Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz slaci #7904 üzenetére

    Az a baj, hogy ott álltam idén februárban a Volvo szalonba, és nem volt ott semmi, amiért az S80 V8-amat ott hagynám. Volt ott egy másik idősebb úr, Amerikában született, mondta hogy max azért cserélné el a V8-át hogy eladja amit kap, megtartsa a különbözetet és V8-at vegyen megint. Jó volt, ott voltam a váróban, egymásra találtunk, már kész volt a kocsink, de még egy órát sztorizgattunk. Na ilyen dízellel tuti nincs :DDD

    Azt aláírom, hogy ha te járatod be, megkapja amit kell, bemelegedés és vissza hűlés téren is, meg nem traktorból leszívott anyaggal tankolod akkor ezerszer jobbak az esélyeid, viszont ez is érdekes, mert akkor már a kocsi értékvesztésével is kalkulálni kell.

    Mindegy, nincs mindenkire ráhúzható sablon, és ez nem is baj. Most nem vennék új autót, főleg mert nem nagyon van ami tetszik. Csak olyan márkából amit nem vezettem soha, pl Alfa Giulia QV vagy Stelvio, vagy Jag, de azok elég hulladékok állítólag... Mert nekem ez kell, hogy tetsszen kívül belül, és olyan motorral tudjam venni amilyennel elképzelem, és ebből a körből Volvo XC 60 kiesett.

    Érdekes, mert amikor volt olyan szalon Volvo 2010 előtt amit megvettem volna, akkor pénzem nem volt, most hogy lenne, nincs amit megvennék, vagy becserélném bármelyik mostanit...

    Mindegy elégedett vagyok nagyon is a mostani felállással, többet tankolok, biztosítás ugyan annyi, alacsony futás, szinte 0 értékvesztés a majd két év alatt, és költséges alkatrész szopó roller sincsen, no meg álom vezetni, minden nap van olyan szituáció hogy mosolyt csal az arcodra, egy Angol magazinban olvastam hogy mennyire sokan nem veszik észre hogy nagyon fontos a "smile per mile" egy kocsinál.

    Ami még nagyon zavar az új autóknál hogy sok helyen kilóg a lóláb hogy bizony megy a spórolás rendesen. Anyag vastagság, minőség, nyekergések, semmi alváz védelem had rohadjon stb

    Egyébként ha annyira profin szabályoz az unió, ezt mér nem teszik kötelezővé? A gyári alváz és üreg védelmet. Ennek lenne értelme, a környezetre nézve is. Egyre inkább eldobhatóak az autók, és ez az irány nagyon nem tetszik, lízing, 3-4-5 év, csere újra, és tök sz@rd le, nekem nagyon undorító ami itt megy főként nyugaton egyenlőre.

    Fogyasztásban a V70 T5 érdekes volt, mert ugye könnyebb, meg csak első kerekes, kevesebbet is evett nyugis tempóban, de tiporva többet. A V8-ban nincsenek ilyen nagy kilengések 12-18 a két véglet, Egyik a pályán forgalommal gurulás klímával, a másik a csapatós, sok fék, gáz, dugó. Gondolom a turbó miatt, ha ott tiportam be tudta nyelni 20-21 litert, de nyugodtan megállt 9 körül, kicsivel alatta néha.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák