- Yettel topik
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Menthirist #3600 üzenetére
derítő layer?? Ammegmiaszösz?
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
veterán
nem írtam már le egyszer?
nem voltam megelégedve a famintám színével, nem volt elég élénk az elfes-festett környezethez, így betettem ps-ben egy extra layert color módba, amit befestettem egy világos-barnás testszínre ez ugye a color mód miatt átadta a famintának a színtulajdonságait, így lett a szürkés famintából sötétebb, barnás faminta... ha változtatok ennek a layernek a bőr-árnyalatán valami másra, akkor változtatom a színét a fának...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
válasz Menthirist #3602 üzenetére
Jaaa, így már világos!
Aszittem Mayában vannak ilyen fícsörök. LOLEladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
veterán
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁRGH
Nem elég, hogy nem haladok a maya-s projektemmel, még haza se tudtam menni, mert a National Instruments csodálatos programjában, a LabWindows CVI-ban kellett elmélyülnöm (azaz még kell is). Köv hét pénteken meg kell majd csinálni egy feladatot, ami még csak 33%-ban van kb kész 2 óra alatt, lesz rá még két óránk (mert persze a tanár nem engedi, hogy bevigyük az otthon készített programot, vagy esetleg kinyomtatva a kódot, nem, csak ott lehet megcsinálni... nekem viszont ez a 4 óra egy ilyen feladatra édeskevés). Mindegy, meg kell tanulni, azért vagyok most kénytelen egy jó kis modellezéssel teli este helyett jeleket generáltatni és programozni rajta...
Na de egy kis csemege a mazochistáknak:
Így is lehet CVI-t tolni
[link]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Nem is olyan ördöngősség... kezdek érteni benne 1-2 dolgot:
pár sec-es videó, hogy eddig mit tud:
[link]
Eddig kb 1 óra van benne (kódolás, súgó+debug)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Met
nagyúr
válasz Menthirist #3606 üzenetére
Tudom, hogy Mayás vagy
Nekem is valahogy jobban tetszik a Maya, nemtudom miért, de sajnos csak Max-os autómodellező tutort találtam, ami számomra (is) használható. Ennek gyümölcse a lentebb linkelt kép"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
veterán
-
veterán
na mára ennyi tanulás elég is, fejpaskolás, és most megyek jutalomból maya-zni egy kicsit végre
eredmény:
[link]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
válasz Menthirist #3610 üzenetére
Ez fincsi, én assembly-ben csináltam ilyet nyár elején. Azóta is fáj.
Met: Én Meshsmooth-ot szoktam használni, mert nekem kényelmesebb azt kapcsolgatni, mint ott lent a Nurbs-t. De nem tudok komoly érvet felhozni egyik ellen és mellett sem.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
veterán
hát szerencsére nekünk jó magasszintű programozási felület áll rendelkezésünkre... (mondjuk nem is lesz semmi a 6. leadandó változata a programnak, ez az első leadandó változatnak kb a harmada lenne, ha tudná generálni a többi jelet... a benti gépen lévő verzió már tudja, de onnan semmilyen progit nem lehet se ki, se behozni)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Met
nagyúr
Az lenne még a kérdés, hogy a vray-materials.de-ről letölött shadereket, hogy lehet működésre bírni?
Meg a V-rayhez is kellene valami beállítás mert befagy, azthiszem alapon van minden nem piszkáltam bele.
Vagy szerintetek Mentalray-el is lehet ugyan olyan szépet alkotni?"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
félisten
Minőségben a Meshsmooth jobb, mint a turbosmooth, de több memó, és procit eszik.
A nurbs subdivision-t még nem teszteltem ebből a szempontból.
De javaslom, hogy próbáld meg kikapcsolni, és tegyél rá egy meshsmooth-ot ugyanolyan beállításokkal, és hasonlítsd össze!
A V-Ray még nem fordult meg ezidáig a gépemen, úgyhogy ebben nem tudok értékelhető infó adni. pár hét műlva több időm lesz ilyenekkel foglalkozni, ha addig ráér neked, akkor majd válaszolok rá, de addigra már tuti rájössz te is, és akkor én fogom tőled megkérdezni.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Met
nagyúr
Nem nagyon jövök rá mit kellene csinálni, hogy legyen normális texturám, nem tudom, hogy kellene jól bevilágítani, kellene valami környezet a kocsinak, hogy ne csak a szokásos fehér alapon álljon.
Ami a nagyobb baj, hogy most már majdnem kész vagyok vele, elment tőle a kedvem, pedig be kell fejezni csiálnám a következőt"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Nyúltáp
senior tag
na kocsolom mindenkinek, gondoltam bejelentkezem, hogy meg elek. ahogy latom el nelkulem is a forum
geci sokat melozom, szal idom nincs semmire, de mostantol azert estenkent egyszeregyszer megprobalok felnezni.
csakhogy vmi erdemlegeset is irjak, Met: vraynaterials.de-s cuccok nagyon verzio fuggok, nalam is megfetette jopar maxot.
caroaint shader tut van fent neten 1000 mindenfele renderelohoz, de nemis vmi echtebonyolult osszerakni. vraz shader, reflection szinet allitsd majndem feherre, fallofnal pippants egyet, diffusnak olzan szin amit akarsz, aztan lehet meg jaccani blend materialokkal, hogy belevigyel par apro reszletet shaderbe, de mondom, search on google es tuti ki fog dobni jopar tutotAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
tzimash
őstag
hali, segitsetek pls. máskor is raktam be blueprinteket plane-ekre, de most valamit elnyomtam, vagy nemtom... az a gondom, hogy a plane-ek, nem átlátszóak a másik oldalról. tuti valami baromi egyszerű dolog lehet a megoldás, de sajna fogalmam sincs hova nyuljak
-
félisten
-
veterán
lol... emlékeztek, hogy régebben írtam, hogy a maya 2008 nem akar úgy normálisan működni, ha a másodlagos monitor az elsődlegestől balra van, és nem az alapértelmezés szerinti jobbra... akkor én és pár más ember is úgy gondolta, hogy ez driver hiba nálam, de most másik videókari driverrel IS ugyenez a gond... ezekszerint mégis a 2008 lenne a ludas?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
válasz Menthirist #3625 üzenetére
hihi!
Nálam a MAX sosem ment két monitorral.
Majd ha összeolvad a két progi, akkor fícsörként fogják emlegetni, hogy műxik a két monitoros mód.
A Maya tudja animálni a loft-ot? Vagy ha ott nem így hívják, akkor azt a valamit, amivel különböző keresztmetszetek segítségével egy hosszú testet tudsz csinálni.
[Szerkesztve]Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
veterán
-
félisten
válasz Menthirist #3627 üzenetére
Oks, ez tiszta sor, MAX-ban is van ilyen, de amit a MAX-ban nem tudtam megcsinálni, az az, hogy:
pl.: az egyik keresztmetszet egy kör, a másik egy téglalap, és a kettő között van egy görbe, aminek a mentén megcsinálja a loft-ot. Nem? A két keresztmetszet közötti vonal mondjuk a 100%, és a kérdés az, hogy lehet-e 50%-ot, vagy 20%-ot, stb. beállítani, és ezt a százalékot időben változtatni.
MAX-ban, ezt egy másik módosítóval lehet megcsinálni, aminek nem lehet különböző keresztmetszeteket megadni.
[Szerkesztve]Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
veterán
hát így most passz, ennyire sosem mentem bele a nurbs-be, de egészen biztos, hogy meg lehet valahogy csinálni... esetleg morph targettel (csinálsz egy ilyen alakot 20%-nál, meg egy másikat 80%-nál, és morph-ot számoltatsz a két alak közt... azaz több részlet is kell, nem csak 20-nál meg 50-nél... hát most passz...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
Heló!
Nos, éppen próbálok normal map-ot generálni, de nagyon nem műxik.
A széleknél ronda piros, és egyéb dolgok keletkeznek. Sejtelmem sincs, hogy miért.
Ugyanez történik, ha MAX-al projection-el csinálom, és akkor is, ha MUDBOX-ból.
Ez a vége: http://maxing.hu/k.tif.tif.jpg
Ez amúgy csak egy próba, mer már kezdtem kipróbálni egy rakás módszert. A lényeg látszik rajta.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Nos, kipróbáltam úgy, hogy semmit sem változtatok a modellen, sőt, a kiinduló objektum, és a cél objektum pontosan ugyanaz volt. Semmi simítás.
Az eredmény: http://maxing.hu/j.tif.jpg
Én ezt nem értem.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Met
nagyúr
Lenne egy hülye kérdésem. Ráraknék egy bitmap képet a material editorban egy plane-re és nem látszik a renderen, mondjuk már eleve rá sem tudom rakni, nem aktív az a gomb amivel hozzá tudnám rendelni. A beépített checker képet akarom rátenni, shellac rámegy, csak bitmap nem
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
félisten
Na, mivel nem vágom, hogy mit, és hogyan csináltál, elmondom az elejétől:
- fogsz egy zsír új, üres helyet a Material Editorban
- megkeresed az első Diffuse feliratot
- a mellette lévő kis szürke/üres kockára klikk, és ott kiválasztod amit akarsz
- kijelölöd a plane-t, így már rá kell tudnod rakni a texturát
- ha a szerkesztés közben is szeretnéd látni, akkor a Show Map in Viewport-ot bekapcsolod. Egy kék-fehér pepita kocka a hat gömb alatti ikonsorban.Ha félreértettelek, szólj!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Met
nagyúr
Na mégegy hülye kérdés (bár szerintem ez nem annyira az )
9-es Maxban készített file-t nem tudok 8-asban megnyitni, Mentalray és egyébb nyűgjei vannak.
Kerestem a save as-nél vagy az exportnál, hogy régebbi max-al kompatbilis módban mentsen de nem találtam. Van erre megoldás?"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
veterán
ú bakker, napok óta nyüstölöm a régi bookmarkot, és látom, hogy az oldal nem létezik... tudtam, hogy átálltak rios5-re, de azt hittem, a fórum még nincs kész, ezért nem elérhető még... erre most jut az eszembe, hogy mi van, ha más címen elérhető... INFÓÓÓÓÓS
Ez kicsit olyan, mint amikor múlt héten tesóm hazaküldte annak az étterem honlapjának címét, amin elérhető az étlap az esküvőre... de nekem mivel persze nem volt tinta a nyomtatóba, hogy hazavigyem (ráadásul minden ételtípus más alablakban volt), így mindről nyomtam egy printscreen-t, és hazavittem pendrive-on, hogy a dvd lejátszón a tv-n megnézhessükmax 9 to 8: szerintem próbáld meg kiexportálni mondjuk fbx-be, vagy valami hasonlóba, és azt szerintem meg tudja majd nyitni a 8...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Met
nagyúr
válasz Menthirist #3638 üzenetére
Javasolták sg-n, hogy 3ds-be és import a 8-asba, de össze rakja az objektumokat egy kupacba középre
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
veterán
minek vesződni mindenféle 3d-zéssel, meg millás progik megismerésével, miközben mindent meg lehet csinálni paintben is:
pixelgod draw II
[link]
az elsőt még régebben láttam, de ez űbereli azt is...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
Helló!
A low-poly modellemen dolgozom, és a szakállat akarom szebbre csinálni.
Hogy szokás ezt megoldani?
Valami alfás dolgon tötöm a fejem, de hirtelen nincs jó elképzelésem.
Ha van ötletetek, akkor annak nagyon örülnék!Kösssz!
Met: .obj-vel jobban jársz!!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Balu2222
csendes tag
Sziasztok,
Magyar nyelvű használati utasítást keresek a 3 D Studio Maxhoz...tudna vki segíteni?
Most kaptam meg a programot...és nem igazán igazodom el rajta... -
félisten
válasz Balu2222 #3644 üzenetére
Szerintem nézz körül a 3dsmax.hu oldalon, ott van pár segédlet.
Ezen kívül javaslom, hogy keress rá neten! Én egyszer találkoztam magyar nyelvű leírással (3dsmax biblia), de elég sovány volt...Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Met
nagyúr
Hogy tudom egyszerűbbre alakítani az objektumokat?
Arról van, szó, hogy csinálnék egy próbarendert, de out of memory hibaüzenettel leáll.
Azthiszem a kocsi kerekeivel van gond mert ha az is látható akkor belassul a max."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
félisten
hát, nemtom, milyen a kerék felépítése, de ha túl sok polyból áll a nurbs nélkül is, akkor az lehet a bibi. Ez esetben próbáld meg kevesebből megcsinálni, és úgy rárakni a nurbst.
a próbarendernél meg kapcsold ki teljesen a nurbst, vagy vedd le az iterations-t 1-re.
Hirtelen nincs jobb 5letem.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Met
nagyúr
Valami ilyesmi lesz [link]
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Micro Four Thirds
- Elektromos autók - motorok
- Politika
- Tüzi: Geek-hatarozo
- Automobilista 2
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...