- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dregpeter
tag
Vasárnap belinkelek egy képet (ma még nem) kész karakteremről.
[ Szerkesztve ]
Az élet mndig olyan, amit nem mindig lehet szeretni, de egyet mindenki szeret MEGKÖNYEBBÜLNI
-
atm*RefeeZ
tag
na ha már karakterek..
http://www.visiblebody.com
kicsit jó oldalnak tűnik,most regisztráltam,remélem van akinek kell majd és újat mutat. lényeg,hogy az embert akárhogy meg tudod nézni benne erestül mindenestül -
dregpeter
tag
kérdés:
Ugye a MAX-ban csak a Bipednél lehet használni a motion Capture -t?
azaz ha csontokbol összerakok egy csontvázat emberit, akkor ahhoz nem tudom hozzá rendelni ugye? v
agy esetleg ha a csontok nevei megegyeznének a Bipedes csontok neveivel akkor?
Az élet mndig olyan, amit nem mindig lehet szeretni, de egyet mindenki szeret MEGKÖNYEBBÜLNI
-
dy_nmq
aktív tag
válasz atm*RefeeZ #4348 üzenetére
Nah a camera match-es probléma megoldva, az alap tutoros dolgoknál kicsit összetettebb problémám volt de pár óra alatt megoldottam!
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
veterán
kis olvasnivaló, thx to codewarrior @ hardwired topic:
http://www.vassg.hu/pdf/hdri_cikk.pdfStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
piadex2
senior tag
Sziasztok!
Ha valakit érdekel egy érintetlen 3d studio max 3 biblia, az keressen meg.
Üdv,piadex2
kontakt: +36 70 502 2167 ; mail, privát
-
atm*RefeeZ
tag
hallo
valakinek van fent régi maxja vagy olyan programja amiből vrml!!!1!!! (mert a gyökér tanárnak ez kell b*sszameg) fájt lehet exportálni? a geometria készen van (5box amiből összeáll egy asztal,bonyolult.) csak exportálni vagy konvertálni nem lehet sehonnan vrml1-be rohadjon le a mája. szal ha valaki tudna segíteni mondjuk örök hálámat kapná vagy egy megemlékezést aláírásban ph-n vagy mittudomén
ötleteket is várnék,ha van. köszi tényleg;)
-
dy_nmq
aktív tag
-
kezdoboy
csendes tag
válasz atm*RefeeZ #4359 üzenetére
hali
nézd meg hátha ez működik
mindhárom ugyanaz, de az egyiknek legalább működnie kellene:
http://depositfiles.com/en/files/2902522
http://w13.easy-share.com/13715761.htmla harmadik helyet már törölték
további jó munkát
hali -
kezdoboy
csendes tag
válasz atm*RefeeZ #4362 üzenetére
hali
sose lehet tudni, hogy egyszer animációval akarsz foglalkozni, ha így lesz, nyugodtan keress máskor is, csá -
haky
senior tag
Sziasztok!
Hogy tudok egy pohárba vizet tenni????
Aki másnak retyvetyutyu...
-
haky
senior tag
válasz atm*RefeeZ #4366 üzenetére
hát köszi szépen lassan tanulok gyorsan felejtek
Aki másnak retyvetyutyu...
-
veterán
Na elküldtem a pályázatomat az ArtistPub Steampunk léghajó contestjére, sajna esélyem sincs, nagyon jó modellek születtek (sajna low polyban csináltam + textúra, és bealáznak a high poly modellek)
AP Steampunk hajó contest Color
AP Steampunk hajó contest WireTanulság: speed modeling contesten, ha nincs polymegkötés, ne próbáljunk arcozni low polyval, mert se idő nem lesz rá, meg egy jól bevilágított high poly modell úgyis ráver...
De legalább készen van az első olyan modellem, ami ténylegesen készen is van...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
atm*RefeeZ
tag
válasz Menthirist #4368 üzenetére
grat menth,szerintem nagyon fasza lett;) szép féle formákat találtál ki,úgyhogy bejön. igazából jól esne kötekedni,de nem nagyon találok semmit így hirtelen no de vicc arrébb,hajráhajrá!
-
veterán
válasz atm*RefeeZ #4369 üzenetére
a forma nem az én találmányom, mindenkinek ugyanazt a hajót (a 2D-s rész nyertesének művét) kellett megcsinálnia 3d-ben...
linkStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
lantlant
csendes tag
Lenne egy scriptelos kerdesem:
Vannak sceneim amikben valtoztatni akrok adott nevu obiektumokon,
csak az a baj, hogy nem minden sceneben
van meg minden obiektum. Amikor "eszreveszi" hogy olyan obiektumot akar a scriptem manipulalni
ami nincs a sceneben, leall hibauzenettel, ahelyett hogy atugrana.
Erre mi a megoldas? Help -
veterán
miért, ti kik vagytok?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
dy_nmq
aktív tag
válasz Menthirist #4374 üzenetére
Mindentbelések. [link]
[ Szerkesztve ]
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
dy_nmq
aktív tag
na egy kis procedurális szuvas fog shader teszt: [link]
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
veterán
-
dy_nmq
aktív tag
válasz Menthirist #4377 üzenetére
Vray mint mindig . Alacsony renderidő, jő minőség. Persze némi színkorrekció, sharpen, meg a vignetting megerősítése az már Lightroom-ban készült.
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
lantlant
csendes tag
Help
Biped csontoknak az animacios kulcsait masolom egyik kepkockarol a masikra, es nem lesznek ugyanabban a pozban. Eloszor azt hittem, hogy csak a tappancsok miatt van, de miutan atkonvertaltam az animaciot freeform modba, meg mindig elrontott par csontot. Mert van ez?
(amugy loopolni akarom az animot es ezert masolom az elso kocka fazisat az utolsora)[ Szerkesztve ]
-
Nyúltáp
senior tag
válasz lantlant #4380 üzenetére
nem 100as hogy ertem a problemad, de szerintem nezz ra curve editorra, ha a gorbeid bezierek(asszem alapon azok) vagy smootholva vannak, akkor masolas utan animacios kulcsok elott/utan lehetnek benne huplik.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
Nem volt rossz a gdf...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #4383 üzenetére
itteni GDC-re en is el akartam nezni, de aztan sajna kimaradt, majd jovore talan.
Amugy kis hazankba milyen volt? Marketing maszlag, vagy voltak ertelmes eloadasok is?Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
-
kezdoboy
csendes tag
sziasztok
Van egy kis proplémám a vray-vel, mert elég sok textúra van egy scene-ben és hiába van a gépben 2G memória, amikor betöltöm a scene-t, akkor marad is belőle olykor 400-500M is, de amikor vray-ben ráindítom, akkor látni is, hogy a textúrák rátöltésekor valamelyiknél megáll és out of memory... üzenet jön. A textúrák jpg-k, van köztük nagyobb méretű is, de a legnagyobb 5M körüli, az összes, ami a scene-ben van az 300M lehet.
Amikor ez a hibaüzenet jön, akkor megy tovább a render, de valószínű ahol nem tudta továbbtölteni a textúrákat ott érthető módon fekete lesz, mert ugye nincs rajta anyag.
Mit tudnák a vray-ben beállítani, vagy az xp-ben, hogy mindez megszűnjön. Ha elfogyna a 2G memória, akkor érthetően az lenne a kevés, de itt más memória is van. Azt is megcsináltam, hogy az xp lapozómemóriáját 4096-ra növeltem, de semmi eredmény. Másik gépen is próbáltam és ugyanúgy gond volt a textúrák betöltése közben.
előre is köszi a segítségeteket
hali -
veterán
válasz Menthirist #4385 üzenetére
Nah, mivel a hétre befejeztem az alpótozást (tegnap analízis 2-ből épphogy nem sikerült, de ma a fizika 1-em sikerült...), így végre lekanyarintom normálisan a véleményemet a GDF-ről. Hosszú lesz, úgy számítsatok
Szóval szombaton, 17-én volt a 2. GDF, aki nem tudná Game Developer Forum, játékfejlesztési összejövetel, a tavalyin nem voltam, de úgy hallottam játékközpontú volt, most érzésem szerint azért már kellemesebb, szakmaibb volt. Egész napos rendezvény volt, programja itt
Mivel indultam az ArtistPub steampunk hajós contestjén, és 5. lettem (Csicso nevű admin 2. helyre tett, ezzel kaptam 2 pontot ) a kb 11-ből, ráadásul rajtam kívül talán 1-2 ember csinált még low polyt, így elégedett is voltam, mégha össze is csaptam magát a textúrát... Mindenesetre a 2D-s részt Marchello nyerte, ő kapott egy ingyen jegyet, a 3D részlegben meg soksok nagyon jó munka született, így az első 3 helyezett nyert, de Schorby nem tudott elmenni, így a 4.-re szállt a jegy, reméltem, hogy nem jelentkezik, mert akkor rám szállt volna. Maga a jegy 10k+áfa felnőtteknek, diákjegy 8k+áfa (tehát drága). Természetesen már épp intézte volna el az AP admin nekem a jegyet, amikor felbukkant a 4. helyezett, és elvitte a jegyet... Viszont pár percre rá megláttam, hogy a helyszínen "csak" 4k+áfás kedvezményes áron lehet jegyet venni, úgyhogy úgy döntöttem elmegyek (kitartás, még bele se kezdtem a történetbe )
megbeszéltem AP-s srácokkal hogy találkozunk itt-ott...máj. 17: ébredés reggel 4-kor, 4:35-ös busszal le a vasútállomásra, 5:33-as vonattal irány pest, igyekezni kell, mert nem ártana korán menni, nem tudni mennyien lesznek... 8-kor megérkeztem, 8:30-ra lenn is voltam a déliben, ahol csatlakoztam Marchellohoz és Szergelyhez (előbbi iszonyatos jól rajzolni tudó egyén, a 2D-s rész nyertese, utóbbi a 3D-sben lett ha jól emlékszem 2. egy igen masszív modellel). Együtt villamossal irány a Mom park mozija. Kisebb tömeg, nem olyan vészes... 2-3 perc alatt sorra kerültem, ők elmentek felvenni az ingyen jegyeket... leperkáltam az 5k-t, cserébe kaptam karszallagot, és egy fekete IDG-s szatyrot, minek tartalma: GDF-es könyvecske a programokról és az előadójukról, gdf-es toll, pólócsekk (beváltottam egy XL-es gdf-es pólóra), egy kód, amivel a következő évben 25%-al olcsóbban mehetek, jegyzettömb, kupon a fordítógéphez. karszallag fel, ezzel be is engedtek maga a rendezvény (a mozi) területére, íme pár kép:
[link]
[link]
[Geralt is itt volt a Witcherből]Mindenfelé cégstandok, de elég puritánok, főleg emberek után jöttek kapkodni...
pár cég, aki kinn volt (a képeket asszem az AP csinálta, szóval bocs )
crytek
Eidos Hungary
UbisoftNa akkor magukról az előadásokról... Hozzáteszem, értelem szerűen csak a párhuzamos helyszínek miatt csak egyiken tudtam ott lenni... Két moziteremben volt, egyik a Main hall, másik a Professional hall (elvileg szakmaibb jellegű)
egyik9:30 - 10:00 Megnyitó
Pár erőltetett poénnal (vagy csak én vagyok már "öreg" ) nyitottak a Gamestar-osok, majd egy szösszenet valamiről, nem tudom miről, nem bírtam követni10:00 - 10:25 Epic Games - Reflektorfényben a Gears of War franchise - Dr. Michael Capps
Capps Bácsi lejött Amerikából, mondott 2-3 mondatot, és elkezdett Gears of War 2-őzni a mozivásznon... Ennyi... Ennyiért kár volt szvsz... Mindenkit felszólítottak, hogy tilos fényképezni, mert ezeket a képkockákat még csak Los Angelesben mutatták be tegnap, és top secret (előző héten minden online sajtó tele volt azzal a videóval, amit itt toltak realtime, tehát senkinek sem volt új). Vásznon szép nagy volt, de kicsit sötét, a hangok jók, dehát mozis dolby ...
10:25 - 11:25 Crytek - A játékgrafika jövõje - Cevat Yerli, a Crytek CEO-ja, alapítótagja és elnöke
Ez volt nekem az egyik, ha nem a legjobb előadás... Nagyon pöpecül összefoglalva, tök jó angolsággal felvezette, miben látja a grafika következő kb 2-4 évét... Hangsúlyozva szerinte, de jogosakat mondott... többek közt: felbontás nem nő egyenlőre tovább 1080-ról, raszterezés tudása a határon, próbálgatják a raytracing-et és a point renderinget. Grafikai áttörés nem várható, inkább csak akkor majd, amikor ezek bejönnek, addig inkább AI és fizika fejlődése várható... kép másikezek után jöttek a két helyre bontott programok:
11:45 - 12:35 3D Brigade - Unreal 3 motorra felkészített karakter modellezése csúcskategóriás projektekhez
Viccesen indult, a fickó úgy olvasta papírról az előadást, mint egy ovodás, kb olyan sikerrel is, mint aki elsőnek látja, ráadásul bukik olvasásórán... Miután kimosolyogtam magam rajta, a téma már maga érdekes volt... igazán képeket és fázisokat mutogattak, jellemzően 10-13k-s modellekről, pipeline-ról, stb... kép
közben a másikban [ez volt]. Digital Reality mutatta be a movie maker progiját. biztos érdekes lehetett az is, de csak a 3d brigade-esen voltam.
12:35 - 13:25 Eidos Hungary - Repülõgépmodellek készítésének munkafázisai - Seres Lehel, Technical Artist A másik csúcs módon kivitelezett előadás, a Battlestation Midway repülőgépmodelljeiről volt szó, felépítés, mikre vigyáztak, hogy építették a leamortizált verziókat, hogy oldották meg az emberek, pilótafülke és torkolattűz mutatását a modellen, stb...ezután szolíd ebéd túlzó árért, utána a folytatás:
14:30 - 15:20 Crytek - Hogyan készült a CRYSIS? - Sten Huebler (Lead Designer), Bernd Diemer (Producer) kis making of, veszett unalmas volt, elaludtam párszor 1-2 percre. kép
A másik helyen időközben 3D Studio MAX 2009 bemutatás ment, ennek a végét elcsíptem, mert kicsit lemaradt az előadó... Amit láttam, az alapján nagyon jó előadás volt, bár lettem volna azon: motion builderbe is belenézett
Ezután megnéztem a:
15:20 - 16:10 Eidos Hungary - Hogyan készítsünk folytatást? - Szalacsi Botond, vezetõ designer-t a Professional Hallban, de siettem, mert érdekelt a Main hall XSI masterclass-a a Mesharray-től. Maga a folytatásos érdekes volt, sok ismert és nem ismert problémát hozott fel, hogy miért könnyű, és miért nehéz folytatást csinálni, mikor érdemes, mikor nem...
végül:
16:10 - 17:00 Mesharray - Softimage|XSI Mesterkurzus - A Softimage|XSI használata Next-Gen játékfejlesztõi környezetben - Mátéfy Szabolcs (j3st3r), 3D artist Nem volt igazi oktatás jellege, bemutatott pár feature-t, amit az XSI tud (gigapolygon core, GATOR, MOTOR, stb). elég unalmas volt... képNo ezután mentem is haza... Szóval jó volt, 10k-t, amit ráköltöttem (jegy + utazás + kaja) épp még megért, ennél többet már nem ért volna nekem... A külföldi emberek persze angolul tartották az előadást, kértem ugyan poénból fordítógépet (wireless füles, amivel lehetett hallani a tolmácsok hangját), de egyrészt nem volt rá szükség szerencsére (mindenki érthetően beszélt), másrészt a tolmácsok sem voltak a helyzet magaslatán, amennyire hallottam... Nem minden kifejezést értettek, ugye le is maradtak, mert csak a mondat után lehet fordítani, és elég zavaró volt a hangjuk is... Hamar visszaadtam a fülest... sok újat nem tudtam meg, inkább érdekességnek volt jó, illetve remek alkalom volt, hogy aki el akar helyezkedni, az tudjon beszélni a cégekkel, mert mindenhol ment a toborzás... Majd jövőre, ha felszívtam magam, és a jelenlegi terveimből nem lesz semmi, akkor majd beadom én is (Marchello most végzett, és eleve portfóliókkal jött, meg sok névjegykártyával, hogy állást vadásszon... szerintem nem tart sokáig, mire visszajeleznek neki...)
Amit másként csináltam volna, hogy ebédidő után az ellentétes előadásokra kellett volna mennem (MAX 2009, Capps: Kockázatkezelés a multi-platform fejlesztések során)...nos tényleg végére pár kép, ami kimaradt:
Az AP-s csapat (az adminok csinálták, ők ezért nincsennek rajta)
Bordy, Én, Szergely és MarchelloMike Capps : Kockázatkezelés a multi-platform fejlesztések során előadásáról (XSI-vel volt egyidőben)
1
2
3
4Mesharray-esek csináltak valami modellt aznap ott helyben:
kép
Na tényleg befejezem ... ez csak Nyúltáp tiszteletére ment Jah, nem éreztem marketing maszlagnak... Egy szóval nem dícsérték magukat...[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #4387 üzenetére
kösz, kimerito volt
ahogy nezem kabe hasonlo lehetett mint tavalyelotti...elfelejtettem a nevet konferencia ..ami oktoberben volt. na. nagyjabol hasonlo programmal is.
ui:
ma hazaerve egy level vart SAE Institue-tol(helyi iskola), hogy hetvegen nyilt nap lesz eloadasokkal, lehet elpattanok korulnezni. Ha igen, majd tolok enis kepeketAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
-
kezdoboy
csendes tag
szia
sajnos a ddr1 2db 1G-ás az tényleg kevésnek tűnik, csak azt nem értem, hogy amikor megállítom, akkor még marad neki 400M is olykor, ha elfogynak és scak 20-30M lenna, ekko a 2G a bűnös, de akkor szerintetek min állítsak még?
Ha másként nem megy akkor nem 2db 1G-ás ddr1-eset vennék, hanem inkább ddr2-őt, ahhoz meg új alaplap és egyéb. Na mindegy, köszi az infot, majd kialakul.
hali -
kezdoboy
csendes tag
válasz Menthirist #4390 üzenetére
szia
Pontosan ezt gondoltam én si és csináltam jeleneteket külön könyvtárba. Aztán ezekről rendert, hogy milyen az egész, aztán össze akartam állítani és már 75M-ás volt a scene és vagy 700M körüli az összes textúra, ami szinte mind jpg, de ezt már nem tudtam visszatölteni se. Mostmár igazat adok, hogy a nagyobb animnál annyi. De az a legröhejesebb az egészben, hogy az egész film egy nagytotállal nyit, akkor majdnem minden benne van és látszik, de ez kb. 15mp, aztán szerencsére a nagytotál hátsó része már csak részletekben látszik. Így is az 1280x720-as renderek a memória miatt region renderes részekből tevődtek össze, aztán utólag lett belőle teljes kép. Ha kell megmutatom, ha érdekel.
szia -
dy_nmq
aktív tag
válasz Menthirist #4390 üzenetére
Multkor volt egy látványterv ami kifektette a gépem.... balatonpart, házak U alakban egy nádas körül, körbe fák. persze vrayproxy mindenfelé és ugy is 20 mega volt szabad a fizikai 4 gigából.... igaz ez már extrém eset.
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
veterán
-
kezdoboy
csendes tag
válasz Nyúltáp #4394 üzenetére
szia
Az a ciki, hogy gi-s a jelenet. Van egy nagytotál. A háttérben egy távoli városkép látszik fent az éggel, kicsit lejebb a ligettel, elszórtan fákkal, alacsony várvalhoz hasonló zárósorral, néhol lejáróval, előtte, lejebb egy téglaépülettel, kicsit balra a bal sarokban lent belóg egy hangár teteje. Kamera indul és lassan aláereszkedik. Mivel a gi hatással van a környezetére, ezért jobbnak láttam, ha minden látszik egyszerre. Kamera a hangár jobboldalán ereszkedik lefelé, látni a hangár rozsdás gondozatlan oldalát, jobboldalt fa, villanyoszlop, utcai lámpa jelenik meg, szemben a téglaépület előtt fa. Háttérben egy manus tol egy kis megrakott szállítókocsit felénk. Kamera a végén teljesen a talaj szintje fölött kicsivel érkezik, közben ürge a kiskocsival jön felénk, jobboldalt a járda szélén járdaszegélykövön ülnek az alakok, akik a manus érkezésekor felhúzzák a lábukat, nehogy rámennyen a kiskocsi, és figyelik az érkezőt. Manus a kiskocsit majdnem nekitolja a kamerának. Kamera vált másik gépállásba. Ez a kínos jelenet. Mivel sok tárgy van ami gi-vel visszasugároz, ezért egymásra hatással van.
Azt javasolták már többen is, hogy ne cicózzak, 64bites legyen belőle, mert egyszeriben meg fog oldódni minden. Mire a composit meglenne, amit lehet a beállításnál, addigra már meglenne a render.
De kosz, hogy te is gondoltál a témára.
hali -
dy_nmq
aktív tag
De elhalkult a topik..... na egy kis csámcsogni való: legutóbbi agymenésem
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
breetai
aktív tag
HI ALL!
Egy ismerősöm most bontogatja szárnyait a 3D Studio (asszem) 9-ben. Én othon vagyok a hardwareben, ezért töllem kérdezte milyen gép kéne ahoz, hogy ez MŰKÖDJÖN!
Én viszont nem ismerem a progit. Mit szeret jóbban!? (RAM, CPU, GPU ...)
HA, esetleg mind fontos! Mi szerintetek az a konfig ami elég, jó, ill. über jó ehez az alkalmazáshoz?
THX!"Értem én, mert értem, hogy gőzgép. De mitől megy!?" XBL: Breetai HUN
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
- Milyen videókártyát?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Futás, futópályák
- Szemüveges topik
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- További aktív témák...