- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Uolsó frissítés: 2018.10.10
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
aktív tag
válasz akoska07 #33142 üzenetére
A gond inkább a kapkodás. Látszik, hogy szinte azonnal, ész nélkül implementálnak ötleteket anélkül, hogy végiggondolnák, hogy milyen hatása lehet a játék minden aspektusára, majd amikor nagy nehezen leesik nekik a tantusz akkor fejvesztve túlkorrigálnak azaz nerfelnek lásd korábbi meta buildek (sentry, deadeye, most az alpha) és más seteket tolnak túl.
Az 1.6-ot gyakorlatilag kidobhatják a fenébe ebben a formában mert egyáltalán nem erősíti a build diversity-t (vagy elektronikás karakterrel játszol vagy vagy csapatban különben lőttek a solo játéknak), megakarták szüntetni, hogy az armor legyen a best-in-slot roll, erre beraktál a health-et ami a HP nerf miatt must have lesz azaz nem szüntették meg csak "átnevezték". A jelenlegi übertankos, über DPS-es alpha metát akarták megszüntetni, ebből lett egy messze über tankosabb elektronika fókuszú build amiből bugoltatás nélkül kihozható több millió toughness amihez nem kell 2-3 talentet triggerelni gyors egymásutánban és nem csak 10 mp-ig tart és cheat nélkül garantálja, hogy a másik 20 játékos együtt sem lövi le a squadot miközben ők olyan sticky-ket és seeker mine-okat dobálnak amik letarolnak egy tömböt miközben te még egy pisztolylövést sem tudsz meggyógyítani magadon az új SP rendszer -vagy a korábbi medkit nerf- miatt ha DPS vagy akár csak balanced build-et akarsz használni. -
bunfi
őstag
Most az 1.6 pts last stand játékmódról beszélek, ahol vagy smart coverben kempelnek vagy seeker mineok tucatszám és csak stagger-vérzés-halál.
(#33154) TommyS_27
Köszönöm, hogy válaszolsz helyettem, de nem szükséges.[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
DokiBaxxi
őstag
Ne haragudj, játszottál a PTS-el? Ha igen, mennyit? Egyáltalán nem must-have a health Persze a skill power az igen, de az most lett leírva, hogy meg lesz változtatva. A PTS-en jelenleg nincs egy meta set és egy szetten belül is gondolkoznom kell hogy akkor most mire menjek? HP? Enemy Armor DMG? CHC? CHD? Igenis van diverzitás
"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."
-
venomka1
aktív tag
A seeker mine egy gurika fos lett 1.6 ban,es most meg nerfelik? Lassan a taktikus dps karaktert rl lehet frlejteni. Lehet nagyot baszott oda a seeker es belehaltal. De aldozatot hoztunk,megpedig a szivossagot, eleg nehez jatszani seekeres karakterrel,ugyesen kell mozogni,mert 3 golyoval lestednek. Ez nrm ingyen eloseg szerintrm.
[ Szerkesztve ]
-
pzstm
titán
válasz venomka1 #33160 üzenetére
épp erre gondoltam...
1.5-ben 240 toughnessel megyek, Firecrest buildem van 298skillpowerrel, és relentless hátizsákkal....
Igen, csak csapatban, esetleg PVE-ben vagyok jó....DZ-be nem megyek nyilván egyedül.....Ez ha ingyenélőség vagy hasonló valakinek, akkor lehet jönni és csinálni...
iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
aktív tag
válasz DokiBaxxi #33156 üzenetére
Az első héten volt pár órám rá (persze fél óránál többet egyhuzamban sosem sikerül mert kivágott deltával), ha már a meglátásomat akarod kikezdeni.
Enemy armor dmg? Minek, alig van armor így sokat nem nyersz azzal ha arra gyúrsz. A HP meg igenis must have mert egy bizonyos tier felett sokkal többet nyersz a felszerelésre rollolható HP-val mintha staminát kalibrálnál rá (lásd Marco 1.6-os videóját) nincs értelme staminára vagy firearmsra fókuszálni különösebben mert elektronika nélkül legfeljebb glass cannon leszel és egy elektronikás játékos kiröhög miközben agyonlő mobile/smart coverből miközben pár mp-enként 0-ról teljes overhealbe tolja magát miközben te majd szétdurransz az erőlködéstől, hogy szétlődd (lásd Marco videóját megint). CHC/CHD mint build diversity, mióta?
Majd most esetleg a PTS3-tól már lehet lesz build diversity amennyiben végre átgondolták a dolgokat, de a PTS1/2 nyomokban sem utalt arra, hogy lenne. -
bunfi
őstag
válasz venomka1 #33160 üzenetére
Automatikusan megkeresi a célpontot, 150-160k sebzés a hp-ra, stagger és vérzés, 10-15 mp cooldown (egy jó Triage mellett 5 mp). Kicsit soknak érzem, főleg azt, hogy automatikus. Ha valami automatikus az nem szokott múködni pvp-ben, lásd RE-45 Autopistol (Titanfall)
(#33161) pzstm
Nem 1.5-ről volt szó, de örülök, hogy te is megtaláltad ezt az egy szót.[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
pzstm
titán
150-160k?
300ezer skillpowerrel 93ezer környéke rémlik...... (módosítók nélkül)1.5, mivel konzolos vagyok.... most ezt a kicsit is még tovább nerfelték...ezért lemondtál a firearmsról és stamináról is...amíg egy közel sem tökéletes predator szettben 350/420/110 értékek simán kijöttek...
Szóval arany élet és ingyen sör szerintem most sincs, okosan és csapatban kell játszani, számolgatni és ésszel összerakni buildet...
iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
DokiBaxxi
őstag
Tehát gyakorlatilag alig játszottál. Akkor nem tudod milyen a Last Stand, milyen a PvE igaz? (személyes tapasztalat).
EAD jó mobokra is meg playerre is. Pl. jelenleg 60% van nekem, tehát 20%-ot negál PvP-ben. 31-32%-os armor esetén ez azért jelentős mennyiség. Predatorral (nem EAD fókuszált build) is tudtam sokat ölni Last Standban anélkül, hogy papír lettem volna, SEEKR-el is (PTS2). PTS2-n próbáltam több féle buildet, volt, hogy HP-ra mentem, volt, hogy SP-re, volt, hogy CHD-re, stb. Mindegyik effektív volt DPS-nek, tudtam sokat ölni. Volt, hogy csak a mellényen meg a térdvédőn volt HP és nem éreztem azt, hogy nagyon kéne még
"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."
-
micafighter
nagyúr
válasz DokiBaxxi #33167 üzenetére
Nem tudom igy számoltál-e, de gondoltam leirom, hogy ha 1.5-höz képest az EAD képletén nem változtattak, akkor PvP-ben az EAD ugy müködik az általad irt számoknál, hogy
a 60% EAD *0,3 = 20%, ez 32% armor mitigation esetén azt jelenti, hogy 32%*(1-0,2) = 25.6% mitigation lesz belőle, vagyis a 60% EAD az kb 32-25,6 = 6.4 % plusz sebzés.
Ez nem vagyok benne biztos hogy annyira jó, 1.5-ben azért jó az EAD mert minor attribute, PTS-ben meg ugye major lett. Na meg ugye 1.5-ben a mitigation inkább 50-55% és a feletti.
[ Szerkesztve ]
-
DokiBaxxi
őstag
válasz micafighter #33168 üzenetére
Én úgy számoltam, hogy az EAD a player páncél értékének 1/3-ára érvényes (ugye ezt mondták mikor PvP-be bevezették). A többit nem tudom mit számoltál, nem tudok más feltételekről.
De egyébként a kedvencem az, hogy ezt a lőtéren nem lehet letesztelni, mert ott nincs armor értéke a bábuknak
[ Szerkesztve ]
"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."
-
ceripapa
aktív tag
válasz DokiBaxxi #33169 üzenetére
60% ARP eseten
Pvp : Ahogy fentebb írtak igy működik , + csökkent a armor damage is , eddig azért érte meg mert 20%t vittél le 55-57%-bol, ami 11 % környéken volt , ergo 43%-ról felment a sebzesed 54%-ra ami 25% damage boost.Pve multiplikativ bónusz ergo 60% , 1,6 damage szorzó lila, sárga hős Mobok ellen akinek a base hp bárónő kívül van hp barja.
[ Szerkesztve ]
-
Tr1c0
csendes újonc
Wildlands Beta kulcs valakinek?
Privátban lehet érdeklődni.
Uplay: Tr1sc0
-
aktív tag
válasz DokiBaxxi #33167 üzenetére
Konkrétan a PTS2-n 1 legendary-val és 2 kör Last Stand-del indítottunk (igazán remek volt, hogy ilyen 4/6v8-at is sikerült tolni a remekül megtervezett rendszer miatt), előtte egyedül teszteltem a PTS1-et (már amikor hagyta mert az első fél óra játék után órákig nem tudtam visszajutni) illetve randomokkal próbáltam egy legendary-t. Másrészt nem 20%-ot negál hanem a damage mitigation 20%-át, azaz 32%-ból csinál 25,6%-ot azaz akárhogy számolom is csak 6,4% sebzés növekedés (amennyiben 60% armor dmg-ed van) márpedig ez lényegesen kevesebb mint amit most érhetsz el 1.5-ben. Persze mondhatnám, hogy valójában 2x ennyit játszottam, hiszen az idő másik felét azzal töltöttem, hogy szentségeltem a delta miatt amik után rendszeresen azért nem engedett vissza mert, hogy "tele a szerver".
Elárulod, hogy hány óta PTS játék szükséges ahhoz, hogy véleményt legyen szabad formálnom a tapasztalt problémákról, csak mert akkor ahhoz tartanám magam? Komolyan![ Szerkesztve ]
-
DokiBaxxi
őstag
Ahhoz képest, hogy 6.4% elég jól sebzek Na mindegy ez már az én egyéni problémám
Látom én vagyok a hibás, hogy tapasztalat alapján próbálok megcáfolni egy véleményt... Hát gratulálok. Úgy írtad itt, hogy kőba van vésve, szent dolog, hogy mindenre muszáj HP-t rakni különban papír vagy/meghalsz/életképtelen a karakter. Az előbb írtam, hogy összeraktam kb. 5-6 féle buildet és mind működött. Variáltam HP-val folyamatosan és nem az az érzésem, hogy mindenre health kell. Nem érzem úgy, hogy rengeteget veszítek azzal, hogy ha 1 vagy 2 felszerelés darabra nem health-et rakok, hanem EAD-t, vagy CHC-t vagy mást. Más kérdés, hogy még buffolni kéne a többi lehetőséget (pl. 9% CHD a táskán, meg 2% stability, hát viccelnek?!).
[ Szerkesztve ]
"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."
-
micafighter
nagyúr
válasz DokiBaxxi #33169 üzenetére
A lényeg röviden annyi, hogy az EAD értéked PvP-ben ahogy te is irtad 0,3-as szorzót kap (a 60% EAD-ból igy lesz 20%), viszont ez a 20% nem kivonással csökenti az ellenség armor mitigationjét (vagyis 32% mitigationból nem levonja a 20%-ot, hogy 12% legyen az ellenség mitigationje), hanem azzal a 20%-al csökkenti az ellenség mitigationjét. Vagyis 32% ellenséges armor mitigation-al számolva az a 30% fog csökkeni 20%-al, ezért szoroztam a 32-őt 0,8-al, (0,8-al szorozni = a 20%-ával csökkenteni).
[ Szerkesztve ]
-
DokiBaxxi
őstag
válasz micafighter #33175 üzenetére
Köszi
Más: nem értem, miért nem tudják "optimizálni" a lootot a készítők. Ott vannak az incursionök is, a kutya se csinálja őket mert semmi pluszt nem adnak gyakorlatilag. Legendary-n is egy exotic cache és csókolom. Nem tudom, miért nem lehet kiválasztani milyen típusú lootot szeretnél (pl. kesztyűt vagy fegyvert stb.) egy nagyobb mission elején. Mindjárt értelmesebb lenne az egész és vonzóbb lenne a LZ PvE content. De neeeeeem, legyen random loot, úgy hogy ennyi féle variáció van
"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."
-
micafighter
nagyúr
válasz micafighter #33175 üzenetére
,,az a 30% fog csökkeni 20%-al" Az is 32% akart lenni, csak azt már elfelejtettem átirni (eredetileg végig 30%-ot irtam, de utána gondoltam maradjunk az előző példánál ahol 32% volt)
(#33176) swagger55:
(#33177) bunfi egyet értek. De mi lesz ha a statok nagy része használható lesz valamilyen formában? Igy is alig férünk el
[ Szerkesztve ]
-
-
venomka1
aktív tag
Azt elfelejtettem meg irni hogy 1.6 ban 130k a seekerem sebzese/ db es ra engedtem az oszeset 1 emberre ,kilehet szamolni menyi az kb 600k-800k sebzes lenne, es sebzett 13k-t az emberre/ db , akkor az mi fa..om ha nem nerf? 1.5 ben kettessevel esnek osze ha elengedem itt 1.6 ban pedig a 320k szivossagu embernek fel elete megy le az oszes labdatol. Ha ezen nem valtoztatnak a takikust el lehet dobni.
[ Szerkesztve ]
-
pzstm
titán
-
bunfi
őstag
válasz venomka1 #33180 üzenetére
Az ugye megvan, hogy az airburstnél szétoszlik az alap sebzés a labdák között? Meg az is megvan, hogy 0 skill kell ahhoz, hogy megnyomj egy gombot és a többit intézi a gép? Vagy arról hallottál, hogy 1.6-ban az armor helyét a hp vette át, így már nem olyan egyszerű megcsukni az embert a labdával?
Amúgy meg a taktikus köszöni szépen nagyon jól lesz 1.6-ban is, csak nem lehet majd abuzálni az autoaim labdákkal a rendszert. Ugyanúgy, ahogy a triage-stickybombot is kibalanszolták.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
venomka1
aktív tag
nem is emlekszem pontos szamokra, mert mindig cserelgetem, kalibralom a dolgokat,de a vegeredmeny mindig ugyan az, FOS. Ha par 100 ember nem fog rinyalni az ubi forumon a seeker sebzesert hogy nevetsegesen keves lett, akkor jobb ha gyujtod a fegyvereket,es valami mas set utan nezel
-
bunfi
őstag
válasz venomka1 #33183 üzenetére
Apropó sírás redditen: Make Final Measure swallow seekers
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
-
bunfi
őstag
A PTS 3-ban az alábbi módosításokat kapja az Cluster Seeker Mine:
- nem okoz többé staggert
- növelték a cooldownt
- a sebzés egy részét már nem a robbanáskor fejti ki, hanem az azt követő vérzésbenErgó nem lesz one-hit-kill és nem lehet spamelni.
(#33193) micafighter: JOGOS!
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
micafighter
nagyúr
A cluster kapja ezeket szerintem, nem az airburst.
(#33194) pzstm: ez még mindig csak PTS, előbb várjuk ki a végét még sokminden változhat. A skillpower buff miatt amúgy biztos volt hogy nerfelik a seeker minet, csak még probálgatják hogy lenne balanszos.
[ Szerkesztve ]
-
pzstm
titán
válasz micafighter #33193 üzenetére
de...és ez jóval durvább nerf mint amit mondjuk egy alpha kap...
olvastam, tudom....én azért hogy rendes seekert elérjek lemondok a DPS-ről és Toughness-ről is....simán megérdemelném, hogy ne ekkora nerfet kapjak
szóval én sajnos nem tudom kipróbálni, de remélem jó lesz. Tudom, hogy lesz még pár PTS
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
micafighter
nagyúr
Felesleges ebbe belemenni szerintem mert sok még a ha, de jelenlegi PTSen egyáltalán nem kell sok szívósságról lemondani a sok skillpowerért. Mondjuk csak hogy pontosítsunk, nem mondasz le DPSröl, hanem fegyver sebzésről mondasz le hogy seekerrel nagyon magas legyen a DPSed és a Burstod. Fegyverrel a sustain sebzés nagyobb mert nincs CD, de te meg tudsz betenni turretet és akkor neked is lesz sustain sebzés.
[ Szerkesztve ]
-
Snip3r_HUN
addikt
"Greetings Agents,
The servers will shut down for maintenance on Thursday, February 2nd at 09:30 AM CET / 03:30 AM EST / 00:30 AM PST.
The estimated downtime is approximately 3 hours.
Please follow this thread for any updates as the maintenance progresses.
Thank you,
The Division Team"
In space, no one can hear your coils whine... | HP Omen 15 | PS4 Slim 1TB | Huawei P20 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
TOPIKSZABÁLYZAT
TILOS a flame, flood, személyeskedés, vulgáris beszéd, szélsőséges megnyilvánulás!
A topikba a játék beállításaival, grafikai beállításokkal, gépigénnyel, beszerzései hellyel, játékmechanikával, patchekkel, kiegészítők érkezésével és tartalmával, a PTS szerverekkel, taktikákkal, Gear Set-ekkel, fegyverekkel, a játék fő és mellékküldetéseivel, PVE és PVP területen szerzett tapasztalatokkal kapcsolatos érdemi hozzászólások és kérdések kerülhetnek!
Minden egyébre ott van az OFF topik!
Kép feltöltésénél megkérek mindenkit, hogy használja az oldál által nyújtott lehetőséget!
Ha bármi okból kifolyólag személyes ellentét, vita, nézeteltérés alakul ki azt kérlek privátban intézzétek, ne itt az oldalon! Az ilyen jellegű hsz-ek egyből törlésre kerülnek! Akik a fentieket nem tartják be figyelmeztetésben, visszaesők moderátori elbírálásban, akár kitiltásban részesülhetnek!