- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
Aktív témák
-
Sundesz
őstag
Végre a kedvenc pilótám az egyik legjobb csapatban. Érdemes volt várni.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Gratula a Brawn csapatnak, meg persze Button-nak is, hogy behúzták az idei címet.
Leírom a véleményem az idei szezonról. Röviden: nagy csalódás. Bővebben kifejtve: nem volt semmivel sem több előzés, nem volt szerintem izgalmas vb csata, egyszerűen alulmúlta az előző pár szezont. Az, hogy Button ilyen hullámzó teljesítménnyel világbajnok lett, engem eléggé zavar. Mindig is kedveltem őt és jó pilótának tartom, sőt megérdemelt már egy címet, de nem így. A szezon második felében nyújtott teljesítménye nem méltó egy bajnok pilótáhaz. Ha a "nagy öreg" Barichello jó pár futamon előkelő helyen végzett az utóbbi időben is (akinél szerintem But jobb - legalábbis így gondoltam), akkor biztosan nem az autóval volt a gond. Szóval szerintem többet kellett volna nyújtania Button-nak, mégha ez tudatos biztonsági autózás is lett volna.
Tegnap tényleg szépen előzött, klasszis teljesítményt nyújtott. De ne legyünk már elájulva az 5. hellyel, csak 6-an estek ki előle. Ha nincs káosz, nem szerez pontot dacára az igyekezetének. Így kellett volna az előző futamokon is versenyezni, és senki nem kérdőjelezné meg a szezon végeredményét.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
válasz grovani #6454 üzenetére
Asztúria kék-sárga zászlaja, illetve a spanyol lobogó miatt ilyen színű Alonso sisakja. Azt hittem egyébként, hogy valami speckó Ferrari-hoz illő bukója lesz, ez sajnos annyira nem jön be nekem. Raikkonnen sisakja nézett ki nagyon jól a ferraris időkben.
[ Szerkesztve ]
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Annyira nem örülök, hogy megint monszuneső lesz a maláj versenyhétvégén. Teljesen felesleges volt hátrébb rakni a futamot 2 órával, hazai idő szerinti 8 órai kezdet is jó lenne (10 helyett). Tavaly a pilóták is panaszkodtak, hogy Sepangban délután 5 körül menetrend szerint leszakad az ég, aztán megint félbe lehet majd szakítani a futamot.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Mondjuk tényleg vicc szerintem, hogy Massa vezeti a pontversenyt. De az első 5 versenyző 4 ponton belül van, lesz itt még sok helycsere.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Pályán kívül nem lehet előzni esethez: 2009-ben volt az az eset, amikor Spa-ban Kimi az első kanyar után a bukotérben jobban kigyorsítva előzött meg pár, a pályán haladó autót, amiért még figyelmeztetést sem kapott. Szóval az, hogy a vonalon kívül haladsz nem egyenlő egy kanyar levágásával. De számtalan esetet tudnék felhozni, ahol a pályán és a bukótérben haladó autó között volt párharc.
Erről beszélek: [link]
[ Szerkesztve ]
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Schuminak azt mondták rádión, hogy előzhet, Alonsonak Domenicali meg azt, hogy ne aggódjon, nem előzhetnek már ilyenkor. Szóval megint jól meg van kavarva az egész, valaki rosszul értelmezte a szabályt. Mondjuk amit Gyula bá' művelt a végén az gáz volt, és még a szabályokról sincs lövése.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Én az előzés előtti pozicíókat tartottam volna korrektnek, ha már büntetnek.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Mindenki el van ájulva Schumi előzésétől, de szerintem semmi hihetetlen nem volt benne. Szép volt az tény, de ez nem versenyszituáció volt. Ha Alonso számít rá, a büdös életben nem előzi meg, de mondjuk még egy Hispania-t sem lehet azon a helyen (és ugyan így senki más sem tudná persze, nem Schumi-t ócsárolom ezzel).
MS onboard felvételén egyébként jól látszik, hogy míg Alonso az ideális íven fordult, addig Schumacher egészen kívűlről, más ívről kezdett el nagyon jól kigyorsítani, és szerintem még a megcsúszás ellenére is mellé Alo ért volna. Alonso meg verve volt, nem számított rá, hogy lehet előzni és gondolom amikor meglátta a tükörben Michaelt megijedt, hogy lehet rossz információt kapott rádión és mégis szabad a verseny.
Kicsit más helyzet ugyan, de velem is előfordult már hasonló: egy teljesen egyértelmű válasz esetén a rossz válasz felé mentem az egy határozott ember után, mégha tisztában is voltam vele, hogy én tudom jól - mégis elbizonytalanodtam.Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Objektíven ítélve, tudatában annak, hogy Webber az egyik legagresszívabban védekező pilóták egyike: Vettel vétett nagyobb hibát.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Emlékszik még valaki a 2008-as kínai nagydíjra? Igaz, hogy nem a szezon közepén történt, de Kimi jócskán vezetett amikor elengedte Massa-t. A mai tálalás az tényleg nagyon gáz volt, de önmagában a helycsere érthető és logikus lépés volt szerintem.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Horner ne jöjjön a csapatutasítással meg a felháborodásával, mert még véletlenül kiröhögöm.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
válasz mefistofeles #17371 üzenetére
MotoGP eléggé közeli emlék nekünk, ahol az egyik futamon Talma az utolsó körben megelőzte Kallio-t, aki gyakorlatilag ezzel a manőverrell elvesztette a VB-t. És akkor is szóltak Talma fülére, hogy ne támadjon (kukában is landolt a 250-es KTM szerződése). Szóval marad a NASCAR meg a Rally azon a képzeletbeli listán. Mondjuk én az előbbi szériákat nem követem nyomon, nem tudom, hogy így van-e.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
válasz mefistofeles #17386 üzenetére
Te azt mondtad nincs csapatutasítás a MotoGP-ben, de ez az eset pont az ellenkezőjét bizonyította. Más kérdés, hogy nem lett betartva.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
válasz Flashcash #17415 üzenetére
Az eddigi futamokon elég nagy különbség volt Alonso és Massa között, nyílván ez is megkönnyítette a A Ferrari döntését, hogy kit támogassanak. Ha most Massa csak 24 ponttal lenne lemaradva (tehát nyer, Alo 2nd), de folyamatosan Alonso mögött érne célba a többi futamon, ahogy javarészt így is történt, akkor adtak volna a xarnak két nagy pofont. Persze lehet, hogy ez után Massa minden futamon elveri a csapattársát, csak ez nem túl valszínű.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Most lehet utálni Alonso-t, de ezt megint csak a csapatvezetés cseszte el, és nem először idén. A pilótákat most ki kéne ebből hagyni szerintem. Még meg is köszönik a rádión, hogy elengedte, lol. Bőven elég lett volna annyi, hogy Fernando is faster than you és pont, és akkor Massa a hajtűkanyar előtt egy kicsit hosszabb féktávot vesz.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Azért az nem semmi teljesítmény, hogy zsinórban 3 futam óta a Ferrari botrányaitól hangos a sajtó meg a fórumok, tudják hogyan kell a köztüdatban maradni. Horner hiába igyekszik, kemény ellenfél a Ferrari.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
válasz #27441408 #17696 üzenetére
Ha azt vesszük, akkor az is "megrendezett autóverseny", hogy a két McLaren pilóta nem támadja egymást, pedig sokszor autóztak egymás mögött. Melyik csapat szeretné ugyan, hogy kiüsse egymást mindkét autója? Ilyen kockázatot senki nem vállal be, és az a pilóta is ostoba aki kétes szituációkba belemegy a csapattársával, pláne ha ki is üti.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
válasz #27441408 #17702 üzenetére
Szerintem meg kockáztasson a többi riválisa ellen. Amikor Alo bement Massa mellé a kínai boxbejáratnál, akkor a Te olvasatodban ízig-vérig tökös versenyző volt? (Szerintem amúgy igen, csak itt mindenki lehordta már akkor is azért a manőverért, csalonso, stb... )
[ Szerkesztve ]
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
válasz MPowerPH #17703 üzenetére
Egyébként láttam egy interjút Massa-val, azt mondta kerek-perec a feltett kérdésre, hogy önszántából engedte el Alonso-t, mert szenvedett a kemény gumin és lassabb volt nála. Persze tudjuk, hogy nem így volt, de most ő is azért hideg fejjel óvatosabban nyilatkozott már. Lehet, hogy meg tudták oldani házon belül a dolgokat és csak a média lovagol rajta még mindig, de holnap már a kutyát sem fog érdekelni a történet.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
válasz Sanya595 #17707 üzenetére
Én az idei meki-re gondoltam, a 2006-os USA nagydíjra emlékszem, amikor Montoya kilökte Kimit, vagy ott van a 2001-es(?) osztrák nagydíj, ahol Coulthard az 1. helyen autózó Hakkinen-t kilökte a második kanyarban. Nem is beszéltek egymással elég sokáig. Dennis lehet, hogy engedte a pilótáit egymással harcolni, bár erre a 2007-es Monaco is lehetne ellenpélda, ahol Lewis-nak mondták, hogy szakadjon le Alonso-ról, amúgy szerintem helyesen is, mert jobb volt anno 18 pont mint 0.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
válasz Flashcash #17731 üzenetére
Massa 10 pontot biztosan elbukott a saját hibájából is 2008-ban, az első két versenyen ráadásul. Melbourne-ben az első kanyarban a falnak pördült és letörte az első vezetőszárnyát, biztos szoknia kellett még a kipörgésgátló hiányát. Aztán Malaysia-ban ugyan ezen okból kifolyólag megprödült az egyik kigyorsításánál és elásta magát a kavicságyban (2. helyről). Mondjuk ott azért is ideges lehetett, mert Kimi megelőzte a boxkiállások során.
Ezzel nem Massa-t fikázom, mert mindenkivel megesik, csak arra akartam rávilágítani, hogy nem csak a csapaton múlott a VB abban az évben. Amikor lerajtolta Hamiltont Hungaroring-en nagyon örültem, amikor elfüstölt az utolsó körökben már kevésbé.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Egyébként Alonso Bahrain-ben használt motorjával csináltak valamit, mert ugye elvileg túlmelegedés miatt vették ki és az még az első szériás motor, nem a javított verzió?
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Nem tudom mit kell Alo mutogatásán lovagolni, itt egyedül ő vesztette el a VB címet. Egyáltalán nem kell csodálkozni, hogy kitört ilyen fusztrált helyzetben. Nem haragszik ő Petrov-ra, csak qrvára ideges volt, hogy nyert helyzetből bukott, és nem a saját hibájából. Azt a Renault egyenesben megelőzni nem lehetett egyszerűen, ennyi.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Webber erre a futamra is kipipálva a bikáknál...
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Alonso hatalmas időt húzott elő, hihetetlen. Webbernek is örülök, szép volt. Most gyakorlatilag a tavalyi rajtosrrendet másolták a fiúk.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Most az történik, mint Button esetében 2009-ben: jó pilóta + jó autó=VB.
A Red Bull egyértelműen minden pályán elől van, de szerintem a McLaren és a Ferrari közötti mecs nincs még lefutva, egyik pályán a Ferrari (vagy Alonso) megy jobban, a másikon a Meki - tavaly is ez volt. Monacoban szerintem ott lesz a Alonso az elejében.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
válasz #16741888 #27882 üzenetére
Pont az Abu Dhabi-ban törtétnek miatt vezették be a DRS-t, egyszerűen ott Petrov top speedje magasabb volt Alonso végsebességénél és lehetetlen volt előzni. Hamilton sem tudott mit kezdeni Kibucával, pedig tavaly a Mclaren-nek volt az egyik legjobb F-csatornája.
Senki nem vitatja, hogy Vettel az EGYIK legjobb pilóta a mezőnyben, a legjobb autóval. Igazad van, mindig az utálják a legjobban, aki adott időben toppon van és egyhangúvá teszi a VB-t. 2009-ben Button, előtte Alonso, azelőtt meg Schumi.
[ Szerkesztve ]
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Hamilton nagyon jól szokott menni, de ez a mai produkció csak erőlködés volt - részben önhibáján kívül elúszott a versenye.
És ne azért legyen tökös egy pilóta, mert tök lehetetlen helyen akar előzni, és 3-ból csak 2x üti ki a másikat. Ez ma GP2 színvonal volt, ott csinálnak ilyeneket a pilóták, oda is bebújnak ahova nem lehet, de olyankor csak legyintünk egyet - jó'van, amatőrök.Grat az első háromnak, nagyot mentek. Ja, és "jó" volt a magyar komentár is.
[ Szerkesztve ]
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
válasz Motion_Blur #29220 üzenetére
Tavaly is lett volna majdnem ennyi pontja Vettelnek, csak szerencsére akkor még az autó nem volt tökéletes.
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
-
Sundesz
őstag
Remélem ma több német himnusz már nem lesz. (Mert az Audi nyerte a Le Mans-t).
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Az a baj az FIA-val, hogy nagyon nem következetesek büntetéseket illetően (mondjuk mindig mások a sportbírák). Elnézhetjük Button
maitegnapi incidenseit, mert rájuk lehet fogni, hogy versenybalesetek voltak, de - bár egyáltalán nem szeretem - Hamilton ezekért biztos kapott volna egy drive-through penalty-t (Monaco). Azt sem értem, hogy Di Resta miért kapott áthajtásos büntetést a Heidfeld-es esetnél (ő maga sem érti), mert az is csak egy sima koccanás volt és ráadásul csak ő vesztett vele.Az végül is helyes döntés, hogy utóag nem veszik el a győzelmet Jenson-től, szépet ment. Csak nekem, mint Alonso drukkernek, marad a keserű szájíz, hogy részben miatta nem láthattam versenyezni a favoritomat.
[ Szerkesztve ]
Hörcsög Powa'
-
Sundesz
őstag
Egy kis érdekesség: Amikor Button megforgatja Alonso-t, akkor megnyeri a futamot. Ugyan ez történt a tavalyi Ausztrál GP-n is.
Hörcsög Powa'
Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Linux - haladóknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- További aktív témák...