- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
-
Mobilarena
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
n@p@lm
őstag
olvasnivaló, itt a topikja
Saját márkás kütyükkel bővíti kínálatát a TESCO -
Stanlee
őstag
Ez igy nem igaz, hogy a VoIP megbizhatatlan. A Dellmont VoIP megbizhatatlan. Nekem 1&1 elofizetesem van, VoIP alapu, teljesen rendben van. A nemet Telekom alapbol mar csak VoIP-on ad hangszolgaltatast. Kulon kerni kell az ISDN vagy az analog vonalat. A sipgate.de-s elofizetesem is megbizhato, eddig mindenhonnan tudtam hasznalni, es a nemet szamommal vagyok elerheto. A megbizhatosagot kell megfizetni. A mobil hivas pl. a sipgate-rol Mo-ra 19,9 €cent. Draga. Az ephone is teljesen rendben van. Hasznaltam nagyon hosszu ideig. Annyi, hogy nem 2 Ft-ba kerul a mobil, hanem 30-ba, de teljesen jo!
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
instantwater
addikt
válasz Stanlee #14354 üzenetére
Ebben teljesen egyetértünk, hogy a minőséget meg kell fizetni.
Ezt az 1&1 voipot valami érthető nyelven tudnád linkelni, mondjuk angolul? Mert én csak németül találtam, az pedig annyira nem fekszik.
Köszi.Amúgy ez az 1&1 is egy jó nagy cég. Több országban nyomulnak a domain és webhostingos üzletükkel, és ezek szerint voipjuk is van.
-
instantwater
addikt
válasz lugosi #14356 üzenetére
Azért mert külföldről 75 ft. Vagy ha van helyi kártyája akkor arról olcsóbb, csak annak más a száma, és ha otthoni valakit hív aki nem ismeri a számot, lehet fel sem veszi. Plusz ha csak ritkán van abban az országban, akkor nem éri meg feltölteni, mert általában feltöltés után 30 napig olcsó a külföldi hívás...
[ Szerkesztve ]
-
Stanlee
őstag
válasz lugosi #14356 üzenetére
Teljesen igazad van. A VoIP-ra nem ugy kell gondolni, mint elsodlegesen nagyon olcso hivaslehetoseg a hazai mobil halozatba. Ha csak es kizarolag Mo-n belul telefonal az ember tobbnyire mobil iranyba, akkor lebeszelt percek mennyisege alapjan sokszor nem eri meg egy normalis VoIP-pal bajlodni. Sok kulfoldi hivas az, ahol egy normalis VoIP behozza az arat, es/vagy ceges vonalas elofizetes kivaltasa, ahol a kollegaknak nem adnak mobilt jo percdijakkal.
Az egyik munkahelyemen azert valtottunk az irodaban VoIP-ra, mert sokat telefonaltunk kulfolddel. Persze fonokom orult a telefonszamla csokkenesenek, de nagyon oda kellett figyelni, hogy hazai mobilszamot a VoIP-rol nem hivunk, mert akkor percenkent kb. 10 Ft-tal tobbet fizetunk, mintha a mobilunkat hasznalnank. De ugyanigy forditva is volt, osztrak mobilt nem hivunk magyar mobilrol, mert percenkent valami 120 Ft volt a kulonbseg. Egy 30-40 perces beszelgetes rogton 4000 Ft-ot jelentett. Napi szinten legalabb fejenkent 1-2 ilyen hivas frodult elo, ami persze havi szinten majdnem akkora megtakaritas volt, hogy a titkarnenit lehetett belole fizetni. A magyar hivasokkal nem erte volna meg sose a normalis minosegu VoIP...
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
-
Stanlee
őstag
válasz instantwater #14357 üzenetére
1&1 csak DSL elofizetes melle ad VoIP-ot. Az internetet toluk veszem, ezert van VoIP elofizetesem is naluk.
@Siriusb: olvastad az elozo hozzaszolasokat, hogy sokaknak nem megy a Dellmont? A sok felesleges hivas miatt mar lassan megeri nekik a mobilrol telefonalni es a Dellmonttal nem kell hulyeskedniuk. Nekem szemely szerint az elmult 4 honapban a dellmont-os hivasaim kozul csak 2 db volt sikertelen 55 hivasbol, mobil iranyba. A 2 db szar hivasbol az egyik lett volna fontos. Ami azt jelenti, hogy a hivasaim 3,6%-a volt teljesen sikertelen. Ilyen rossz mutatokkal semelyik masik altalam hasznalt VoIP szolgaltato nem rendelkezik. A legtobb SIP trunk reseller meg is irja, hogy ha greyrout-ot veszek toluk, annak a minosege szar lesz. De az a legolcsobb. Valaszthatok egy rossz greyrout-ot olcson, amiben mondjuk a DTMF alapban nem fog mukodni, amit a normal felhasznalo az esetek tobbsegeben nem is hasznal, vagy vehetek premium minoseget is 3-4x annyiert. Persze Te dontod el, hogy az olcso hivasokert cserebe hasznalod a Dellmont-ot, ami majd ha belekerulsz a FUP-ba akkor random modon fog szamlazni, 1-2 dollarert leszamlaz olyan hivasokat amik nem voltak sikeresek, stb. Csak ha az megtortenik, akkor nem szabad miatta felhaborodni. Cegeknek a Dellmont nem alternativa, nekik a dragabb jo VoIP szolgaltatokhoz kell menni. Ami meg mindig olcsobb, mint ha a Telekomnal lenne elofizetesuk.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Stanlee
őstag
válasz Guszti #14361 üzenetére
Elolvastad, hogy mit irtam a kommentben? Azt, hogy a VoIP megeri, de egy ceges elofizetest ne egy Dellmont klonnal akarjal mar kivaltani. A sok sikertelen hivas utan a fonok 2 het mulva a VoIP-pal egyutt elkuld majd.
A Fritz!Box meg egy pici irodat tud lekezelni (max 5 DECT kezi keszulek tud regisztralni ra, amibol ketto tud egyszerre hivast inditani, max 1 db analog keszulek es az IP telefonok tudnak beregisztralni ra, es azok kozul is 2 tud egyszerre telefonalni). Ha arra egy db Dellmont elofizetest rateszel, akkor a hivasdijak az FUP miatt mar majdnem olyan dragak lesznek, mintha mondjuk egy normalis szolgaltatot, pl. az ephone-t hasznalnad.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Guszti
aktív tag
válasz Stanlee #14363 üzenetére
En a tapasztalataimrol beszelek, te meg csak otletelsz.
Az elmult 2 honapban BC, es FVD ment, a fritzbox mogott ott maradt a telefonkozpont erintetlenul mindenki ugyanugy telefonal mint eddig tette, nem volt soha tulszamlazas, ha valaki letette a telefont, akkor az szepen bontott is. Kis iroda napi atlag 10-20 hivas 400-600 perc havonta, nekem megeri. -
club1
veterán
válasz Stanlee #14362 üzenetére
Mi is cég vagyunk (konkrétan árbevétel és foglalkoztatottak száma alapján is középvállalat), mégis jól elvagyunk Dellmont klónokkal a telefonközpontjainkra kötött Cisco telefonadaptereken. Az alkalmazottaink nagyon ritkán hívnak fel voip panasszal, azok többsége is a hibrid telefonközpontunk analóg vonalkezelése miatti hibák (éles pattogások), illetve egyszer-kétszer hívószámküldési probléma miatt volt. Mondjuk vannak annyira talpraesettek, hogy ha valami probléma van, áttérnek rögtön mobilra. Átlag havi kb. 500 hívást indítunk és kb. ezer percet beszélünk (most leginkább BC-vel) optikai bérelt vonalon illetve egy telephelyen kábeltv-s interneten.
-
setom
tag
válasz Stanlee #14354 üzenetére
Én csak a saját szemszögemből tudok nyilatkozni és eddig csak Dellmontos szolgáltatót használtam. Elhiszem, hogy vannak jó megbízható Voip szolgáltatók, akár itthon is mint pl. az ephone vagy reenger viszont nekem szükségem van a saját hívószámkijelzésre így normális áron csak a Dellmont marad.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Stanlee #14359 üzenetére
Értem, azt hogy főleg külföldre való hívás, azt nem vettem számításba.
Nekem is ott jött a képbe először a voip, mikor egy angliai ügyfelemet kellett néha hívni.
Érdekes egyébként, hogy ő már akkor élből mondta, hogy nyugodtan tegyük le, majd visszahív, mert valami nevetséges fillérekért hív Magyarországra, akkor nagyon csodálkoztam, de aztán láttam mikor a BC még az a 40 fillér volt mobilra, hogy tényleg van ilyen. -
Stanlee
őstag
válasz Siriusb #14367 üzenetére
En nem tudom, hogy mi a jo neked, neki, en csak azt irtam, hogy voltak itt paran akik jeleztek, hogy a Dellmont atbaszta oket es emiatt ugy erzik, hogy a VoIP egy megbizhatatlan dolog - ami nem igaz, csak tudni kell, mit kapsz a penzedert. Ugyanigy nekem sem volt meg a BC-nel beragadt hivasom, amit kegyesen mondjuk masfel ora utan a Dellmont hajlando volt bontani. Ugyanigy lehet hogy a VoIP hivasokkal azert sincs bajom, mert megfelelo hardware-t hasznalok, nem egy softphone-rol beszelek.
@Club1 Nem hiszem el, hogy kozepes meretu cegkent 500 hivasotok van, havi 1000 perc beszelgetessel. De ugyanugy nem hiszem el hogy Gusztinak az irodaban napi 10 atlagos hivassal (kb 200 hivas/ho) csak 600 percet telefonalnak el. Nekem privatban van havi szinten kb. 500 perc beszelgetesem, es nem telefonalok csak akkor, ha szukseges. A ceges telefonalasrol nem is beszelek. Napi 50-60 percnyi ceges hivasom volt, a legutolso munkahelyemen en voltam az aki a legkevesebbet telefonalta, ezt szorozd fel kb. 30 alkalmazottal, es rogton min. 30 000 percnyi hivast kapsz. Na azt a mennyiseget egyik Dellmont klonnal se tudnad elintezni. Tudom, en csak otletelek, meg azt se tudom mi fan terem a VoIP...
Reszemrol ez kezd offtopic-ba atmenni, amirol nem is akarok vitatkozni.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
club1
veterán
válasz Stanlee #14369 üzenetére
Akkor ne vitatkozz. Nem írtam egy szóval sem, hogy milyen egyéb csatornákon mennyi kommunikációs költségünk van még, mert nem tartozik ide. Azt sem, hogy az alkalmazottaink hány százaléka ül asztali telefon mellett, mert ez sem tartozik ide.
Azt írtam, hogy Dellmonton keresztül kb. havi 500 hívást indítunk kb. havi 1000 perc hosszan, de lehet, hogy ez 400-700 hívás és 900-1300 perc. A frásznak sincs kedve a 4 aktuálisan használt számla híváslistáit böngészni, van nekem még bőven más dolgom is.
A tapasztalatom írtam le, miszerint az alkalmazottak (akik használják a Dellmontos voip mellékeket), nem (ritkán) panaszkodnak a szolgáltatásra. -
Palkova
tag
válasz Stanlee #14369 üzenetére
Üdv mindenkinek!
Több mint 4 éve használok DELMONT klónokat szinte probléma nélkül egy FRITZ.BOX VOIP routerrel.
Ahogy a vitából kiveszem a problémák főleg mobil alkalmazások esetén állnak fenn, sokszor az asterisk a ludas. Tudomásul kell venni, hogy kettőn áll a vásár, azaz a felhasználó oldalán is lehet hiba.
Egyébként kíváncsi lennék, hogy fix routeres VOIP használat esetén volt e valakinél túlszámlázás?
Palkova
-
taranis
addikt
válasz Palkova #14371 üzenetére
Nálam az van és nem volt még túlszámlázás. Viszont ma először volt olyan, hogy nem csörgött ki a másik a fél, legalábbis én nem hallottam semmit, holott ő már rég felvette és próbált beszélni. Természetesen le is számlázódott ez az időszak. Szóval céleszközzel sem hibátlan.
colorizer.net
-
Stanlee
őstag
válasz Palkova #14371 üzenetére
En 2 kulonbozo helyen hasznalom a Dellmont elofizeteseimet szinten AVM hardweren keresztul. Az egyik egy eleg regi Fritz!Fon 7150, ill egy ujabb Fritz!Box 7362 SL, korabban egy 7190-es volt. Nalam szemely szerint sose volt tulszamlazas, ez lehet annak a kovetkezmenye, hogy a hardware-es megoldasoknak jobb a kompatibilitasa a Dellmont szervereivel es az Asterisk-kel, szerintem inkabb csak szerencse. DE mas forumokon olvastam, hogy szamos Asterisk-hez kotott szamlazasi rendszerben a hibas szamlazas aranya 2-7% kozott mozog. Na most legyen 2% alatt a Dellmont rossz szamlazasa, akkor is tobb ezer hivasrol beszelunk havi szinten. Nem eri meg nekik ezekkel a hivasokkal foglalkozni, mert mi van ha a magyar Jozsi, vagy a cseh Ales egy hibas szamlazas miatt otthagyja oket? Majd jon helyette masik ketto. Mancika meg ezekre a felreszamlazos megkeresesekre kuldi a sablon mailt, hogy naluk minden OK, a hiba az on keszulekebn van. Gondolja itt barki is hogy az Dellmont a sajat Asterisk logjait atdurja Jozsi, Pista miatt? Mi lesz, beperli oket barki is? Inkabb mindenki hagyja a penzet, eluszott, nem baj.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
gelez
csendes tag
Meg lehet oldani, hogy a MV hívások ne szerepeljenek a teló híváslistáján? A havi GSM forgalmam szeretném mérni, de így összeadódik a kettő.
-
Zeki
nagyúr
Nokia E52: beépített sip kliens alig akar csatlakozni 10/10-es wifis netre, utána meg a hívás alig akar kimenni, a mobilevoip gyorsabb, de cserébe alig hall a másik.
Mondjuk a sipes hívás minősége jobb.
Browsercalls a szerver. -
senior tag
Sziasztok,
Csak jelezném, hogy az összefoglalóban lévő ajánlott viop szolgáltatók árai megváltoztak.
Browsercalls: 0,3 és 4,9 ft. lett a sipdiscount 6,563 ft lett.Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
zeon.hu
nagyúr
Csipsimple bejelentkezési hibát ír, "Forbidden".
Mi lehet a gond?
Zoiper napok óta egy pittyenés után elnémul, azt cserélném le.
BC reg egyébként.#?*@&!
-
-
zeon.hu
nagyúr
válasz KurtCobain #14383 üzenetére
Igen.
De ebben a pillanatban engedélyt kért a push üzenetekre, ezek szerint csak idő kellet neki.
Kösz!#?*@&!
-
Mackóka
csendes tag
Üdvözletem!
Az ötletekből kifogytam...., ezért fordulok hozzátok!
Helyszín: Kerepes
Net előfizetés: UPC FiberPwr 50/15
A 2 VoIP eszköz Neophone előfizetéssel rendelkezik, melyek élnek,
Bp-i helyszinen az adatokkal hamar regisztrálnak...Jelenlegi konfig:
Káblmodem / WiFi / Router: TC7200U - szolgáltatótól. Szinte alapbeállításokkal üzemel, DHCP-t oszt,átjáró - Portkezelés alaphelyzetben (még)
Erre kapcsolódik: 1x Cisco_SPA112, 1x Switch melyen PC-k; 1x DIR_501 (mert helyileg távolabb van - Switch üzemmódban)
A DIR_501-en egy Laptop, és egy Linksys PAP-2NAEddig: a fenti konfigban TC7200U és a Switch között volt egy SMC router (míg csak kábelmodemem volt a szolgáltatótól) és a Switch-ről ment a DIR-501 felé tovább a jel. Ekkor Linksys PAP-2NA működött is, de inkább nem. Bejövőt ritkán fogadott, kimenő többször működött. Pwr Off/On-ok sora néha megoldotta / néha nem / a problémát. SPA112 pár hónapja már átkerült az SMC-ről a TC7200U-ra egy makrancoskodást követően. Ekkor IVR reset után feléledt... Heuréka! - gondoltam - a "sorbakötött" 2 router címfordítása mégis csak több idő!... Működött, de néha kellett egy Power Off/On.
Topológiai rendrakás: SMC ki, és beállt a jelenlegi konfig.
TC7200U reboot után (a szerintem "hisztis") SPA112 rádug - és nem regisztrál. Switch be, egy PC-vel: DHCP kukk - rendben megkapta a kiosztható elsőt (MAC cím alapján). És kezdődött egy cca 10 órás menet... Minden egyébb hálózathoz csatlakoztatott eszköz ( PAP-2NA kivételével) rendben. SPA112 az összes lehetséges resetet megkapta: 30sec Reset gomb, IVR-rel midhárom módszer. Kipróbáltam további 3..4 neten talált beállítást is - igaz: ezeket más szolgáltatókhoz ajámlották. Pl. trace-eltem a sip.neophone.hu-t a routerrel, PC-vel: OK. Ellenőriz az előfizetés ( jelszó, ID, stb) Bp-i barát segítségével: OK. ...Nem regisztrál. Mindössze annyi: néha Failed, néha Not Regisztered az állapt.Ezek után összesöpörtem a kihullott hajam és SEGÍTSÉGET kérek.
A kütyük külön-külön (Bp) helyszíneken jól működtek.... Itt sohasem volt 100-as egyik sem... Biztos valami Földsugárzás...Rossz csi... Fekete kakas...Ha Valaki hajlandó foglalkozni velem, minden kért képernyőmentést felrakok, és ígérem: ha bárhogy megoldódott - elküldöm a fórumba.
Köszönettel: Laki Ferenc
[ Szerkesztve ]
-
zeon.hu
nagyúr
Üdv!
Csipsimple minden hívásnál 408/ Request Timeout hibajelzést ad.
Állapot Bejelentkezve, vezetékest már tudtam vele hívni ma.
Mi lehet a gond?#?*@&!
-
zeon.hu
nagyúr
Újabb kérdés:
Csipsimple-el vezetékest már tudok hívni és a BT kihangosítóval működik rendesen.
Viszont a MobileVoip nem szól a kihangosítón.
Hívás közben nyomom a BT jelet, de süket.
Beállítást nem látok erre.
Ötletek?#?*@&!
-
gyula38
tag
Remélem, nemsokára a Digi is megindítja mobilszolgáltatását! UPC már lépett, a magyar publikus mobilcsomagokhoz képest nem is rossz árakkal. A voip szolgáltatást sem tiltják a csomagjaikban... 25 Ft a percdíj, teljesen lebeszélhető, a számlázás gondolom percalapú, de első fecskének nagyon jó ezen az állóvizes mobilpiacon. Egy ilyen Digi csomaggal elégedett lennék: 15 Ft, vagy alatti percdíj, mp alapú számlázás, 1-2 giga net, 3-4000 Ft lebeszélhető havidíj, hálon belül ingyenes, vagy nagyon olcsó hívások. Ja, hogy belelóg a kezem a bilibe?
[ Szerkesztve ]
-
Mackóka
csendes tag
Üdv!
Valóban! 2 tel.port is van rajta: http://www.upc.hu/pdf/Technicolor_UserManual-HU.pdf
Egy kis vélemény egy kollégától: http://prohardver.hu/tema/upc_magyarorszag_kft/hsz_8417-8417.html... Azt viszont meg kell, hogy jegyezzem: a TC7200U mögött működött már jól is mindkét VoIP eszköz.
OK! Vegyük fel a kesztyűt! -> Tiltsuk le a tel. portokat... Hogyan? Az eszköz csak tájékoztat:
MTA állapot:
Feladat: ________________________Állapot:
Telefonos DHCP _________________Complete
Telefonos hálózat biztonsága_______Disabled
Telefonos TFTP __________________Complete
Telefonos híváskiszolgáló L1:________No Security Assocation / L2: No Security Assocation
Telefonos hálózatlétesítés állapota __Pass With Warnings
Levélközvetítő vonalának állapota:
1. vonal _____On-Hook
2. vonal _____On-HookAnnó a tel. lehetőséget nem kértem, viszont kaptam - de még soha sem használtam.
Köszönet az eddigiekért is...DE: Ne kíméljetek!
Feri
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz gyula38 #14389 üzenetére
Konkrétan a UPC kisebbik csomagja 9990 Ft a drágábbik 15000 Ft havidíj körül van. A kisebbik 150 perc beszélgetést és 500 MB netet tartalmaz, a nagyobbik 400 percet és 2 GB netet. Keményen túlszámlázós netet. A meglévő előfizetőiknek persze ezt a két csomagot lényegesen olcsóbban nyomatják (4500-6500 Ft), de véleményem szerint az sem versenyképes a voippal.
[ Szerkesztve ]
-
Guszti
aktív tag
Tud valaki olyan voip progit, amivel tudok ilyesmi számot hívni 123456789,,1234?
Az a baj, hogy a sima tárcsázó tud ilyet, viszont pl. zoiper nem -
-
gyula38
tag
Ilyen árakat nem láttam az UPC honlapján, épp az imént nézegettem. De elképzelhetőnek tartom, amit leírtál. Gondolom, a Digi is prioritást ad majd a meglévő előfizetőinek, főleg, ha az összes szolgáltatást igénybe veszik nála. A voip árakkal persze nem versenyképesek a leírt díjak, ezt én sem állítottam. Nekem a voippal annyi bajom van, hogy normális minőségben csak otthon, a Gigaset A510IP-vel tudom használni, mobilról hol jó, hol nem jó, de inkább az utóbbi... Mióta megvan a flottás csomagom, br. 10,1 Ft-ért, mp alapon minden irányba, voip csak otthon, hosszabb beszélgetésre.
-
tyuli76
tag
Hi.
Ma vettem észre h a Bc külömbözö percdijak vannak,20as 0,01,30as 0,015,de a voda 70es 0,5!!!!Fel se vette a másik fél és levette a fél dollárt.Másnál nincs gond? -
glaci
őstag
válasz Mackóka #14394 üzenetére
Nekem így késő este már bonyolult volt a leírásod és elvesztettem a fonalat.
Kérdés:
Fogod a Linksyst amelyik nem működik, átveszed a szomszédodhoz / barátodhoz, akkor ott tökéletesen üzemel?
És ezután ha visszaviszed haza, akkor Nálad meg nem jó?
Mindez úgy is, hogy mindent lekötsz a TC7200 -ról és csak a telefon adaptert kötöd rá?
Ha a válasz igen, akkor nincs tippem, ez olyan rejtélyes. (Esetleg a TC alapállapotba hozását próbáld meg még akkor.)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs