- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MG4 menetpróba
- Honor 90 - modellalkat
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Nyúltáp #4998 üzenetére
valóban valami egyedi lehet, én sem láttam még ilyet... a leírás alapján (vertexek koordinátái ascii formában) azt hittem obj (bár ezt ti is felismertétek volna), de tény hogy nem az... tekintve a 64x64-es textúrákat, lehet téynleg menj valami komolyabb felé...
jah, mindenkinek gratz az 5k-hoz, a fentebbi kép pedig nekem is nagyon bejön
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
m@x
csendes tag
válasz Nyúltáp #5000 üzenetére
köszönöm örülök hogy tetszik valamennyire saját concept de a google dobott ki nekem egy használható konceptet aztán az alapján indultam el de már nem nagyon hasonlít rá
Én mondjuk piszkáltam a kamerát már minden lehetséges módon de soha nem volt még csak a kielégítő közelében sem ugyhogy akkor marad ez a megoldás!
köszönöm a segítséget
szép lassan dobálom majd föl a képeket ahogy alakul,utána meg valami normális jelenetet kéne mögé varázsolni ugyhogy abban majd valószínüleg kérem a segítségeteketAsus maximus II formula,Intel Core2 Quad Q9300,Samsung 640 hdd,Radeon HD6870,ASUS Silent Square EVO ,Geil 4Gb DDR2-800,Logitech Mx 5500 Revolution ,CORSAIR PSU-620HX,Gigabyte 3D Aurora,Cowon D2+Sennheiser cx500
-
Nyúltáp
senior tag
heeeeeeejjjjjjjjjjjjjj vaaaaaaaaazzzzzzeeeeeeee
5öööööööööööööööötttteeeeezzzeeeerrrrrrr vvaaaaaazzzzzzeeeee
nem is veettem eszre, de msot hogy ma kicsit iittam,iszok erre is egyert itteni arcokkal.
mindenkinek eredmenyekben gazdak masik 5ezret
vodorszen
kocsolomAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
-
veterán
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #5005 üzenetére
...pedig probaltam kulturalt lenni
Menth..8000x9000.......?....ez mar picit mazohista
aza helyzet, hogy le se akarja nagyon tolteniAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
félisten
válasz Nyúltáp #5006 üzenetére
Hali!
Látom vannak itt "emberkék", akik egész magas szinten üzik az "ipart"...
Nem tudna valaki egy normális tutorialt(többet is) belinkelni, ami tényleg jó, elsősorban a modellezés témakörében?
(annyit néztem már, hogy vérágas a szemem, de vagy annyira egyszerű, hogy azért nem érdemes vele foglalkozni, vagy ugyan jó, de ott meg olyan dolgokkal dobáloznak, amiről azt sem tudom, merre keressemFire.
UI: Esetleg az lenne még egy remek megoldás, ha TI, akik jók vagytok ebben, készítenétek tutorialokat és azt megosztanátok, hozzám hasonló emberkékkel. Tudom, hogy nem kis kérés, mert egy jó tutorialt elkészíteni, sokkal több meló, mint egy projectet önmagában, mivel úgy kell megoldani, hogy azt tényleg lehessen használni és bárki az elejétől a végig meg tudja csinálni, lépésről lépésre.
Nem lehetne esetleg-e hogy készítenétek ilyen kezdő, haladó tutorialokat?
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
dy_nmq
aktív tag
legutóbb csak ugy gyorsba melohelyen ebédszunetben. vray2sidedmat.nagyobban
[ Szerkesztve ]
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Fire/SOUL/CD #5007 üzenetére
huh...tegnap volt legenybucsu(nyugi nem ennyem ), meg nem igazan epultem fel, de mar vhol feluton lehetek a haromujju patas-> homo sapiens evolucios uton
dy: jolett kompozicio/bevilagitas/anyagok harmas, modellezos oldalrol lehetne belekotni par dologba, de mivel ilyen ebedszunetes gyorsosszeboronalos spidmodellingrol van szo, gondolom semmi ertelme nem lenneFire: szerintem modellezes az a terulet amirol legnehezebb tutorialt gyartani...mert igazabol legtobbszor semmi ertelme, ezert is szeretik olyan nagy lepesekben atugralni legtobbszor. Vagyha direkt modellezos tutorialt gyart vki, akkor meg 40 oldalon keresztul olvashatod, hogy melyik elt hogy extrudeolta aztan hova tologatta a vertexeket.
Szerintem 2 formaban mukodik csak modellezos tut. Egyik a Mudbox/zbrush vonal...ami ugyan megint csak arrajo, hogy meglesd mas hogy csinalja, esetleg elleshetsz 1-2 trukkot, viszont ami nagy plusz, hogy nem szaraz/unalmas hanem sokszor elvezet nezni.....vagy az mar perverz..?
Masik vonal, amivel oszinten meg nem igen talalkoztam, az egy ilyen gyujtemeny lenne arrol, hogy egyes, modellezesi szempontbol bonyolult (alap)formakat hogy erdemes kialakitani, plussz az egesz meghintve keves idosporolos munkafolyamatgyorsitasi trukkhalmazzal.
A topologiai felosztasrol szolo tutok nagyjabol ilyesmi vonalon mozognak, viszont 99%ban le van temakor szukitve organikus testekre...azon belul is emberi testre.
Ilyen vegtelenul egyszeru dolgokra gondolok amugy.ha vki erez magaban erot, elkezdhetne gyujteni az ilyesmiket, de en most pattanok, leszakitom magam 21ik szazad mindenfele technikai vivmanyarol, 2 het nyaralas istenhatamogott, nem akarok latni meg csak netkavezot se 1000km-es korzetben
kocsolomAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
m@x
csendes tag
válasz Fire/SOUL/CD #5007 üzenetére
Osztom az elöttem szóló véleményét elég nehéz olyat találni amiböl lehet tanulni,viszont ami nekem nagyon sokat segített azok az olyan tutoriálok amikben konkrét dolgokat csinálnak meg az elejétöl a végéig,pl:Gnomon workshop,Digital tutors,3d Palace már van tölük vagy 60Gb adatom és nekem ez nagyon bejött,megcsinálod öket,mondjuk ami tetszik azt 2x is és másodjára már azt veszed észre(én legalább is)hogy van egy csomo dolog amit te másképp csinálnál mert mondjuk gyorsabb vagy csak egyszerüen arra áll rá a kezed!
Nem nehéz megtalálni öket van egy két virágboltos oldal vagy Google és utána biggyesztesz egy R vagy M betüvel kezdödö szót és már kész is
Lehet hogy tényleg perverzió de ezeket a Zbrush meg Mudbox tutorokat én is szeretem nézegetniAsus maximus II formula,Intel Core2 Quad Q9300,Samsung 640 hdd,Radeon HD6870,ASUS Silent Square EVO ,Geil 4Gb DDR2-800,Logitech Mx 5500 Revolution ,CORSAIR PSU-620HX,Gigabyte 3D Aurora,Cowon D2+Sennheiser cx500
-
félisten
válasz Nyúltáp #5009 üzenetére
Hali!
Kösz a választ és jó nyaralást!
m@x
Jó hogy említettél pár oldalt, bevallom ezek valahogy kimaradtak, de most nézve tényleg jó. Kösz!
Én is úgy szoktam tanulni, hogy 1-2-szer megcsinálom az elejétől a végéig, aztán utána már megy magától, egy nagyobb bonyolultságú feledathoz megvan az alap(legalábbis egy része)Nekiállok töltögetni én is most.(mármint az oldalról)
Mégegyszer kösz!
Fire.
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
m@x
csendes tag
válasz Fire/SOUL/CD #5011 üzenetére
Nagyon szívesen Én most arra álltam rá hogy minden ugymond nagyobb témakörböl megcsinálok párat ugymint auto,karakter,épület,mechanikus valami és így tovább és amelyik tetszik abbol a témábol fölhozom magam egy bizonyos szintre!
És hát mit mondjak nem sok mindent pipálhatok kiAsus maximus II formula,Intel Core2 Quad Q9300,Samsung 640 hdd,Radeon HD6870,ASUS Silent Square EVO ,Geil 4Gb DDR2-800,Logitech Mx 5500 Revolution ,CORSAIR PSU-620HX,Gigabyte 3D Aurora,Cowon D2+Sennheiser cx500
-
veterán
válasz Nyúltáp #5006 üzenetére
azért rendereltem ekkorában, hogy a részletek jobban megfigyelhetőek legyenek, már amennyi van rajta nem gondoltam, hogy gond lenne ebből nálatok (én letöltöttem (2,5 mega), és megnyitottam windowsban)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
feltettem kisebben:
1600x1800[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
Hellóóó, újra itt!
Most, hogy már megvagyok az államvizsgával, újra 3D-ben látom a világot!
Elhatároztam, hogy komolyabban beleásom magam a világításba, és mindenféle effektbe.
Szerintetek milyen (render és egyéb) plugin-eket érdemes megnéznem?
Bármilyen jöhet, nem csak render (UV, anim, stb.), de csak, olyan, ami tényleg sokat segít az adott területen.
Eddig csak a PolyBoost-ot, és a Max2AE plugint használtam.
Ja, 2008-as MAX-om van, ha ez számít valamit a pluginek szempontjából.Menth: Ugyanez a kérdés Maya 2009 Unlimited-del kapcsolatban. Nagyon úgy néz ki, hogy belekóstolok az eddigieknél komolyabban.
Ja, és mégegy kérdés, ami lehet, hogy nagyon láma: 2009-es MAX-al készített .max fájlokat át tudok alakítani 2008-as verzióra? Csak modellek vannak benne, de telepakolva modifier-rel, amit nem akarok elveszíteni.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
veterán
Hát Maya-nál nem tudok ilyen irányú pluginekről... vannak a rerndermotorok, és azoknak a fényeivel (+ az alapokkal) szoktak mindent bevilágítani. Most van új Renderman maya-hoz, meg ugye a Mental Ray, ami kb minden igényt lefed... meg egy régi, bétás vray, ami azért jó cucc
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
válasz Menthirist #5016 üzenetére
Oks, köcc!
Ja, viszont azt hallottam, hogy a Mesharray tanfolyamon valami tanár, vagy szaki szerint a Maya alap UV-zős cuccosa felejtős, és valami kiegésztőt, vagy külön progit javasolt helyette...
Ebben van valami, vagy csak nagyzolt a csákó?[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
veterán
Hát a még nagyobb szakik szerint egyáltalán nem felejtős, sőt igen király cucc (főleg a 2009-esé). Szóval attól hogy Mesharray, nem kell feltétlen hinni a szavának... amúgy vannak egyéb jó UV toolok (roadkill, unfoldUV), de az alap maya-s uv-zó megoldások is elsőrangúak, gyorsak és szakmában sok helyen használatosak...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
válasz Menthirist #5018 üzenetére
Oks, köszi!
Én is így gondoltam magamtól, csodálnám, ha pont egy Maya-ban lenne ekkora hiányosság.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
veterán
hát sokan nyomnak rá egy automapping-ot a megfelelő paraméterekkel, és utána kiegyengetik a problémásabb részeket (megfelelő automappal már jó alapot kap az ember). biztos vannak hatékonyabb megoldások külső programokkal, de rossznak semmiképp sem rossz a maya megoldása... ezek az unfoldUV és társai meg nagyon gyorsan jó végeredményt adnak, de elsősorban alacsony és közepes bonyolultságú elemeknél... nagyobb bonyolultság esetén ott is sokat kell javítani a végeredmény elérése előtt... szóval bonyolult modelleket szépen és gyorsan uv-zni művészet, nincs rá csodaprogram, ami megoldja sajna
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
válasz Menthirist #5020 üzenetére
Jaja, nekem sem volt egyszerű MAX-ban. Köszi az infót!
A többiek felé még él az eredeti kérdés MAX-al kapcsolatban...
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
veterán
Nah eltelt még egy év, holnap hazaköltözök a koliból, és nem tudom még, hogy sikerül megoldani a netemet. Lehet megint nem lesz szélessávom, így csak nappal 1-2 alkalommal tudok fórumot nézni (plussz éjfél után 1-2 órát tudok lenni, de emailt mindig nézek), max képeket fogok tudni feltenni, és leszedni sem fogok tudni majd 1-2 megánál nagyobb dolgokat... De reméljük sikerül azért valami szélessávot összehozni Addig is, míg nem jelentkezem, mindenkinek szép nyarat (persze szép nyarat utána is )
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
dy_nmq
aktív tag
Akkor itt a kis listám én miket használok/szeretnék még használni a maxhoz:
-Soulburn scriptek: remekbeszabott scriptgyüjtemény, scriptspot.com-on eléred.
- FumeFX(és/vagy Afterburn) és Realflow: füst és vizszimu.
- Dreamscape: viz és terepgeneráló.
-Renderek: Vray, Maxwell, Finalrender, Fryrender. vagy ha elvetemült vagy akkor Mental Ray. Személyes tapasztalatbol az elsö néggyel értelmes dolgokat tudtam összehozni de a Mental Ray-el még nem sikerült.A max2009 vs 2008 problémára: sajnos nem tudsz megnyitni ujabb maxban készült filet régebbi maxal. Persze gányolni lehet(obj-ben átviszed a modosito nelküli modellt aztan ujra beparaméterezni, uv-t lemásolni stb).
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
félisten
Köszi a tippeket!
Nem is tudtam, hogy a Mental Ray ilyen problémás, bár nagy fényerejű színes fényt (amit egy test felületének kellene kibocsátania) még nem sikerült vele összehoznom, mert mindig kifehéredett a test, és a környéke. De azt hittem, hogy csak én vagyok ilyen béna.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
veterán
Azért hogy helyén kezeljük a problémát, minden tiszteletem a tiéd Dy, de attól hogy nem tudtál kihozni értelmes dolgot az MR-ből, az lehet nem az MR hibája A Blur Studios (Warhammer Cinematic) sem véletlen váltott a videó elkészítéséhez Mental Ray-re... A Nagy studiók közül rengetegen használják, mert nagyon sokat tud, nagyon szépen dolgozik és viszonylag gyorsan (pl Cinematic készítéshez nem olvastam sehol, hogy pl VRayt vagy Fryrendert használtak volna...) ahova tudás gyorsaság és masszívitás kell, oda mindenhol Mental Rayt, Rendermant és Final Rendert használnak... Szóval megvannak az előnyei az általad használt rendermoroknak is, de tudtommal az általam említettek a mainstream cg studiók igáslovai... Van egy Mental Ray Node tutorom, amiben szépen végigmennek, melyik node mire való... Igen tanulságos . Az SG fórumából Peet adott egy tippet egy olyan render-összeállításra, amivel a templom is készül (#5005 és #5014 (a lambert1 render idejére egy mia_material-ral van helyettesítve, aminek a színére be van téve egy elég sűrű ambient occlusion... jól mutat, és gyors... Szóval mi MR-t használunk Maya alatt, mert kemény és masszív
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
dy_nmq
aktív tag
válasz Menthirist #5025 üzenetére
egy szoval nem mondtam hogy a mental ray tré lenne mert tudom mire képes(evermotion-ön vagy cgsocon nézd meg a legutobbi Mies van der Rohe ház feldolgozását uberbrutál és Maya+mental), csak egyszerüen én vagyok láma hozzá, és magambol kiindulva otthoni lazázásra inkább a többieket ajánlottam.
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
veterán
elnézést, a az "elvetemült" szót ezekszerint rosszul értettem szerintem nem nagyobb szivacs vele dolgozni, csak több előismeret kell hozzá, mint mondjuk a vray-hez (de ezek a túl egyszerűen is jót alkotó rendermotorok máshol megfizettetik az árukat...)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Jostikacska
tag
Sziasztok!
olyan kérdésem volna hogy keresem a Desiro 3ds modeljét. Nem tudja valamelyikőtök hol tudnám megtalálni a neten?
Teljesen privát célból kellen.Válaszotokat előre is köszönöm.
"Véremből vért és könnyet senki sem fakaszthat büntetlenül."
-
Gyick
őstag
Lenne egy hülye kérdésem.
Merre találom az animate gombot a 3dsmax 7-ben.
Végig néztem már vagy 50x de esküszöm nem találom -
dy_nmq
aktív tag
válasz Jostikacska #5028 üzenetére
Modellezd le ha privát célra kell! Sokkal jobb érzés utolag
Gyick: legalul középtájt van egy olyan gomb hogy Auto key vagy alatta set key azt benyomod és akkor tudsz animálni. remélem erre gondoltál
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
Jostikacska
tag
Köszönöm építő jellegű hozzászólásod.
Sajnos nem értek a 3d-hez
Nem nekem, hanem ismerősnek kellene.
Gondoltam, háth ti akik benne vagytok a 3d-ben találkoztatok már vele (a fáma szerint Őrűlt Vasutas fanok lemodellezték)
Magamrészéről inkább amardnék a 2d-nél"Véremből vért és könnyet senki sem fakaszthat büntetlenül."
-
félisten
Sziasztok!
Eléggé off, de pici köze van a 3D-hez, mert ilyen állásról van szó.
Külföldi (USA, UK, AU, CA) munkák esetén az éves fizu, vagy órabér összegét nettóban, vagy bruttóban adják meg?
Ilyesmit találtam, hogy:USA: Salary/Wage: 55,000.00 - 75,000.00
UK: Salary: From 10.00 to 20.00 GBP per hourSzerintetek?
ui.: Nem, mintha esélyes lennék jelenleg ilyenre, csak kiváncsiságból kérdezem.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Nyúltáp
senior tag
termeszetesen netto, oradijat meg nem igazan adnak meg, inkabb eves osszeget(kivetel ha contractos bedolgozo melo).
UKban egy bizonyos osszegig adomentes vagy(asszem 6ezer vhanyszaz font per ev most epp) es adot csak az efeletti keresetedre fizetsz. Ha jol emlekszem 22%-ot fizetsz 35e fontig, aztan meg 40%..mondjuk 35e-es allashoz mar minimum seniornak kell lenned, de inkabb TD vagy supervisor.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
ooo..nem, bereknel netto az adozas elotti osszeget jelenti, szoval amit irnak hirdetesben, abbol meg lejon ado meg TB.
15 fontos netto oraberrel szamolva: heti 40ora*52het, ami eves 31200 GBP ebbol 6500 adomentes, tehat adozol 24700 utan 22%ot. minusz national insurance (TB) olyan 1500 penz
a brutto vhol 24e korul lesz eves szinten. Visszaosztva oraberre 11.6GBP jon ki kabe, ez az amit kezhez kapsz a 15bol. Itteni minimalber duplaja. Ami eleg jo kis oszeg, mert szerencsere minimalber nem pont olyan szempontok alapjan van megalapitva mint otthon, magyarul meg minimalberen is vigan ellehetsz ha nincs csalad.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
félisten
válasz Nyúltáp #5039 üzenetére
Más (ON):
Sikerült már valakinek működésre bírnia az nVidia féle Gelato-t akát MAX, akár Maya alatt?
MAX-hoz az Amaretto, Maya-hoz a Mango plugin kell hozzá.
2009-es Maya, és 2008-as MAX-ra próbáltam meg felrakni.
A Maya-nál egyszerűen semmit nem csinál, pedig az ellenőrzésnél nem ír ki hibát. Gondolom, install után meg kéne jelennie a renderer-ek között.
Max esetén pedig hibát jelez:
"...\Amaretto.dlr could not inicialize. Error code: 127 - The specified procedure could not be found."
A fenti fájl megvan a helyén.Bármi ötlet?
(A weboldalukon leírt megoldások nem működnek.)Köcc!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Nyúltáp
senior tag
nagyon regen, mikor meg nvidia kartyam volt en is kiprobaltam, mar nem emlekszem a reszletekre, de lenyeg, hogy nekem se sikerult osszehozni. Szenvedtem vele eleg sokat, aztan hagytam a francba....asszem mint kiderult, akkori verzio meg csak quadro kartyakat tamogatta, nemtom valtozott-e ez azota.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
-
kalinkoz
csendes tag
Sziasztok!Valaki segítsen!!! Letöltöttem egy programot aminek dmg a kiterjesztése. Hogyan tudom ezt megnyitni/elindítani/telepíteni???
Van hozzá valami patsh és crack zip is. Na ezeket végképp nem tudom hogy rakom majd bele. Egyébként a Live Interior 3D programról van szó, hátha vki így jobban tud segíteni.Előre is köszi
-
-
Nyúltáp
senior tag
ooo...nem mondanam, hogy ertem mire is gondolsz pontosan.
#4977-ben arrol irtam, hogyan lehetne hatterkepet pozicionalni viewportban, de mivel environment maprol van szo, akarmeddig tologathatod modellt, sohasem eri el, ill. arnyek sem vetul ra.
Tehat mindenfelekeppen kell egy plane verda ala, amire az arnyek vetul.
ha hulyeseget irtam, es masra gondoltal akkor bocsAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
dangerzone
addikt
válasz Menthirist #5014 üzenetére
Ezt amúgy hogyan rajzoltad? Most spline-okkal ilyet alakítasz ki? Vagy hogy csinálod?
Én nem nagyon értek a modellezős részéhez, inkább az animáláshoz. Szóval kb olyan szinted tudok modellezni, hogy megrajzolok egy tollat, egy hóembert, esetleg egy hegyet kialakítok, de ilyen bonyolult formákat mégis hogyan lehet? -
veterán
válasz dangerzone #5049 üzenetére
a kulcsszó a "darabokban modellezés". szépen, formáról formára haladok, vagy feldobom nagy vonalakban, és abba építem bele a kisebb részleteket, "rétegről rétegre" (értsd egyre kisebb részleteket). Modellezés téren azt a módszert használom ami a formáról hirtelen eszembe jut, hogy jó lenne. A harang (a képen alig látszik) pl profilgörbe rajzolása utáni körbeloftolással készült, a végeredményt pedig polyvá konvertáltam. Az ablakok egy poly plane (legalábbis egy itt-ott átalakított síklap) végigextrudálva egy curve mentén. A "Virágablak" boolean, a felette lévő levélforma szintén. Sok más pedig szimpla extrude, vertex tologatás, stb... Szóval mindent szépen külön külön modelleztem, amit úgy volt könnyebb, és ha elég sok dolgot ráteszel, akkor még szimpla kockákból is látványos eredményeket lehet kihozni. A render pedig Mental Ray lambert, az Ambient színcsatornáját AOC-cal vezérelve.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Anime filmek és sorozatok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xbox Series X|S
- Gaming notebook topik
- MG4 menetpróba
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care