- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
Hirdetés
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz [CS]Blade2 #41042 üzenetére
De azt is vegyétek bele, hogy nem azért gyengébb a rönyó mert ennyit tudnak, hanem mert más karakterisztika mellett tették le a voksukat, technológiailag nem valószínű hogy le lenne maradva, sőt. Maga a motorok önsúlya között is nagy eltérés lehet, más a vezethetőség (ebben megint magasan reanult motort dicsérik), illetve nyomaték ha mint olyanról itt lehet beszélni, de minimálisan abban is jobb állítólag. A hűtési igénynél is szeretettel dicsérik. Amikor ennyi csapat váltott rájuk én onnantól realizáltam ezt, meg gondoltam bele, pár éve még én is azt mondtam szegény Renault, miközben a fenéket.
A mai f1-ben, ahol a gumikra vigyázni kell és nem mindegy mennyi súlyt kapnak a futam elején, illetve a motor karakterisztikája milyen finom vezetést tesz lehetővé lehet hogy egy taktikusabb motor jobb választás mint pl egy Ferrari motor ami nem is a legerősebb csak majdnem, de legalább sokat is zabál.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen