több D5, szerettem is őket, csak a benzineseket jobban
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #5804 üzenetére
Ne is mondd, én is voltam minden a V70-ben, hulla szállító, öreg papa, nyugger... Persze amikor kocc nélkül befért a dupla kanapé akkor kussoltak. Úgy szintén amikor 245km/h felett mentünk németbe szarásig pakolva...
belaazallat
Szóval egy száguldozó huligán vagyok?! Mert néha tényleg
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs