Lehet, hogy a Nothing marketingstratégia is

Semmi. Carl Pei egyelőre pont semmi konkrétumot nem mondott a Semmiről, de azt megnyugtató gyakorisággal teszi.

Miután Carl Pei otthagyta a OnePlust, bemutatta a Nothingot, ami egyelőre nevéhez híven, semmit nem mutatott be. Elvileg a nyáron érkezik az első termék egy vezetékmentes fülhallgató formájában, de erről sincsenek konkrétumok. Úgy tűnik, a Nothing nem csak a brand neve, hanem maga a marketingstratégia is. Eddig elég jól bevált.

Carl Pei valószínűleg tökélyre kívánja fejleszteni a semmi koncepcióját, mai nyilatkozata is pont ekkora érdemi információértékkel bír. Tegnap derült ki, hogy a Nothing január elején hivatalosan is megszerezte az Essentialt, amit Carl Pei ma Twitteren erősített meg. Bár az Egyesült Királyság Szabadalmi Hivatalának bejegyzése után nem mintha bárkinek is kérdéses lett volna az akvizíció ténye. Majd hozzátette, hogy jelen pillanatban semmit nem tud megosztani az Essentialre vonatkozó terveikkel kapcsolatban. Izgatottan várjuk, hogy holnap mit nem tudunk meg a legfrissebb startuppal kapcsolatban.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés