Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    válasz Met #7441 üzenetére

    még annyira nem vetettem bele magamat a keresésébe, eddig megoldottam az alap dolgokkal, csak láttam ezt a blenderes videot és gondoltam hogy valami hasonlonak kéne lennie 3ds vonalon is.

    egyébként probáltam azt az irányt is követni, hogy a különbözö panelek nyillások vonalaihoz passzolva igazitani a topologiát, de ugy eléggé megnehezitette sokszor az alapforma kialakitását is, hogy be kellett tenni 1-2 plusz élt , ami esetleg elrontotta a szabályos 4 oldalu polykat és 3 szöget vagy szökszöget alakitott ki vagy csak egyszerüen sokkal bonylultabbá tette az egészet, hogy ahelyett, hogy végighuztam volna egy poligonnal a törzset és majd késöbb kivágom ,már a forma kialakitásánál arra kellett figyelnem, hogy hova essenek az élek és formák.

Új hozzászólás Aktív témák