- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Yettel topik
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Mobil flották
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
g0dl
addikt
válasz Shadowbull #15 üzenetére
Elég ostobák, hogy elfogadják, most minden csak akkor jó, ha zöld (legyen szó akár penészes kenyérről)
Elég küldetéstudatosak, hogy ha valami szerintük jó, akkor azt az egész világra rá akarják kényszeríteni
Elég erősek, hogy ezt meg is próbálják, és hullahegyek sem állhatnak az útjukba -
g0dl
addikt
válasz Shadowbull #21 üzenetére
EDDIG (sem)
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Shadowbull #5 üzenetére
A németek mindent képesek túllihegni, Fukusima után a japánok leállították a reaktoraikat átvizsgálásra, de lassan újraindítják az összeset, a németek ellenben teljesen kivezetik a nukleáris energiát...
-
ZephX
senior tag
válasz Shadowbull #5 üzenetére
Japánoknál van egy olyan mondás, hogy "a kiálló szöget beverik". Ezt alapvetően arra értik, hogy ha valakinek a főbb társadalmi véleménytől eltérő véleménye van akkor azt, mindeképpen megpróbálják arra formálni, szóval ott a társadalmi megfelelési kényszer hatalmas. Úgyhogy a realista hozzáállás egy dolog, ott sem mernek kimondani dolgokat, sőt nagyon sok minden szőnyeg alá van söpörve (elöregedés, gyerekvállalás stb. ami most nem tartozik ide). Másrészt japánok sok tekintettben maradiak. Kézpénz használta pl. az egyik. A másik a papír alapú adminisztráció, szerintem fejlett országok közül náluk van ez leginkább jelen.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Shadowbull #27 üzenetére
Ennyi. Az elvakult zöld lobbi és a véleményterror pedig csak fokozódni fog náluk így kormányváltás után.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Shadowbull #32 üzenetére
Az összes kormánypárt progbal, semmi nem lesz, ami visszafogja az őrületet.
Merkel akkor is a zöldeket előzte balról, amikor bejelentette Fukusima után, hogy a közeljövőben nem újítják meg a lejáró atomerőműveket. Az atomerőmű már nagyon régóta politikai kérdés a németeknél, amire csak rátett egy lapáttal a japán szerencsétlenség. -
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Shadowbull #35 üzenetére
Hát, így nyitottak: [link] szerintem ennél messzebb nehezen kerülhettek volna Adenauer és Kohl szellemiségétől.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Shadowbull #27 üzenetére
Fura, hogy ezek után még van kérdésed. A németek egyébként - ahogy mindig - most is parancsot teljesítenek. A parancs pedig, hogy az "energetikai wunderwaffe"-nak működnie kell! Atomenergia: nein → szép sorban kacsolják le az összes megmaradt erőművüket, mígnem teljes sötétség nem lesz (és nem csak a fejekben). Az egészben a legszebb, hogy jó eséllyel rántják maja magukkal a teljes európai elektromos hálózatot is.
Az pedig, hogy utóbbi még nem történt meg, az két dolognak köszönhető. Az egyik, hogy a franciák szügyig vannak atomenergiával, így tudnak exportálni, a másik, hogy a németek "szép csendben" pótolják a kiesett energiát újabb és újabb szénerőművek (és természetesen bányák) újranyitásával. Éljen a zöld forradalom!Ezek a céldátumok egyelőre nem szólnak másról, mint "jóemberkedésről", ill. egy ígéretről a politika / hatalom irányába, hogy mi is megteszünk mindent.
A mai chip és nyersanyag hiány mellett pedig igencsak kétséges, hogy mennyire lesznek ezek a dátumok tarthatók.Szvsz.: nem (vagy nem csak) a villanyautókat kellene támogatni, hanem a modern (Euro 6d) autók vásárlását (és nem tovább drágítani azokat). Sokkal többre jutnánk, ha első körben minden régi vackot modern, környezetkímélőbb járműre cserélnénk, mint a villanyautók erőltetésével, melyek a sokszorosába kerülnek az előbb említetteknél.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Shadowbull #38 üzenetére
Nem, nem én vagyok az Euractiv tulajdonosa, én nem ragadtam ki semmilyen részletet
Németországot a fent említett két kancellár tette naggyá a második világháború után, ilyen programmal a jelen koalíció fogja tönkretenni. -
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Shadowbull #45 üzenetére
Persze, ezzel hitegetik magukat azok a gyártók, amelyek nem akarnak változást. Az idő majd eldönti, hogy kinek van igaza - én Munroenak hiszek.
Úgy érted, a Tesla gross marginja 30.5%? -
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Shadowbull #27 üzenetére
És most kénytelenek ligniterőművekben termelni az elektromos energiát...
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Shadowbull #51 üzenetére
Fizetett propaganda? Lehet a gyenge németem miatt, de úgy látom, ezt
csak akkor tudom megnézni, ha "csengetek". OK, most mát látom, hogy van "free access" két stat. erejéig, de nem tudom, hogy egy ilyen kamu oldal megér-e annyit, hogy megadjam nekik az adataimat.
Egyébként azt a sok cikket / link-et ennyivel elintézed, amit betettem az előző hsz.-be?Gondolom a templom és/vagy falurombolásokról sem hallottál, amire azért volt szükség, mert kellett a hely a lignitbányáknak. Utóbbit azért ilyen csini kis grafikonokkal azért nehéz lenne elmaszkolni.
#52 GhanBuri Ghan
"Honnan lett hozzá elektromos áram?"
Import-ból (franciáktól, EU-n kívülről). Sajnos még mi is rászorulunk, de legalább mi megtettük az első lépéseket (Paks2)[ Szerkesztve ]
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Shadowbull #57 üzenetére
Bezzeg a németek csak engedelmesen igazodnak a központilag megszabott irányhoz
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #21 üzenetére
Eddig pont a németek fékezték az EUban a sötétzöld marhaságokat,
Hát, mondjuk az Energiewende az pont a tipikus sötétzöld marhaságnak tűnik egyelőre.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #65 üzenetére
Szerintem a buta atomellenességük mindenképpen hülyeség, az meg ennek kb. egyenes következménye volt, hogy kénytelenek voltak túltolni a napot meg a szelet, amiknek a termelési ingadozása már most is úgy rángatja a hálózatot, hogy fél Európa kell ahhoz, hogy kiegyensúlyozzák és ez csak rosszabb lesz.
DRM is theft
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz Shadowbull #85 üzenetére
A Toyota vezére lassítana az elektromos átállással
Ki nem mondták soha, de 2018-ig nem terveztek elektromos autót gyártani. A nagy bummra vártak, a szilárdtestesre, ami még legalább 10 év, a hidrogént fejlesztik, abba tették a pénzt. Az sincs még. Nyilván üzletpolitika volt a kommunikációjukban a halogatás, mert aki venne ev-t és Toyotás, ... az vagy vált, vagy vár. De meddig? 10-20évig? Elbaltázták, és ezt komunikálgatták. Nem lehet örökké becsapni az embereket!
Az idő majd megmutatja!
Hidrogént hol tankolsz? Ellenben áramot minden háznál tudsz, ahol van konnektor!
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Shadowbull #57 üzenetére
"Látom szereted csontig beszopni a NER propagandát."
Értem. Tehát én szopom be a NER propagandát, és még véletlenül sem te a német szuperzöldet-liberált. Pedig direkt jobbára olyan "független-objektív" forrásokat link-eltem, ami jobboldali elhajlással nehezen gyanúsíthatók meg. Plusz láthattál pár képet & videót a nemlétező német lignit bányák terjeszkedéséről, de nyilván ez is kamu. A grafikonok mást mutatnak ...
... az ott eltöltött 16 év nem múlt úgy látom megtette a hatását.#67 dabadab
" ... a buta atomellenességük mindenképpen hülyeség ... "
" ... kénytelenek voltak túltolni a napot meg a szelet, amiknek a termelési ingadozása már most is úgy rángatja a hálózatot, hogy fél Európa kell ahhoz, hogy kiegyensúlyozzák és ez csak rosszabb lesz."
+1#94 dabadab
A videót minden magyar oldal szemlézte, szóval ebben semmilyen NER propaganda nincs. Azt én sem hiszem, hogy ez megtörténne, mert azért itt van az EU (együtt sírunk, együtt nevetünk), de azt sem hiszem, hogy ezt viccnek szánták volna. Ha, igen, akkor ez nagy sz@r lett. Pár az is köztudott, hogy a németeknek nincs humorérzékük.
Az elhibázott energiapolitikájukhoz pedig szintén semmi köze a NER-nek.[ Szerkesztve ]
-
arnyekxxx
veterán
válasz Shadowbull #32 üzenetére
Ezek szerint 2022ben egyszerre elöregedik az összes megmaradt német atomerőmű?
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #141 üzenetére
LOL. Te tényleg belinkelsz egy origo cikket? Ember, az origo folyamatosan hazudik, mocskol, uszít. Már az minősít ha megnyitod.
Már ne is haragudj, de ez meg téged minősít. Ez persze már mindenre feljogosít.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
addikt
válasz Shadowbull #150 üzenetére
Tehát pont olyan mint amit a német sajtó ír magyarországról
-
arnyekxxx
veterán
válasz Shadowbull #160 üzenetére
-
arnyekxxx
veterán
válasz Shadowbull #173 üzenetére
Ez ugye poén?
-
arnyekxxx
veterán
válasz Shadowbull #179 üzenetére
És ez mit változtat azon, hogy 2022ben eltünik németországból 7,9GW nukleráris kapacitás, az össztermelés 11%-a ami jelenleg 100%-on üzemel? És hogy a hajukra kenhetik télen, hogy nyáron kibaszottsok évesgrafikontkizöldítő napáramot termelnek?
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Shadowbull #155 üzenetére
Mint ahogy Te sem, mivel állításod szerint 16 éve kint élsz.
Mielőtt félreértesz, ezzel abszolút nem az Origo-t és a NER-t védem, hanem csak egy puszta tényt fogalmaztam meg.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
arnyekxxx
veterán
válasz Shadowbull #183 üzenetére
Jobban megpakolt szénerőművek és feltekert gázerőművek.
-
arnyekxxx
veterán
válasz Shadowbull #187 üzenetére
Hiszen ott van a konstans 7.9GW felesleg készenlétbe állítva a környező országokban csak azért, hogy jó legyen a németeknek. És persze ha 10x annyi napelemet telepítenek akkor majd este is kisüt a nap
A megujulo energiak 2014-2020 kozott annyit nottek, amennyi most a komplett atomenergiatermeles.
Szop is miatta mindenki.
https://444.hu/2016/07/19/egyre-nagyobbra-gerjed-a-nemet-aramhurok Tudom a 444 is NER rabszolga
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #187 üzenetére
A szél- meg főleg a napenergiával az a gond, hogy azt addig lehet importtal pótolni, amíg máshol nem nagyon támaszkodnak rájuk, mert egész Európában kb. egyszerre van este meg tél, de a széljárás sem igazán független az egyes országokban.
Az atom meg elsősorban azért drága, mert nem tettünk semmit se azért, hogy olcsó legyen.
Ha a németek olyan lelkesedéssel szálltak volna be az atomerőműépítésbe, mint ahogy a napelemeket telepítették, akkor mára azok is jóval olcsóbbak lennének és kiszámíthatóbban épülnének.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
válasz Shadowbull #187 üzenetére
És honnan importálsz? 30 százalék hatásfokú balkáni szénerőműből?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Shadowbull #179 üzenetére
Én azt látom ezen az ábrán, hogy 1990-2019 időszakban sikerült kivezetni ~75 TWh nukleáris energiát, míg a szén + gáz ~100 TWh-t csökkent. Ha meghosszabbították volna az atomreaktorok élettartamát, akkor bezárhatták volna az összes szénerőművet, már csak a gázerőművek használnának fosszilis energiahordozókat...
-
arnyekxxx
veterán
válasz Shadowbull #196 üzenetére
Szerencsére a napszélerőművek ingyen nőnek ki a földből, nem kerülnek évente 2 vadiúj paksi blokk árába.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz Shadowbull #196 üzenetére
Esetleg ha linket tudnál rá adni...
Magyarországon nem igényelt iszonyatos mennyiségű pénzeket Paks I meghosszabbítása, és akkor a szénerőművek működése miatti externáliákat még nem is számoltuk. -
vzsryl
nagyúr
válasz Shadowbull #186 üzenetére
Tudtam, hogy ezt fogod felhozni, de attól még nem itt élsz. Ez egy tény. Azt, hogy hozzád milyen információk jutnak el, attól még nem tudod, hogy az utóbbi 16 évben miképp tudsz itt élni/megélni. Főleg ha elutasítod a kormánypárti médiát. Teljes, média által sugárzott képet akkor kaphatsz, ha lehetőség szerint minden orgánumot elolvasol/megnézel. Nincs független sajtó, ezért muszáj sok helyről tájékozódni, hogy a sok ferdítés között nagyjából ellavírozz. Egyiknek sem szabad bedőlni elsőre.
De a média által sugárzott kép rohadt kevés ahhoz képest, amit megtapasztalsz a mindennapokban a saját és/vagy közvetlen rokonságod/családod bőrén.
Az tök jó, hogy a rokonságoddal tartod a kapcsolatot, de ők is töredék információkat közvetítenek, és csak a saját nézőpontjukból. Ahhoz itt kell élned nyitott szemmel, hogy teljes képet kapj mindenből. Sajnos túl sok hülyeség dől a médiából és az emberekből is.
Továbbra sem politikailag akarom megközelíteni a dolgot, hanem puszta tényekből kiindulva.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #203 üzenetére
Az Energiewende költségeire olyan évi 30 mrd eurós nagyságrendű becslést láttam, az majdnem három - de legalább kettő - Paks II. Minden évben.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #214 üzenetére
De, azon is rengeteget segített volna, hiszen a "hulladék" az valójában leginkább potenciális üzemanyag, aminek a hasznosítása - reciklálása nem lehetetlen, csak foglalkozni kellene vele, amihez meg pénz kellene meg potenciális megtérülés.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #260 üzenetére
Nem én kezdtem azon aggódni, hogy akkor mivel fog járni az átlagmagyar.
DRM is theft
-
antiapaladin
csendes tag
válasz Shadowbull #262 üzenetére
Ez a nyűgöm az e-autókkal.
Állatira nem a kényelem miatt vettem 40-hez közelítve életem első autóját egy levedlett közel 30 éves jármű képében hanem azért, hogy egyáltalán eljussak állásinterjúkra egy meglévő állás mellett "hatalmas" 30-40 km-re is, ne csak sírjon a szám milyen szar az élet, tegyek ellene.
Magát a jobbítás lehetőségét nehezítik meg nem kicsit ezzel. És akkor nekem még egyszerű mert se gyerek se asszony.Azt meg valahogy nem hiszem, hogy a gazdaság lenyomja 12-3 év múlva az újonnan gyártott villanyautók árát akár "csak" 50%-kal is ami pedig a használt piaci árakat nyomná le. Vásárlóerőparitáson számolva persze.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Shadowbull #262 üzenetére
Annyira nem baj, pont az a baj, hogy rengetegen feleslegesen még WC-re is autóval járnak. Legalább nem mennek rengetegen feleslegesen mindenhová autóval.
-
Fall-N
veterán
válasz Shadowbull #267 üzenetére
Nem azt írtam, hogy semmilyen nincs, hanem mennyiségre és fajtára van kevesebb. Például váltó nincs, így abba sem kell. Fékolaj nyilván van, mert hidraulikus. Mivel égéstér sincs, így hosszabb ideig jó az olaj is (motor).
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #290 üzenetére
Hogyne lenne jelentősége? Pont arról van szó, hogy nem jó/gyakorlott sofőröknek ez könnyítés. Szerinted aki ilyen, az mennyi idomul hatékonyan az autó képességeihez?
Reggie0: Őszintén szólva pedig bentre kellene engedni a hangot, hogy aki használja, az hallja ne a környezete
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Shadowbull #290 üzenetére
Pont ennek van jelentősége.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #360 üzenetére
Meglesz ez is a többi gyártónál is. Mint ahogy a vw dízel botrány se csak ott volt problémás. Jó pár másik gyártót is ki lehetett volna még mérni ugyanazt.
A problémák még csak ezután fognak kiderülni. A Tesla legalább már bő 10 éve tolja. Sok gyártó még csak épp most kezdte. Én nagy VW párti vok, de az ID3 meg előtti tesztekben katasztrófa a szoftver.
Az okosteloknál se 2 perc alatt rakták össze a jó OS-t. Az Ios és a droidnak is sokat kellett fejlődnie mire a mai szintre ért. És tartok tőle hogy az autóknál ez még nyakatekerteb lesz.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
worxland
addikt
válasz Shadowbull #363 üzenetére
Pedig nagyon sok autónak szar és lassú a központi rendszere, elég hozzá megnézni pár jutub videót. A navit meg hagyjuk, pl. a TomTom tizensok év után is egy kalap folyékony exkrementum.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz Shadowbull #366 üzenetére
"olcsóbbaknak" - volt bőven példa 10-20 milliós autóra is. ID.3, ID.4 ugrik be most hirtelen.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #366 üzenetére
Direkt rákerestem most hogy egy drágább Audi vagy BMW milyen, és továbbra is kb egy alsó kategóriás telefon minőségét hozzák.
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #375 üzenetére
Bármelyik, ha megkapja a sebesség- és kormányszögadatokat.
DRM is theft
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #375 üzenetére
Végre vmi, amiben szerencsés helyzetben vagyunk. Sztem Magyarországon nincs olyan alagút, amiben navigálni kéne.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #375 üzenetére
Mit kell egy alagútban navigálni? Mész amíg ki nem jössz a túloldalán
Amúgy meg hozzávetőleges navigációra bármelyik képes a mobilcella adatok alapján, az meg van alagútban is általában.[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #383 üzenetére
Fogalmam sincs, hogy az OBD jelenti-e a kormányszöget, de a sebességet biztosan.
De ugye itt arról volt szó, hogy az alsókategóriás telefon minőségét hozzák, nem arról, hogy pont ugyanolyan perifériák vannak rákötve (mert a fedélzeti rendszeren meg mondjuk közelségérzékelő nincs, mert senki sem akarja a füléhez rakni).DRM is theft
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #363 üzenetére
A mai autókban nem ebből áll a szoftver.
És manapság jóval több a szenzor is ami hiba esetén letilt.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Új hozzászólás Aktív témák
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- EAFC 24
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- E-roller topik
- Proxmox VE
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Flashforge Adventurer 5M Pro 3D nyomtató Teljesen új!
- ÚJ Dell Inspiron 7430 2-in-1 - 14" FHD+ IPS TOUCH 360 / i5-1335U / 16Gb DDR5 / 512Gb PCIe 4.0 / 3 ÉV
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával