- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rgtc
csendes tag
Szavazzatok a Test Drive Unlimited 2-re az E3 legjobb versenyzős játékai közt.
http://e3.gamespot.com/best-of-e3-2010/genre-awards/index.html?page=6xbox: rgtchu
-
zuchy
őstag
Újabb olvasnivaló, lehet hogy egyes részek már le lettek fordítva, de azért berakom.
Interjú Nour Polloni-vel, az Eden Games vezető producerével.
Először is, a játék remekül néz ki. Már több éve dolgoztok a TDU2-n, és nagyon ambíciózusnak tűntök.
Már az első részben is számos innovációt hoztunk, olyan értelemben, hogy létrehoztuk az online autóversenyek műfaját, az MMOR-t. Ezt akartuk tovább fejleszteni: hogy méginkább online és közösségi legyen, új szigettel, egy állandó és valóságosabb világgal... hogy méginkább megmutathassuk az MMOR műfaj különféle aspektusait. Mindemellett pedig természetesen javítani akartuk az élményt, amit az autózás nyújtani tud.
Ezek voltak az elképzeléseink a játékról, nem utolsó sorban pedig szerettük volna meghallgatni a közösség visszajelzéseit, hogy biztosak lehessünk benne, amit csinálunk, az a rajongók igényeihez igazodik.
Mennyi figyelmet szenteltetek annak, amit a rajongók akartak? Hol húztátok meg a határt?
Ez egy kényes egyensúly, mert számos technikai korlát van, pl. az autógyártókkal kapcsolatban, másrészt pedig nem is minden illett volna a játékba. Például ha csak rally autókat akartak volna a TDU2-be, az olyan radikális módosítás lett volna, amit mi nem szerettünk volna megvalósítani.
A legtöbb kérés azzal kapcsolatban érkezett, hogy legyenek dinamikusan változó napszakok, dinamikusan változó időjárás, és hasonlók. Rengetegen jelezték azt is, hogy örömüket lelik a 'céltalan vezetésben'. Mi pedig úgy gondoltuk, miért ne lehetne ezt is jutalmazni a játékban? Aztán sokan szerették volna, ha komolyabban is fel lehetne fedezni a környezetet. Ennek nyomán kaptak helyet a 2. részben az off-road járművek.
Szóval voltak igények, amiket viszonlag könnyen a játékba tudtunk építeni, más kívánságokat azonban különböző okoból nem tudtunk megvalósítani, a kocsik sérülülésmodellje pl. az autógyártók ellenállása miatt nem valósulhatott meg, hiszen egyikük sem szerette volna azt látni, hogy a kocsijaik összetörnek vagy lerobbannak. Ennek ellenére vizuálisan sérülnek a járművek, de ennek nincs hatása a teljesítményükre.
A játék folyamán fel lehet majd oldani egy második szigetet is, méghozzá Hawaii-t. Nem aggódtok amiatt, hogy ez majd megosztja a közösséget? Mármint olyan szempontból, hogy a magasabb szintű játékosok letanyáznak Hawaii-on, míg Ibizán csak a gyengébb játékosok maradnak.
Nem kell túl magas szintűnek lenni ahhoz, hogy eljuthassanak a játékosok Hawaii-ra. Szándékosan döntöttünk úgy, hogy már viszonylag korán megadjuk ezt a lehetőséget. Ezért amikor elkezdesz játszani, és egy barátod azt mondja, hogy "hello, vettem egy új házat Hawaii-n, gyere és látogass meg", akkor viszonylag gyorsan el lehet érni azt a szintet, hogy ez lehetséges legyen.
Számos olyan feladat és kihívás lesz, ami teljesen más Ibizán és Hawaii-n, szóval elég nagy lesz a változatosság. Meglátjuk, ez mit eredményez majd, de úgy gondoljuk, arra fog sarkallni mindenkit, hogy ne csak az egyik vagy a másik szigeten töltse minden idejét.
MMO-nak tartjátok a játékot?
Bizonyos szempontból. Ez nem a World of Warcraft, szóval nem. Másrészt viszont olyan dolgokat építünk fel egy versenyjátékban, amik az MMO-kra jellemzőek, tehát igen.
