- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Frissíthető a TikTok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
A japánokat nem kényszeríti az elvakult zöld lobbi, náluk sem politikai, sem társadalmi oldalról nincs beágyazottsága ezeknek a rendkívül káros csoportoknak. Ezért is tudnak sokkal realistábbak lenni, és kimondani olyasmit amire itt Európában csak gondolnak, de a véleményterror miatt inkább hallgatnak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
Nem temetném a japókat. Ezerszer nagyobb tapasztaltuk van elektromos/hibrid hajtás terén mint bárki másnak és nem hiába nem dobták még piacra a tisztán elektromos járgányukat. (jövőre fogják)
Az, hogy a német autóipar az idióta EU szabályozások miatt ontja az elektromos selejtet nem jelenti azt, hogy a németek jobban állnának a fejlesztéssel csak hát a dízelről váltani kellett és nem voltak felkészülve.Pont most volt a témában cikk a testvér oldalon: [link]
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Pro Koryak
addikt
... és szerinted még hány tíz év kell, hogy végleg leáldozzon a belsőégésű autóknak vagy 1-2év alatt szerinted a több száz millió/milliárd ilyen autót, kamiont, buszt ... stb bezúzzák? A motorkerékpárokról meg még szó sincs.
Persze, ezt is kell korlátozni, csak már 30éve el kellett volna kezdeni. -
veterán
válasz #16820480 #16 üzenetére
Ha elolvastad volna az előző hsz-emet akkor tudnád, hogy a Toyota 2022-ben dobja piacra a full EV kocsiját (b4ZX). Milyen 8-10 évről beszélsz?
Stellantis. Az nem más mint egy olasz-amerikai egybeolvadás nagyrészt döglődő mikro márkákkal.Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
veterán
válasz #16820480 #68 üzenetére
Hidd el egy hibrid yaris-ban is vagyok annyira környezet tudatos mint egy nissan leaf-ben és még szabadabban is tudok mozogni.
Őszintén szerinted kinek van nagyobb tapasztalata elektromos hajtással? Azoknak a gyártóknak akik kb 3 éve kezdtek el nulláról fejleszteni vagy az amelyik 1990 óta fejleszti az elektromotorjait és a hozzá szükséges tápellátást?
"Értelmesebb modell" Lehet, hogy van a suv-nál értelmesebb modell, jelenleg viszont minden kategóriában azok a kelendőbbek.Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
worxland
addikt
válasz #16820480 #68 üzenetére
"Szépen hangzana a napelemes tető, csak sajnos nem elég nagy teljesítményű, hogy egy autó akkuját feltöltse, ami a tetőre fér." - Ööööööööööööö, nem igaz. Neki elég az autó ÉS a ház fogyasztásához:
[link]''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #142 üzenetére
Talán egy helikopter le tudna szállni Jettingen-Scheppach nemzetközi repterén , de kétlem, hogy négy kamionos kétheti cuccával rentábilis lenne a túra. Biztos, ami tuti, megkérdeztem a Google -t. Nem túl bíztató a válasz. Szvsz. ennyit a tömegközlekedéssel munkábajárásról.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
GoldhandRent
őstag
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #152 üzenetére
A fórumozás az szórakozás. A csomagról annyit, hogy az enyémbe beférünk négyen, de a kollégám kombi Passat -jába csak hárman. A legoptimálisabb megoldás ez. Utána a telekocsi, de az már rizikós, mert nem mindegy, hogy hányadik kiszálló vagyok.
Szóval, ez nem úgy van, hogy mindenki tömegközlekedéssel menjen munkába. Mondhatnánk azt is, hogy minden magánautós inkább bringával közlekedjen a városban! Beleértve a villanyosokat is, mert azok is zsúfoltságot okoznak.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dabadab
titán
válasz #16820480 #206 üzenetére
Az annyira nem tűnik soknak, tekintve hogy mennyit segítene a németeken egy Paks méretű erőmű.
Csak hát nem egyről van szó. A németeknél az összes német szél- és napenergia 2020-ban kb 180 TWh volt, az kb. tíz Paks II, ami - évi kettővel számolva - kb. öt évnyi Energiewende. És ennek nem csak annyi lenne az eredménye, hogy lenne plusz tíz atomerőmű, hanem a komplett atomipar fellendülését hozta volna, alacsonyabb árakat, kiszámíthatóbb határidőket.
DRM is theft
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #228 üzenetére
Abszolúte magamból indultam ki. Ha csak lehet, akkor bringával közlekedek a Főfaluban. Sokkal jobban élvezem, mint az autót (igaz, még nagyon fiatal vagyok, csak 52 múltam).
3 gyerek? Számolta már vki, hogy mekkora nálunk egy gyerek öko lábnyoma?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dabadab
titán
válasz #16820480 #228 üzenetére
a jelenlegi reaktor designok mellett nem fognak jelentősen lejjebb menni a költségek
Ha valamiből nem egyet-egyet, hanem sokat kell csinálni, akkor annak nagyjából kivétel nélkül az a vége, hogy az illető dolog olcsóbb lesz, ez tényleg nagyon univerzális tapasztalat.
Ha nem azért kell legyáratni a szerszámokat, hogy egy alkatrészt megcsináljanak vele, hanem azért, hogy tizet, akkor már mindjárt megy lejjebb a költség.
Ha a tervezésnél van komoly tapasztalat és nem ez az első atomerőműve a bandának, az csökkenti a bénázás mennyiségét, mindjárt megy lejjebb a költség.
Ha vannak megrendelések, érdemes pénzt belerakni a fejlesztésbe, akkor ki lehet találni, hogy lehet olcsóbban gyártani a dolgokat, mindjárt megy lejjebb a költség.
Elég ha megnézed, hogy milyen drasztikusan zuhantak a lítiumakkuk árai az elmúlt évtizedben (kb. a tizedére esett a fajlagos ára), csak attól, hogy hirtelen lett rájuk komoly kereslet.DRM is theft
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #234 üzenetére
Ha csak a reumás, kopó izületűek járnának a városban autóval, akkor tehetnék akár benzines Zilekkel is, akkor is tisztább lenne a levegő.
Ha a zöldség szemben áll a fajfentartással, akkor melyik a döntő? Mellesleg sztem attól nem kell tartanunk, hogy kihal az emberiség. Inkább az ellenkezője a probléma, a túlnépesedés.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #302 üzenetére
Valamit benéztél. Hogyne lenne jobb a városban, hiszen null emissziójú. Ez nem vitás. Én a nyomatékra írtam, hogy az nem olyan egetverő feature, amiért érdemes lenne váltani. Cserébe, ha távot, tempót kell menni, vagy vontatni kell, akkor elvérzik. Ami az emissziót illeti, itt az hangzott el érvként, hogy bár az áram előállítása szempontjából nem annyira ződ, viszont a helyi (városi) szennyezés szempontjából sokat számít. Sztem a városi szennyezés szempontjából ettől sokkal környezetkímélőbb, hogy az év felében egyáltalán nem tatózkodok a városban. Amikor utazok, akkor meg nem megyek be egyetlen városba sem, max. a körgyűrűre.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #322 üzenetére
Nekem az nem fáj, csak ne korlátozzanak, amíg nem tudnak nekem is megfelelő villanyautót gyártani. Egyébként egy városban araszolva talán 0,1% körülinek tűnik a részarány, de én az autópályán figyelve az autókat ennél jóval nagyobbra saccolnám.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Reggie0
félisten
válasz #16820480 #322 üzenetére
Az egy hulye musor lehetett, ne vedd komolyan. Egy oran at tobb szaz kW-val lehet tolteni oket DC toltorol, de a par masodpercnyi fekezesnel nem birja visszataplalni a motorteljesitmenye kornyeket? Nem tul logikus.
#321 Somatom: Ha elso vagy a lampanal, akkor nem maradsz le egy csiga miatt a zoldrol.
#322 sheratan: Hiaba 0% az ice visszatermelese, megis az bir nagyobb hatotavot, igy ilyenforman ott tok mindegy.
#328 Somatom: vegyel PHEV-t, az nem lesz korlatozva.Manapsag mar nem is ertem ki vesz meg tisztan benzines/dizel autot ujonan, amikor ott vannak a hibridek.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #398 üzenetére
Persze. A BMW nagy navijai már 15 éve sem lagoltak, jól néztek ki és teljesen logikusan használhatóak voltak. Manapság meg pláne. Audik dettó, Mercit nem próbáltam. A logikátlan, nehezen kezelhető rendszerek a japcsikra jellemzőek inkább. A 3 éves Toyotámban olyan rendszer van ami már 10 éve is korszerűtlen lett volna, 15 éve egy E60ban modernebb és okosabb cucc volt. Nade a Toyota nem is kerül annyiba.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #406 üzenetére
Sztem amiket én írtam, azok elég logikus felvetések. Legalábbis az alapján, amiket az utakon tapasztalok. Pl. Covid nélkül tavasztól, őszig népvándorlás van a német A5 -ön. Kombik, egyterűek, terepjárók bazi nagy hajókat, lakókocsikat vontatva. Szvsz nem 0,1% -os az igény nagy befogadóképességű, vontatni képes utazóautókra.
Ami az öko felvetésemet illeti, számítottam rá, hogy akinek gyereke van, az kiakadhat rajta, mert a társadalom általános álláspontja az, hogy a gyerek felülír mindent. Csakhogy az ökoszisztéma nem tesz különbséget, hogy a kényelmed, vagy a gyerekeid miatt ülsz autóba.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #406 üzenetére
"nehogy már egy új gyártó a semmiből megmutassa hogy kell ezt"
Valóban megmutatott néhány dolgot a Tesla, csak hát azok valójában károsak. Megmutatta hogyan lehet soha be nem teljesülő ígéretekkel és óriási habveréssel nagyra nőni, hogyan lehet leszarni az ergonomiát, biztonságot, gyártási minőséget, tartósságot.
A többiek árgus szemekkel figyelnek, és kezdik átvenni a sok baromságot. Sajna ettől a német prémiumok sem mentesek, lásd fizikai dedikált gombok erőltetett elhagyása, vagy kilométeres képernyők beépítése...A világot a Tesla nem jobbá tette hanem rosszabbá.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Fall-N
veterán
válasz #16820480 #420 üzenetére
Nézz meg egy Mercedes EQS tesztet és meglátod, hogy nem minden német szar.
Nekem amúgy a hagyományos autó kinézetű belterek sem tetszenek. Már huszonpár éve is a futurista koncepció autók jöttek be, ami akkor sci-fi volt. Persze annak sem vagyok híve, hogy minden csak érintéssel legyen vezérelhető, mert az is tévút. Kellenek a vakon kezelhető dedikált funkciógombok. De azért erőltessék meg magukat a tervezők.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #433 üzenetére
Nyilván a te színteden a prémium értelmezhetetlen. Egy Daciabol tényleg lehet azt gondolni hogy az egész csak zongoralakk meg bőr aztán ennyi. Ennyit fogtál fel az egészből. De valójában ez korlátoltság, a prémium nem ez.
Nyugodtan lehet rosszat mondani, kritizálni is szabad, van egy csomó objektív téma is hozzá, a BMW messze nem tökéletes, elbaszások is vannak szép számmal.
A hazudozást és a tévedéseket viszont nem fogják szó nélkül hagyni azok akik ismerik a valóságot.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #443 üzenetére
En nem kivanok tiszteletet kivivni, oszinten szolva leszarom hogy ki tisztel es ki nem. En egyszeruen csak az engem erdeklo dolgokrol szeretek beszelgetni. Es termeszetesen nem tudok mindent mindenrol, de speciel az autokrol es az autoiparrol eleg sokat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #460 üzenetére
Saját hálózata nincs, de van BMW Charging szolgáltatás több százezer töltőponttal. Ez azért kicsit égő hogy még csak nem is hallottál erről. Pedig jó régen van, korábban ChargeNow-nak hívták és az i3mal már jött...
Mellesleg a Tesla tulajok sem használhatják ingyen a SuC-ot, ebben a témában is erősen le vagy maradva. Amúgy a dedikált töltőhálózat az egy baromi nagy pazarlás, kábé akkora hülyeség mintha dedikált benzinkutak lennének.
"elkértek több százezret azért az infotainmentért, amit egy műszerfalra celluxozott iPad keresztbe ver kezelhetőségben."
Nade ez is csak a te fejedben van így, a valóság teljesen más.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #479 üzenetére
Sztem a ződség jegyében ez úgy kéne kezdődjön, hogy a gyártók szabványos töltőfejeket és töltő technológiát használnak és a töltőhelyeket is uniformizálják a hatékonyabb helykihasználás érdekében. Mellesleg, nem használnak rátolatós töltőhelyeket, mert ezek vontatmánnyal nem használhatóak. De, a jelenlegi megoldásokból láthatjuk, hogy a gyártókat sokminden érdekli, de a ződség a legkevésbé. A kényszerítés pedig a hatóságok dolga lenne, de úgy látszik, hogy őket sem igazán a ződség motiválja. Vajon akkor az ICE -k korlátozásában a ződség számít nekik?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G