Kialakítás
A szokásos narancs-fekete színvilágú festés egyértelműsíti, hogy melyik márka modelljét hajtjuk éppen. Elsőre látszik, hogy ez egy masszív váz (persze nem a Kukirin gyártja, ahogyan kábé semmit sem, hanem innen-onnan összevásárolják), széles a trepni (20 cm), akár egymás mellé is felfér a két láb, csak úgy nem leszünk túl stabilak. A kormányoszlop ledönthető és egy kallantyúval beakasztható a fellépő hátsó részébe, ettől még nem lesz olyan remek 40 kilogrammot emelgetni, de így be lehet tenni egy kocsi hátuljába.
A kormány lehetne szélesebb a jobb stabilitás érdekében. Bal felől a lámpát tudjuk kapcsolni, plusz itt van a duda és az index kezelőszerve is: a trepni oldalán elöl-hátul piros ledek jelzik a kanyarodási szándékot, bár ezt rajtunk kívül senki sem fogja észrevenni. A jobb markolat belső gyűrűjén van a lenyomható gázkar, ami egyrészt elég nehezen adagolható, másrészt pedig nem ez a leginkább szerencsés megoldás, más márkáknál úgy helyezik el ezt, hogy mutatóujjal lehessen húzni anélkül, hogy gyengülne a markolat fogása.
Középen egy óriási, monokróm kijelző tudatja, hogy éppen mennyivel megyünk, plusz van rajta még néhány szokásos infó, a gázkar melletti gombbal lehet állítani a rásegítés mértékét (25 km/h, 45 km/h, végtelen), ha ezt háromszor megnyomjuk, akkor jutunk a P-menübe, ahol például kicsit finomítható, hogy mennyire induljon el nagy lendülettel a gép, de itt vissza is lehet venni a maximális sebességet igény szerint. Szintén jobb oldalt egy piros gombbal lehet kapcsolni az egymotoros és kétmotoros módot, szerintem városban elég lesz egy is, meredek emelkedőkön és terepen hasznos, hogy elöl-hátul 1200 wattot igényelhetünk. Ez rendesen megindítja a rollert, ki is pörög ilyenkor az első kerék (ott kisebb a tapadás).
Van pár érdekes pont. Az egyik az oldalsó töltőcsatlakozó, ami dupla, vagyis párhuzamos töltésre alkalmas a masina, ezzel 6-7 órányira csökken a 23 Ah-s akku etetési ideje, ami tényleg kábé a fele annak, amit más rollereknél ekkora kapacitás mellett láthatunk. Egy számzáras megoldással felhajtható a trepni, így hozzáférhető az akku és a vezérlés, illetve az első-hátsó kerekek is kiszedhetők, mert le lehet kötni a motorvezérlést. A C-futómű viszont most sem sikerült jól. Az első spirális rugó nem elég kemény, ezért a terhelést kapó roller az úthibákon rendesen betérdel, ami miatt az első kerék jóval a forgástengely elé kerül, ami miatt viszont kábé azonnal beszitál. Megoldás? Az első rugó cseréje jóval keményebbre, vagy ne menjünk gyorsan — de akkor minek nekünk kétszer 1200 watt.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!