- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kavalkád
aktív tag
ilyenre nem lenne szükség, ez egy idejemúlt gondolkodás, hogy mindenki birtokoljon járművet, holott az idő minimum 50%-ában (de inkább 90%) csak áll valahol. egy hálózat kell amiből mindenki kivehet magának egy járművet az utazása idejére. munkába meg menjen tömegközlekedéssel.
-
#16820480
törölt tag
A Railjet számú (mintha amúgy minden magyar oda ingázna munkába, vagy akár egy jelentős részük).
navigandus: Így van, a nagyokat pedig le sem kellene gyártani egyáltalán, és városba be nem engedni
Reggie0: Ez szerintem nem feltétlen van így. Pont most drága a bérlés, mert viszonylag kevesen csinálják, inkább csak az utazásnál és ott is inkább a tehetősebbek. Ha általános lenne és beindulna valami rendes verseny, akkor az csökkenthetné az árakat.
-
#16820480
törölt tag
Ha annyi energiát fektetnél ennek a megoldásába,, mint az itt fórumozásba, akkor lehet már menne Olyan kombináció is lehet amúgy, hogy Münchenig vonat, onnan meg bérautó, Über, vagy akár egy kint parkoló saját (kis)autó, aminél nem lenne gond a hatótáv elektromosan sem, mert kb 30-40km-t kell mennie. Nem tudom mennyire sok cucc a kamionos kétheti felszerelése, de ha abból indulok ki, hogy egy hátizsákkal el lehet menni bejárni a fél kontinenst vagy sátrazni az erdőbe, akkor nem tűnik lehetetlennek ez sem.
-
#16820480
törölt tag
Miért fordítva? Ugyanazt mondjuk szerintem. Csak a gond ott kezdődik, ha nem magadból próbálnál kiindulni. Mondjuk 60-70 évesen nem feltétlen ül az ebe bringára olyan magabiztossággal. Vagy ha 3 gyereket kell suliba hordani, akkor sem a legpraktikusabb dolog azért.
dabadab: Az atomenergia ipar fellendülhet, de a jelenlegi reaktor designok mellett nem fognak jelentősen lejjebb menni a költségek, főleg nem a németeknél, mert a többszörösen biztosított biztonsági előírások attól még lesznek. Más jellegű reaktor design ezen tudna segíteni, de az nem attól lesz hogy felhúznak még 10 ugyanolyan erőművet, amik már most is vannak.
-
#16820480
törölt tag
Majd ha előjönnek a reumás tünetek meg kopó ízületek, akkor lehet másképp fogod látni a világot. Bár ha nem tervezel addig élni, akkor mindegy persze. A 3 gyerek meg olyan dolog, hogy valamilyen szinten azért a fajfenntartás egyfajta cél, ha nem lenne az akkor simán toljuk fullba a kretént, pusztuljon a jelenlegi ökoszisztéma, majd jön helyette másik idővel, nekünk már mindegy.
dabadab: Ez oké, de a mennyiség az nem úgy néz ki, hogy 3 helyett 10 erőművet gyártanak, hanem mondjuk 100 helyett 5000 vagy százezer darabot, ott jönnek elő a mennyiségi termelés előnyei igazán. Attól nem fog visszaesni töredékére az atomerőművek építési költsége, hogy még nyitnak 3 újat. És az engedélyeztetési folyamat sem lesz egyszerűbb. Egy MSR például már jobb lenne, mert nem kell beton szarkofágot építeni köré, hiszen nem tud leolvadni, én erre gondolok.
-
antiapaladin
csendes tag
Ha 5 évesen, gyakorlatban hozza a 200 km-t télen, totál fapad kivitelben (klíma stb nélkül), alacsony minőségű beltérrel (kopogós műanyagokkal, kézzel tekerős ablakemelőkkel, ülésfűtés nélkül etc.) és ezt a hatótávot még 5-10-15 év múlva is közel tudja nagy valószínűség szerint, mindezt 1-1.5 milláért, szükség esetén részletfizetéssel is elgondolkodnék.
Ha ennél többe kerül vagy kevesebbet tud, inkább luxuscikk jellege lesz ami nagyjából tényleg arra jó, hogy körülményektől függően kistelepülésről egy-két napnyit ingázz töltés nélkül. Olyasvalamire kiadni 7 számjegyű összeget ami teljes töltésen ennyit tud (a'la teli tankkal) az luxus kategória egy nagyon komoly néprétegnek.
Én nagyon örülök, hogy sokaknak akár egy 5 millás árat kicsengetni egy kocsira ha teher is meg megérzi de megoldható. Tényleg, én attól nem érzem magamnak kevesebbnek, hogy más ügyesebben, jobban menedzseli az életét.
De attól már igen, hogy ez alatt a szint alatt élve azt a megoldást kapom, hogy üljek buszra a benzinest meg adjam le egy méhtelepen márpedig ezzel az erőltetett megoldással ezt pedzegetik. -
axioma
veterán
Szerencsere nem csak araszolas van, ott fustossel legfeljebb agyon idegeskedtem magam hogy benzint e'get es fustot okad az Alto is a kvazi egy helyben allas kedveert. En erezhetoen jobb hatekonysaggal vezetek agglobol Bp melohelyre miota villanyautoval jarok (magabiztosabb kikanyarodas, savvaltas/besorolas), pedig az 1990-es jogsim miatt eleg sokat vezettem valtosat, az mar boven a kezemben-labamban volt, plane a sajatom (amugy baromi gyorsan elfelejtodik, igaz gyorsan vissza is jon az elso kohoges utan).
-
axioma
veterán
Ha villanyosod lenne, tudnad hogy 1-1 odalepes az eg egy adta vilagon semmit nem szamit, ha kozben a sebesseged 70km/h alatt marad (tipikus varosi hasznalat), mert minimalis ideig leszel az optimalis hasznalat felett. En is odalepek pl. ha lampanal elso vagyok es kene savot valtanom, siman mire a keresztezodes tuloldalan vagyok mehetek is. De nyilvan ezt se kell minden zoldnel eljatszani.
A palyara hasznalt elektromosoknal mas, ott tudsz sokaig nagyon rajta allni a menetpedalon, de az meg mar nem az azonnali nyomatek kihasznalasa kategoria. -
#16820480
törölt tag
Azért mielőtt elájulsz magadtól tedd hozzá, hogy 1000km-re jársz dolgozni, elektromos bringád van, motorod, dízelautód és húst (állati terméket) fogyasztasz, világ másik végéről rendelsz cuccokat. Ha mondjuk Ulm-alsón élnél és ott járnál bringával, akkor nem kellene autó sem, akkor már sokkal zöldebb lennél.
Amit te felsoroltál, azt egy átlag városi fiatal simán hozza, mivel nincs autója, nem jár fél kontinenssel odébb dolgozni, gyereke sincs, és ha esetleg vegán is lenne, akkor még ő adhatna neked el kvótátAmúgy meg betonstabil érvelés, hogy nem jó az EV, mert senkinek nem kell az városba. Aztán amikor ezt cáfolták, akkor meg tök mindegy, neked úgyse lenne jó Elfogadom, hogy így van, de ez mint érv a vitában sehova nem vezet, mert a te egyszemélyes mintádra igaz és kész.
Reggie0: Ez így van, mivel az akku nem képes olyan tempóban töltést visszavenni. Vannak erre is megoldási kísérletek, mint egy átmeneti kapacitás közbeiktatása, ami instant felveszi a fékből nyert áramot, és rövid távon le is adja aztán, illetve majd ha lesznek gyorsabban tölthető akkuk, az is jelenthet megoldást.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
-
Bog
HÁZIGAZDA
Iszonyú király, hogy van nyomaték. Végtelen gyakorlati példám van, amikor sokkal egyszerűbb tőle a júzer élete, elég csak a Kapyn felfelé beragadni egy busz mögé, hogy amikor végre kétsávos, akkor el lehessen menni mellette, szegény 1.2 TSI ilyenkor még kettesben is megdöglik, a villanydodgem meg helyből elteleportál a busz mellett úgy, hogy a T. Istvánnak sem lesz vörös a feje mögöttem az AMG G-osztályban.
Számtalan alkalommal egy gyakorlatlan vezetőnek áldás, hogy skerázás nélkül be tud sorolni egy mellékutcából egy lüktető forgalmú főútra és azonnal fel tudja venni a ritmust, pláne ha ez egy emelkedővel van súlyosbítva, nyilván egy gyakorlott sofőrnek ezek a helyzetek amúgy sem problémásak, de ne magunkból induljunk már ki.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Ha az az állítás, hogy egy nyomatékszegény, kéziváltós akármi után az e-autó mindig rendelkezésre álló ereje és könnyű vezethetősége fasza, akkor ez egy általános megállapítás, amivel kapcsolatban úgy érdemes vitatkozni, hogy általánosan vizsgáljuk a júzerbázis igényeit és képességeit. Kiindulhatsz magadból, csak úgy szerintem hibás általános megállapításokkal szemben érvelni.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
#16820480
törölt tag
Az, hogy örülnek a népek a hídon nem sok relációt mutat ahhoz, hogy mi mennyire szennyező. De mindegy, az látszik, hogy nem tudsz elvonatkoztatni semmilyen szinten a saját személyedtől, így hiába tesszük oda, hogy mondjuk amire neked kell autó, az tegyük fel 0,1% sem használja, amire meg mondjuk 50-60-70% használja, arra bármelyik létező EV tökéletes. A 0,1%-nak meg akkor fognak autót gyártani, ha már az 50-60-70%-ot kiszolgálták.
Reggie0: Persze, de az a 81% még elég jó hatásfok lenne egy ICE 0%-os visszanyeréséhez képest (jó, még a 20% is jó a nullához képest). Egy műsorban beszéltek róla, hogy a visszatáplálás legnagyobb vesztesége hogy az akku nem tudja felvenni olyan tempóban a visszatáplált töltést, így az elvész.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Ha lattal mar prototipus autot barmelyik markabol, akkor ezen nem lepodnel meg. Audinal amivel legutoljara talalkozam(2019 S8 4.0 tfsi proto), abban is bukdacsolt minden, a futestol kezdve az ablakemelokon at a motorvezerles is. A villanyautok meg fiatalok es egy rakat szoftver ujra van irva, ezert bugosak, de nem azert, mert lehetetlen jol megirni a szoftvert. A belsoegesu autokban levo szoftverek is kiforrottak mara.
Az, hogy bugok vannak az eroltetet megjelentetes szamlajara irhato, nem az elektromos hajtasera.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
Mint amikor veled és az igényeiddel beszélgetünk 😄 Próbáltam keresni direkt, hogy biztos csak a régiek voltak gyengék, de hát kb ugyanaz van az újakban is. De ugye szerinte is ami nem német prémium, az szar, nehogy már egy új gyártó a semmiből megmutassa hogy kell ezt. Évekig lehetett hallgatni az Apple kapcsán hogy nem tudnak ők semmit, csak drágább adni a szart, aztán most meg kapar mindenki hogy legalább az árnyékukba érjen.
Ja igen, és nyilván fan vagyok, másképp el nem lehet képzelni hogy valaki ne szeressen egy szentséges BMW-t#405: Nem 😄 Nem is vennék a mostani felhozatalból, mert mind SUV vagy sedan, de attól még belsőre bejönnek. Ahogy az EV6 és Ionic is, de biztos Kia/Hyundai fan is vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
Nem ezekre gondolok most annyira, hanem hogy a személyes igényeiddel érvelsz mindig 🙂
Egyébként meg szerintem a lakókocsi társaság is hamarosan ki fog halni, ez egy generáció habitusa, a fiatalok nem annyira csinálják, egyrészt nincs miből fenntartani, nincs hol tárolni, és könnyebb egy hátizsákkal felülni egy vonatra vagy repülőre a nyaralás miatt, mint egy bazi nagy dögöt átvontatni a fél országon.
Gyerek meg valamennyi kell, mert különben teljes társadalmi és gazdasági beomlás lesz. A humán erőforrás is megújuló erőforrás, csak ahhoz meg kell újítani 😄 De ettől függetlenül gyanítom hogy nekem sem lesz már, de cserébe nem ítélem el azt akinek van. -
#16820480
törölt tag
És ez igaz az Apple-re is, hogy sok felhasználójuk sznob, de attól még a cég letarolta a piacot az újításaival.
Shadowbull: Nem tudom mit vártál a személyeskedésért cserébe 🤷♂️ Arroganciával nem lehet tiszteletet kivívni, de nyilván ezt te tudod, hiszen mindent is tudsz mindenről.
-
Shadowbull
addikt
Hát ja régen minden jobb volt (ásít). Én már túl öreg vagyok ehhez, én megéltem azt is nem egyszer hogy a megjelenéskor agyonfikázott típust pár év elteltével legendaként kezdtek el emlegetni, és most úgy hivatkoznak rá hogy bezzeg akkor
Amúgy nem volt olyan hogy Alpine 635CSI. Olyan volt hogy BMW M635CSI meg Alpina B7 Turbo.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
#16820480
törölt tag
Nem kell, de előny, mert í]y is mindenki azért sír, hogy nincs elég töltő, hát csináltak sajátot. És amúgy nem a kizárólagossággal jó, de ugye a SuperChargereket is most nyitották meg más autók használói felé, de a lényeg, hogy legyen egy olyan üzemeltetője, akinek érdeke, hogy létezzenek a töltők és használják (ez szintén válasz amúgy a "ki fogja ezt kifizetni" kérdésre).
Shadowbull: Ja, részemről fail, hogy a marketingesek nem tudták köztudottá tenni a szolgáltatásukat És amúgy tényleg prémium érzés az a BMW charging, ha ugyanúgy meg kell küzdjél a random töltők lestrapáltságával vagy elérhetőségével.
Szerintem amúgy a te fejedben vannak téveszmék arról, hogy milyen igényei vannak az embereknek, de sebaj, egyelőre beárazta a piac a két gyártót és nem a BMW a nyerő De nem baj, majd jöhet az LG Mobile féle szöveg, hogy kicsik vagyunk, de jól van ez így, pont így akartuk -
GhanBuri Ghan
őstag
A piac értékítéletében benne van a korábbi manipulációkra való reakció is. Ha mindezekkel tisztában vannak, és még nem ment csődbe a cég, sőt, jóval a valós eladási adatai szerint értékelik, az azt jelenti, hogy középhosszú távon nagyon gyors fejlődést jósolnak neki - nyilván ebben benne van az is, hogy nagyon gyorsan fejlődik a cég, idén már közel egymillió eladott példány lesz, és még csak most fog beindulni két új gyár, tehát várható a termelés duplázódása, és nem itt fog megállni a növekedés. Mindez amellé, hogy az egy autóra jutó profithányadban csak a luxusautógyártók előzik meg, tehát a költségeket is le tudta szorítani a konkurenciához képest.
-
dabadab
titán
Az van, hogy ha csak ilyen keresést tudsz adni, aminek az eredménye leginkább két részre osztható:
1. bulvárhülyeség
2. az általam is említett ügyről szóló cikkek
akkor az leginkább azt mutatja, hogy te sem tudsz példát mutatni arra, hogy a Tesla részvényeinek hosszútávú alakulását hogyan manipulálja/manipulálta Musk.DRM is theft
-
GhanBuri Ghan
őstag
A hatóságokat elsősorban a hazai cégek érdeke motiválja, mondhatnám a franciákat, ahol büntetőadókat vetettek ki a nehéz autóra, és véletlenül pont úgy húzták meg a határokat, hogy a francia autókat lehetőleg ne érintse, ezzel szemben a drága importot minél jobban. Azt is zöld intézkedésként adták el. De nyilván minden országban így hozzák a döntéseket.
-
dabadab
titán
A különbség az, hogy az emberek nem láták, hogy jobb lenne, mint az ICE, ezért rájuk kell erőltetni.
Ez így azért nem egy túl okos megközelítés, a témában a közlegelők problémája releváns példa arra, hogy a rövidtávú egyéni érdek milyen pusztító tud lenni a hosszútávú közös érdek szempontjából.
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Milyen légkondit a lakásba?
- A használt VGA piac kincsei - Július I
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motoros topic
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W