- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
merqree
őstag
Érdekes a barátok online funkció. Az utóbbi időben (nem figyeltem, hogy mióta) eltűnt az, hogy ha közös a célpont, akkor oldalt eddig mutatott egy haladás jelentést, és láttuk, hogy ki fog a célhoz hamarabb érni.
Ez valamiért nekem eltűnt, kollegámnak pedig mutatja.Mindkettő Android, a waze verzióját nem tudom, nálam: 4.28.0.1
-
Nikaré
őstag
válasz merqree #8802 üzenetére
Akinek van helyismerete az néha időben tudja korrigálni a "gépet" az ilyen bravúros mutatvâny ellen.
Mostanában egyre több a bosszantó hiba, működés közbeni anomália jelentkezik az akku zabálás, GPS jel eldobálás stb. Már ott tartok, hogy kell másik navi is amire gyorsan át állok, ha gond van vele.
Nem vagyok türelmetlen, de vannak helyzetek amikor nem tehetem meg, hogy " majd újra inditom a programot a telefont" vagy hasonló.
Remélem a folyamatos dizájn vagy a material őrület oltárán nem csúszik el.[ Szerkesztve ]
-
Szili17
aktív tag
válasz merqree #8802 üzenetére
Ahogy látom ez nálad igen rendszeres.
Van arra esély hogy jövő héten is mész arra? (Már ha ez mindig előfordul mikor ebből az irányból jössz.)"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
viktorhu
veterán
válasz Szili17 #8806 üzenetére
Nekem is volt ilyen, de én normálisnak találtam, mert arra az oldalra próbál elvezetni, amelyiken a cím található. A Bartók Béla úthoz a Szent Gellért tér közelében is jó nagy kerülőt tervezett nekem, mivel másképpen balra lett volna a megcélzott cím, és a két irány el van zárva egymástól. Szerintem ez most a gépi intelligencia korlátja, és nem szoftverhiba - mentem a saját fejem után helyette.
-
merqree
őstag
válasz Szili17 #8806 üzenetére
A héten már biztosan nem megyek arra, jövőhéttől pedig két hét szabi
Már azt is néztem, hogy a parkoló bejárata nincs-e "eltolódva" az Erzsébet híd irányába, és azért nem visz be a kereszteződésből direktbe, de nincs "eltolódva"...Ötletem sincs, mi okozza ezt az anomáliát. Én tudom kezelni, az ilyen jellegű hozzászólásaim visszajelzésként kezelendő!!!
-
Salex1
senior tag
Az milyen dolog, hogy Debrecenben a 33-as utat végigpakolja rendőrrel. Pár km-en 4 db. És ez minden nap ott van.
-
-
sonaj0203
aktív tag
Rendben értem, de ez megint "csak" a sebességen alapul, nem az út minőségén.
Mert maradva az uaz-os példánál, ő 60-nal is végig tud dzsalni, ugyan azon a szakaszon, meg lehet több bátrabb/figyelmetlenebb suzukis is. De, ha lenne lehetőség értékelni az út minőségét/állapotát akkor azt a 60-nal hajtó uazos is lepontozhatná a "nagy" sebessége ellenére.
De nem rugózom ezen tovább, látom nincs értelme, majd valaki (lehet mi a haverokkal ) tervezünk egy olyan appot ami ezt is tudja.
Addig meg használom a wezétKöszi
[ Szerkesztve ]
Van úúgy, hogy nem úgy van.
-
beg
veterán
válasz sonaj0203 #8811 üzenetére
Itt megint visszatértünk a szubjektív megítélésre. A figyelmetlen aki 90-el bedönget egy bakhátra vagy egy lövészárokba az pont nem azzal lesz elfoglalva hogy minősítse az utat. Ha mégis, akkor benyomja veszély az úton jelentést, úthibára. Aki figyelmes az meg 46-al csurog végig, azt meg már regisztrálja a waze most is. Továbbá egy 20 km-es úton van 8 kátyú 500m-en belül, akkor az egész utat leértékeled emiatt? Értem a koncepciód lényegét de az egyik fele most is működik, a másik fele meg egyéni igény és hajlandóság kérdése amire most is van részben lehetőség, ezzel lefedve majdnem azt ami a célod. Vannak hiányosságok, de tökéletes alkalmazás nem lesz sosem mert az nem létezik.
Szerintem.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Szili17
aktív tag
válasz merqree #8808 üzenetére
Akkor jó pihenés, 3 hét múlva várom hogy van-e változás.
Visszajelzésként értékeltem, ezért kérdeztem hogy mész-e arra, mert rátettem egy kereszteződést és érdekel, hogy ez változtat-e valamit esetedben.(Nekem nem sikerül ezt reprodukálni.)
[ Szerkesztve ]
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
junkpod
nagyúr
Kicsit összeszedte magát a waze, másfél órás úton már képes volt 7%-ot ratolteni ez még csak a fele az eddigieknek...
Box's don't touch!
-
ezmivolt
tag
Az Attila útról nem lehet balra kanyarodni az Alagút felé!
az alagút utcából pedig nem lehet jobbra kanyarodni a Krisztina körútra. -
LámaZ
addikt
Legyen minden jó!
-
beg
veterán
Aki szerint ennél a táblánál lehet balra kanyarodni, az megérdemli, már bocsánat. A tihanyi rév felé is tervez a waze. Ha nincs ott épp komp, akkor behajtasz a balatonba? Egy kereszteződésez érve ha piros van, mész tovább, hiszen a navi azt mondja: haladjon tovább egyenesen?
Ne már...
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
viktorhu
veterán
Szerintem lehet balra kanyarodni, csak nem vezet az út Gyömrőre. Simán előfordulhat, hogy elhiszi valaki a waze-nek, hogy ismer arra egy utat, nyilván nem végig az oda nem vezető útvonalon, hanem majd valami mellékútra lekanyarodva. Az igazi gáz mondjuk a sorompó a kanyar után, azt valahogy nagyon jelezni kéne, vagy igaziból már a balra kanyarodó sávot le kellene festeni, és a bejáratnál lezárni az utat, vagy behajtani tilos táblát kitenni. Ez így éjszaka tényleg életveszélyes.
-
beg
veterán
válasz viktorhu #8825 üzenetére
Jelezték.
Ugyan nem a megfelelő módon, de az első kép után ha egy lezárt szakaszra érek amit jeleztek egy áthúzott céliránnyal akkor csak nem 90-el döngetek, mert benem motoszkál a kisördög. Utána jön a terelőoszlop (ami reflektorral piszok jól látható messziről), akkor végképp nem tekerek 100-al, hanem megállok mert ez már a második intő jel. Márpedig a cikk szerint itt is 90+-al haladt a delikvens és csak kormánymozdulattal tudta kikerülni. Utána jött az oszlop."Az útszakasz elején hatvan kilométeres sebességkorlátozás, illetve egy várható úthibákra figyelmeztető tábla áll."
A harmadik jel."Bár nem ment gyorsan, sőt, még az itt megengedett kilencvenes tempót sem érte el, csak hirtelen kormánymozdulattal tudta kikerülni az oszlopot, így áttért a szembejövő sávba."
"Amikor a baleset történt, Balázs szerint két behajtani tilos tábla volt a sorompón, azóta felszereltek egy harmadikat is."
Ha hatvannal lopakodik az intő jelek után, akkor is lezúzta volna szerinted?
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
zharkanyi
tag
Azon túl, hogy az eset a sofőr hibája a Waze sem vizsgálzott jól.
Mi a túróért tervezett arra a Waze? Főleg ha tényleg benne volt a füldutak elkerülése.
A sorompó nem tudom mióta volt ott, de akár az is fent lehetett volna a térképen. Pontosabban, mint lezárt útszakasz azt azt követő szegmens.Persze sok világvége hely lehet ahol nem pontos a térkép, nem is lehet mindenhol naprakész. Nem lehet elvárni, hogy minden földútra vezető szakszon tudja egy navi, hogy a sorompó épp nyitva, vagy csukva van.
Ettől függetlenül aki ismeri a környéket az szerkesztheti úgy a térképet, hogy az ilyen esetek elkerülhetőek legyenek. (mármint az alapszitu, mert a sofőr hülyeségén nem lehet segíteni) -
fant0mi
addikt
Most kivetelensesen nem tudok egyeterteni. Volt sok figyelmezteto jel, az igaz. Vagy mondjam inkabb ugy hogy gyanura okot ado jel.
Az hogy athuzzak egy kek tablan Gyomrot, az meg nem jelent utlezarast.
Mert egy utat nem igy kell lezarni. Meg kitenni forgami sav kozepere bakker a terelotablat? Meg hova terel, ha az egesz uton keresztben egy kivilagitatlan rozsdas vascso van? A szabalyok nem veletlenul vannak. Ez ami a cikkben van lezaras, ez elmegy egy teszkoparkoloban, de nem egy kozuton.
Ha a kozutkezelo igy zarna le egy utszakaszt, a munkavezeto masnap mehetne vissza katyuzni lapattal.
Abban egyetertunk, hogy figyelmesebb es ovatosabb kozlekedessel az eset elkerulheto lett volna. De ebben az onkormanyzat is vastagon benne van. Es meg mindig nem szabalyos a lezaras. Meg mindig nem talaltak senkit, aki ertelmezni tudja a szabalyt. -
beg
veterán
válasz fant0mi #8828 üzenetére
Egy dologban tévedett az önkormányzat:
"20. paragrafus, 3. pont: Az úttestnek, illetőleg az úttest egy részének a lezárását piros-fehér színű korlát, továbbá nyíl alakban vagy ferdén sávozott tábla, terelőfüzér vagy terelőbóják, éjszaka és korlátozott látási viszonyok esetében ezen felül folyamatos piros vagy villogó sárga fényt adó lámpák is jelzik."Viszont a bömbis cimbora mennyi intő jelet nem vett figyelembe?
Ha az útra kidőlt fa van, akkor át kell gázolni rajta? Kijön egy Őzike/szarvas/vaddisznó, akkor mi a helyzet (Ott is csak egy vadveszély tábla van több száz/több ezer méterrel előtte amit vagy észrevesz vagy nem)? Azon felül hogy nem jár kártérítés, még a vadkárt is meg kell fzetni.
Ebben a helyzetben 1:1-re hoznám ki a meccset, de a waze-t nem vonnám be a játszmába.
Nem volt karácsonyfa a vascsövön, az tény. De 2 db behajtani tilos közlekedési tábla+ terelőoszlop milyen messziről világít amikor refit nyomsz?
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
junkpod
nagyúr
válasz fant0mi #8828 üzenetére
Maximálisan igazad van! Egy 90-es sebességű közutat nem lehet így lezárni fizikai akadállyal. Ez nagyon durva életveszélyes helyzet. Illetve a behajtani tilos tábla nem jelent útlezárást. Az a terelés meg egész egyszerűen egy vicc, csak a szembe-sávba terel, nem lezárás.
Én börtönbe is csuknám aki engedélyezte, nem csak kártérítésre kötelezném.Waze térkép ettől függetlenül hibás volt, de ezért nem tehető senki sem felelőssé.
(#8829) beg
Egy tábla volt a baleset pillanatában a vasrúdon (tehát már ott ahol ütközött, nem előtte 20 méterrel), de ha jól veszem ki az egy szembe egyirányú behajtani tilos táblácska volt és akár egy kerülő manővert is végezhetett,hogy a táblát ne kapja el középen, csak hát a rozsdabarna vasrúd nem volt fényvisszaverős...[ Szerkesztve ]
Box's don't touch!
-
beg
veterán
válasz junkpod #8830 üzenetére
Akkor nem olvastad el amiket korábban kiragadtam a cikkből. Az áthúzott irányt, a 60-as koráltozást meg a két behajtani tilos táblát a rúdon + a terelőtábla.Te mennyiről vennéd észre refivel?
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
junkpod
nagyúr
Az áthúzott irány mg nem útlezárás tábla. A 60 sem, illetve 60-al is meghallhat bárki ha nekicsapódik egy vascsőnek. Gondolom azért az feltűnt, hogy a sorompó pont a kanyar-ív végén van, Ha csak nem kanyar fényszórója van az embernek azért az nem világít a pofámba csak mikor már késő. A behajtani tilos táblát a lehajtóra kellett volna kitenni, sőt ha már lezárták akkor egy olyan sárga-megállítókezes táblára is felszerelve.
Nagyon kíváncsi lennék egy videóra, ahol látszik, hogy este vki végigmegy ezen az úton.
Egyszerűen nonszensz, hogy bárki keresztbe rak egy vascsövet az úton, még akkor is ha az ki van táblázva. Ilyet egész egyszerűen nem lehet csinálni, erre vezetés közben nem lehet számítani.
Box's don't touch!
-
apaszka
veterán
Az új frissítés az energia takarékosságot rontotta el!
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
tyielow
aktív tag
válasz apaszka #8833 üzenetére
Én nem tudom miről beszéltek... Én 1 jó ideig egy viszonylag vastag USB-MicroUSB kábelt használtam. A teljesítménye változó volt. Volt, hogy leértem nyíregyre és 100%, de volt h 80-85%... aztán váltottam egy vékony kis bizbasz kábelre. Hát azzal katasztrófa volt, konkrétan "lassan" merült a teló, de mindig. Most egy hama kábelt használok, kb. 2 hete, és teljesen hibátlan! Ma is mentem BP-Agárd-Veresegyház, kb. 200 km-t és nagyon is jól bírta az akksi, pedig az S4-em már elég tré
YouTube: toty1ka
-
air
nagyúr
válasz Tesztelo.hu #8837 üzenetére
Aha, a föld meg lapos, és elefántok tartják, amik óceánban úszó teknősön állnak.
[ Szerkesztve ]
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
junkpod
nagyúr
válasz Tesztelo.hu #8837 üzenetére
Van az mindenre
Max arra jók, hogy tobb-kevesebb összehasonlítást végezz vele egy telón töltők és kábelek között. A mutatott értékek exakt eredménynek nem jók.Box's don't touch!
-
junkpod
nagyúr
Szegeden elkezdték aszfaltozni a pitypang utcat a Zágráb és rév utca között. most le van zárva, később viszont jó út lesz földút helyett.
Box's don't touch!
-
Szili17
aktív tag
válasz junkpod #8841 üzenetére
Köszi, egy 3 hétre lezártam, ha előbb lekerül szólj kérlek! (Remélem nem lesz hosszabb mint 1 hét egyébként.)
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Winner_hun
félisten
Néha elég érdekesen tervez a program. Tegnapelőtt este ezt az M0-s kikerülőt nem tudtam hova tenni, nem is hallgattam rá. Semmi nem volt az úton..
Pár hete itt a zöld útvonalon jöttem, ő a pirosat ajánlotta fel. Nem tudom hova tenni ezt az esetet, hogy lehet az ilyet jelenteni? Térképhiba / Rossz utasítás?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
canniball
nagyúr
válasz Winner_hun #8843 üzenetére
Erről jut eszembe: ma reggel Vác felől jöttem Pestre az M2-n, a gödi lehajtótól a dunakeszi kétsávos elejéig végig volt rakva 60-as táblával. A másik irány dettó. Hogy miért azt nem tudom, most is ugyanúgy csak az út mellett dolgoztak mint egész nyáron... Időintrvallum nem volt kiírva.
Ha még nem jelezte senki legyetek szívesek beszerkeszteni!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Szili17
aktív tag
válasz Winner_hun #8843 üzenetére
Az M0-hoz nem tudok mit hozzátenni, de a másik tök hülyeség és azt meg is oldottam.
Utóbbi valószínűleg viszonylag újonnan berajzolt dolog így azt a Waze igyekszik feltérképezni (ugye nem tudjuk arra milyen, kipróbálja ha nem nagy kerülő valakinek hogy lássuk hogy jó alternatíva-e).
De mivel ez hülyeség és van rá ellenszer nem fog ilyet csinálni a jövőben (ha frissül a változtatás).Jelenteni pl így is jó, de a térképhibát nyomsz akkor az is teljesen oké. Egy a lényeg: jöjjön át az infó egy szerkesztőnek hogy mi volt a gond és hol.
(#8844) canniball:
Köszi, már le van rendezve, csak nem jutott még ki az élesre (nem frissült be a térkép még csak aug 21-ig)."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Winner_hun
félisten
válasz Szili17 #8845 üzenetére
Elég régóta ott van az az út, max. a waze-nek új, de ezen meglepődnék.
Ezek szerint szerkesztőhöz van szerencsém Jelzem ha találok valamit és nem tudom megoldani (sebességhatár tábla volt már egy pár, sőt, van is, holnap vagy holnapután megpróbálom jelenteni).► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
canniball
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...