Már a legkisebb BBK-márka sem olyan kicsi

25 millió eladott példánynál jár a Vivo alá tartozó iQOO, ezt a fő célországukban mobilcsere-programmal ünneplik.

Az Oppo, a OnePlus és a Realme már a magyar felhasználóknak is többszörösen ismerős lehet, viszont a Vivóval leginkább csak márkanévként, a Foci EB-s szponzoráció kapcsán találkozhatott, aki követte a játékot, az iQOO pedig még kevésbé csenghet ismerősen: 2019-ben alapították, és bár voltak érdekes modelljeik és látványos kampányaik, az látszik, hogy nem az európai piacra céloznak. Mindazonáltal a keleti piacokon már így is összehoztak egy 25 milliós felhasználói tábort, ezt pedig büszkén, egy iQOO Quest Days névre hallgató kedvezménysorozattal ünneplik Indiában.

Az iQOO 7, illetve az iQOO Z3 modellekre vonatkozik némi kuponos kedvezmény, illetve mobilcsere-akció, amivel az eredeti árakhoz képest 10-16 ezer forintos kedvezmények érhetők el.

  • Kapcsolódó cégek:
  • IQOO

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés