- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Elvörösödik az Xperia 1 VI
- A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
- Yettel topik
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
Hirdetés
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
-
Elvörösödik az Xperia 1 VI
ma Újabb kiszivárgott képek, pontosított specifikációk a japán csúcstelefon kapcsán.
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tovgab
aktív tag
Ahogy áll át minden márka elektromos autók gyártására, úgy szűkül a különbség a tudás/minőség terén közöttük, pedig a tetemes felárért illene valami plusz nyújtani. Csak egy gyors összehasonlítás például a Hyundai Ioniq 5-tel:
Igen, jól látjátok! A 20,9 misi a Hyundai full extra változata, a 28,8 misi pedig a BMW alapára.
Ha esetleg valaki a beltér minőségét hozná fel érvnek a BMW mellett, annak ajánlom megnézésre HAndrás idevágó videóját.
Úgy gondolom a jövőben nagyon fel kell majd kötni a gatyát a prémium gyártóknak...[ Szerkesztve ]
O+ 5T ► Samsung Note 9 ► Huawei Mate 20 Pro ► Xiaomi MI 9 SE ► O+ 7 Pro ► O+ 8 Pro ► Poco F4 GT ► iPhone 13 Pro Max ► iPhone 15 Pro
-
tovgab
aktív tag
Én is pont ezt mondom.
Eddig el tudták adni a prémium modelljeiket 20-50 millió között, mert fel tudtak mutatni olyan paramétereket (gyorsulás, minőség, felszereltség, stb.) ami köröket vert a többi márkára, na pont ez fog most megváltozni...O+ 5T ► Samsung Note 9 ► Huawei Mate 20 Pro ► Xiaomi MI 9 SE ► O+ 7 Pro ► O+ 8 Pro ► Poco F4 GT ► iPhone 13 Pro Max ► iPhone 15 Pro
-
GreenGoblin
tag
Jól néz ki de ismét egy SUV, ismét egy túlárazott autó. Nem ilyenekre lenne szükség.
Csoda hogy a világon csak pár százalék EV gördül az utakon... ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
Huntszy
tag
válasz GreenGoblin #8 üzenetére
Majd lesz az is ha lesz rá kapacitás. De ameddig nem a kereslet hanem a leggyártható mennyiség szabja meg az eladásokat addig nyílván felülről fogják közelíteni a piacot. Ha van 100 egység aksid ami mondjuk elég 100 drága SUV-ba amin van összesen 50 pengő profitod vagy tudsz gyártani 120 kisebb, olcsóbb kocsit amin viszont csak 35 pengőt keresel összesen akkor a SUV-at fogod gyártani. Egyszerűen erőforrás/profit optimalizáció.
Majd ha lesz elég kapacitás ahhoz, hogy több aksihoz férjenek hozzá mint amennyi prémium (profitú ) autót el tudnak adni akkor elkezdenek lefelé is csorogni a típusok.
Szerk:
Amíg ez nem történik meg addig marad az a felállás, hogy az EV-vel rohangálás megmarad a viszonylag nagytestű és drága autót maguknak megengedhetők kiváltsága.
Persze azért egyre inkább érezni a változás szelét mert sorra jelentik be minden kontinensen (itthon is) az aksigyárak építését/bővítését de mire egy-egy ilyen bejelentésből kézzel fogható aksipakk lesz még lefolyik egy kis víz a Dunán.[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
Maradjunk annyiban hogy autóvásárlás sem racionális alapokon zajlik, ergo ha valakinek bmw kell akkor neki bmw kell ajánlhattál neki te eddig is hyundai-t. És ezen túl sem fog hyundait venni mert az nem "prémium". Sokkal veszélyesebb a Tesla ilyen szempontból aki ugyanúgy prémium márka és ezzel az emberek is tisztában vannak. Már pedig ez a lényeg sajnos nem sajnos.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Somatom
veterán
A lényeges infók lemaradtak. Vontatási képesség? Első/hátsó terepszög? Gázlómélység?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
tovgab
aktív tag
Igen, akinek eddig BMW kellett, annak nem volt alternatíva egy Hyundai. Eddig. Az első pár hónapban/évben még biztos lesz olyan ember akit a márkanév vonz majd, de mikor lámpától gyorsulva lenyomja egy Ioniq, vagy messzebb megy a haver Kiája horvát pályán nyaralásba menet, sőt gyorsabban fel is tölt és még több csomag is fér bele, hidd el hamar lúzernek fogja magát érezni a BMW tulaj. Ja, mindezt ~10 misivel drágább autóban.
S bár a külső megítélése szubjektív, azért itt mernék szavazást kezdeményezni, hogy melyik a jobban kinéző verda?!
Ha nem változtat hamar a BMW (de fog), akkor nem marad lassan érv mellette...a dicső múlton kívül...O+ 5T ► Samsung Note 9 ► Huawei Mate 20 Pro ► Xiaomi MI 9 SE ► O+ 7 Pro ► O+ 8 Pro ► Poco F4 GT ► iPhone 13 Pro Max ► iPhone 15 Pro
-
nincsnév007
őstag
30 hangszóró? az durva
-
nevemfel
senior tag
válasz GreenGoblin #8 üzenetére
Csoda hogy a világon csak pár százalék EV gördül az utakon.
0.9% a plugin hibridekkel együtt.
Forget your troubles, c'mon get happy
-
Busterftw
veterán
Eleg Alfa Romeo-s lett az eleje.
-
Noukoum
veterán
válasz Di Natale #16 üzenetére
Persze. De a Nokia vásárlók is iPhone-t vettek anno, nem pedig Huaweit vagy Samsungot. És itt most nem a nevek a lényegek hanem a márkapresztízs.
Nem lefognak lemaradni, már rég le vannak maradva. Persze mindent belehet hozni, csak úgy nehéz lesz ha mindenen pénzt akarunk keresni.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
addikt
Gyönyörű szép, de az átlag embernek sosem lesz sajnos pénze rá.
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
-
arn
félisten
De miert ilyen gnom?
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
LittleLombax
csendes tag
Teljesen logikus amit mondasz, de az a réteg aki eddig is 3-5 évente cserélte a 40+ milliós prémium márkás kocsiját továbbra is ezeket fogja választni, mert ezekben a körökben a presztízs sem utolsó. Pont múlt hétvégén volt szerencsém egy "elitebb" eseményen részt venni, ahol mögöttem ketten arról beszélgettek hogy a Canon vagy a Nikon a jobb, aztán azt a párhuzamot állították fel, hogy ez totál olyan mint a BMW és a Mercedes, ha egyszer olyat veszel utána márkánál maradsz. Én a világomban maximum a Pepsi és a Coca között tudtam volna hasonlót mondani, de mindig lesz felső osztály, akik továbbra is maradnak a tradicionálisan prémium brandeknél.
-
veterán
Értem én kell valami különleges beltér ha már új vonal... de nekem az se adja. Aa kormány meg számomra nagyon gáz.
3njoy the Lif3
-
8th
addikt
Remélem a dizájn részleget már kirúgták ezért az aljas merényletért.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Noukoum
veterán
válasz LittleLombax #22 üzenetére
Ha bevált valami, miért is váltana az ember? Ez teljesen normális hozzáállás, függetlenül az anyagi helyzettől.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
#16820480
törölt tag
Mert ez is egyfajta előítélet, ami miatt lemarad(hat) valami jobbról, újabbról, modernebbről. A CaNikon példához visszakanyarodva, ott is meddig lehetett hallani, hogy a MILC vonal csak óbort, az igazi profi gépek tökrösek, aztán amikor ez a két gyártó is végre beszállt, akkor jöttek rá sokan, hogy jé mennyi előnye is van, csak sok szempontból addig a konkurencia meg lelépte őket.
-
LittleLombax
csendes tag
Egy szóval nem mondtam hogy ezzel bármi probléma lenne. Én teljesen tiszteletben tartom azt, hogy ki milyen márkát választ, amúgy sincs semmi közöm ahhoz, hogy ki mit csinál a pénzével. Én csak arra reagáltam, hogy a BMW-hez hasonló prémium brandeknek félnie kell-e a piacvesztéstől vagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Szörnyű...
-
Füleske
addikt
Nekem ez hulladék, kívül-belül. Mint a Mercedes EQB. Abban mondjuk még rendes Auto Hold sincs.
-
Trava
tag
Finoman szólva sem szép, ezután mivel hodíthatna, ha nem a magas árával!
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... borzasztó módon túl van árazva."
Így lenne? Pedig minden fórumon fennen hirdetik, hogy náluk már egy árban van az azonos kategóriájú ill. teljesítményszintű villamos autó a belsőégésűekkel. Szóval innentől kezdve nem lehet azt mondani, hogy az iX drága, max. azt, hogy a BMW. Utóbbira persze indok lehet a képzelt v. valós prémiumság. Csakhogy, - ahogy itt azt már más is említette, - már a kisebb, kommerszebb gyártók is tudnak ilyet.
Egyébiránt én attól félek - ami gyakorlatilag már látszik is - hogy az "olcsó" autók drágulnak majd jobban, ill. drágulnak hozzá a drága / prémium autókhoz.#17 Busterftw
"Eleg Alfa Romeo-s lett ..." - ezt, hogy sikerült belelátnod?
Kb. annyi hasonlóság, mint Charlize Theron és Baranyi Krisztina között.
Utóbbi és az iX is annyira szép, mint egy lóharapás.Más
Ezeket a hülye haptikus gombokat most kellene betiltani, míg nem késő. Nem is néz ki jól, és totál balesetveszélyes. Ezeket pl. képesek voltak a könyöklő elé letenné. Agyrém, komolyan!
Megy a vakítás a hajlított kijelzőről, a vezető felé forduló műszerekről, kezelőszervekről azért, hogy a sofőrnek egy pillanatra se kelljen levennie a tekintetét az útról, aztán betesznek egy ilyet. -
Vig Zsolt
tag
Kinek van szükség 30 hanggszóróra ?
Egyébként jól néz ki, szokásosan drága is.. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz Vig Zsolt #37 üzenetére
Mivel ezeknek a dodgemeknek semmilyen hangja nincs, ezért egyrészt kell valami ami elnyomja a gördülési, szél és egyéb zajokat (aktív zajcsillapítás), másfelől ha van / lesz benne valamilyen kamu hang, akkor annak sem árt a "nagy zene". Szóval a komolyabb villanyautók elterjedésével - sajnos vagy sem - számolni kell azzal is, hogy alap lesz a drága (de legalább minőségi) hifi.
Kicsit OFF, de a hang téma: szóval mérhetetlen elismeréssel adózok Mate Rimac iránt, aki a semmiből csinált egy olyan céget, ami egyfelől letette az asztalra a Nevera-t, másfelől olyan nagy cégekkel került most "egy kalapba", mint a Bugatti.
Visszatérve az autóra (Nevera). Brutális a gép. Nagyon kipróbálnám, akár csak utasként, de félnék tőle, hogy annyira nem hozna lázba, mint egy hasonló "hiperautó". És, pont azért mert nulla hang mellett képes pár perc alatt kivégezni a rátett Michelin Pilot Sport-okat.
Nekem egy ilyen géphez nagyon kell(ene) a hang... -
tixem
addikt
Wow, egy újabb 5 méteres 2 tonnás tank malomkerekeken. Természetesen szigorúan a környezetvédelem jegyében. Agyrém ami Európában autógyártás címszó alatt folyik éppen.
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
#16820480
törölt tag
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #43 üzenetére
Biztosan azért van ennyi hangszóró, hogy akár mind az öt utas mást hallgathasson jó minőségben. Pl. ha a vezető kihangosítón telefonál, azt ne kelljen mindenkinek hallgatnia, hanem a hangszórók aktív zajszűréssel szigeteljék el a vezető beszélgetését a többiek zenehallgatásától. Ennyi pénzért ez a minimum.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz #16820480 #41 üzenetére
Nem vagyok szakértője a témának, de!
Egyfelől az autó nem téglatest formájú belülről, így szerintem egy klasszik szobai kiosztás itt nem játszik
Másfelől gyanítom - szintén a belső tér kialakításából adódóan - az a hangfal, ami a szobában 1db, azt itt számolhatják akár 2-3-nak is. Ugyanis külön helyre kerül a mély, közép és magas hangszóró. Meg ugye ismerjük a marketinges számtantSzóval szerintem engedjük is ezt el, mert szvsz. messze nem ez a legnagyobb baj az autóval. A külső ugye már említésre került. Polkorrekten fogalmazva: a szép, nem ilyen.
Szerintem a belső sem egy matyó-hímzés. Azon kívül pedig ott vannak a haptikus gombok. Ezek csak engem zavarnak? Csak én gondolom úgy, hogy ez csak egy hajszálnyival jobb, de ugyanúgy balesetveszélyes megoldás, mint az érintőképernyőn matatni menet közben?
Ott van pl. a hangerőszabályzó. Nem hiszem el, hogy ennek ez a legjobb helyen. Mondhatjátok erre, hogy OK, de biztos rajta van a kormányon is. Hááát ... nem tudom. Bal oldalon tuti nincs, de én a jobb oldalon lévő +/- esetén se vennék mérget rá, hogy az az (ha, igen, miért nincs ott a "vol." felírat?). -
GreenGoblin
tag
válasz #16820480 #47 üzenetére
Az érintő gombokat nem tudom mi a fenéért erőltetik. Veszélyesek vezetés közben. Kb. egy szinten van azzal ha az ember nyomkodja a telefonját. Én úgy állítom a dolgokat az autómba magas sebességnél hogy nem veszem le a szemem az útról, mert mindenre van gomb, tekerő. Ennek így kéne lennie.
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
danielreindl
csendes tag
válasz GreenGoblin #46 üzenetére
Egy kis gondolatébresztő: A nagy átlagnak ez az igénye globálisan, a logika mellékes. A nagy méretű autók nagymotorral = magas co2 kibocsátás, azért is ezek a preferáltak a legtöbb helyen. Meg ugye divatos. Egy x5 m50i katalógus kibocsátási adata 260-280 g/km között van, a valós meg ugye kitudja hol jár. Ha egy 140-150 grammot kibocsátó autót váltanának le, nem lenne akkora a “spórolás” per autó. Meg ugye jellemzően egy kisebb autó futásteljesítménye is általában elmarad ezekétől. A darabszám pedig a prémium autóknál jellemzően nem a kisebb autókból a legnagyobb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Elvörösödik az Xperia 1 VI
- A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
- DIGI kábel TV
- Ukrajnai háború
- Yettel topik
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen