- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Mobil flották
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
ma Az Ear (2) utódja az Ear lett, a kedvezőbb árkategóriába pedig az Ear (a) érkezett.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Furcsa processzorrészt kap a Lunar Lake
ph Az Intel látványosan az AI-ra fókuszál, ami nem feltétlenül baj.
Aktív témák
-
P00By
nagyúr
válasz Motion_Blur #40549 üzenetére
Pedig reménykedtem!
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #40549 üzenetére
Ez még a tűrhető kategória szerintem.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
shteer
titán
-
[CS]Blade2
addikt
Sauber: [link]
Lementve, átnevezve simán jpg-re, és átfordítva, kicsit, de látszik a fél autó. Légbeömlők, hátsó szárny
Szerk.: hétfő 11 óra
[ Szerkesztve ]
-
SG3rg0
őstag
válasz [CS]Blade2 #40555 üzenetére
Mikor van a hivatalos bemutató?
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #40555 üzenetére
-
SzalaiG
addikt
válasz Motion_Blur #40530 üzenetére
Az első nagyon ötletes, a második inkább bántó.
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #40549 üzenetére
Ez sokkal ízlésesebb és formásabb, mint ahogy a Ferrari tálalta. Nekem ez így bejön, nagyon szépek az ívek.
Don't Tread On Me
-
P00By
nagyúr
válasz dangerzone #40561 üzenetére
Reméljük rendszeres pontszerzésre elég lesz!
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #40549 üzenetére
Videón 7:17-nél egész jó a lépcsős rész is. Eddigi legszolidabb megoldás kinézetben. Szerintem a RedBullon is hasonló lesz.
Aztán jó lenne tudni, hogy mit mutatnak aero-ban a különböző megoldások. A Ferrari féle nagyon minimálisan lekerekített lépcsős, a Lotusos íves-lépcsős és a Mclaren féle lépcső nélküli, alacsony homlok egyenest más megoldás.
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #40563 üzenetére
Ki kell ábrándítsalak. Ne várd, hogy szépüljön a Ferrari orra vagy akármelyiké.
Van két maximum magasság, az autó frontja, a monocoque, amelyhez az orrkúp csatlakozik, meg homologizálva van.
Így aztán már lehetetlen onnan fentről szebbet ívelve bemenni az orrkúp megengedett maximuma alá. Talán illusztrációval jobban megértenéd, mire utalok, de nem nehéz elképzelni.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #40567 üzenetére
Bármelyik csapat módosíthatja az orr részét akár olyanra is mint a McLarené. Szerintem se marad a Ferka féle lego/balta forma. A Lotus íveit fogják átvenni szvsz.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Matthewus
őstag
válasz Motion_Blur #40568 üzenetére
A monocoque-on ha jól tudom nem lehet változtatni, plusz lehet, hogy a pull rod miatt van ilyen rondán kialakítva.
-
JColee
őstag
válasz Motion_Blur #40568 üzenetére
Miután FIA-nál bevizsgálatták, nem módosíthatják a monocoque-t.
-
horvathd
aktív tag
Nekem csak a kérdés, hogy meddig tart a monocoque? Az első felfüggesztés alkatrészei beletartoznak?
"The Kid just rages for a while."
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #40549 üzenetére
A technikai igazgató, James Allison teljesen más magyarázatot mondott az orrkúppal kapcsolatos szabályváltoztatásokra, mint amiket eddig lehetett hallani. Ő azt mondta, hogy az eddigi magas orr veszélye egy orral oldalba kapott másik autó pilótájára lett volna veszélyes, fennált a lefejezés esélye, és ezt akarják elkerülni az új szabályokkal.
-
Motion_Blur
félisten
válasz horvathd #40571 üzenetére
Beletartoznak. A orrkúpon simán hozzá lehet igazítani a magasított részhez, magyarul átívelni a törést
wildrain: így ránézésre szerintem még veszélyesebbek ezek a nózik, sokkal ék-szerűbbek..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #40573 üzenetére
Igen, de ha megnézed a magasságát, hogy az oldaldobozhoz képest hova érkezne egy másik autón, akkor már tényleg messze van a fejmagasságtól. Így hiába ékszerű, ha nem a fejet találja el, nem számít. Persze még mindig előfordulhat az, hogy felpattanva érkezik, de az esélye sokat csökkent.
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #40567 üzenetére
Arról még nincs semmi hír, hogy James Key melyik Angliában székelő csapathoz szerződött? Én a McLaren-re vagy a Lotus-ra tippeltem amikor megláttam a hírt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Xirtam
veterán
De ez a csúnya Ferrari lefogja őket nyomni a fenébe.
-
Pá
addikt
2 apróság...
1. Az alacsony ott valóban a lefejezés miatt lett bevezetve. Direkt pont abban a magasságban van maximálva az orr, ameddig a pilótának van védelme. (ez az 55 centi, vagy mennyi). A tavalyi orrok oda is tudtak volna szúrni, ahol már védtelen volt a versenyző, ez amúgy tényleg elég veszélyes.
2. Most nem néztem utána, de én úgy tudom, hogy idéntől el lett törölve a homologizáció (rmeélem jól írtam). Magyarul, most már évközben bármikor lehet változtatni a kocsin, annyi a feltétel, hogy újra át kell menjen a törésteszten.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #40578 üzenetére
Valaki elfelejtette levágni a cérnát.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #40568 üzenetére
Aham. Ha nem értetek a szóból.
Rajzolgassátok azt a szép orrot.
A monocoque-orrkúp határa kb. az első tengelynél van, fotókon látszik is az illesztés rajzolta határvonal. Az a monocoque, a 'tub', amire minden egyebet - köztük az orrkúpot is - felrögzítenek.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #40581 üzenetére
Közben rájöttem magamtól is hogy a monocoque elejét kénre reszelni ahhoz hogy szintbe lehessen hozni, de azért köszi a cikket
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz wildrain #40583 üzenetére
Nyilván a vizsgálat marad. Tavaly meg előtte az volt, hogy le kellett adni a struktúrát év elején és azon már év közben nem lehetett változtatni. Pl ezért volt macerás a többieknek lemásolni a Meki F-ductját. Idéntől év közben is lehet módosítgatni szabadon.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
TGaben
tag
Ma Red Bull (13.00), Sauber (11.00), és Toro Rosso (nemtom ) De a Meki se úgy fog kinézni ahogy bemutatták: [link]
Olvasható/Írható hangszóró: Speak-R :) (TDU2, BF3/BF4, NFS RUN nick: TBAG008 LIVE/GTA IV/F1 2011 nick: Tgaben007 F1 2012: T-BAG)
-
hunnylander
őstag
F1Today.nl jerez-i galéria. Egy kis ráhangolódás az első tesztre. Jó idő van arrafelé, Andalúzia.
www.HunnyF1.com
-
attisx
addikt
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #40591 üzenetére
#40575 ?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Sauber:
Ez most milyen állat? Panda, vagy zebra?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JColee
őstag
Ez se egy szépség.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #40595 üzenetére
Nekem ez a festes nagyon nem bejovos...
Aktív témák
- GAMER PC! Core i5-12400F - ASUS RTX 3060 Ti - 16GB RAM - SSD/HDD
- NVIDIA RTX 3080 TI 12GB GDDR6X Founders Edition Eladó! 185.000.-
- ASUS RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 TUF GAMING OC Eladó! 95.000.-
- 16" Apple Macbook Pro Retina 2019 Touch Bar + Toch ID eladó! Intel Core i7, 16GB RAM, 512GB SSD!
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!