Xiaomi: 61 millió eladott okostelefon 2014-ben

Lei Jun, a Xiaomi vezérigazgatója büszkén jelentette be, hogy a 45 milliárd dollár értékű vállalata 2014-ben több mint 61 millió okostelefont értékesített. Nem ez persze az egyetlen igencsak sokatmondó adat, hanem a 2013-as évhez képest elért 227 százalékos növekedés is, ami jól mutatja a cég elképesztő ütemű fejlődését. Ugyanígy a bevételek is ugrásszerűen megnőttek, itt 74,3 milliárd dollár kapcsán 135 százalékos mutatóval számoltak a kínaiak.

Az szintén aligha meglepő, hogy a Xiaomi nemzetközi szinten is kiválóan teljesített, hiszen például 1 millió Mi okostelefon került eladásra Indiában kevesebb mint egy hónap alatt, idén pedig még több piacra fog betörni majd a vállalat. A Xiaomi ráadásul egy új zászlóshajóval is készül, mely január végén kerülhet majd forgalomba, a pénztárcabarát Redmi 2 pedig már hivatalosan is bemutatkozott. A fejlődés a szakértők szerint idén egy kicsit csökkenni fog, ami egyáltalán nem probléma annak fényében, hogy a konkurencia is igyekszik ezt üzleti modellt követni és hasznosítani.

Azóta történt

Előzmények

  • Xiaomi Mi 4 - MInőségi irány

    Szinte még forró, olyan friss újdonság futott be hozzánk. A Xiaomi új csúcsmodellje egyértelműen jelzi, hogy komolyan kell venni a kínai gyártókat.

  • Xiaomi Redmi Note - nagyra vágyóknak

    Az egyre ismertebbé váló kínai cég is helyet kér magának a phabletek piacán. A Redmi Note korrekt hardvert és méretes kijelzőt kínál elég jó áron.

  • Xiaomi Redmi 1s - pirospacsi

    Azt mondják, hogy a Xiaomi a kínai Apple. Azért ez persze nincs így, de a MIUI rendszer valóban igen kezes, miközben a Redmi 1s ára még kötelező terhek megfizetése után is versenyképes.

  • Xiaomi Hongmi - vörös rizs

    A Xiaomi csúcsmodellje után a középkategóriába szánt Hongmi is látogatást tett nálunk. Vajon az olcsóbbik modell is olyan vonzó, mint a MI-3?

Hirdetés