Hol húztátok meg az MMO-elemek határát? Gondoltatok valah arra, hogy feladjátok az ingyenességet, és áttértek a fizetős modellre?
Meg tudtuk volna csinálni, de konzolokon meglehetősen bonyolult dolog az előfizetéses modell. Xboxon például fizetni kell, ha valaki online szeretne játszani. Mi nem akartunk extra terhetek róni a játékosokra, nem akartuk, hogy a multi mellett külön kelljen fizetniük a singleplayer játékért is. Ez egyszerűen őrültség lett volna. Éppen ezért mi inkább a mikrotranzakciós megoldásban gondolkodtunk, semmint az előfizetésben.
A mikrotranzakciókkal kapcsolatban nem titok, hogy DLC-k kiadását tervezitek a TDU2-höz. Ezek lemezes kiadások leszenek, vagy sima update formájában lehet majd őket letölteni?
Majd meglátjuk. Jelenleg az a célunk, hogy időben elkészüljünk, és hogy megfelelően elhelyezzük őket a játékban. Néhány hónap vagy néhány év múlva meglátjuk, hogyan regál majd a közösség.
Ezt követően tudjuk majd teljesen új tartalmakkal fejleszteni a játékot. Ha pl. megjelennek az új konzolok, mindenképpen frissíteni kell a grafikát, de mindezt úgy szeretnénk elérni, hogy a játék a lehető legátláthatóbb legyen a játékosok számára. Talán majd négy év múlva, amikor lesz már egy hatalmas közzösségünk, kiadunk egy lemezes pakkot, és azt mondjuk a rajongóinknak, hogy "hello srácok, ez egy komoly fejlesztés jelentős újításokkal, megkapjátok a lemezt - hogy ingyen vagy pénzért, az majd elválik".
Ha már tervben vannak a DLC, akkor bizonyára konkrét terveitek vannak azzal kapcsolatban is, hogy milyen irányba akarjátok fejleszteni a játékot.
Valóban. Vannak bizonyos dolgok, amiket nem tudtunk betenni a TDU2-be, mint pl. a motorokat. Az első részben ezek szerepeltek ugyan, de mivel megváltoztattuk az autók dinamikáját és fizikáját, biztosak akartunk lenni abban, hogy ez jól sikerült. Addig nem akartuk elkezdeni a motorok fizikájának kidolgozását, nehogy végül abban a helyzetben találjuk magunkat, hogy egyiket sem sikerült eltalálni.
Ezért úgy döntöttünk, előbb befejezzük az autókat, és csak utána kezdünk neki a motoroknak. Tudjuk, hogy a rajongók szeretnék a motorokat a játékba, éppen ezért ez lesz az egyik fontos terület, amire koncentrálunk majd a DLC-k fejlesztésénél.
Megváltoztatjátok majd a DLC-kel kapcsolatos terveiteket, ha a rajongóknak valami különleges kívánsága lesz?
Egészen biztosan. Néhány hónapra előre vannak már terveink, de ezt követően felméréseket végzünk majd a neten és a játékban, hogy a lehető legtöbb információt szerezzük meg, és legyen időnk megtervezni, amit a játékosok szeretnének.
Ibiza lehetőséget ad arra, hogy valós klubokat és reklámokat helyezzetek el a játékban. Van valami konkrét, amit már fontolóra vettetek?
Oh, határozottan. Ezek nem olyan dolgok, amiket utólag ne tudnánk megcsinálni. A megjelenés után is folyamatosan fejlesztjük majd a játékot, így soha nem lehet tudni, talán rábukkansz majd egy szórakozóhelyre a játékban, amibe be is mehetsz. Ha a játékosok azt mondják, szórakozóhelyeket akarnak, akkor mi megcsináljuk nekik.
A hitelesség mennyire fontos számotokra?
Számunkra az a legfontosabb, hogy ez egy versenyjáték. Biztosak akarunk lenni abban, hogy az élmény tökéletes. És ha ez megvan, akkor később már tovább lehet fejleszteni a játék világát. A környezetnek összhangban kell lennie azzal, amit csinálsz. Ha a játékosok szórakozóhelyeket akarnak, akkor mi megcsináljuk nekik. Ha táncolni szeretnének, azt is integrálhatjuk a játékba, hiszen lehet, hogy két verseny közöttéppen ez az, amit csinálni szeretnének.
Jelenleg milyen feature-ök vannak készen?
Nagyjából alfa állapotban van a játék, szóval még mindig tuningoljuk, integráljuk a különféle tartalmakat, illetve javítjuk, amikkel már készen vagyunk. Eközben folyamatosan kapjuk a visszajelzéseket is, és próbálunk mindent megvalósítani belőluk, amit csak tudunk. Jelenleg itt tartunk.
Mit gondolsz, mennyi ideig tart majd egy átlagos végigjátszás?
Szerintem egy átlagos végigjátszás, ha mindent megcsinálsz... Annyit mondok, hogy amikor végigmentünk Ibiza összes közútján, az nagyjából 20 órát vett igényba.
Hogyan modelleztétek le a szigetet? Mennyire lett hiteles?
Műholdfelvételeket használtunk a sziget elkészítéséhez (a hegyekhez, a földfelszínhez, és minden máshoz), aztán valós térképek alapján megcsináltuk az úthálózatot, végül pedig elutaztunk Ibizára, és azt mondtuk, "oké srácok, fotózzunk le mindent". Képeket készítettünk az épületekről, a településekről, az utakról és a nevezetességekről. Legvégül pedig megpróbáltunk minden a lehető legvalósághűbben reprodukálni.
A játékban található szigetet a valódi Ibiza ihlette. A sziget kb. 90%-os pontossággal megegyezik az eredetivel, az úthálózat 100%-ig azonos, az épületek pedig... nem is tudom, talán 30-40%-ban egyeznek meg a valódiakkal.
A közösségi rendszer és a lakások nagyon emlékeztetnek a PlayStation Home-ra. Ez ihletett benneteket?
Nem ez lebegett a szemünk előtt, amikor megcsináltuk a saját rendszerünket. Már az első részben is volt a játékosoknak saját lakása, ezek után pedig magától értetődő lépés volt, hogy ezt továbbfejlesztjük, hiszen a játékosok kérték azt az opciót, hogy meglátogathassák barátaikat azok otthonaiban. Azért építettünk a játékba komoly testreszabhatóságot, hogy ha bemész valakinek a házába, az egészen biztosan másként nézzen ki, mint a sajátod. Ez egy logikus döntés volt. Ezek után, ha olyan lett, mint a PS Home, hát ez van...
Végezetül, miért kellene jobban várniuk a TDU2-t a játékosoknak, mint bármelyik másik versenyjátékot?
A Test Drive Unlimited 2-ben lehetőség van arra, hogy folyamatosan fejlődjön a játékos egy nyílt világban - egy valóban nyitott környezetben, ahol bármikor fel lehet fedezni a környezetünket, akár off-road is. Ezen kívül számos közösségi lehetőségvan, amelyek valóban fontos részét képezik a játéknak; a lehetőség, hogy a barátaikkal játsszanak, egymás ellen versenyezzenek, klubokat alapítsanak...
A TDU2 teljesen más játékélményt kínál, többek között az autók tekintetében is. Nem úgy működik, hogy a menüben kiválasztod, hogy 'ezt a kocsit szeretném, megveszem', hanem bemész egy autószalonba, megnézed a modelleket, végül pedig kiválasztasz és megveszed... egyszóval tökéletes az élmény. Aki autófanatikus, az biztosan imádni fogja a játékot!
Forrás: [link]
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
bazso29
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #698 üzenetére
Jah, messze még a pc-s megjelenés..
"Ha a játékosok azt mondják, szórakozóhelyeket akarnak, akkor mi megcsináljuk nekik."
Csak nehogy elsőként egy gyors és stabil szervert kelljen kérnünk. Egyébként tetszik a felfogás, remélem valóban fognak vele foglalkozni a kiadás után is, nem úgy, mint az első résszel. Jó lenne már egy bugmentes tdu.- A kedvenc szuperhősöm: Ultrium -
-
madstunt
addikt
5 új szkrínsat a weboldalán a játéknak
-
zuchy
őstag
-
TESCO-Zsömle
félisten
Az Off-Road kategória megjelenésével elképzelhető, hogy az OnRoad autók univerzalitása csökenni fog. Ha a srácoknak van humoruk az Eden-nél, egy-két szupersportautó (Zonda, Enzo) alja fel is fog ülni terepen.
ubi:
Azért én nagyon örülnék, ha a Gallardo-hoz lenne egy ilyen tuning-pakk is. TDU1 óta szeretném terepen is kipróbálni.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
StormLine
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #727 üzenetére
pont ma néztem egy másik Gallardo tuningot, azt valahogy jobban TDU2be illőnek vélem legalábbis az alapjátékba. aztán tényleg jöhet valami rally DLC ha úgy alakulnak a dolgok
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz StormLine #728 üzenetére
Ez már nem Gallardo... Amúgy is hogy néz az ki, hogy a seggén lógnak ki a belei? Így elrondítani egy szép autót...
Amúgy nem hiszem, hogy a TDU-ba az 1500 lovas tuningszörnyek illenének. Ez nem dragrace szim...
Az Off-Road vonallal, viszont be lehetne hozni a Rally-t is.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
zuchy
őstag
Test Drive Unlimited 2 - TDU Central.de interjú
Ingame (funkciók, módok, stb.)
1. Mire számíthatunk az új co-driver móddal kapcsolatban, miként képzeljük el?
A co-driving egy lehetőség arra, hogy megosszuk a vezetés nyújtottal élményeket barátainkkal. Mint társsofőr, választhatsz, hogy tanácsokkal adsz barátodnak vagy csak gyönyörködsz a szigetekben, mint egy turista (ami az utas számára is feloldja az adott utat).2. Lesz versenypálya, ahol versenyezhetünk más játékosok ellen?
Versenypályákat tervezetünk mind a kettő sziget számára, és itt használhatóak lesznek a TDU2ben megtalálható versenymódok.3. Ha ismételten lesz fotó mód, az tovább fejlődött vagy bővül több vagy jobb funkciókkal? Fel kell majd oldani a fotó módot, hogy használhassuk?
A fotó mód most már elérhető lesz mindenhol (nem csak free ride\szabad kóborláskor), így készíthetünk képeket otthonunkban, klubunkban, stb. A fotó mód a kezdetektől fogva elérhető lesz, de a dedikált játékmód amit fényképésznek ("photographer") hívünk csak a megfelelő bolt felfedezése után válik elérhetővé a játékban.4. Lesz videó-mód is?
Ezt jelenleg nem tervezzük a játékhoz.5. Lesz lehetőség megtankolni a kocsikat? Ha igen, hogyan történik az üzemanyag fogyasztás kiszámítása?
Nincs tankolási lehetőség a játékban, a TDU2 korai változataiban kísérleteztünk vele, de korlátozónak találtunk.Játékkal kapcsolatos tulajdonságok (vizuális, technikai dolgok, stb.):
6. Csalás ellenes intézkedések?
Igen lesznek. Elhatároztuk, hogy bannolni fogjuk a például a "repülő autót" használókat.7. Sport kocsikat illetően, csak sport kocsik vagy mindennapi autók is lesznek a játékban?
A lehető legnagyobb kocsi választékkal akartuk felruházni a TDU2-t, hogy a lehetővé tegyük az embereknek számos autó teszt vezetését. Így elindulva a hétköznapi autóktól a legexkluzívabb autókig (mint a Gumpert Apollo), de lesznek klasszikus autók és 4x4-es autók az offroadhoz.8. A garázsok autó kezelő rendszere fejlődött, vagyis jobb rálátást ad a kocsikra és megtudja mondani melyik autó éppen hol pihen? Tudjuk rendezni az autókat osztály, név ... stb. alapján?
Nem terveztünk ilyen típusú javulást, de várjuk az ilyen közösségi visszajelzéseket.9. A játék XBox 360-as verziója több DVD-n fog megjelenni?
(jegyzet: PS3 Blu-Rayen, itt feltehetően nincs szükség több Blu-Ray lemezre.)
A TDU2 kizárólag 1 DVD. Őszintén szólva, nagy kihívás volt, hogy a játék elférjen a klasszikus dupla rétegű DVD-n, mivel a TDU2 sokkal több adatból áll mint a TDU1, de végül megoldottuk.10. Választhatunk két eltérő vezetési stílus közül? (mint a H-Mode a TDU1-ben)?
Nincs hardcore mód, de a TDU2 játékosai kiválaszthatják a vezetői segédek intenzitását, a teljes vezetői segéd, sport, hyper sport közül vagy teljesen kikapcsolhatják a vezetői segédet.11. Lesznek magas minőségű motor hangok, vezető magatartás?
A vezetési élménnyel kapcsolatban, az autók dinamikája teljesen újra lett építve a kezdetektől, hiszen a TDU1-ben az irányítás néha furcsa volt és rengeteg megjegyzés érte. Az új rendszer magja sokkal "szilárdabb", így lehetővé teszi, hogy a vezetési viselkedések nagyobb választékát adjuk vissza a valódi autók karakterisztikája szerint. Az autóhangokat valódi autóktól vett új minták felhasználásával szerkesztettük újra.12. Azok a játékosok a már játszottak a Test Drive Unlimited-el lesz bármi előnyük a Test Drive Unlimited 2-ben?
Nem, kivéve Hawaii-szigettel kapcsolatos ismeretüket.13. A kocsikban lesz bármi féle interaktív dolog? Például ha a játékos indítja az autót, vagy lenyom egy gombot?
Készítettünk egy első személyes séta módot a garázsokhoz és autókereskedésekhez, különösen azért, hogy a játékosok közelebb kerüljenek az autókhoz és interaktívan irányíthassák őket:
Az ajtókat, ablakokat, dudát, beindítsák a kocsit. Számos új interaktív elemmel bővítettük a kocsikat amiket vezetéskor használhatunk, például ki\be csukható tető, különféle aktív fények kapcsolása.Egyéb:
14. Lesz fémborítású vagy gyűjtői kiadás?
Jelenleg csak előrendelő exkluzív tartalmakat tervezünk.forrás: tdu.gameprophets.com
by ATi0021
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
Davetim
tag
Én is pont ezt mondom Csak ez úgy tűnt, illetve feltételeztem, hogy Barthezz2 erre gondol, hogy nem direkt ilyen az út, hanem ugyan olyan "így sikerült" darabos út mint az első részben az összes, de mivel a beszámolók szerint az utak már jók, ezért gondoltam, hogy csak a videóban látott helyen ilyen kocka az út. Így értettem a lokális anomáliát.
-
Enton
addikt
válasz madstunt #733 üzenetére
Az első 1-2 patch ugyis javítgatni fogja az ilyen dolgokat, mint ártalában minden ilyen játékban.
Kiváncsian vároim meddig fognak odafigyelni ezekre a közösségekre."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
#97544192
törölt tag
új videó: [link]
-
Mosquitoo
senior tag
Mi 2010 legjobb versenyzős játéka? Hát persze, hogy a TDU 2! Tessék szavazni!
-
csoli31
aktív tag
válasz Mosquitoo #739 üzenetére
Szavaztam ugyan, de marhaságnak tartom ezt az egész 2010 legjobb játéka címet! Hogyan lehet értékelni olyan játékokat, amik még meg se jelentek. A legjobban várt játék szavazást még elfogadom (volt is ilyen, azt hiszem), de ezt.
"Amikor a néma ember megszólal": http://www.youtube.com/watch?v=5J0D1cHARMc
-
manoarc
senior tag
skacok én már alig várom ezt a csodát , viszont a gépigényre kíváncsi lennék mielőbb.
szerintetek magas lesz ?{。^◕‿◕^。}
-
StormLine
senior tag
legalább vízjel nélküli letölthető a Gamersyderól szokás szerint jó minőségben
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topic összefoglalót!