- iOS alkalmazások
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
A lényeges infók lemaradtak. Vontatási képesség? Első/hátsó terepszög? Gázlómélység?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #43 üzenetére
Biztosan azért van ennyi hangszóró, hogy akár mind az öt utas mást hallgathasson jó minőségben. Pl. ha a vezető kihangosítón telefonál, azt ne kelljen mindenkinek hallgatnia, hanem a hangszórók aktív zajszűréssel szigeteljék el a vezető beszélgetését a többiek zenehallgatásától. Ennyi pénzért ez a minimum.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #99 üzenetére
Szubjektív, hogy mihez képest nem vészes.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #102 üzenetére
Nem értelek. Kifejezetten mondta, hogy nem töltött 100% -ra, mert az túl sokáig tartott volna. Amit a Passat tudott, az még belefér egy vezetős napba. Amit a Tesla, azt már veszélyesnek tartom. Abba már kéne egy szállás, ami ugyebár ....
Egyébként én sem biztos, hogy tudnám profin kezelni a kamerát, de attól még sofőrnek sztem elég jó vagyok.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem csak ez a baj.
A matek sem adja ki. A 23 ezer és a 26 ezer közti különbözet sem kompenzálja a szívást.
Egy ilyen korú kombi Passat -tal is járunk ki és szűkösen férünk el benne. Egy Tesla esélytelen lenne.
Másik kollégám úgy keres mellékest, hogy néha hazatrélerezik egy autót. Konkrétan egy X5 -ös dízel BMW -vel húzza a trélert. Megnézném, hogy melyik villanyautónak lehetne utána kötni és mi lenne vele a fogyasztás. Ezt csak azért írom, mert bár otthon nem divat, de nyugatabbra elég komoly népvándorlás szokott lenni lakókocsikkal, hajókkal, meg mindenféle egyéb vontatmányokkal. Kevés dologra tartok ideálisnak egy X5 -öt, de erre az. Persze, csak ha nem villanyos.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Neki mi érdeke fűződött bármelyikhez? Fizettek neki azért, hogy hazavigyen egy Tesla -t. A Passatot sem árulta a videóban. Sztem elég korrekten dokumentálta a történetet.
De, ha késztetést érzel rá, akkor megismételhetjük a tesztet. Szerda este indulok haza. Akár felgurulhatok Wuppertalig is, ha odajössz egy Tesla -val.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz worxland #108 üzenetére
Rosszul tudom, hogy egy Tesla 900Kg -ot vontathat? Összevetésként a Daewoo Kalosom 1,1 tonnát vontathatott. Az egytengelyes, 525 -ös Tabbert lakókocsimhoz 1350Kg -os vontathatóság kell. Hol van az egy trélertől, vagy egy olyan hodály lakókocsitól, amiket a németek, meg a hollandok szoktak húzgálni? A legnagyobb vontatási súly az Audi E-troné, ami 1,8 tonna. Ehhez képest az Espace -omon 2 tonnás horog van. Egy E-tron méretű dízel vontatási súlya olyan 3,5 tonna körül van. Ezeket most emlékezetből írtam, remélem, nem tévedtem!
Ezért kérdeztem korábban, hogy vajon ez a villanyos X BMW mennyit húzhat?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán