Lendületben a Huawei, a Mate 10 már az iPhone 8 ellen készül

Nyilvánosságra hozta a Huawei Technologies 2017 első felének a pénzügyi eredményeit. A 283,1 milliárd jüanos árbevétel (10,9 billió forint) 15%-os előrelépést jelent az egy évvel korábbi számokhoz viszonyítva, illetve 11%-os működési nyereséget. Ezt a három nagy üzletág együttesen hozta össze (távközlési, vállalati, fogyasztói). A fogyasztói, amelybe a Huawei P10 és a többi okostelefon is beletartozik, 105,4 milliárd jüanos árbevételre tett szert (4,1 billió forint), a leszállítások meghaladták a 73 millió darabot, ez pedig 20,6%-os éves előrelépést jelent.

Nem kicsi, az alsó-felső kávák kissé vaskosak
A P10 Plus most a Huawei csúcsajánlata a telefonok között [+]

Ami a közép-, kelet- és észak-európai régiókat illeti, a fogyasztói üzletág 18,7%-os piaci részesedést tudott felmutatni, ami 48%-os előrelépés 2016 első feléhez képest. Ami pedig csak a közép- és kelet-európai piacokat, 20,2%-os volt a részesedés és 50%-os az előrelépés. 2017-ben a Huawei egyébként már a 49. helyet is elcsípte a BrandZ legértékesebb 100 vállalatának a listáján, illetve a 40.-et a Brand Finance 2017 Global 500-on.


A Mate 9 (fent) folytatása állítólag 18:9-re nyúlt, kávamentes kijelzővel érkezik [+]

A következő nagy okostelefonos dobás a Mate 10 lesz, és Richard Yu, a fogyasztói üzletág vezére a Bloombergnek kijelentette: az új iPhone-oknál is erősebb ajánlatra lehet számítani az ősszel. „A Mate 10 teljes előlapos kijelzőt, hosszabb üzemidőt, gyorsabb töltést, jobb kamerás képességeket és további előnyöket fog hozni, ami segíthet az Apple elleni piaci küzdelmünkben.” Yu azt is elmondta: felhagynak a belépőszintű ketyerék gyártásával, mivel azok nem termelnek elég nagy nyereséget, majd hozzátette: Európa, Kína és Japán jelenti a Huawei elsődleges fogyasztói piacát.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés