- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
Hirdetés
-
242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
it A Cortana szabadalmat sértett, így a bírói döntés alapján 242 millió dollárt kell kifizessen a Microsoft.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Szörnyvadászat az MSI és a CAPCOM szafariján
ph A tajvani gyártó különböző komponensekkel és perifériákkal hangolódott rá a japán fejlesztő jubileumára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
danielreindl
csendes tag
válasz GreenGoblin #46 üzenetére
Egy kis gondolatébresztő: A nagy átlagnak ez az igénye globálisan, a logika mellékes. A nagy méretű autók nagymotorral = magas co2 kibocsátás, azért is ezek a preferáltak a legtöbb helyen. Meg ugye divatos. Egy x5 m50i katalógus kibocsátási adata 260-280 g/km között van, a valós meg ugye kitudja hol jár. Ha egy 140-150 grammot kibocsátó autót váltanának le, nem lenne akkora a “spórolás” per autó. Meg ugye jellemzően egy kisebb autó futásteljesítménye is általában elmarad ezekétől. A darabszám pedig a prémium autóknál jellemzően nem a kisebb autókból a legnagyobb.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs