- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Mobil flották
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Vig Zsolt #37 üzenetére
Mivel ezeknek a dodgemeknek semmilyen hangja nincs, ezért egyrészt kell valami ami elnyomja a gördülési, szél és egyéb zajokat (aktív zajcsillapítás), másfelől ha van / lesz benne valamilyen kamu hang, akkor annak sem árt a "nagy zene". Szóval a komolyabb villanyautók elterjedésével - sajnos vagy sem - számolni kell azzal is, hogy alap lesz a drága (de legalább minőségi) hifi.
Kicsit OFF, de a hang téma: szóval mérhetetlen elismeréssel adózok Mate Rimac iránt, aki a semmiből csinált egy olyan céget, ami egyfelől letette az asztalra a Nevera-t, másfelől olyan nagy cégekkel került most "egy kalapba", mint a Bugatti.
Visszatérve az autóra (Nevera). Brutális a gép. Nagyon kipróbálnám, akár csak utasként, de félnék tőle, hogy annyira nem hozna lázba, mint egy hasonló "hiperautó". És, pont azért mert nulla hang mellett képes pár perc alatt kivégezni a rátett Michelin Pilot Sport-okat.
Nekem egy ilyen géphez nagyon kell(ene) a hang...