- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz cinemazealot #48 üzenetére
Oh, my bad. Beleírtam most.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz tibcsiworld #80 üzenetére
A Citigo egy példa volt. De ha ezt nem bírtad feldolgozni, akkor valóban nem érdemes tovább olvasnod.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz navigandus #131 üzenetére
És még valami. Városban egy kis elektromos autó ha 15-16 kWh fogyaszt 100 kilométeren, akkor autópályán benyeli a 2-3 szoros mennyiséget
Ez teljes tévedés. Egyrészt városban simán eljárkál 11-12 körül, ha nem kell fűteni, másrészt pályán nem megy fentebb, mint 20.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz HarleyCustom #138 üzenetére
A klíma nemigen dob a fogyasztáson, a fűtés igen, ha nincs hőszivattyú, de itt ugye a legolcsóbb kategóriáról volt szó. Egyébként pont ezért fűtési szezonban csökken az eltérés a városi és az országúti fogyasztás között.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Urak, egy dologról ne feledkezzetek meg szerintem: e-autót vezetni sokkal egyszerűbb. Általában egy pedál, ha lenyomod, akkor megy, ha elengeded, akkor lassul. Mindig ott a nyomaték. Kézifék kábé lényegtelen, kuplung nincs, jobban adagolható, nincs hangja. És értem én, hogy itt mindenki keresztberak bármilyen úton egy Marutit is, de azért a nagy átlag rohadtul élvezi ám, ha átül egy kéziváltós akármiből, mert egyszerűen könnyebb vezetni, magabiztosabb, nem szorongós, ki fog tudni kanyarodni a lejtős útbetorkollásból is, ha a forgalmi helyzetben van egy megfelelő lyuk, nem fullad le, nem rángat, nem bőg a motor a rosszul kezelt kuplung miatt, whatever. Szóval ha csak az lenne, hogy egyszerűen komfortosabb vele a közlekedés, már akkor is sokaknak megváltás.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Shadowbull #290 üzenetére
Pont ennek van jelentősége.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Iszonyú király, hogy van nyomaték. Végtelen gyakorlati példám van, amikor sokkal egyszerűbb tőle a júzer élete, elég csak a Kapyn felfelé beragadni egy busz mögé, hogy amikor végre kétsávos, akkor el lehessen menni mellette, szegény 1.2 TSI ilyenkor még kettesben is megdöglik, a villanydodgem meg helyből elteleportál a busz mellett úgy, hogy a T. Istvánnak sem lesz vörös a feje mögöttem az AMG G-osztályban.
Számtalan alkalommal egy gyakorlatlan vezetőnek áldás, hogy skerázás nélkül be tud sorolni egy mellékutcából egy lüktető forgalmú főútra és azonnal fel tudja venni a ritmust, pláne ha ez egy emelkedővel van súlyosbítva, nyilván egy gyakorlott sofőrnek ezek a helyzetek amúgy sem problémásak, de ne magunkból induljunk már ki.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Ha az az állítás, hogy egy nyomatékszegény, kéziváltós akármi után az e-autó mindig rendelkezésre álló ereje és könnyű vezethetősége fasza, akkor ez egy általános megállapítás, amivel kapcsolatban úgy érdemes vitatkozni, hogy általánosan vizsgáljuk a júzerbázis igényeit és képességeit. Kiindulhatsz magadból, csak úgy szerintem hibás általános megállapításokkal szemben érvelni.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u