- Telekom mobilszolgáltatások
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
A KSH szerint a magyar autók átlagéletkora 14.2 év. Szóval van elég sok öreg autó az utakon.
Igazából nem a 20 év a lényeg, hanem hogy nem tudjuk, hogy a villanyautókat hogyan lehet majd életben tartani akkor, amikor beér a használt áruk a párszázezres kategóriába.
Nyilván akksi cellát lehet majd venni a kínaiaktól, a kérdés, hogy az autógyártók mennyire engedik majd ezt a műveletet?
Az én feltételezésem, hogy az autógyártóknak nem érdekük, hogy te olcsón életben tudd tartani a 15-20 éves villanyautódat, és a biztonságra hivatkozva hardveresen és szoftveresen is igyekeznek majd gátat szabni az okosba barkácsolásnak. Senki se fog olyan autót gyártani, amit olcsó akksi felújítással 30-40 évig használhatsz. (Vagy amígy lyukasra rohad a kaszni)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen