Jabra PRO 9465 Duo, avagy mit tud egy ügyfélszolgálatos headset?

Mit kell tudnia egy ügyfélszolgálatos headsetnek?

A Jabra nevét olvasóink többsége már hallhatta, pár évvel ezelőtt még erős szereplői voltak a sztereó headsetek piacának, portékáik ugyanis minőségiek volt, amihez képest meglehetősen korrekt áron lehetett hozzájuk jutni. A vállalat azonban nem csak hétköznapi használatra gyárt kiegészítőket, az egyik fő célterületük az irodai és telefonközpontos használat. Itthon többek között a Telenor telefonos ügyfélszolgálata használja a cég fejbeszélőit, melynek apropójából nemrég a szolgáltató törökbálinti székházában jártunk és megnéztük, hogy hogyan és milyen technikákkal dolgoznak.

Telenor telefonos ügyfélszolgálat a Telenor Házban
[+]

A Jabra hazai PR-ügynöksége már a látogatás előtt is bőszen kínálgatta számunkra a különféle ügyfélszolgálatos headsetek tesztpéldányait, mi azonban visszautasítottuk őket, lévén nem tartottuk valószínűleg, hogy az olvasótáborunkban jelentős számban lennének olyanok, akiket az ilyesmi érdekel. Viszont a telenoros látogatás utána megjött a kedvünk egy kis teszteléshez, minek apropójából megkaptuk a cég jelenlegi zászlóshajóját, a Jabra PRO 9465 Duo névre hallgató modellt, ami egy kimondottan irodai és ügyfélszolgálati használatra ajánlott headset. Arra pedig csak a használat megkezdése után jöttünk rá, hogy egy ilyen kiegészítő bizony számunkra is igen hasznos.

Telenor telefonos ügyfélszolgálat a Telenor Házban
[+]

Hogy mit is kell nyújtani egy efféle fejbeszélőnek? Alapvetően három dolgot: kiváló hangminőséget, kényelmes és egyszerű használatot, valamint ellenállást a fizikai behatásokkal szemben. A felsoroltakból az első szempontot különféle hardveres egységekkel és szoftveres megoldásokkal lehet teljesíteni, a második kritérium pedig a tervezőmérnökök munkáján múlik. Az ellenállóság pedig a minőségi anyaghasználat mellett azon is múlik, hogy mikre tudtak a gyártás előtt gondolni a tervezők; az alkatrészeket ugyanis olyan módon is össze lehet rakni, hogy egy esetleges sérülés esetén is könnyedén javítható a fejhallgató; a Telenortól ugyanakkor azt tudtuk meg, hogy a nagy cégek nem igazán szoktak a fejbeszélők javításával foglalkozni, tehát a fő szempont inkább az, hogy egy kisebb bombatámadást is túléljen a headset.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

  • Kapcsolódó cégek:
  • Jabra

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés