A Motorola a tavaly december 31-ével záruló negyedévben több mint 10 millió okostelefont szállított le. Az eredményeket már a Lenovo Group közölte, hiszen korábban ők vásárolták fel az amerikai vállalat mobilos üzletágát.
Az eredmény 118 százalékos éves növekedést jelent, így a chicagói székhellyel rendelkező cég 1,9 milliárd dollárt tett hozzá a Lenovo Business Group számlájához. Ugyan az adózás előtti bevétel végül 89 millió dolláros mínuszban zárt, a kínaiak szerint az akvizíció pozitív hatása 4-6 negyedéven belül fog érződni, amikor újra nyereséges lesz a biznisz. A Lenovo nem beszél mellé, jelenleg harmadikok a világranglistán a 6,6 százalékos piaci részesedésükkel. Mobilos téren ráadásul egyre biztatóbb jelekkel számolhatnak, hiszen a Moto X (2014) kínai megjelenését követően egymillió előrendelést adtak le a szerkezetre. A cég PC és szerverfronton is igen jól teljesített, 14,1 milliárd dolláros forgalmat generáltak, szóval meglátjuk, milyen újdonságokkal készülnek az idei évben, amivel megőrzik majd dobogós helyüket.