- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Netfone
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Vig Zsolt #37 üzenetére
Mivel ezeknek a dodgemeknek semmilyen hangja nincs, ezért egyrészt kell valami ami elnyomja a gördülési, szél és egyéb zajokat (aktív zajcsillapítás), másfelől ha van / lesz benne valamilyen kamu hang, akkor annak sem árt a "nagy zene". Szóval a komolyabb villanyautók elterjedésével - sajnos vagy sem - számolni kell azzal is, hogy alap lesz a drága (de legalább minőségi) hifi.
Kicsit OFF, de a hang téma: szóval mérhetetlen elismeréssel adózok Mate Rimac iránt, aki a semmiből csinált egy olyan céget, ami egyfelől letette az asztalra a Nevera-t, másfelől olyan nagy cégekkel került most "egy kalapba", mint a Bugatti.
Visszatérve az autóra (Nevera). Brutális a gép. Nagyon kipróbálnám, akár csak utasként, de félnék tőle, hogy annyira nem hozna lázba, mint egy hasonló "hiperautó". És, pont azért mert nulla hang mellett képes pár perc alatt kivégezni a rátett Michelin Pilot Sport-okat.
Nekem egy ilyen géphez nagyon kell(ene) a hang...