- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Mobilarena
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
Passz. Visszamentem (van róla automatikus mentés, mielőtt lemész Kusztóhoz) és simán lement. Ráadásul most körbementem, é a vasút felől támadtam be a csapatot, mire azok elkezdték a közeben táborozó kutyákat lőni, azok meg berágtak és elintézték az egész csapatot.
Kezdek egy játékot alapszinten...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Honnan töltötted a modot? 1.07-es?
A log utolsó sorában van a fontos infó.
SPOILER
Az első feladatnál a kerítés túloldalán a mozdony tetején van egy jó katonai rohamsisak. Tunningolni nem érdemes, mert Fertő ad jobbat, ha elvállalod a pszikutyás melót nála.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
rétisün
veterán
nos, az AMK-t befejezettnek nyilvánítom, a talált cuccokhoz nincs küldi, hiába beszélgetek bárkivel, semmi újat nem mondanak, szóval ennyi. még lehetne gyűjtögetni mindenféle mutáns-alkatrsézt, artikat, más feladat nincs.
összességében nem volt rossz.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Telda
addikt
válasz SaGa59 #23505 üzenetére
1.07-es, te raktad ki. A torrent fájl.
FATAL ERROR
[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 156
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : closecaption_9_shadow
[error]Argument 1 : ui\ui_custom_msgs.xml[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
Letöltöm és megnézem. Az a serega-lus verzió, ami a teljes CoP és mod egyben.
Azért fura, mert az ui_closecaptions.xmlhez nem is kellett hozzányúlni és a CoP magyarításban sincs benne...Izé... Ezt te rádobtad egy telepített CoP-ra? Lehet, hogy ez a gond. Ezek a SeregA-Lus verziók mind full játékok, tartalmazzák az alapot is. Felrakod (nem kell hozzá telepített CoP. sőt gyanítom kifejezetten káros, ha van) és abba kell beledobni a magyarítás fájljait.
3 óra múlva kiderül...[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Nem értem dolgot. A torrentből letöltött verzió és az általam eddig használt külön mod verzió gamedata mappájában nincs semmi különbség az ltx, script és xml fájlokban, így nem értem, mitől volt nálad - és csak nálad - problémás ez az xml.
A korábban feltöltött hunfiles-ben a mod saját xml-je van, amit külön felraktam, az a CoP magyarítás és a mod saját xml-jének összefésült verziója, úgy 40 sorral hosszabb, mint az eredeti.
Hogy másnak ne legyen ilyen gondja, felteszek a mega mappába egy olyan hunfiles-t, amiben ez a változat van. Ez jó kell legyen mindenhova.
Ez lesz a 6-os.
Az UAZ-on közlekedő katonákat még mindig nem értem...
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Attól a weapons.7z-től a fegyverek kinézete nem változik, ahhoz modellt és texturát kellene cserélni, Ez csak a karakterisztikájukon változtat. Sebzés és szórás, meg a lövedékek hatótávolsága áll tőle közelebb a valósághoz.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Telda
addikt
válasz SaGa59 #23517 üzenetére
Nem baj jó ez így, már így is sokat segítettél!
Spoiler
Amikor visszamegyek leadni a 30000-et, mondja az ezredes hogy rosszalkodott a haverom ezért 40k kell.
Na most azt választottam, hogy csinálok neki pár küldetés.
A második küldetésben valami dezertőrt kell elkapni, de nem jelöli a térkép, csak annyit hogy kérdezősködjek a stalkerektől a Kordonban.
Farkass annyit mondott, hogy a géptelep felé ment. Viszont a géptelepen szinte senkivel nem tudok beszélni. -
SaGa59
őstag
Fertővel tudsz beszélni és ha jól emlékszem ő majd tovább irányít a banditákhoz. (ő a kocsmáros a Gépállomáson). Az elsőben megbírkóztál a kimérával, vagy előbb beszéltél Farkasal?
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
hubai1979
őstag
-
rétisün
veterán
válasz hubai1979 #23524 üzenetére
ööö izé...azt hittem a spectrum project, amihez nemrég lett kész a magyarítás. az ilyen: S.T.A.L.K.E.R - Путь во мгле
vagy ez az? vagy nagyon keverek valamit? ez milyen nyelven beszél?
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz hubai1979 #23526 üzenetére
ez lesz az, mindenképpen ki akarom próbálni, de előbb metrózok egyet. bár ahogy elnéztem egy végigjátszás videót, lehet nem lesz hozzá türelmem, épp az előbb volt vagy 10 percig átvezető videó, és még igencsak az elején vagyok.
lehet, ha jobban érteném, miről volt szó, nem tűnt volna ennyire unalmasnak, de így alig vártam már hogy vége legyenwar...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
SaGa59
őstag
válasz hubai1979 #23519 üzenetére
Igen, emiatt vágtam bele a fordításba. Idegesített, hogy a gépi angolból sem tudom kisilabizálni, hogy ki kivel van. Annyi átjött, hogy valami bonyolult, több ágon futó sztorija van (már amennyire az ilyen játékos sztorik bonyolultak tudnak lenni). Úgy gondoltam, nem árt, ha mindenki érti, mit miért csinál, nem csak a kirakott útjelzőket követi vakon...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz hubai1979 #23522 üzenetére
Ennyi a sztori, nincs tovább. Nem kizárt, hogy később még kerülnek bele mellékágak, esetleg bővítik a pályákat. Szétnéztem kicsit a terepeken és pl a Bár melletti gyár (ahonnan a mutánsroham jön) pl cak úgy eltűnt a semmiben. Le lehet esni a térkép szélén, nagyjából ott, ahol a ShoC-ban a sniper ácsorgott a toronyban, alatta meg egy vérszívó garázdálkodott. Már azok az épületek és a torony sincs meg, ahogy a vasútikocsik se... A Garbage is meglehetősen üres. ott mondjuk a bemért "bajkeverőknél" egy szimpla bandita csapatnál többre számítottam...
SPOILER
A gazdag stalker lehet akár Lepel, akár Koljazin. A legvégét többféleképp meg lehet oldani. Megtarthatod amit kaptál, vagy átadod és utána jön a végjáték.A végén a kis sztori betűinek színezésével vagy egy órát szórakoztam, hogy azon a háttérképen olvasható is legyen normálisan, de aztán maradtam az alapszínnél, mert bármelyik más szín csak idegesítő lett volna, de nem olvasható jobban egyik sem, sőt..
Az látszik, hogy a fejlesztését lépésről-lépésre csinálták. A korábbi verziókban .nem lehetett végigmenni, hanem egy ponton egyszercsak nem lehetett tovább jutni, de az addigi részeket alaposan kitesztelték. Az 1.0-s óta van itt a vége, azóta csak javítgatják.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Telda
addikt
Nagyon jó ez a mod, tegnap alig tudtam abba hagyni. A sztory is érdekes, játszatja magát .
Elején voltak gondjaim de Saga-nak hála sikerült megoldani, amit bele is tett az utolsó magyarításba.
Tegnap 3 óra folyamatos játék után nem fagyott ki.
Milyen hosszú amúgy? -
SaGa59
őstag
Ha elolvasgatod az összes megjelenő beszélgetést, kikérdezel mindenkit, akivel kapcsolatba hoz a sztori, hogy tényleg bele tudj merülni a sztoriba és még az arénában is kijátszod a 30 menetet, a 15 óra össze tud jönni. Ha csak végigdarálod, 8-10 óra alatt letudható.
Nekem a teljes végigjátszás 10 játékbeli nap körül jön össze. A pénzt mondjuk össze lehet kaparni akár egyetlen nap alatt is, de inkább 2. Borland kiszabadulása utánra vagy marad a Kordonon még feladat, vagy nem.
A feladatok (nem feltétlen ez a sorrend):SPOILER
Kordon
Tökfej csomagjának megmentése
Szidorovicsnak egy képződmény
Szafári
Goblin
Diák
Csomagszállítás a Gépállomásra
Szerszámok a szerelőnek
A tolvaj
A banditatábor felszámolása
Éjszakai pszikutya-vadászat
Farkas kísérgetése anomálianézőbe
Szidorovics pénze (Gollam, minimum két menet, ha elbukod a másodikat, még a banditákhoz beállva lehet menteni talán, de ezt nem próbáltam, csak a szövegekből és a quest listából ez jött ki)
Az eltűnt összekötő
A Szabad Zónás kiszabadítása
Rádió Sámánnak Szidortól
Vagy belépsz a Szabad Sztalker csapatba vagy nem
Furgon esete a PDA-val
Logopédus esete
Órás
Szétnézni odalent
Órás 2
SzidorovicsEzeket vagy felveszed vagy nem Koljazinnál:
Kiméra vadászat
Szökött katonaBandita vonalon:
rabolj ki egy sztalkert
szerezz szerelőt a banditáknak
szerszámok ennek a szerelőnek (ha már a másiknak elkezdted leadni, itt nem érdemes felvenni, mert csak egy sorozat készlet van)
tanítsd meg Gollamot a banditák rendjéreAzt nem tudom, hogy ha eleve beállok a banditákhoz, akkor az összekötő és a Szabad Zónás feladat hol és hogyan jön elő, de a szövegekben nem voltak túl nagy kanyarok, így gyanítom ugyanúgy, ahogy semlegesként Hol Szidor indít, hol Borland kér meg, hogy beszélj valakivel. Ők semlegesek mindenképp.
X5 labor
Szeméttelep
Itt egyenes a pálya, futás oda visszaBár
Szövetség Csapossal (itt van két nap várakozási idő, ezalatt lehet a többi dolgot csinálni)
Azót rádióbemérései
Fürge rádióadásai
Lehallgató készítés
Készülékek kiosztása
bemérés
radikálisok lepofozása
Voronyin feladata (itt is várni kell este 6-ig, hogy megkezdhesd)
A mocsári apóX14 lab
Város
Rádióalkatrészek
Robbanóanyag összeszedése
Robbanóanyag telepítése
Roham (PSzH felrobbantása)
Helikopterek
Második roham
Végjáték[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #23529 üzenetére
A szerszám készletekről: előrébb kérdeztem hol találhatóak. Szeretném felhasználni Kordonon vagy vigyem tovább másik pályára? Az a helyzet, hogy a banditák kinyírták a Tiszta Égboltos-t, én elvettem a PDA-t tőle, hülyefejjel oda adtam a szerelőnek Furgonnak a Gépállomáson kikódolásra. A jóember meg is csinálta és az infót felhasználva maga szakállára akciózott és ebbe bele halt, valaki megölte. A banditák fogságba ejtettek, így buktam 23 rongyot. Legalább fegyver fejlesztésbe öltem volna bele. Korábbi mentést fogok visszatölteni, korainak találtam Furgon halálát.
Lesz még benne ilyen, hogy kirabolnak?
Eddig nagyon jónak tartom a modot, ez hozott egy kis felüdülést a megszokott pályákra.Este majd rakok fel neked képmentéseket ahol vannak elírások. Most megyek gyorsan sokat aludni, hosszú volt a 24 óra.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz shield #23532 üzenetére
Másik pályán nem kell, Azót akkor tunningol, ha elvégzed neki a feladatait szép sorban.
A harmadikat az X5 labor lejáratánál, a zombik megszállta lépcső aljába találod. Én innen visszamentem vele a szerelőhöz a csatornán, feltunningoltam a ruhát és a csúzlit maxra, majd vissza a csatornán. Borland jól megvár odalent. Csak a lépcső alatt lévő ajtót (ez nem a kódos, hanem utána van) ne nyisd ki, ott egy szintváltó van, ahonnan már nincs visszaút.Az első a Farkas mögötti ház padlásán van, a második a terményszárító (régen malom) tetején a magasabbik részen lévő "fülkében".
Nem emlékszem, hogy Furgonnál kiraboltak volna, de sok pénzt sosem tartottam magamnál. A Szabad Zónást nem lelőtték, hanem öngyilkos lett nálam mindig.
Azt a ruhát és fegyvert, amit az elején találsz, nem igazán érdemes tunningolni, inkább csak javítani. Ha jól csinálod, a laborba lemenet előtt kapsz egy jó ruhát és fegyvert, amit az utolsó szerszámkészletet megtalálva maxra tudsz huzatni. Érdemes is, mert lent van egy halom képződmény, amiknek az előszedéséhez kell a jó ruha.
A Bárban is kapsz majd fegyvert és ruhát a másik labba lemenet előtt, a ruhát megtartottam, a fegyvert eladtam, mert amit korábban adtak nekem jobban bevált.
Már írtam: a második ajándékruha tartósságát és golyóállóságát, meg a képződményzsebek számát érdemes felhúzni maxra, a többi képesség szabadon választott. A fegyvereknél a pontosság és tartósság a lényeg, a többi elhanyagolható.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
hubai1979
őstag
FATAL ERROR
[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 156
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : hud_gas_blue
[error]Argument 1 : ui\ui_custom_msgs.xmlNa nekem nagyon bejött a történet,ezért gondoltam megnézem a játékot még egyszer.Le is töltöm egy kis MISERY besütéssel,ráraktam a magyarosítást és ez történt.Pedig vannak benne új szörnyek meg mit tudom.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
SaGa59
őstag
válasz hubai1979 #23535 üzenetére
Össze kell fésülnöd az ui_custom_msgs.xml-t a magyarításéval. Abban (így az alap 1.07-es modban) nincs benne ez az "hud_gas_blue" xml node.
Ha van winmerge-d, meg tudod csinálni, ha nincs, tedd ki valahova és megnézem, mi a difi.
De ha új dolgok vannak benne, máshol is lehet eltérés.
IIyenkor a legjobb az eredeti orosz mod (még magyarítás nélkül) *.xml, *.ltx és *.script fájljait összevetni egymással (a winmerge képes alkönyvtárakon át megtenni és azokat megmutatni, ahol eltérés van) és ha kell, összeolvasztani a tartalmukat. Majd ezeket összevetni a magyarítás által érintett fájlokkal és ugyancsak összeolvasztani őket.
Ahogy látom, ez a Путь во мгле 1.5-ös verzióján alapul. Mondjuk olyat még nem láttam, csak 1.05-öst, amiben van eltérés az 1.07-hez képest is...
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #23536 üzenetére
A HardCore javítások között ott van a menü átszabása (visszahozták egy korábbi verzió menüjét), emiatt biztosan van eltérés a magyarítás által érintett fájlokban másutt is...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
-
hubai1979
őstag
Érdekes videó.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
SaGa59
őstag
válasz hubai1979 #23541 üzenetére
Elkezdtem. Ahogy látom, a szövegeken nem bővítettek, mert a rus alatti xml-ek sorra ugyanannyit tartalmaznak, mint a korábbiak, csak helyesírási hibákat javítgattak, meg az artefactok statjait, mert azokhoz a "hardcore" miatt alaposan hozzányúltak. Még este át kell nézzem a többi fájlt, amit a magyarítás érint és össze kell fésülni a kettőt.
Ha nem jön közbe semmi, holnap este már ki tudom tenni az ehhez valót magyarítást is.Sajnálom, hogy nem bővítették a történetet (az 1.5 verzió miatt reménykedtem). A "Hardcore" alapvetően a fegyvereket rontotta erősen és az artefactokat (legalábbis az orosz ismertető szerint, ki még nem próbáltam. Az artikat biztos, hogy rontották, negatív effektek kerültek némelyikre, meg a 12%-os Bulletproofot levették 3%-ra, legalábbis a leírásuk szerint).
Ez nem annyira tetszik. Ne attól legyen HC egy játék, hogy a benne lévő fegyverekkel két lépésről nem lehet célbatalálni és ha igen, akkor egy tár kelljen egy kóbor kutyába.Mindegy, meglássuk...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
hubai1979
őstag
válasz SaGa59 #23543 üzenetére
Hát mester engem a grafikai része érdekelt nagyon de-hát ha ennyire el lett cseszve az egész.Ja teljesen egyet értek.nemelég hogy a rohadt kóbor kutyák körbe futkosnak még a fegyverek is mellé hordanak,na majd így nyírd ki őket.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
SaGa59
őstag
válasz hubai1979 #23544 üzenetére
Elérhető a Spectrum_Project_1.05_HardCore-hunfiles.7z .
Ezzel játszható, de még nem végleges, mert ebben működik az Enciklopédia és találtam pár sornyi bennmaradt orosz szöveget, amit még ki kell túrnom a fájlokból. Nem a text alatt vannak az biztos és ilyenkor akár egy-két óra is kellhet a lokalizáláshoz, fordítani meg csak az után lehet.Kiderült, hogy nem 1.5, hanem az 1.05 az alapja ennek a verziónak, azaz, kis visszalépés. A texture\item hibát jól benne hagyták ebben is, igaz cirill betűs gépen ez nem is tűnik fel. A hunfilesben benne van a javítás, de a két régi item_c4 fájlt kézzel ki kell törölni, ahogy a readme-ben is benne van. Vagy átnevezni.
Amit még felfedeztem, hogy az árak csúnyán meg lettek emelve. Gyakorlatilag 10x annyiba kerülnek pl a fegyverek, mint az alap modban.
Ettől persze tényleg hardcore, csak épp nem tetszik, de ez az én problémám.Mindegy, aki ki akarja próbálni, már menni fog, este meg megkeresem a maradék orosz szöveget és ha kész, feldobom az új csomagot a mega-ra.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
hubai1979
őstag
Kivel kel beszélni hogy a banditáknak legyen szerelője.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...