Március 23-án hazánkban is megkezdődött az Apple legfrissebb táblagépének, az új iPadnek a forgalmazása, melyről azóta tesztet is közöltünk. Mivel kíváncsiak voltunk, hogy hazánkban is olyan nagy lesz-e az érdeklődés az eszköz iránt, mint külföldön, ellátogattunk blogos partnerünk, a StarKing egyik bevásárlóközpontban lévő üzletébe.
Körülbelül 40-en álltak a sorban
Az Apple Premium Reseller ranggal rendelkező kiérdemlő bolthálózat üzletének reggel tíz órakor kezdődő eseményét a legutóbbi Való Világ nyertese, Knapp Attila nyitotta meg; kvázi szimbolikusan a bolt rácsát emeltette fel az erre alkalmas géppel. Persze nem csak ennyi szerep jutott az ország egyik friss celebjének: az első új iPadet ő maga vásárolta meg, sőt, az őt követő néhány vásárlónak is ő adta át a friss készüléket. Persze a későbbiekben sem hanyagolta el közönségét a valóság show fenegyereke; lelkesen mutogatta az új iPad képességeit az érdeklődőknek.
A bevásárlóközpont moraját a kihelyezett DJ, valamint a jó hangulatot folyamatosan biztosító műsorvezető hangja nyomta el. Az úriember felettébb nyitottan közeledett a boltba betérők felé, ami igazán pozitív hatással volt a morálra. Ahogyan a nyereményjáték is: a StarKing egy Fruit Ninja bajnokságot is szervezett, ahol a nyertes egy iPod Shuffle büszke tulajdonosává válhatott. A nyeremény átadása nem a helyszínen történt; a résztvevők kényelmének érdekében az elért pontszámokat rögzítették, a nyertest pedig az általa megadott elérési úton értesítették.
A tavalyi AR.Drone bajnokság után a cég idei rendezvénye is kiváló hangulatban telt. Noha kis hazánkban még (szerencsére - a szerk.) nem divat kilométeres sorokba tömörülni egy-egy új termék megjelenésekor, érdeklődők így is akadtak szép számmal. Ez nem is csoda, hiszen az Apple új iPadje számos tulajdonságában túlmutat elődjén; a nagyobb felbontású kijelző miatt valószínű, hogy hazánkban is sokan meg fogják venni.