- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Netfone
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Huntszy
tag
válasz GreenGoblin #8 üzenetére
Majd lesz az is ha lesz rá kapacitás. De ameddig nem a kereslet hanem a leggyártható mennyiség szabja meg az eladásokat addig nyílván felülről fogják közelíteni a piacot. Ha van 100 egység aksid ami mondjuk elég 100 drága SUV-ba amin van összesen 50 pengő profitod vagy tudsz gyártani 120 kisebb, olcsóbb kocsit amin viszont csak 35 pengőt keresel összesen akkor a SUV-at fogod gyártani. Egyszerűen erőforrás/profit optimalizáció.
Majd ha lesz elég kapacitás ahhoz, hogy több aksihoz férjenek hozzá mint amennyi prémium (profitú ) autót el tudnak adni akkor elkezdenek lefelé is csorogni a típusok.
Szerk:
Amíg ez nem történik meg addig marad az a felállás, hogy az EV-vel rohangálás megmarad a viszonylag nagytestű és drága autót maguknak megengedhetők kiváltsága.
Persze azért egyre inkább érezni a változás szelét mert sorra jelentik be minden kontinensen (itthon is) az aksigyárak építését/bővítését de mire egy-egy ilyen bejelentésből kézzel fogható aksipakk lesz még lefolyik egy kis víz a Dunán.[ Szerkesztve ]
-
nevemfel
senior tag
válasz GreenGoblin #8 üzenetére
Csoda hogy a világon csak pár százalék EV gördül az utakon.
0.9% a plugin hibridekkel együtt.
Forget your troubles, c'mon get happy
-
danielreindl
csendes tag
válasz GreenGoblin #46 üzenetére
Egy kis gondolatébresztő: A nagy átlagnak ez az igénye globálisan, a logika mellékes. A nagy méretű autók nagymotorral = magas co2 kibocsátás, azért is ezek a preferáltak a legtöbb helyen. Meg ugye divatos. Egy x5 m50i katalógus kibocsátási adata 260-280 g/km között van, a valós meg ugye kitudja hol jár. Ha egy 140-150 grammot kibocsátó autót váltanának le, nem lenne akkora a “spórolás” per autó. Meg ugye jellemzően egy kisebb autó futásteljesítménye is általában elmarad ezekétől. A darabszám pedig a prémium autóknál jellemzően nem a kisebb autókból a legnagyobb.
-
Szakiii
addikt
válasz GreenGoblin #57 üzenetére
Én ezt csak árkategóriákra lebontva tudom hova tenni, 20 milliós árnál sajna nekem kiesik a hyundai. 10 körül bmw esne ki az fix, de egy bmw 330d touringra ha most telne nekem se több se kevesebb nem kellene(15 körül van az alap felszereltséggel).
Suvokat nem tudom értelmezni, sedan szép, de nem praktikus, elektromos autó a jövő de majd a jövőben lesz érdemes rá cserélni.
20ért már egy nagyon jól felextrázott 30d touringot lehet kapni amire ha vigyáz az ember tartós, jól megy, praktikus, minőségi, hatótáv meg csillagos ég, keveset eszik.
sheratan: 118i és társai nem is igazán bmw-k ott tényleg semmi érv nincs hogy valaki azt vegye márka mutogatást leszámítva.
Sajna nekem sincs 20 misim autóra, de ami késik nem múlik, reméljük lesz itt mindenkinek rá idővel és lehet élménybeszámolót tartani, kinek mi vált be vagy sem!
[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz GreenGoblin #62 üzenetére
"Tele a net olyan videókkal ... " - igen, ez dermesztő. Ehhez képest egy hagyományos kúthoz odamész "letolt gatyával", és ha van nálad egy ötös, akkor pá perc múlva már gurulhatsz tovább.
"Azt a kamionokkal mi az istent kezd a kedves EU?" - hú, ezt a témát ki sem akartam nyitni. Mert ugye most az EV személyautókkal akarjuk megmenteni a világot, miközben szinte ezek jelentik a legkisebb problémát.
Szerintem egy v. max két kezemen meg tudnám számolni, hogy hány elektromos kis furgon ("áruterítő") létezik, miközben kamionokból, teherautókból, nehézgépekből egy se. Vicces volt, pl. látni ahogy a VW építette a karbon semleges gyárát az új ID.4-nek csupa-csupa dízel géppel ...
Kamionok: nem, nem vagyok kamionos, de néha szoktam nézni ST22 Lacikát, és onnan tudom, hogy ott bizony a súly is számít. Vagyis marhára nem mindegy, hogy milyen nehéz a traktor, ugyanis amennyivel könnyebb, annál több cuccot tud magával vinni (ez a V8 Scania vs. új kamionja esetén került szóba). -
Szakiii
addikt
válasz GreenGoblin #85 üzenetére
Ez is igaz
Ez még érdekesebbé teszi az elekromos autó vs belsőégésű párhuzamot.
Egy 20-25 éves swiftbe 450 ft+ a benzin amíg egy sok sok milliós teslaba fillérekért esetleg ingyen "tankolsz". Persze nem kötelező autóval járni, de azért sok embernek a mindennapjaihoz elengedhetetlen viszont pénze nincs teslara, de egy indulo 10-12 milliós kis elekromos autóra sem.
[ Szerkesztve ]
-
Szakiii
addikt
válasz GreenGoblin #89 üzenetére
Azt nem tudom