A Vivo már a 2018-as labdarúgó világbajnokság hivatalos támogatójaként egyértelművé tette, hogy globális léptékben gondolkodik, kiemelt figyelmet szentelve az európai piacnak. Ukrajnán kívül tavaly óta már hat országban (Egyesült Királyság, Franciaország, Lengyelország, Németország, Olaszország és Spanyolország) érhetők el hivatalosan a Vivo készülékei, az idei célkitűzés pedig ennek a számnak a megduplázása.
Elsőként Romániában és Csehországban nyitnak, majd Ausztria és Szerbia kerül sorra június végéig. A Vivo a csúcskategóriában is erősíteni szándékozik, a sajtóközlemény szerint Zeiss lencsékkel szerelt modellek is érkeznek, ami kizárásos alapon a Vivo X60 széria lesz, ami Európában egyelőre még egyáltalán nem elérhető. A 2020-as (ami idén lesz) és 2024-es Labdarúgó-Európa-bajnokság hivatalos partnereként komoly marketingkampánnyal támogathatja a gyártó a piacnyitást.