Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadowbull

    addikt

    válasz GhanBuri Ghan #663 üzenetére

    "Ugye nem kevered a gyártási folyamat optimalizálását a beltér kialakításával,"

    Ugye nem hiszed hogy a kettonek nincs koze egymashoz? Minel egyszerubb valami, annal konyebb gyartani. A Tesla gyartasoptimalizalasa leginkabb arrol szol, hogy a leheto legegyszerubb, legkevesebb varianst jelento, legprimitivebb megoldasokat hasznalja. A fizikai gombok, a kozepso muszerfal, a HUD, az ulesallitasi lehetosegek, a zajszigeteles, stb elhagyasa nem azert van mert a Tesla megtalalta a bolcsek kovet, hanem azert hogy a leheto legolcsobb legyen, mint alkatreszar-oldalrol, mind osszeszerelesi koltseg oldalrol. Ezert van az hogy ha az ember ranez egy Tesla-belsore akkor egy Dacia vagy valami nagyon olcso nagyon primitiv kinai szar jut az eszebe rola, nem pedig egy premiumauto, aminek hazudjak magukat.

    "A Taycan hány évvel később és hányszor annyiért tudja ugyanazt? "

    Jo, akkor ott az i3.

    " ilyen gyors szabályozás lehetetlen nem elektromos hajtással."

    Igen. Es? Mindenki meg fogja oldani ugyanugy ahogy a Tesla.

    "Ja, Teslában feleannyi, mint a konkurens elektromos autókban. "

    Persze, mert extrakbol is feleannyi van.

    " arra sem reagáltál, hogy mekkora probléma az ősrégi ecu-k és a hasonló minőségű kód használata."

    Semekkora problema. Van egy teljesen mukodo rendszer, amiben minden komponens megfelelo modon ellatja a feladatat. Tudod, abban a vilagban nem kell eveket varni arra hogy rendesen mukodjon az autodban az esoerzekelo ablaktorlo vagy a tablafelismeres.

    "legalább azt ismernéd el, amit tényleg jól csinál a cég."

    Azt elismerem. A legjobbak a kamuzasban, a legendagyartasban, a felelosseg aloli kibujasban. Abban tenyleg jok.

    Pazarol a világ, én meg segítek neki.

Új hozzászólás Aktív témák