Alkalmazásbemutató: iBally

Hirdetés

Létezik a játékoknak egy olyan csoportja, amelynek a legfőbb tulajdonsága (műfajtól vagy audiovizuális prezentációtól függetlenül) a játékmenet nehézsége, ilyen volt sok-sok évvel ezelőtt a Shogun, a Contra vagy a Ninja Gaiden, az utóbbi években pedig az okostelefonokon is hódítanak a stílusosan pixel art grafikával felvértezett, idegőrlően nehéz darabok, mondjuk a Flappy Bird, vagy a Swing Copters. Mai játékbemutatónk főszereplője is ígér jó pár kihívással teli percet, persze pont ebben rejlik a bája is.

Az iBally Dán Attila hazai alkalmazásfejlesztőtől érkezett hozzánk, és 7-es vagy újabb iOS főverziót igényel, no meg persze sok-sok türelmet . A játékmenet igen egyszerű: egy kék/lila háttér előtt egy labdát kell irányítanunk, amely egy általunk húzott fehér vonalhoz vagy görbéhez, illetve a két oldalfalhoz és a lefele mozgó vízszintes pályaelemekhez érve elpattan. Az iBally lénye, hogy a kis labda minél több szintet megugorjon, amivel pontokat lehet gyűjteni. A játékmenet akkor ér véget ha a labda eléri a képernyő alját. A játékot nehezíti, hogy egyszerre csak egy vonalat húzhatunk, amely addig a képernyőn marad, amíg a labda azt meg nem érinti, és ha túl korán meghúzzuk azt, és a labda elpattan mellette, a játékmenetnek máris vége.

 

Te is alkalmazásfejlesztő vagy?

Ha szeretnéd, hogy az általad fejlesztett mobilos alkalmazásról is írjunk a Mobilarena hasábjain, írj egy e-mailt a hello@mobilarena.hu címre! Előtte azonban megkérünk, hogy olvasd el az alkalmazások megjelentetésével kapcsolatos felhívásunkat!

Felhasználó vagy?

Támogasd a magyar alkalmazásfejlesztőket azzal, hogy az ingyenes szoftvereket letöltöd, ezzel növelve az adott applikáció számlálóját! A fejlesztők nevében is köszönjük!

Az ilyen egyszerű játékok egyik előnye, hogy bárki gyorsan beletanulhat az irányításába, és szerkesztőségünkben Bogtól Bone-on át Bocháig mindjárt mindenki össze is mérte az erejét, meglehetősen szoros eredményeket elérve. Aztán jött Legendd, és második nekifutásra szerzett 18 pontot, amitől mi egy kicsit elszégyelltük magunkat. A lényeg remélhetőleg átjött: az iBally pár perc erejéig magas izgalmi állapotba hozta a Mobilaréna szerkesztőségét, de bármikor elő lehet kapni az apró iLabdát egy kis ügyességi pattogtatásra, az elért pontszámokat pedig a Game Centerben összehasonlíthatjuk másokéval. Dán Attila ráadásul folyamatosan fejleszti a játékot, épp a minap jött ki az iOS 8-as rendszert támogató friss verzió, úgyhogy az iBally-t bátran ajánljuk kipróbálásra, amely ingynesen le lehet tölteni az App Store-ból.

Azóta történt

  • Alkalmazásbemutató: Centroid

    Ezúttal egy magyar fejlesztésű, iOS-es fotós applikációt mutatunk be olvasóinknak, amelyik geometriai formákra bontja a témákat.

  • Alkalmazásbemutató: Buzzgiver

    A magyar fejlesztésű Buzzgiver egy androidos naptáreseményekhez kötődő figyelmeztető rendszer, amely a hívó félnek SMS-t küld, hogy meddig vagyunk elfoglaltak, minket pedig emlékeztet, kit kell visszahívnunk.

  • Alkalmazásbemutató: SzámlaFaragó

    A magyar fejlesztésű rezsifelügyelő alkalmazás segít az otthoni kiadások nyomon követésében, de tippeket is ad a számla lefaragására.

  • Alkalmazásbemutató: Lada Drifting

    Androidos autós szimulátor a mai alkalmazásbemutató témája, amely a magyar Profi-Soft Games fejlesztőcsapat első ilyen próbálkozása.

Hirdetés