Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rígel

    őstag

    válasz Lufoo #25681 üzenetére

    Én így jártam. Bementem mikor letelt a 15 nap. A telefonról semmit nem tudtak. Elhajtottak azzal hogy utánajárnak és délután hívnak. Zárás előtti 2 óráig vártam, persze hogy nem telefonáltak. Bementem, és mondtam hogy kérem a javított készülékemet, ha azt a mai nap nem tudják ideadni kérek újat.
    20 perces egyeztetés, telefonálás után választhattam egy újat a raktárkészletből.
    Hozzátartozik a dologhoz, hogy mindez az ügyintéző és a szolgáltató hozzáállásán múlik, ami jelen esetben példás értékű volt.
    Ugyanis a 15 nap (egyébként naptári napról beszélünk) csak ajánlás, nem kötelező érvényű. Cserekészülék biztosítására pedig SEMMILYEN jogszabály nem kötelezi a szolgáltatót.

    Jó tárgyalási alap a cseréhez:
    -ha régi, jól fizető ügyfél vagy
    -maga a tény, hogy nem egy 10 forintos dzsunka készülékről van szó
    -munkaeszköz, nélkülözhetetlen a munkádhoz (még ha nem is igaz teljes mértékben)

Új hozzászólás Aktív témák