-
Mobilarena
sᴧᴍsᴜɴɢ ɢᴀʟᴀxʏ Note 3
Olvasd el a topik összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peterson_
addikt
válasz twollah1976 #33700 üzenetére
Csakhogy le van írva, hogy bármilyen nemű illegális szoftveres beavatkozás a garancia azonnali elvesztésével jár.
Felesleges itt ügyvédet emlegetni, meg asztalt verni.
Félreértés ne essék, szerintem is baromság, hogy az ilyen jellegű problémákkal sem foglalkoznak, ha ugrott a KNOX, de ezzel nem lehet mit tenni.Apu mi ez?-Ez? Feketeribizli...-Akkor miért piros?-Mert még zöld...
-
PeLa87
aktív tag
Nekem hétfőn viszik el a telóm, kicseréltetem a keretet mert a hangerőgombnál meg a toll felett meg van repedve.
Azt mondta a srác aki ma felhívott, hogy ilyen esetben mindenképp előbb bevizsgálják, hogy nem-e leesett és a kijelzővel is gond van. Mondom nyugodtan, de a kijelző sértetlen. Erre azt mondta, hogy valószínűleg anyagöregedés vagy hogy hívják... a gond. Esztétikai hiba de kicserélik.
Amúgy tényleg nem tudom, hogy a KNOX 0x01 miatt miért vannak egyesek ennyire felháborodva?! Minden le van írva. Rossz szoftver, nagyobb fényerő és máris beégett. Ennyi...
Ha én gyártanék valamit, én is levédeném, hogy bármi illegális behatás esetén garancia ugrott. De amúgy minden eszköznél fel vannak ilyenek is tüntetve. Nem védem a Samut, de akinek nem felel meg az aktuális android verzió, vegyen iOS-t!
Megbízható és olcsó tárhely: https://cweb.hu/ugyfeladmin/aff.php?aff=99
-
twollah1976
őstag
válasz Peterson_ #33701 üzenetére
Igazad van, attól függetlenül nonsense,
Nem tudom mit szólna hozzá a világ ha egy autógyártó cég az alváz garancia érvényesítését (mondjuk 5 év garancia az alvázrozsdásodásra) azzal kezdené, hogy megnézi nincs-e mókolva a motor vezérlő szoftvere.
Végül is megteheti a Samsung, kevesen mókolják a telefont és így kicsi a hangjuk.
Repedésnél meg jön a meglepetés.[ Szerkesztve ]
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
gipsztigris
addikt
válasz PeLa87 #33702 üzenetére
"Amúgy tényleg nem tudom, hogy a KNOX 0x01 miatt miért vannak egyesek ennyire felháborodva?! Minden le van írva. Rossz szoftver, nagyobb fényerő és máris beégett. Ennyi..."
Ugye, ezt te sem gondolod komolyan!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
#94477440
törölt tag
válasz Tav-Csoves #33683 üzenetére
Köszönöm, megtaláltam, nem tudtam mit jelenthetett, de most már okés.
-
seger
addikt
En.miui.com-on a note3-ra a miui sajnos használhatattlan.....
-
fujifilm1
senior tag
válasz PeLa87 #33702 üzenetére
>Rossz szoftver, nagyobb fényerő és máris beégett. Ennyi...
Mit értesz rosz szoftver alatt, -a fényerő kapcsán-?
Én igy használom: Automata fényerő. Közepesre finomhangolva. Mi koze ennek a roothoz??
Talán arra gondolsz hogy _lehet_ tonkretenni szándékosan? De ez meg azért zsákutca gondolat, mert root nélkul is beégetheted 2-3 nap alatt konnyedén, ....ha akarod.Azért 2 év mulva megkérdeznélek hogy root nélkul sincs e beégve a kijelzod...
@Chrys_: Egyébként nem voltam felháborodva, ( és nincs nagy arcom. )
Tárgyilagosan leírtam tájékoztatásul mindenkinek amiket a srác elmondott.
Amikor egyéves volt a készulék akkor szo nélkul cserélte a képernyot a srác pedig knox1 volt már akkor is.
Azt mondta a software mokolás és az ismert technologiai hiba nem fugg ossze.Az utolso mondatom nem elkeseredés hanem egy döntés volt Samum nem lesz ha ez igy megy tovabb. (Note5)
Nekem nem tetszik a készulékek fejlesztése. Note5: Üveg hátlap, No SD, No aksi csere, nem lehet rootolni stb.
A SAMSUNG szolgáltatása meg szerintem rosz irányba halad : Ami kiemelte a tömegbol az megszunik (házhoz jovos szerviz, 24+2honap gari.)Béke (és kékBéka ) legyen veletek...
[ Szerkesztve ]
-
slloyd
senior tag
Nekem nincs is garim....
Akkor meg miért nem rootolok?
Na majd ha elhatároztam magam és lesz olyan ami zavar az eredeti trollipop ban akkor rászánom magam.
Addig is használom a gyári rendszert megelégedve[ Szerkesztve ]
-
stranger28
addikt
Sziasztok!
Egy ideig 4G-n neteztem a telefonnal, de visszaraktam a beállításokban 3G-re. Ennek az lett az eredménye, hogy néhány percig jól működik, tudok netezni, utána látszik a fel- és letöltés nyilakból, hogy fel megy, de visszafele már nem jön adat. Nem tudom eldönteni, hogy ez most szolgáltatónál lehet, vagy nálam. Mit gondoltok? Volt már valakinek ilyen?
Ha visszaállítom 4G-re, teljesen jó.
szerk: Na, közben meg is találtam. Telekomékat látogatom majd akkor.
[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
válasz stranger28 #33721 üzenetére
Ugyanezt tapasztaltam a T-mobile-nál kb. két évig, az utóbbi hónapokban gyakorlatilag használhatatlan lett az internet "szolgáltatásuk". Többször jeleztem, kivizsgálták, de valahogy az ő oldalukon nem tapasztalták a hibát. A legnevetségesebb az volt, amikor az ügyintéző fiatal hölgy azzal igyekezett magyarázni a jelenséget, hogy nem a T-mobile által forgalmazott, hálózatfüggő készülékkel akarom igénybe venni a szolgáltatást, hanem gyárilag független telefonnal.
Akkor végleg a szolgáltatóváltás mellett döntöttem, ugyanazzal a telefonnal, ugyanazon a településen (Nyíregyháza) a váltás óta - október közepe - egyáltalán nem tapasztaltam ezt a jelenséget, pedig igencsak aktív felhasználó vagyok. (UPC mobilszolgáltatásra váltottam egyébként, eddig nincs hiba vele.) -
laci0530
senior tag
válasz Tav-Csoves #33725 üzenetére
Kaptam, sim méret változás miatt (vettem másik készüléket, amibe nano sim kellett), és nem ez az egyetlen T-mobile-os, net előfizetéses sim kártyám volt, készüléktől függetlenül, cserélgetve, más megyékben, Budapesten is kipróbálva, mindenütt ugyanolyan használhatatlan volt. Meg kellett adnom a telefonos ügyfélszolgálaton konkrét helyszíneket, időpontokat a kivizsgálás során, amikor ezt a rohadtul idegesítő, sokszor - külső helyszínken - a munkámat is akadályozó, állandósult hibajelenséget tapasztaltam (gyakorlatilag az utóbbi hónapokban már nap 24 órájából tetszőlegesen bármikor, amikor T-mobile-os hálózaton szerettem volna igénybe venni a szolgáltatást, amiért úgy kellett fizetnem, mintha az tökéletesen működött volna, holott használhatatlan volt), és a kivizsgálás eredménye az lett, hogy náluk minden szuper és fantasztikus a dinamikusan fejlesztett hálózatukon, én miért használok gyárilag hálózatfüggetlen készüléket, mit egyénieskedem (T-mobile-os készülékkel is ugyanez a jelenség volt, a szolgáltatóváltás előtt a rend kedvéért kipróbáltuk).
Piacgazdaságban ilyen cinikus hozzáállást szolgáltató (főként, ha van alternatívája) nem engedhet meg magának, mert az ügyfél egyszerűen, ahogy lehetősége van, mást választ. Eszerint jártam el, egy idegességgel (pontosabban igazából sorozatos, állandó idegességforrással) kevesebb.
[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
válasz Luissimo #33723 üzenetére
Szerencsére érezhető is a változás, ezzel egyelőre nincs probléma, megváltás az állandó "állapotsor le, adatkapcsolat kikapcsolás, adatkapcsolat visszakapcsolás, 10-15 másodparc várakozás, majd újabb, kb. fél perces időtartam után ugyanezt a végtelenségig művelés" után, ha neadjisten több oldalt szerettem volna egymást követően, elolvasás után megnyitni.
#33724 Az Egyetlen1: az hagyján akkor, itt fokozatosan romlott a helyzet, a gyakorlatilag teljes használhatatlanságig. Nem tudom, hogy függ-e tőle, de belvárosi irodában dolgozom, a lakásom is közel van, sok lehet a felhasználó egyszerre a hálózaton, de akkor lenne egyszerűen lassabb a net, nem pedig percekig "letiltva", csak akkor jött vissza fél percekre, amikor újra és újra ki- és bekapcsoltam az adatkapcsolatot.
[ Szerkesztve ]
-
Tav-Csoves
őstag
Kedves feleim! Szerintem hagyjuk a szétoffolást a ROOT, és KNOX 0X1 témában!
Kár és időpocsékolás ezen agyalni:
Mindenki lássa be: nincs két ugyanolyan egyforma ember, ahogyan nincs ugyanolyan stílus, és elvárás, ahogy nincs két ugyanolyan telefon sem!
A root léte, meg nem léte nem egyenesen arányos a beégéssel. A beégés függ a telefont használó stílusától - vagyis milyen programokat használ, és mennyi ideig - és függ a paneltől, ami mennyire ellenáll a színek állandósulásának.
Knox 1, illetve garancia érvényesítés:
Mint tudjuk egy nagy mobilgyártó vállalat - ez esetben a Samsung - elég nagy jogi gárdával rendelkezik, s ezáltal igyekezett minden lehetséges módon bevédeni magát.
Tény: hogy a root következtében tönkremehet a telefon, ugyanis bizonyos programok - pl: CPU órajel felhúzó, stb... - fizikailag kárt tehetnek az olyan alkatrészekbe, ami amúgy a tervezett (root nélkül) rendeltetés szerű használattól eltér.
A root-os felhasználók is két csoportra oszthatok: vannak akik alap dolgok miatt használják a rootot (SD kártya írás, reklám eltüntetés, gyökér szintű mentés visszaállítás, stb...)
És vannak akik még a kernelbe is szépen belenyúlnak.
Utóbbiak jelentik a legnagyobb kockázatot a telefonra nézve. Rossz beállítás esetén a túlhúzott készülék tönkremehet.
Szóval visszatérve: a root miatt - ha csak nem tartozol a második csoportba - nem halhat be a készülék. Viszont a Samsung nem húz határ vonalat egyik csoport között sem!
Ugyanis ha húzna, akkor a szervizesek munkájának 80%-a abból állna, hogy kiderítsék: túlhúzás miatt sült be az alaplap, vagy csak szimplán tényleg hibás készüléket kapott az illető. S ezt utólag nehéz kideríteni.
Igen, a képernyő beégés az abszolúte nem függ a root meglététől, ugyanis az Amoled kijelzők többsége előbb, vagy utóbb be fog égni. Ilyen az Amoled technológia. Kész, pont.
Viszont mivel jogilag a Samsung bevédte magát.... Szóval ez egy ördögi kör. Mindenki vigyázzon a knox-ra, ha fontos neki a garancia.
Az offok elkerülése érdekében vegyétek igénybe a privát üzenet gombot. -
Peterson_
addikt
válasz laci0530 #33722 üzenetére
Blabla az egész.
Én tőlük vettem, akárhova állítom teljesen szar.
Pesten belül, illetve nagyobb városokban még oké, de legtöbbször használhatatlan.
Idehaza somogyban meg egy csomó helyen térerő sincs, nemhogy net.
Hozzá kell tegyem, hogy a Note3 sem épp partner, rettenetesen gyenge az antennája, plusz szoftveres is van benne bibi, mert hálózattípus váltásnál rendszeresen dobálja el a jelet.
Mondtam már szervizesnek is, nem tudnak vele mit kezdeni.
Haveromnák S4 volt, az hasonlóan teljesített, most s6Edge+ -ra váltott, azzal ő még simán netezget, mikor nekem már hálózatom sincs.Apu mi ez?-Ez? Feketeribizli...-Akkor miért piros?-Mert még zöld...
-
apaszka
veterán
Sziasztok!
Egy barátom küszködik az új Passat -al ! Valamiért nem kapcsolódik a nóta 3 jához!
Mi lehet a baj? Glympse for Autót is telepítette,de amint kapcsolódik,le is dobja![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
laci0530
senior tag
válasz Peterson_ #33734 üzenetére
Hantáztak, persze, a hálózatuk egy kalap kaki, én is próbáltam 2G, 3G, WCDMA állítgatást is, mindegyikkel ugyanaz a hiba jött elő. Az adatkapcsolat nyilacskái egy idő (kb. fél-egy perc) után elkezdtek csak felfelé irányba jelezni, lefelé nem jött semmi. Ha nem kapcsoltam ki-be az adatforgalmat, akkor percekbe telt, amíg helyreállt és elkezdett lefelé is jönni adat (persze addigra a korábban megnyitni akart lap már "timed out" lett.
Olyan érzés volt, mintha a kocsival minden pár száz méter után először le kellett volna állítani a motort, hogyha el akarok kanyarodni valamerre, majd újra beindítani, a következő kereszteződésnél megint, és ezt állandóan, újra és újra. Borzalom.
Az viszont kiderült, hogy nem a Note 3-ban van a hiba, hanem a T-mobile-nál, mert az UPC (Vodafone) hálózatán nyoma sincs ilyesminek, remélem, így is marad.
[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
válasz twollah1976 #33737 üzenetére
A hiba napszaktól függetlenül ugyanúgy fennállt, lehet, hogy nem feltétlenül a hangalapú hálózati terheléstől függött. Viszont lényegében nekem már nem számít, nem is kell gondolkodnom rajta, ettől függetlenül remélem, valamikor javítják és abbahagyják a struccpolitikát.
[ Szerkesztve ]
-
apaszka
veterán
válasz apaszka #33735 üzenetére
Szóval az alkalmazáa leáll neki mikor kapcsolódna! Az én telómat rádugtuk ,azonnal kapcsolódott is
Van tapasztalat valakinek ilyen ügyben?https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
vodrosjozsi
őstag
válasz apaszka #33739 üzenetére
Nem tudom mi lehet a baja, de igazából verzió függő az egész( android). Bár most hogy mondtad megkérdeztem az egyik passat-os ismerősöm aki azt mondta h neki azért nem megy mert s6-os redszer van rajta, sima gyári lollipop-al felismerte a passat. De megérdeklődóm komolyabban ha fontos.
Samsung Galaxy A35/Samsung Watch 4
-
apaszka
veterán
válasz vodrosjozsi #33741 üzenetére
Fontos!
Köszönöm előre is!
ha kell privátba is várom a segítséget!Vacak érzés,hogy a nóta 4 em simán kapcsolódik,de a 3 semmiért nem akar!
Ha nem muszáj nem cserél ez miatt telefont,mert nagyon szereti a nóta3 at!Szerk!
Nincs ROOT se semmi! De ha kell én adok neki!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
B.i.L
senior tag
válasz gipsztigris #33740 üzenetére
Szia!Jól látom,hogy a kijelző idő 4-óra és félig tele az aksi?
Karácsonyi telefon ajánlóm miatt kérdem,már csak a méret lesz a domináns.Horgászni mentem...B.i.L
-
HAX
tag
válasz gipsztigris #33740 üzenetére
Az nem semmi. Gyári rom?
Tudnál linket adni hol vetted az akksit? Én főleg utángyártottakat találok csak..
-
gipsztigris
addikt
Igen, gyári mókolatlan nyalóka. A jófogáson fogtam ki egy extra battery kitet, jóárasítva. 2014.12. havi gyártású akksi volt a csomagban.Kivettem belőle az akkumulátort, a töltő pedig feleslegessé vált, mert van már egy ilyenem. Akit esetleg érdekel csak a külső töltő,az írjon egy PM-et!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Külpolitika
- Politika
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- DIGI kábel TV
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest