Hirdetés

Angwatt CS1 - akár jó is lehetne

Nincs rossz áron a tudásához képest, van néhány remek képessége, de a stabilitásával nem voltunk elégedettek.

Hirdetés

Kialakítás

A dobozban az összecsukott roller mellett imbuszkulcsot, töltőt és kézikönyvet találunk. Utóbbiért jár a pirospont, nem csak rendesen van illusztrálva, hanem még a szervizmenü opcióit is elmagyarázza. Az összeszerelés nem bonyolult, de a kormányrúdra nekünk kell feltenni a kijelzőt külön, plusz három csavarral rögzíteni szükséges a hátsó sárvédőt. De elég sokan jelezték itt-ott, hogy a CS1-nél azért nem árt megnézni minden csavart, hogy rendesen meg van-e húzva, nálam nem volt ilyen gond, de az ördög nem alszik (mert Hell-t iszik állandóan). Amit viszont muszáj állítani, az a két fék. Sima, alsópolcos, bovdenes fékünk van, gyárilag nagyon puhára véve, ezzel érdemes az első indulás előtt foglalkozni és úgy beállítani, hogy a fékkart tökig behúzva még a markolat és a kar közé beférjen az ujjunk.


[+]

A stucni felénk eső részén található egy fém kallantyú, ezzel lehet az összecsukott rollert rögzíteni, hogy meg tudjuk emelni. Viszont alapból eléggé lifeg, erre speciel érdemes ráhúzni, különben annak ellenére is zörögni fog menet közben, hogy a kormányoszlop felé eső részére tettek az idei modellnél egy kis gumikör, hogy ne verje le a festéket. Változott a kitámasztó is, most már elég masszív, illetve állítólag a kijelző fényerején is növeltek, de ettől még ugyanúgy nem lesz olvasható napfényben.


[+]

Ha már kijelző: a roller NFC-s kártyával indul és kapcsol ki, ezt kell a display elé tenni. Kettőt adnak belőle, hogy legyen egy tartalék. A bal oldali markolat felé esik a kezelőszerv, amin van néhány gomb, lámpa, duda, fokozat, on/off, plusz van itt egy D/S feliratú gomb is, ami felesleges, mert ez a roller csak egy motort kapott, nincs dual mód. Ha mégis D-be tesszük a rendszert, akkor a roller nem megy sehová. Alul egy indexkapcsolót találunk, ami csipog, ha a bármelyik irányba eltoljuk. Konkrét indexfény csak hátul van, a lábtámasz alatti lámpába tették, de nemigen látható. Közben a trepni két oldalán egy sárga LED csík fut végig, na ez persze csak simán világít, ha a lámpát felkapcsoljuk, de villogni nem tud, hol ebben a logika? Ha már lámpa: az első fény korrekt, plusz kap két segédlámpát a trepni elejére helyezve, szemből és oldalról jól látható a rollerező, hátulról kicsit kevésbé.


[+]

A kormányrúd végén levő markolatok rögzítése nem erős, simán lehet forgatni a gripeket, ami kicsit bóvli jellegű dolog. A gázkar hüvelykujjas, az adagolhatósága megfelelő, a kormány magassága viszont nem állítható. Széles a trepni, hátul van egy lábtámasz is, a töltést oldalról kapja meg. IP védelem hivatalosan nincs. A minőség kapcsán aggályos, hogy a kormányrúdból kitekergő kábelek csatlakozási pontját fedő gumigyűrű bal oldalt szétnyílt, elöl pedig csavarmenetet tátong, amit nem véd semmi. Ezzel együtt maga a kormány elég széles, ez mondjuk nem is árt, mert lesz olyan, amikor erősen kell markolni és egyenesen tartani.


[+]

A trepni alatt 21,3 Ah-s akkumulátor lakik, a gyártó szerint 65-80 kilométeres hatótáv várható el. Várhatjuk, de jó lesz az inkább olyan 45 kilométernek. Az sem rossz, de távol van a gyári értéktől. A hátsó agymotor névleges teljesítménye 1000 wattos, ez megítélésem szerint a peek teljesítmény, normál esetben inkább valahová 500-600 watt közé tenném. Hozzá kell tenni, hogy ez egy nehéz cucc, 30 kilogrammot nyom, ráadásul kifejezetten masszív, a hivatalos terhelhetősége 200 kilogramm, szóval jó súlyban levő júzerek is ráállhatnak.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

Google Pixel 9a - A Google AI-ban rejlő erő

PR Most ajándék Pixel Buds A fülhallgatóval

Advertisement