- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #43 üzenetére
Biztosan azért van ennyi hangszóró, hogy akár mind az öt utas mást hallgathasson jó minőségben. Pl. ha a vezető kihangosítón telefonál, azt ne kelljen mindenkinek hallgatnia, hanem a hangszórók aktív zajszűréssel szigeteljék el a vezető beszélgetését a többiek zenehallgatásától. Ennyi pénzért ez a minimum.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz #16820480 #41 üzenetére
Nem vagyok szakértője a témának, de!
Egyfelől az autó nem téglatest formájú belülről, így szerintem egy klasszik szobai kiosztás itt nem játszik
Másfelől gyanítom - szintén a belső tér kialakításából adódóan - az a hangfal, ami a szobában 1db, azt itt számolhatják akár 2-3-nak is. Ugyanis külön helyre kerül a mély, közép és magas hangszóró. Meg ugye ismerjük a marketinges számtantSzóval szerintem engedjük is ezt el, mert szvsz. messze nem ez a legnagyobb baj az autóval. A külső ugye már említésre került. Polkorrekten fogalmazva: a szép, nem ilyen.
Szerintem a belső sem egy matyó-hímzés. Azon kívül pedig ott vannak a haptikus gombok. Ezek csak engem zavarnak? Csak én gondolom úgy, hogy ez csak egy hajszálnyival jobb, de ugyanúgy balesetveszélyes megoldás, mint az érintőképernyőn matatni menet közben?
Ott van pl. a hangerőszabályzó. Nem hiszem el, hogy ennek ez a legjobb helyen. Mondhatjátok erre, hogy OK, de biztos rajta van a kormányon is. Hááát ... nem tudom. Bal oldalon tuti nincs, de én a jobb oldalon lévő +/- esetén se vennék mérget rá, hogy az az (ha, igen, miért nincs ott a "vol." felírat?). -
GreenGoblin
tag
válasz #16820480 #47 üzenetére
Az érintő gombokat nem tudom mi a fenéért erőltetik. Veszélyesek vezetés közben. Kb. egy szinten van azzal ha az ember nyomkodja a telefonját. Én úgy állítom a dolgokat az autómba magas sebességnél hogy nem veszem le a szemem az útról, mert mindenre van gomb, tekerő. Ennek így kéne lennie.
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
Szakiii
addikt
válasz #16820480 #54 üzenetére
Kevésbé drága de nem is lehet drágább, értem én hogy tök jó a hyundai de eladhatatlan lenne 28ért ezt kell belátni, amíg a bmw eladható 28ért hiába jobb választás a hyundai megoldása.
Én értem amit mondtok, hogy ész érveket nézve ez drága és van jobb megoldás jóval olcsóbban, de mindig volt.. és mégis itt tartunk.
Az meg hogy 10-20 év múlva változik a piac az lehet de ahogy tudom más kategória telefonoknál is felfutási idő volt (ma már egy csúcs xiaomi is brutál drága, vagy one plus stb). Nyilvan a hyundai is arra törekszik hogy a csúcs autóit felzárkóztassa árban másokéhoz, nem arra hogy lehúzza a bmw árát magához, ha ez a folyamat amit leírtatok hogy elpártolnak szépen a bmw-től és mennek át mondjuk oda, az eredménye tuti ez lesz, hogy további drágulás lesz.
[ Szerkesztve ]
-
worxland
addikt
válasz #16820480 #41 üzenetére
Hát ültem Teslában (taxiutasként X-ben és S-ben Amszterdamban, ahol minden második taxi Tesla volt) és most van szerencsém naponta ülni egy vadonatúj Kia Ceedben. A Teslák nem tűntek túl halknak, a szél+kerék hangja eléggé bejött az utastérbe. A Ceedben a gördülési zaj + szélzaj normál tempónál sokkal erősebb, mint a motor hangja. Így az a megfogalmazás, hogy üvölt a motor, igencsak barokkos túlzás.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
-
Noukoum
veterán
válasz #16820480 #69 üzenetére
De csak EU-ban akarnak, ott meg simán lehetséges. Pont ezért nincs semmi értelme ennek a 2035-s EU-s felvetésnek, hiszen akkor már alig fognak belsőégésű autót gyártani, így gyakorlatilag csak megerősítik a piaci helyzetet. Futnak utána, nem pedig megelőzik. Az meg hogy a média úgy húzgálja az embereket, ez ilyen. Sok emberrel könnyű elhitetni hogy kiakarják alóla szedni az 1 milliós használtautót, hogy aztán vegyen tízmilliókért egy elektromost. Fórumon a trollok is ugyanezt csinálják.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Szakiii
addikt
válasz #16820480 #75 üzenetére
Azért egy M-es bmw és tesla két külön dolog, pályanapozni pl teljesen kuka a tesla és azért aki vesz egy m3-m4et azért ki ki néz pályanapokra. Autópályán szintén gyengén szerepel, értem én hogy jól gyorsul sőt akár jobban, de az nem minden inkább csak egy nagyon kis része annak hogy van egy erős autód főleg, hogy egy hátsókerekes bmw nem rajtol túl jól ezért sem hiszem hogy feltétlen ez a két autó alternatíva egymásnak.
Jelenleg nem nagyon van elektromos alternatívája egy m3nak pl. De a füsttel egyetértek csak ez kevés ahhoz, hogy valaki ezért vegyen teslat, ha egyszer m3 kategóriát szeretne.
[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
válasz #16820480 #75 üzenetére
De még mindig nem kötelező villanyautót venni, használni. Ezért is nevetséges ez az egész hiszti, bár ugye az élet minden területén ez megy. Nyilvánvalóan hiába promózod egy olyan embernek villanyt aki nem tudja megvenni / nem jó neki még most x y dolog miatt. De attól még nem azt fogod mondani a szüleidnek hogy sz@r a villany, hanem hogy nekik nem a legjobb választás x y miatt. Főleg nem fogsz hazugságokat terjeszteni róla, mert annak mi értelme van? Lásd az ilyen fél napos töltés, tesla nem jó pályanapokra, tesla nem jó autópályára….
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Szakiii
addikt
válasz #16820480 #77 üzenetére
Bár lehetne 130al szépen itthon is menni külső sávban, de gyakorlatilag sima tempomat ami nem távolságtartó nem lehet itthon tempomatozni a megengedettel, mert csak 2 sáv van külső tele kamionnal, belsőben meg mennek a 180-200as tempóval (ami engem egyáltalán nem zavarna ha lenne 3 sáv és középsőben lehetne szépen 130al menni).
Ezért elég gyakran kell gázt adni elvenni, fel le gyorsulni és azért ez viszi az akut rendesen pályán.
Rendszeresen látom a jobbnál jobb elektromos autókat 100 körül szép lassan közlekedni külsőben amivel nem is lenne baj, de a kényszer nagy úr viszont baj (egyszerűen így van értelme használni), értem én hogy lámpánál szárnyal de gyakorlatilag bármi más jobb pályára mint egy elektormos autó jelenleg.
[ Szerkesztve ]
-
Szakiii
addikt
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #99 üzenetére
Szubjektív, hogy mihez képest nem vészes.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #102 üzenetére
Nem értelek. Kifejezetten mondta, hogy nem töltött 100% -ra, mert az túl sokáig tartott volna. Amit a Passat tudott, az még belefér egy vezetős napba. Amit a Tesla, azt már veszélyesnek tartom. Abba már kéne egy szállás, ami ugyebár ....
Egyébként én sem biztos, hogy tudnám profin kezelni a kamerát, de attól még sofőrnek sztem elég jó vagyok.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Noukoum
veterán
válasz #16820480 #102 üzenetére
Ennyire butának gondolod? Itt a cél az volt hogy olyan eredmény szülessen mely az ő érdekeiknek kedvez. Ez pedig az hogy a belsőégésű a jobb. Be is dobták a plebsnek hogy kétszer annyi idő utazni a villannyal, és semmivel sem olcsóbb. Láthatod sokan látták a videót, sokan el is hitték. Elérték a célt.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen processzort vegyek?
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PHP programozás
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- Befutottak a The Callisto Protocol első értékelései
- Mini-ITX
- További aktív témák...