Shadowgun: Dead Zone beta

A ShadowGun nevét bizonyára nem kell bemutatni a mobil játékok szerelmeseinek. A tavaly év végén megjelent TPS elsősorban a remek grafikájával hívta fel magára a figyelmet, a Tegra 3 lapkakészlet extráit is kihasználó program a mai napig az egyik leglátványosabb játék a piacon. A fejlesztők (azaz a MadFinger studios) pedig nem pihent: júliusban megjelent a ShadowGun motorját használó Dead Trigger, a CES-en pedig bemutattak egy kizárólag online játszható (MMO) lövöldözős játékot. Az alkalmazás még nem végleges, ám a fejlesztők a játék típusa miatt a felhasználókat is be szeretnék vonni a tesztelési folyamatba, így elérhetővé vált a program az open beta verziója.

Te is alkalmazásfejlesztő vagy?

Ha szeretnéd, hogy az általad fejlesztett mobilos alkalmazásról is írjunk a Mobilarena hasábjain, írj egy e-mailt a hello@mobilarena.hu címre! Előtte azonban megkérünk, hogy olvasd el a az alkalmazások megjelentetésével kapcsolatos felhívásunkat!

Felhasználó vagy?

Támogasd a magyar alkalmazásfejlesztőket azzal, hogy az ingyenes szoftvereket letöltöd, ezzel növelve az adott applikáció számlálóját! A fejlesztők nevében is köszönjük!

Az alkalmazás használatához egy legalább 3.0-s Androidot futtató készülékre lesz szükség, ám nem ez az egyetlen követelmény. A nyílt béta ugyanis kizárólag Tegra 3-mal szerelt eszközökre érhető el; a végleges app esetében természetesen ez a szabály nem él majd. Marek Rabas, a Madfinger ügyvezető igazgatója úgy nyilatkozott, hogy a Tegra 3 jelenleg az NVIDIA-val kapcsolatos szoros együttműködés miatt szükséges.

Rövid telepítés után létre kell hoznunk egy felhasználói fiókot, majd akár kapásból bele is ugorhatunk a harcba. Jelenleg két játékmód érhető el, mindkettőhöz egy-egy pálya tartozik, melyek azonban korrekt mérettel és összetettségi faktorral rendelkeznek. A deathmatch a klasszikus mindenki mindenkit hentel kategóriát takarja, itt nincsenek nagy elvárások, menni kell és lőni. A zone már kicsit érdekesebb: a pályán elszórva több kontrollpont található, melyet elfoglalva pontokhoz juttathatjuk a csapatunkat. Sajnos járművek egyelőre nincsenek, pedig utóbbi esetén nagyon jól jött volna valamilyen gyors közlekedési mód.

A felszerelésünket is a főképernyőről tudjuk összerakni, ezen játék közben nem lehet változtatni. Egyszerre három eltérő fegyver lehet hősünknél, a repertoár a gépfegyvertől a rakétavetőn át a plazmaágyúig tart. Használhatunk még néhány segédeszközt is, a repertoár gyógyítócsomagot, különféle gránátokat, gyorsítót, aknát és egy lepakolható automata kiságyút tartalmaz. Mint azt a MadFinger régebbi játékainál is megszokhattuk, tesztalanyunknál is van beállítások menü, melyben akár a grafika minőségét is lehet szabályozni.

Az alkalmazás irányítása és a vezérlőfelület nagyon hasonlít a ShadowGunnál megszokotthoz, pár perc alatt rá lehet érezni. A grafika hozza a ShadowGun szintjét, néhol talán túl is lépi azt; a pályákon érezhetően több elem található, a textúrák is mintha élesebbek lennének. Mi egy HTC One X és egy Asus Transformer Prime készüléken próbáltuk ki az alkalmazást, akadást nem tapasztaltunk, néhol viszont belaggoltak az ellenfelek.

Összességében egy igen látványos lövöldözős játékkal van dolgunk, mely nem csak a grafikával tudja lekötni a felhasználót, a játékmenet is rendben van. A végleges verzió valószínűleg fizetős lesz, így érdemes kipróbálni, ha valaki rendelkezik a megfelelő készülékkel. Mivel köztudottan egy tesztelésre kiadott verzióról van szó, összegzést első körben nem írunk; egyelőre egy virtuális tetszett plecsnit kap a program. A letöltésért és további információért katt ide.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés