Hirdetés

Önálló márka lett a Poco

Egyre valószínűbb a Poco F2 érkezése, a márka Indiára és Dél-Ázsiára koncentrálhat.

Hirdetés

Kína a világ legnagyobb mobilpiaca, éppen ezért minden gyártó igyekszik előnyös pozícióba kerülni arrafelé, ebben pedig mostanság a Huawei jár élen. Az 1,4 milliárd lakosú ország okostelefonos szektora ugyanakkor telített, míg Indiában és Dél-Ázsiában még nem zárult le a szektor növekedése. Nem véletlenül az 1,3 milliárd fős országban indult hódítóútra a Realme márka a BBK Electronics szárnyai alatt, Indiában pedig a Xiaominak is kiemelkedően jól megy, kiváltképp kedvező ajánlataival. A Pocophone F1-et arrafelé csak Poco F1-nek hívták, és a gyártó almárkájának ajánlata ott is sikert aratott, 2019-ben mégis a Redmi K20 / Mi 9T vonal erősített ár/érték vonalon, és sokan hiába várták a Poco F2 felbukkanását.


A Pocophone F1 nagyon erős ajánlat volt ár/érték vonalon, eddig viszont még nem kapott folytatást [+]

Az ügyben most pozitív fordulat történt: Manu Kumar Jain, a Xiaomi alelnöke és a Xiaomi India ügyvezető igazgatója a Twitteren bejelentette: a Poco mostantól önállóan működő brand, amely saját maga dobhat piacra termékeket, azt pedig Alvin Tse kotyogta el pár hete a márka részéről, hogy bizony érkeznek 2020-ban új termékek. Még inkább beszédes volt, hogy a bejegyzést a Poco feje akkor törölte, ergo idejekorán nyilatkozott valódi tényekről. A brand önállósodásának hírén túl egyelőre ugyanakkor semmit nem tudni, az mindenesetre valószínű, hogy a következő Poco termék Dél-Ázsiában indul majd hódítóútra.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés