- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
Akkor ezt jól ki is veséztétek!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Szili17
aktív tag
válasz canniball #8846 üzenetére
Nagy konkrétumom nincs sajna. Ennyit hallottam egy sráctól (aki szerkesztgette a sebességkorlátot ott):
Az utat 2019 végén tervezik átadni, szóval a korlátozás egy darabig biztos rajta marad.(#8847) Winner_hun
Nem az út új, hanem az a kis háromszög két szára amin körbe akart vinni az értelmes helyett, na az új, azt "nemrég" rajzolta be egy kolléga.
Igen, itt is vagyunk páran, nyugodtan. A lényeg hogy jusson el hozzánk és értsük hogy mit kérsz, ha lehet megoldjuk. Bár a sebességhatár táblánál az a jó ha ott jelented ahol indul és ha feloldóval ér véget akkor ott is ahol vége, úgy piszok könnyű megcsinálni. (Itt annyit jegyeznék meg, hogy ilyen 3 naposat meg 1 heteset meg ami mindig változik meg mozog nem szoktunk megcsinálni, mert mire befrissül lehet is visszacsinálni. Persze senki sem látó hogy ezeket előre lássa, de amikor ilyen hosszú szakaszon van mint az M2 pl az elég fixnek meg időben is hosszúnak ígérkezik, ezek fel szoktak kerülni.)(#8849) radi8tor
Csak az maradt le, hogy ezt csak az tudja megtenni akinél felugrik a jelzés, tehát fel-alá kéne rohangáliuk minimum a rendőröknek. Erről egy régi waze.hu-s cikk jut eszembe, ami azt írja, hogy egy helyen valaki jelentett egy rendőrt, majd jött hozzá egy komment "bizony, itt vagyunk".(#8853) radi8tor
És ami szép hogy ugyanezt csinálják az M5-ön a matricás kapuk alatt. Jön a merga 170-nel, majd épp mikor megelőz satufék 110-re Ilyenkor titokban mindig mosolygok belül, hogy de jó hogy nem sietek és nem mentem e mögött az állat mögött, mert akkor most várhatnánk a helyszínelő rendőröket..."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
-
canniball
nagyúr
válasz Szili17 #8857 üzenetére
Az OK hogy 19-ben lesz az átadás, de már nyár elejétől dolgoznak ott és eddig nem volt korlátozás. És nem is hiszem hogy két éven keresztül folyamatosan lenne.
Arra gondoltam hogy aki jelentette a most kirakott táblákat az talán azt is tudta vajon meddig maradnak, de ezek szerint erről még nem tudunk többet.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Zolee_70
senior tag
Én mostanában azt tapasztalom, hogy teleszemetelik hamis rendőr jelzéssel az utakat. Főleg kisvárosokban tapasztaltam, a 4-es út mentén, M5, de Budapesten is volt rá példa a nagykőrösi úton.
>> WoT: Zolee70 << I'love WG. Ja, mégsem.
-
Pulsar
veterán
válasz Winner_hun #8865 üzenetére
Sebesseghatárt? Mert akkor az szerintem rám marad. Annyi baromság van ebből a témakörből jelentve, hogy szereti mindenki ott hagyni. Engem meg zavar.
-
viktorhu
veterán
Olyan jó lenne, ha ez az egész pontrendszer nem lenne El nem tudom képzelni, hogy normális embert ez motivál arra, hogy bejelentsen egy tényleges dolgot, viszont amikor a matricafigyelő kameránál már az ötödik tányérsapkát jelentik le, azt egészen biztosan a pontok motiválják (oké, hogy sebességmérőnek nézi, oké, hogy csak a rendőr jut eszébe róla, de hogy nem a meglévő jelzést erősíti meg, hanem kirakja a negyediket is...).
Egyébként szerintem félrevezető a nem sebességmérő kamera jelzése: az a piros x annyira pici, én mindig a vaku fényének gondoltam, szóval hogy pont az jelentené a sebességmérőt, aztán itt olvastam, hogy az áthúzást akar jelenteni
-
Pulsar
veterán
válasz viktorhu #8868 üzenetére
Ezen már én is gondolkodtam. Jártam már ugy hogy nem jelent meg egy jelentés, ezert rányomtam, és utánna már láttam az előzőt. De ilyenre talán emlékszer 4-5 alkalomra a 6 ev alatt. Szoval ez nem lehet magyarázat. 6 pontért meg ennyire meg lennének őrülve?
Winner_hun este ránézek ha nem előz be senki
marsu. merre felé? En mondjuk csak Monorig jövök a 4esen, de pár hete néhany alkalommal mindig tele nyomja valaki rendőrrel, aki nem hungary2
[ Szerkesztve ]
-
Zolee_70
senior tag
Nem tudom, mi az a hungary2, de ezek rendőri ellenőrzés jelentések voltak, az biztos. Berettyóújfaluban 4-5, Püspökladány 5-6, Karcagnál a pusztában volt vagy 2. És ez csak egy út volt, de én azt vettem észre, hogy van, aki ezzel szórakozik rendszeresen.
[ Szerkesztve ]
>> WoT: Zolee70 << I'love WG. Ja, mégsem.
-
Pulsar
veterán
válasz Winner_hun #8872 üzenetére
Merre van a jelntesed? Ha nem egyértelmű kereslek
-
Winner_hun
félisten
-
marsu.
senior tag
Szajol környékén szokott lenni több helyen is, de ott szinte mindig kint is vannak, bármikor megyek arra. De szokott lenni Kenderes és Fegyvernek között is, ill. Püspökladányon.
Nem minden nap járok arra, de túlnyomó részt hungary2-es rendőri jelentések vannak. Ritka, hogy valaki végignyomja trafival poénból, vagy pontszerzés miatt. Viszont hűvös időben a Veszély-Köd nagyon megy itt is. -
Winner_hun
félisten
-
Pulsar
veterán
válasz Winner_hun #8877 üzenetére
meg van az pik-pak
Ránézel? Ha nem jó, akkor átállítom a környéket lvl1-re, és akkor tudod módosítani.
-
Kobe
veterán
sziasztok
technikai kérdés, és elnézést a fogalmazásmódért, de nem tudom jobban leírni: szóval a waze másnál is olyan hatékonysággal tervez utvonalat, mintha egy kiba***** fogyatékos kisgyerek rajzolgatna zsírkrétával a porba, miközben csorog a nyála ?
Az egyetlen funkció ami jó benne az a dugófigyelés, illetve a trafi egyéb jelentések, de semmi értelme, ha folyamatosan belevisz a dugóba, illetve ha már fejből juszt is más irányba megyek, mert tudom hogy arra járhatatlan, akkor kb még a fordulópontot 7-10 kmrel elhagyva is folyamatosan vissza akar fordítani, ahelyett, hogy előrefele tervezne újra
Pl: M7, szószerint áll a forgalom, 7-esre letér, azon halad, közben millió waze jelentés és ÉVI frissítés érkezik, erre mindenáron vissza akar vinni az M7-esre ahol 10km az átlag tempó, baleset miatt.
Utána 7esen tovább, és még székesfehérvárnál is siófok fele akar visszafordítani a pálya felé.És ezeket a kretén debillségeket folyamatosan, naponta eljátssza.....
Szóval kérdés, ez az átlag, tényleg ennyit tud ? mert ennél a sima google maps is megbízhatóbb és rugalmasabb....cska ott nem lehet kedvenceket menteni és trafit jelenteni
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
Szerkesztenék máshol is mert van ahol rossz a sebességhatár (rég leszedték a táblát) de ahhoz is 3-as szint kell.. így fogalmam sincs hogy akár 10 szerkesztést is hogy lehet összehozni (a rendszer azt írja 1 már volt, azt se értem, vagy az a jelentést is beleszámítja?
A szerkesztőben még mindig 60-as tempót ír, nem tudom mit szerkesztettél
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
tyielow
aktív tag
Én 1 éve wazezom, 80 ezer pontnál járok, van tapasztalatom Pesten és azon kívül is.
Az autópályás szitu: M7 tipikus példa. Velencére megyünk, M7 halott, sokszor magától rávisz az M6-ra, ami kb. 10-15 perccel hosszabb,de megéri. De pl. múltkor Balatonra mentünk, már a kivezetőn dugó állt Martonvásárig, és belevitt. Szerintem úgy kalkulálja, hogy ott "10 perc torlódás" van, azzal még mindig jobban megéri, mint körbemenni a főúton. Szerintem.
Másik eset: bedugul az autópálya előtted. Nem fog automatikusan letéríteni, csak jelzi, hogy lesz ~8 perces késésed, mert dugó van előtted. De belevisz, ha nem variálsz.Budapesten viszont ha csúcsidőben kell átmenni a fél városon, mindig rá hagyatkozom. Mert lehet mondani, hogy ráfordulok a körútra, aztán egy balos egy jobbos és ott vagyok, de ha áll a körút, akkor hiába tudod fejből az utat. Waze végigvisz keresztbe a kis utcákon keresztül és pik-pakk ott van az ember.
Kis túlzás, hogy a google maps jobb... még mindig ez a legjobb szvsz, de csodát még most se várjunk
[ Szerkesztve ]
YouTube: toty1ka
-
Pulsar
veterán
válasz Winner_hun #8880 üzenetére
Ha megírod hol, akkor átállítom azt is. Páty és Budakeszi között végig vissza állítottam 1-esre.
Sajnos muszáj védeni a térképet, mert a pár sebességhatáron kívül sok minden már nincs amit szerkeszteni kell. És jellemzően mindent a műhold képre igazítottak, ami persze nem pontos, ezért van a GPS nyomvonalak réteg.-=Libria=- Ez érdekes. Nincs beállítva valami rövidebb útvonal, vagy főutak kerülés, vagy bármi? Engem olyan szépen fel majd le terelgetett a pályáról ahol baleset volt, hogy csuhaj
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
Ezt átállítottam, köszönöm. Ha arra megyek majd ellenőrzöm de elvileg jó mert autós kamera képté néztem vissza és ott már nincs kint a 60-as tába (google street view-on még kint van, de az 2011-es..
Itt Nemeskéri u. Szabó Ervin és Pöltenberg között részben helytelen.
Az alkalmazásban tett visszajelzésemet a térképen nem láttam. Ez direkt van vagy idő kell neki míg megjelenik?
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Pulsar
veterán
válasz Winner_hun #8883 üzenetére
Szintén feloldva
-
Kobe
veterán
Semmi ilyen nincs, eves matricam van, palyakerules nincs beallitva, az utvonaltipus meg mindig a gyorsabbra van rakva.
Ettol fuggetlenul keptelen ujratervezni, vagy elkerulni a dugot, mindig belevisz. Ma sokalltam be, a 7esen pl 90-100as tempoval lehetett haladni, de ez a nyomorek minden keresztezodesben fel akart vinni az M7re.... -
canniball
nagyúr
"...7esen pl 90-100as tempoval lehetett haladni..."
Arra egy szavad nem lehet, nekem két hete Fehérvár környékén meg kellett állnom majd kb. három kilométert lépésben araszolnom...csak mert egy kisebb baleset miatt három autó állt a leállósávban.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Kobe
veterán
válasz canniball #8887 üzenetére
Nem ez a gondom. Hanem az, hogy ha van egy ilyen ut, parhuzamosan a palyaval ahol lehet haladni, es kap is egy EVI frissitest a waze hogy baleset van (mar indulas elott az volt), akkor miert azon a szarabb szakaszon akarja vegigtervezni az utat, 'gyorsabb' beallitassal, illetve ha az ember sajst maga kutfobol leter a palyarol, a kovetkezo EVI frissites utan miert akarja visszavinni, ha a fouton tovabbra is 90 az atlagtempo, a palyan meg 10-max 20....teljesen illogikatlan, fos gondolkozasmod az alkalmazastol.
Lasd pl a csavo esetet akit nemreg lezart utszakaszra, maganutra vitt fel a waze, es kalacsra torte a kocsit ejjel a kirakott sorompo.... Jo, szabalytalan volt kihelyezve, de a lezart utszakasznak konlretan honapok ota az adatbazisban kellett lennie, embert megis arra terelte ez a jokepessegu.... -
Pulsar
veterán
válasz Winner_hun #8885 üzenetére
ok, akkor vissza zárom.
Mikor jelentetted? Mert a sebesség határok jelentések nem jelennek meg egyszerre, mert nagyon sok van belőle.
-=Libria=- Egy borzasztóan összetett algoritmus számolja az útvonalat. Nehéz ezt így megmondani, ha minden kapcsoló jó nálad, hogy miért akart arra vinni. Volt már precedens arra, hogy egy kliens uninstall, reinstall megoldotta, így egy próbált megér, hátha.
[ Szerkesztve ]
-
Pulsar
veterán
válasz Winner_hun #8892 üzenetére
akkor az nem a Te jelentésed, amit ott látok
Majd egyszer csak meg fog jelenni -
Kobe
veterán
válasz junkpod #8894 üzenetére
Onnan, hogy az M7esen kezdtem, mert arra vitt fel... Majd az elso leallonal mentem is le rola, mert jarhatatlan volt. Utana 200menkent akart a dugoba visszavinni. Emellett a 7esrol tobb helyen is latni az m7esen a forgalmat, eleg messzirol ki lehet szurni ha teljesen beall
-
simico
aktív tag
válasz viktorhu #8868 üzenetére
A kamu rendőri jelentés még mindig jobb, mint a kamu baleset. Múlt hónapban M7-esen 30 km-en belül 3 kamu balesetet jelentett valaki 10-20 perccel előttem, természetesen nemhogy baleset vagy annak bármilyen nyoma, de még csak nagy forgalom sem volt. Két hétre rá M3-on dettó két kamu baleset jelentés mellett robogtam el 130-cal a szinte töküres pályán. Nem tudom milyen értelmi fogyatékos szórakozik ilyennel.
Viszont idén nyáron annyi lerobbant autót láttam az autópályákon, mint előtte 10 év alatt összesen... csak néztem, hogy mi a túró ez a sok lerobbant autó. Ezek legalább rendesen jelentve voltak, ahogy szerencsére egy jobbkanyar után a mindkét sávot beterítő szétrobbant buszkerék. Tulajdonképpen én már csak az ilyen veszély és baleset jelentések miatt indítom el a wazét a szokásos (ugyanoda menős) pályázós utazásoknál.
-
apaszka
veterán
Igen erőszakos szokott lenni, és mindenáron vissza szeretné vinni az általa tervezett jobbnak ítélt útra az embert.
Ezt meg kell szokni tőle, vagy váltani.
Én is szokom a Google térképet.https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
pinnacle
nagyúr
GPS-nek milyen mobiltelefont ajánlotok, Xiaomi 4X, Samsung J3, J5 (2016)? Nekem más is jó, csak a kijelzője legyen jó minőségű. Samsung S Advance, S3 Neo-m-nál sokszor eldobta a jelet a Waze. iPhone 5S-el soha nem volt semmi gond, de azt nem akarok venni. 5"-s kijelző kellene.
-
bigdady
nagyúr
Hali
Miért van az hogy iphone-al a ford-om, a rádió közben is tudott beszélni a kocsi hangszóróján keresztül (lehalkította mintha hivás lenne 3 mp-ig) de az s8-asommal androiddal nem tud? Nem találom ezt menüpontot sem a waze-ban hogy bluetoothon keresztül beszéljen? Vagy itt nem lehet ilyet?