Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz gipsztigris #14407 üzenetére

    azert adjak igy meg, mert az elso juzernel jellemzoen meg nincs vele baj, mert 3-4 ev utan cserelodik a maganszemelynel vagy cegnel is, es nekik a minnel kisebb uzemeltetesi koltseg a lenyeg az elso 100-120k km alatt
    utana a 2. tulajtol kezdve mar nem erdekli a gyartot, mert o az elso tulajtol kapja erte a penzet

    ezert votlak jopofak ezek a 1.3CDTI-re behaluzott 50k(!!) km-s olajcserek is, a Fiat-nal 30k, amibol az Opel-nel lett 30k, a Fiatnal meg a 20k...
    aztan meg ment a nyuglodes veluk 6-8+ evesen a 3. tulajnal, hogy miert egy ekkora kotla fos az egesz
    persze aki 10k km-nel ledobta az olajat akkoris, az meg nem ertette masok miert nyignak annyit ra

    erre mondtam a "gyari mernok megaszondta" kolleganak, hogy egy motor felujitas az ugy 30-40 olajcserebe kerul, szoval erdemesebb inkabb gyakrabban csereltetni az olajat egy maszeknal es nyugodtabban aludni, es nem abban bizni, hogy hatha majd nem nalad jon ki ez...

    1.4TSI-je is kajlata az olajat rendesen, literszamra tolta bele
    nem a turbo ette meg, mert azt kicsereltek neki ezert 400k-ert rajta
    a motor ki-szet-felujit-ossze-be bulira az arajanlat volt ra 1-1.2misi...meg ami kozbejon

    azert ennel egy-egy extra olajcsere kicsit egyszerubb temakor lett volna
    OK, hogy eleve tipusbetegseg is ezeknel, meg a longlife baromsagot is bekajaltak, csak kozben meg nem az szerint hasznaltak az autot

    annak is megvan a mikentje, hogy miert lehet ez mellett az longlife, annelkul csak egy dragabb olajcsere igazabol

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák