Angwatt CS1 - akár jó is lehetne

Nincs rossz áron a tudásához képest, van néhány remek képessége, de a stabilitásával nem voltunk elégedettek.

Hirdetés

Közlekedés

1000 watthoz képest kicsit lomha a masina, még az ötödik sebességi szinten is csak az első méterek tűnnek dinamikusnak, utána lassacskán növekszik csak a sebesség, de ha kitartóak vagyunk és az útviszonyok engedik, akkor az 50 km/h-s maximális tempó elérhető. Viszont nem javasolt. Az első C futómű geometriája nem sikerült túl jól, amin azzal próbálnak segíteni, hogy elég kemény marad a felfüggesztés, hogy ne üssön föl az első kerék, mert ebben az esetben hajlamos aláfordulni és szitálni. Egy kátyú persze ezt mindenképp előidézi, de érezhetően sokat kell állandóan korrigálni az egyenesfutáson nagy tempó mellett, őszintén szólva nem éreztem biztonságosnak a haladást 30-35 km/h-nál nagyobb sebesség felett.


[+]

A teljesítmény és a nyomaték hiánya emelkedőn is feltűnő. Enyhébb meredekség mellett nyélgázon tudtam tartani a 27-29 km/h-s tempót, de komolyabb kaptatóknál előfordult, hogy a roller nem bírta és megállt alattam. Ugyanazon az útvonalon ugyanaddig a pontig jutott, mint jó pár éve az első Xiaomi M365, pedig az papíron egy jóval alacsonyabb teljesítményű valami (persze könnyebb is), de más, 1000 wattos teljesítményt ígérő gépekkel a kaptatósabb részeken is feljutottam 14-16 km/h-s átlaggal, az Angwatt viszont ezt nem tudta megugrani. Mivel nem érződik dinamikusnak, ezért jóval többször használja úgy az ember, hogy ütközésig nyomja le a gázkart, ami biztos nincs jó hatással a hatótávra.


[+]

Viszont meglepően jól viselkedik a masina akkor, ha a burkolt utakról letérünk. Földúton, murván is komfortos a haladás, csak ne emelkedjen nagyon. A rücskös gumikkal annak ellenére nem rossz a tapadás, hogy csak hátul hajt. Messze nincs azon a szinten, mint egy Ninebot ZT3 Pro, de hát jóval olcsóbb is. Bluetooth kapcsolat és dedikált alkalmazás nincs, viszont a szervizmenüben lehet kapcsolni a tempomatot, hogy elindulhasson-e elrúgás nélkül és vissza lehet venni a maximális sebességet is a biztonságos szintre. És akkor még mindig van egy nagyon masszív és robosztus rollerünk, ami komfortosabb, mint egy városi pálcika, de nem kerül sokkal többe. Ha nem száguldozunk vele, akkor a stabilitása sem problémás, de a fékekkel nem voltam megelégedve és ha nem is akarok gyorsan menni, 1000 wattos teljesítménytől azért elvárnám, hogy meredekebb emelkedőn se jöjjön zavarba.


[+]

Így aztán az összegzés is felemás. Egyrészt adott egy kiemelkedően nagy terhelhetőségű, masszív, strapabíró váz széles és kényelmes trepnivel, este is jól észrevehető világítással, jelzésértékű indexszel. Van egy jól adagolható gázkarunk, a rücskös gumikkal le lehet merészkedni a szilárd utakról is, magas az alja, nem gond leugratni egy padkáról. Ehhez a 30 kilogrammos tömeghez viszont gyengécskék a fékek, a gép dinamikája elég visszafogott, de ha mégis felgyorsulunk vele, akkor hajlamos erősen veszteni a stabilitásából. 240 ezer forintos ára (kuponkóddal csak 205 ezer) viszont kedvező, de csak azoknak merem ajánlani, akiknek van annyi önuralmuk, hogy nem veretik mindig maximális tempóval, esetleg hajlandók költeni egy másik első rugóra és hidraulikus fékekre, de ennyiért van Kukirin G2 is, ami a Kukirinnak egy jobban sikerült modellje, az papíron csak 800 wattos teljesítményt ígér, mégis egy kiegyensúlyozottabb, összeszedettebb gép, bár valamivel kisebb akkuval és jóval kisebb terhelhetőséggel jön. De stabilabb. Az Angwatt CS1-nek vannak jó tulajdonságai ugyan, de összességében nem kiemelkedő roller, nálam pedig egy nagy vörös lámpa gyullad ki mindig alkalommal, amikor egy ilyen kétkerekűnél azt érzem, hogy nagy sebességnél ingatag és veszélyes.

Bog

A rollert a Banggood küldte, itt lehet megvenni. Ezzel a kupnkóddal lehet spórolni uszkve 35 ezer forintot: EUCS125