- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Heads Drago
veterán
válasz #53246592 #13 üzenetére
Csak 30%. Az a baj hogy pl a németeknél már most is gondok vannak az áramellátással. Ezt kéne fejleszteni, kiépíteni. Honnan lesz ekkora mennyiségű akku? Ekkora mennyiségű akku gyártásához se kevés energia kell.
Az olaj kitermelő országok meg ezt csak vigyorogva nézik? 2040-re jócskán vissza fog esni a fogyasztás olajból. Nekem ez gyanús. Az okosabbja nyilván felkészül, de mi van azzal aki el van épp foglalva? [link]
Meg én értem hogy az akku gyártással előállított CO nem a városi embert terheli, viszont itt a fő cél a föld. És ezzel csak arrébb toljuk a problémát. A megoldás nem itt lesz a földnek ez biztos, csak most ezzel megint kinyílnak a zsebeink és lehet őket üríteni. Jó lenne már tényleg valós megoldásokat is látni.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
Sajnos nálunk is ez a helyzet.
Egy rokon ezért nem tudja beindítani a vállalkozását, mert nem tudnak elég áramot adni. Ahol meg lenne áram ott meg olyan a telek ár hogy neki nem pálya. (asztalos)
GhanBuri Ghan: A jelenlegi áramfogyasztásban még nem tétel az e-autó és már problémák vannak. Az új lakásoknál is szinte mindent az elektromos irányba terelnek. Ez már eleve egy növekvő áramigényt jelent, aminek a nyakába jönne még 30%.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
A cikk említi is a gyártók egyedi jellem vonásait. Ezzel azért lesznek problémák. Mint ahogy az okos teloknál is vannak. Ha bevágnak neked egy érintő kijelzőt a kocsiba az nem lesz egyedi. A kijelző tartalom persze lehet más, de kikapcsolt állapotban nem lesz egyedi. Eddig is sok helyen az ment már hogy ki-kit koppint le. Teljesen be fog szűkülni a formavilág az autók belterénél is. Én örülnék neki ha maradnának a mechanikus kapcsolók. Legalább a főbb dolgokra.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
Nem csak a németeknél van gond. Kínában se volt elég.
Vezérelt töltés: Fantasztikus lesz. Este lerakod az autót tölteni. Otthoni töltéssel 8-12 óra kelleni fog neki és reggel úgy kell hogy csak 4-et töltött, mert épp túlterhelt volt a rendszer. És nem csak a tied, hanem az egész városrész így lesz. És majd beszólsz a munkahelyre hogy ma nem tudsz Pestre menni, mert csak Fehérvárig elég a nafta. Persze megállhatsz gyors tölteni, csak akkor nem leszel se zöld, se olcsó.
Nem akkor termel amikor kellene No? Vagyis nappal termel többet. Ezt a többletet hogy viszed át az éjszakába, úgy hogy tölteni is akkor kellene az autót? Na meg a sötétség miatt eleve nagyobb olyankor a fogyasztás. És a autós forgalom ugye nappal a nagyobb, vagyis éjszaka lenne a több töltés is. Elhiszem hogy lesz olyan akinek jó az hogy a 300 km-es hatótávú autója csak 150-200-at vagy 250-et tud és neki így is jó. De pont a németek azok akik elég sokat utaznak a munka miatt. Nem ez lesz a megoldás az biztos. Max időhúzásnak lesz jó.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
[link] Annyira megbíznak a saját rendszerükben, hogy az áramkimaradásra számolva tartanak oktatásokat a sulikban?
Nézd csak meg a saját környezetedben mikor lett a rendszer kiépítve és mikor lett fejlesztve. Ugyanazt csinálják, mint a közutakkal: folt hátán folt, és néha berepül pár km új autópálya.
De biztos csak félreértek valamit.
[link] A CSÚCSTERHELÉS UGYANIS A NAPLEMENTE UTÁN KÖVETKEZETT BE.
Érdekes lesz e-autó akkuból ezt hogy pótolod...[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz <Adamsky> #125 üzenetére
Lemaradtam... hol?
És ezzel akkor mi van?
Ennek egyik súlyos következményeként egyre gyakrabban fordul elő, hogy
A NÉMET NAGYVÁLLALATOK SZÁMÁRA KORLÁTOZZÁK A VILLAMOSENERGIA-SZOLGÁLTATÁST, így csökkentve az ország villamosenergia-fogyasztását. Bizonyos időszakokban – a hatalmas megújulós kapacitások ellenére – már nem áll rendelkezésre elegendő villamos energia, hiszen a termelésük hektikusan változik, ugyanakkor a külföldi import villamos energiából sem érkezik elegendő mennyiség.
Tavaly januári a cikk.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #141 üzenetére
LOL. Te tényleg belinkelsz egy origo cikket? Ember, az origo folyamatosan hazudik, mocskol, uszít. Már az minősít ha megnyitod.
Már ne is haragudj, de ez meg téged minősít. Ez persze már mindenre feljogosít.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz antiapaladin #207 üzenetére
Megy az. Csak kisebb intervallumokat kell megadni.
Nálam 08.02 egy szép nap volt a napelemeket nézve.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz antiapaladin #217 üzenetére
Június vége óta van napelem nálunk.
Júliusi napi átlag termelés: 24,5 kw
Novemberi: 10 kw
Ez mindkettő átlag.
Szóval nem a felére esett vissza.
Viszont a jelenlegi szaldós elszámolás mellet kb 4-5 év a megtérülési idő nekem. Ha nem emelkednek az árak... ha igen akkor hamarabb.
5 hónap alatt megtermelte az egész éves fogyasztásomat, viszont felkerült 3 klíma is aminek nem tudjuk még a fogyasztását. De ugye ez miatt meg jóval kedvezőbb lesz a téli fűtésünk.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz antiapaladin #219 üzenetére
Mindenhol leírják hogy a kisebb rendszerek lassabban térülnek meg.
Nálam 4,5 kw napelem van van fent 4kw inverterrel 1,74 milláért. Ennek a fele már visszajött támogatásból. Kérdés hogy meddig lesz szaldós a buli.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz antiapaladin #223 üzenetére
Ma 6,7 kw.
Tegnap 14,5 kw.
Sajnos alul lett tervezve némiképp. Az inverter még elbírt volna 2 db 455w-os napelemet. Ezt utólag 300-ért rakták volna fel. Azt meg én sokaltam és nem kértem. Pedig csak pár kábel, a 2 db napelem, meg pár méter tartó kellett volna. Csak ugye ezen már nagyot akartak kaszálni.
A nyári adatok szerint max 3,9kw-ig volt terhelt az inverter és ugye 4,4-ig lehetne terhelni.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
A lokális szennyezés eltolása az hogy oldja meg a föld helyzetét?
Ha abba a garázsba nem csak a két járó motorú autó áll be (az elektromosé sztem nem is jár álló helyzetben), hanem mondjuk az akku gyártásból származó hulladék is akkor már rosszabb lesz a helyzet.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
Ez e-autó öko lábnyomára van már nem egy cikk. És a legtöbb cikkben tetemes hátrányból indul az e-autó és nagyon függ az energiamixtől mikortól lesz már előnyben.
Persze az is lehet hogy a nagy olaj cégek és országok nyomására vannak csak ezek is.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
A legnagyobb része rendben is van. Viszont a hangmentességet én nem írnám le előnyként.
Viszont a túl sok elektronika meg valszeg eléggé ijesztő sokak számára. Az elektronikai, szoftveres netán szenzoros hibákat sokkal nehezebb és jóval drágább is javítani mint egy régebi típust. Én benne vok a technika világában és sajnos azt kell mondjam igazuk van. Egy pc-nél, vagy telonál még talán elnézzük hogy néha újraindul vagy lefagy, dehogy egy autó ezzel szívason az nekem is sok lenne. Főleg ennyi pénzért. (10 milla kb egy normális autó) És amíg egy telot, vagy pc-t pár évente kukázunk egy autónak jó lenne legalább 20 éves futást tudnia. A nagy nyomatéknak meg a másik oldala hogy én nem értem mi szükség van rá egy szint felett. Csak a balesetek számát növeli. Semmi szükség nincs 5mp alatt gyorsulni 100-ra. Van olyan nyugdíjas akinek lassabb a reakció ideje mint 5mp. Ha zöld és környezetvédelmi szempontokat nézzünk bőven elég a 10-12 mp-es gyorsulás is.
Költői kérdés: Ha már ilyen komoly szoftver van az autókban, miért nincs szoftveres sebesség korlát országonként?[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
Ha így nézzük akkor minden villanyba 2 mp alatt gyorsuló technika kell. Remélem a gyalogosok is majd ritmus váltanak ilyen ütemben.
A telefonom se csinalja tobb honapja inditott rendszerrel, az autot meg naponta ujrainditod,vagy akar surubben is.
Ez nem helytálló. Van olyan gyártó aki havi updateket ad ki és újraindul. Gyártó függetlenül minden telo topikjában vannak problémák. Még az iPhonekkal is.
Az autód szoftverre ha akkor indulna amikor startot nyomsz akkor baj van. A modern autóknál bármikor tudsz adatokat kérni a telodra, vagy fűtést indítani. Az leállítót helyzetben is megy rajta. Az akku miatt meg kötelező.
Milyen veszélye van a sebesség korlátozásnak?
Hatar kozeleben vagy GPS vetel hianya esetleg meghibasodas eseten mit csinalna?
Mondjuk ezzel a mondattal máris cáfolod a hsz-ed elejét, ahol azt állítottad nem fagy le, miért lenne a szoftverrel baj. Akkor most van vagy lehet vele gond vagy se? És nem 2-3 évről beszélünk hanem 20-25-ről. Az még egy MAC-nek is szép futási idő. Nem hogy egy átlagos autónak összehányt szoftverral.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
A tény az hogy a telo is fagy. Az új is amit fél milláért veszel.
És hackelhető is. Jó esetben az iPhonek nem.... pár évig. De hogy 3-4-5 évesen fognak az garantált. Az autóknál nem ennyire tervezünk. Én nem látom ezt biztosítottnak. De ettől még te hihetsz mást persze.
A telo appon mindenféle adat fent van, indíthatsz fűtést, nyitod-zárod az autót. És szerinted nem fut rajta szoftver? (az autón álló helyzetben)
A telodon is fut a rendszer akkor is ha ki van kapcsolva a kijelző. Az autóban se kell hogy aktív legyen a kijelző ahhoz hogy menjen a háttérben.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
Nem fagy a telo.
Persze attól függ minek hívjuk. (throttling, lag,) Olvasgass a telod topikjában. Olyan márka nincs a piacon ami hiba mentes lenne.
De tegyük fel a tied a világ legjobb teloja és tényleg nem fagy MOST. A telot nagyon extrém esetben 4-5 évig használod, de akkor már tetű lesz. Az autód rendszerének meg 20-25 évesen is működnie kéne az érintő kijelzővel együtt. Nah az ilyen ritka lesz mint a fehér holló a mostani márkák között.
Mellesleg ha neked van igazad és alapról bootol be az autó indításkor: a rendszer indítás jobban megterheli a rendszert, mint a sima működés. (én ezt kétlem) És minél több az indítás, annál hamarabb is fog behalni. A telot 1-2 havonta indítod újra update miatt, na mert ugye hibátlan. Az autót naponta többször is, és közben kaki utakon zötyögünk ami mindent szétráz. A modern autókban mp3-at hallgatsz, digitális a rádió, bent van a sim kártya és aktív a net, minden adott hozzá bárki tönkre tehese. És ez lehetsz akár te is egy alkalmazás telepítéssel (ami nyilván tört), vagy a gyerek vagy egy hacker. A gyártók pedig az adataiddal ugyanúgy kereskedni fognak, mint most a Google vagy Face stb. teszi. Én nem számítók túl sok jóra ez ügyben.
A futes szabalyozasat, es alapveto funkciokat nem androidos rendszer latja el, hanem annal egy joval egyszerubb es uzembiztosabb real time OS es az az ala irt szoftverek.
Pl Tesla: van egy rohadt nagy központi kijelződ ott van minden adat és persze a média is. Ez szerinted hogy van külön szedve az autó többi részétől? Pl a klímát is azon keresztül kezeled, vagy a fogyasztási adatokat is. Sőt a motor módokat is azon váltod. És a többi gyártó is hasonlóan oldja meg, csak általában kisebb kijelzőn más felosztásban.
Nekem a 2000-es Clióban még a motor vezérlő és az agya külön volt az autónak. Fizikailag is. A motor vezérlő jó volt, ment is az autó, de az agy hülye volt és random hibákat dobált be. Azt mondták ha nem zavar nem kell cserélni, semmi jelentősége. Elfáradt a panel vagy a vezetékek húztak át és szenzor hibákat dobott. 13 éves volt, nem 20 és nagyon alap gagyi rendszerrel.
A mostaniakban hasonló hibáknál ott fogsz szépen állni az út szélén és várod a trélert.
[link]
..... 134 951 Model S-t és Model X-et hív vissza a meghibásodott érintőképernyők miatt....
A vállalat és az NHTSA közti vita miatt többről van szó, mint normál visszahívásról: a Tesla szerint a kérdéses alkatrész - egy, a 17 colos érintőképernyő működéséért felelős flash memória - tönkremenetele várható volt, sőt az élettartama eleve nem volt többre tervezve, mint 5-6 év, így az nem minősül olyan jellegű hibának, ami miatt vissza kellene hívni az érintett autókat. Emellett irreális elvárásnak, egyenesen technikailag kivitelezhetetlennek tartja, hogy a folyton fejlődő és nagy igénybevételnek (állandó töltés, rázkódás, napi 1,4 ciklus használat) kitett számítástechnikai elemek élettartama az autóéval megegyező legyen, ami egyébként az NHTSA szerint a jelenlegi 5-6 év minimum kétszerese.
És biztos vagyok benne, hogy ez lesz majd a többiekkel is.Nincs hiba akkor ez mi: [link] ???
Mi lesz ha nem csak 1-2 millió fut belőle a kontinensen, hanem mondjuk 10-20-30 millió és reggel 1 óráig nem tudod majd használni amikor mennél dolgozni?[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #360 üzenetére
Meglesz ez is a többi gyártónál is. Mint ahogy a vw dízel botrány se csak ott volt problémás. Jó pár másik gyártót is ki lehetett volna még mérni ugyanazt.
A problémák még csak ezután fognak kiderülni. A Tesla legalább már bő 10 éve tolja. Sok gyártó még csak épp most kezdte. Én nagy VW párti vok, de az ID3 meg előtti tesztekben katasztrófa a szoftver.
Az okosteloknál se 2 perc alatt rakták össze a jó OS-t. Az Ios és a droidnak is sokat kellett fejlődnie mire a mai szintre ért. És tartok tőle hogy az autóknál ez még nyakatekerteb lesz.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #363 üzenetére
A mai autókban nem ebből áll a szoftver.
És manapság jóval több a szenzor is ami hiba esetén letilt.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
Ugyanezeket a hibákat máshol is megtalálod. Akár pc-ben, akár tv-ben vagy bármi amin fut egy os. És mint linkeltem is a Teslát (ezek szerint feleslegesen, mert meg se nézted) pont leszarják a usert a gyártók.
Ezek a fantasztikus vw tsi motorok amik most futnak 150.000 km vannak kitalálva. És ezt nem én mondom, hanem a gyár képviselői a szervízes kollégáknak az oktatáson. Ha többet megy el akkor örülhetsz.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #389 üzenetére
Te írtad: Ne rohogtess már, én 99ben mászkáltam olyan Audival amiben térképes navigáció volt meg tévé.
Egy navis média egységet az autó részeként mutatsz be. A mai autókban ezek a szoftver egyik almenüjében bújnak meg. A Teslakban most engedélyezték a tv-t és játékot menet közben is. Köszönő viszonyban sincs az általad emlegetett Audi fejegységével. Mert ugye ilyen fejegységet bármely autóba berakhatsz külön is ha neked fontos. Csak amiről beszélek én az szerves részét képezi az autónak. És nem tudod kivenni belőle, mert utána el se fog indulni.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #415 üzenetére
Ahogy látom magad vagy ezzel a tapasztalattal. [link]
Mellesleg én is tapasztalatból beszélek.... meg gondolom más is.
Szóval engem teljesen meggyőztél.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
Bocs én nem értek hozzá, nem külföldön élek. (a 418# hsz-re utalva) A BMW tárcsás vezérléséről se sok jót hallottam eddig, kivéve Shadowbull.
Komolyra fordítva: én se szeretem a full érintő kijelző vezérlést. A fő funkcióknak legyen fizikai gombja amit ki lehet tapizni odanézés nélkül.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #455 üzenetére
Megtennéd hogy befejezed mások cseszegetését? Szerintem egyikünk se kérte hogy jelzőket aggas ránk. Ne te döntsd már el hogy mi jó nekünk. A magad nevében beszélj és lépjél túl az egészen.
Egy autónak a használhatóságát nem az határozza meg hogy melyik országban van.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #465 üzenetére
Nem tudom feltűnt-e de széllel szemben pisálsz. És szinte lehülyézed a másikat az ilyen hsz-ekkel.
Nade ez is csak a te fejedben van így, a valóság teljesen más.
Érdekesség: agyon ajnározod itt a BMW-t miközben magadnak soha egyet se vettél.
A másik fontos dolog, hogy nem mindegy hogy valamit vezetsz csak vagy odateszed mellé a családot és az életedet is kicsit abban éled meg, illetve te fizetsz minden a pénztárcádból.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz 7Heads Drago #466 üzenetére
Nade ez is csak a te fejedben van így, a valóság teljesen más.
Bocsi Nem raktam idézetbe.
A legjobb autóra is utálattal fogsz nézni ha jól megszívatott.
Én konkrétan csináltam egy árkon keresztül egy bukfencet és talpra érkeztünk. A mai napig nem tudom hogy én voltam a hülye az autó szívatott meg vagy előtte a kerékcserénél a gumis volt a hanyag. És hiába szerettük az autót utána eladtam és még a márkát is váltottam. Nem bíztam benne többet.
Ugyanez igaz műszaki hibára is.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #487 üzenetére
És neked a BMW a prémiumgyártó ezek szerint??? Akiknek nem a darabszám a lényeg.... [link] ugyan már. (frissebbet nem találtam)
Még ha egy kézzel készülő márkát hoznál ide talán esetleg.
Nem megy ez neked, enged el.
Én a Mercinél dolgoztam évekig és mégse mondom azt hogy prémium márka. Sőt tiszta szégyen hogy mit gyártanak és képesek beadni az ügyfeleknek. Van 1-2 modelljük ami prémium... talán. A Mercinek és a BMW-nek is.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #532 üzenetére
Mint kiderült te nem tudod megfizetni a prémiumot, de "állítólag" használtál ilyen autót és teli vagy tapasztalattal. Sőt bocs neked tényeid vannak.
És ha jól látom ezzel itt a topikban egymagad vagy. Mindenki más rosszul láta, nem használta jól. Ilyenkor azért sajnálom hogy nincs prémiumom.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #563 üzenetére
De állítólag. Mivel senki másnak nincs ilyen tényei mint neked. Ez már a hihetetlen kategória. Azt mondod senkire semmit nem erőltetsz rá, de neked nem tapasztalataid vannak, hanem tényeid. Amit ugye semmivel nincs is alátámasztva csak így bemondásra. Úthenger taktika.... és még tudod is magadról hogy neked van igazad. Ez itt nem egy kártyajáték ahol minél nagyobbat kell mondani. A világon egyetlen Egy embernek volt igaza és az nem te vagy. Mindenki csak a saját maga igazságát fújja. És csak idő kérdése kinek mikor törik le a szarva.
Na de én ezt befejeztem veled.
byÚgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz GhanBuri Ghan #518 üzenetére
hanem a városok szmogosodása miatt született meg.
[link]
És ez csak egy telo akkugyár. Mi lenne ha autóakku lenne? Nem hiszek benne hogy a jelenlegi technológia zöld lenne. Kizárólag arról szól az egész hogy lehet a profitot növelni. És a városi szmog megszűnik talán.... ha nem jön az autó füst helyett más.
Akkor hiszem el hogy zöldek akarnak lenni adott cégek, ha nem a mennyiség lesz a lényeg, hanem a minőség és a tartóság. De itt erről szó sincs.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
1mp 25 méter:
Így van és szép lenne ez a hud csak mi a gyakorlat? Az hogy menet közben vezetésnél eszünk, iszunk, telefonálunk, szépítkezünk, cigizünk, és sokszor elég egy jó csaj vagy valami ami eltereli a figyelmünket és már nem is látsz semmit se. Sokszor 1 mp veszik menet közben. Nincs olyan hogy te végig odafigyelsz. Minap ültem egy új Audi-ban. Kész karácsonyfa. Engem pl zavar. Ha ez a prémium akkor sose lesz nekem. Ha a közép konzolra kirakja a navis írányt nekem bőven elég.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz GhanBuri Ghan #666 üzenetére
Az I3 sose volt prémium. Jó erős képzelőerő kell hozzá. Mellesleg a prémium autók ára nem is 15 millánál kezdődik szerintem.
axioma: Ez a prémium védjegye náluk.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
Érdekes hogy kiengednek a közutakra ilyen félkész sz@rokat: [link]
Ha ember vezetne így akkor ugrana a jogsi.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz sirály12 #682 üzenetére
Nem a flex lesz a hibás? Akkor se magától dönt úgy hogy elindul? Mert ugye itt a szoftver döntőt úgy hogy bal kanyart nyom. Szerintem semmi szükség sincs rá hogy ez a vicc szoftver okoskodjon. Érdekes hogy elvileg pont arra törekszik az állam hogy kizárja a vezetést zavaró tényezőt. Pl a mobil használat se lehetséges már. De én pl a cigit se engedélyezném vezetés közben. Nekem a cigi miatt volt majdnem egy balesetem.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz sirály12 #687 üzenetére
Kicsit visszafelé gondolkodsz!
Jah és csak úgy be lehet rakni az autóba egy baleset veszélyes funkciót?
mert arra kis időre átvette volna a volánt amíg te a cigiddel szórakozol!
Vagy nem és még csinált volna 5 másik szoftveres bakit azóta. Az hogy a telom néha hibázik vagy fagy teszek rá. De egy autó szoftveres hiba nálam nem fér bele. És hiba pedig van nem csak a régiekben.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #692 üzenetére
Nem annyira nehéz szerintem megtanulni a link beillesztést. Főleg ahogy osztod itt az észt ez elvárható lenne. Köszönöm ha így lesz.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz #16820480 #718 üzenetére
És gondolod hogy a kisebb baleset veszély miatt tervezik ezeket fantasztikus autókat? Az a baj hogy csak az egyénnel akarják ezt elhitetni. Az is elég lenne ha normális minőségűek lennének az utak, fel lenne minden festve és táblázva. Esetleg kapna mindenki normális oktatást a közlekedésről. A kerékpáros is, meg a gyalogos is.
Az önvezető autó legalább nem fog ittasan, fáradtan, idegesen, szemüveg nélkül, haveroknak menőzve vezetni, mert designból adódóan nem képes ilyenre. És akkor még nem is vettük figyelembe az alap hibaszázalékot, amivel amúgy simán átengednek a forgalmi vizsgán és mehetsz utadra, gyalulhatod le az embereket, majd utólag megbüntet valaki.
A szoftverben is meglesznek a hibaszázalékok. És lassan minden online van sose tudhatod mikor veszi át valaki az irányítást a fejed felett. És nem rajtad fog múlni.
30-40 évvel ezelőtt nem volt tényleg annyi védelmi rendszer, de nem is rohantunk így mint most. Az egyén le van terhelve úgy hogy csoda ha oda tud figyelni mindenre.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #767 üzenetére
Hat, nalad sokkal tobb. Tobbek kozott azert mert amiota csiphiany van en elso kezbol kapom az informaciokat, arrol is hogy milyen alkatreszeket erint, mi volt a kivalto ok, es hogy allunk pillanatnyilag.
Leállíthatnád már magadat a zöldségekről. Itt csak te dolgozol az egész fórumon ilyen helyen senki más. Mindenki más hülye és nem ért hozzá úgy állítod be a dolgokat.
Tobbek kozott azert mert amiota csiphiany van en elso kezbol kapom az információkat
És az hogy nálatok mi megy az nem azt jelenti hogy máshol is az van. Felesleges a rizsa. Láttam hogy készül a CLA, A, B osztály. Amg is pont ugyanott készül ahol a sima. És attól hogy te kikiáltod prémiumnak egy kalap szar marad az egész. Az igazi prémium nem itt kezdődik az biztos. A legtöbben a motor teljesítménytől voltak elájulva, a belteret mivel mi raktuk össze tudtuk hogy miből van összerakva és senki se nézte sokba.
Voltam olyan üzemben is ahol tényleg prémium kárpit készült, csak azt nem itthonra gyártották és nem is I3-ba ami szerinted prémium.
Nevetséges az egész autó kinézete.
Tőlem céges marketingdumát garantáltan nem hallottál.
Látom megint csak hazudozásra futja.
Pedig nem ezt bizonyítod. Érdekelne hogy az üzem melyik részén dolgozol, hogy ennyire elfogult vagy. Egy termék használhatósága amúgy se a gyártósoron fog kiderülni, hanem kint használat közben. És ha normálisan sikerült összerakni akkor jó eséllyel nem 1-2-3 évesen.
Majd ha 8-10 évig használsz valamit és szervizeled akkor már tisztában vagy az előnyökkel és hátrányokkal. És mindjárt nem leszel tőle hanyatt esve. Mondjuk az érdekes hogy magadnak egész más típust veszel. Homlok egyenest mást mondasz és máshogy cselekszel.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz Shadowbull #777 üzenetére
De ahogy latom eleg sekelyes a tudas az autoiparrol.... Nem az uzemben dolgozom.
Ezek szerint az irodában ülsz íróasztalnál. Vagyis elméleti szaki vagy. Én meg az üzemben láttam a gyártási folyamatot, alkatrészeket. Az meg nem elmélet, hanem a gyakorlati része. Nem ugyanaz a kettő. Papíron meg a rajzokon nagyon szép minden. (én is 4 évig rajzoltam a suliban csak nem azon vonalon tanultam/dolgoztam tovább)
Premiumautot senki nem hasznal eddig... De kommersz kategoriaban sem jellemzo
Pedig nem is egy gazdag embert ismerek aki drága autót sokáig használ. A volt főnököm 2 évente épített egy 100 milliós tanyát és 2008-as Volvo s60-ja van neki. És ez 2010-ben volt. Ma az legalább 200-250 millió. És még mindig épít. Mindig magának, gyerekeinek épít csak végül nem jó neki. Kezdi a másikat. A rokonságban nem is egy "kommersz" autó van amit újontta vettek és már 10 év felett van. A Mercinél tényleg az ment amit írsz ott pár év után csere volt. Jómagamnak összesen volt eddig 2 autóm és 93 óta van jogsim. Nagyon beszűkült az a réteg akit érdekel az új autó. Falun lakom a Mercihez közel és kevés ember az aki úgy cserélgeti az autókat, mint a gatyát..... talán az autókereskedők.(Habár aki a szomszédban lakik kereskedő évekig ugyanazt a BMW-t használta, most meg egy Alfája van 4-5 éve)
És ha már annyit kritizálsz itt minket: Odafigyelhetnél a helyesírásra ha már ilyen nagy májer vagy. Régen itt ezt nem tolerálták, nem értem ezt a léhaságot.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!