- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Mert ez is egyfajta előítélet, ami miatt lemarad(hat) valami jobbról, újabbról, modernebbről. A CaNikon példához visszakanyarodva, ott is meddig lehetett hallani, hogy a MILC vonal csak óbort, az igazi profi gépek tökrösek, aztán amikor ez a két gyártó is végre beszállt, akkor jöttek rá sokan, hogy jé mennyi előnye is van, csak sok szempontból addig a konkurencia meg lelépte őket.
-
#16820480
törölt tag
-
#16820480
törölt tag
Ebben valószínűleg igazad lesz, a Hyundai sem szeretetszolgálat, hanem pénzt akar keresni, minél többet lehetőleg. A különbség az jelenleg, hogy technológiában eltűnt minden előnye a BMW-nek ahogy bejöttek az e-autók, így már csak a márkanévvel meg a "prémium" belsővel tudja max megindokolni, hogy miért kérne többet.
Telefonoknál amúgy ezt inkább arra hasonlítanám, amikor bejöttek a modernebb okostelefonok, akkor a Nokia koppant nagyot, mert eltűnt minden előnye a többiekkel szemben, túlságosan a régi felállásra voltak berendezkedve.Én amúgy semmilyen árkategóriában nem gondolkodnék BMW-ben. Régebben még tetszett 1-2 modelljük, de inkább csak falra poszternek, amúgy nem indokolja semmi az árukat számomra. Persze a 20 milliót sem tudnám kifizetni egy Hyundai-ért (meg semmi másért sem), de az valamennyire azért várható, hogy a Hyundai hoz majd kisebb és elérhetőbb autókat, míg a BMW-től ez nem nagyon várható, amíg egy alap 118 is 10 milliónál indul.
-
#16820480
törölt tag
válasz <Adamsky> #65 üzenetére
Az, hogy tele a net videókkal, egy dolog. Tele van olyanokkal is, hogy befékeznek idióták az ember elé, meg elütnek gyalogosokat meg baltával fenyegetnek meg ha dudálsz, de azért ez nem tűnik reprezentatívnak.
Az tény, hogy most még főleg nálunk elég fejletlen a töltőrendszer, de erre kellene ráfeküdni, főleg ha már látszik, hogy ebbe az irányba mozdul az egész ipar. Az angoloknál már sokkal jobb a helyzet, és folyamatosan fejlesztik ők is. Ha nem kezdünk bele, sosem lesz változás.A teherszállítás egy jó kérdés, de amúgy is volt szó olyanról is, hogy tranzitforgalmat át kellene terelni inkább vasútra, a "last 10 mile" meg mehet elektromos furgonokkal vagy teherautókkal már. Ott az Arrival, éppen ezt célozzák meg, hogy a futárok és buszok át tudjanak állni elektromosra.
Amúgy az lesz izgi, hogy ugye 2035-ig kellene teljesen elektromosra átállni az EU tervezet szerint, és mindenki itt a topikokban azzal számol, hogy majd akkor 2035+10-15 év lesz majd mire kikopnak a benzinesek. A Stellaris bejelentésben amúgy az volt, hogy 2028-ra az EU-ban már kizárólag elektromost akarnak forgalmazni, jóval hamarabb mint kötelező lenne.
worxland: Azért most hogy főút mellett lakom, rendszeresen hallani lámpától túráztatott motorral induló autókat, elég nagy zajt tudnak generálni. A legrosszabbak a motorok mondjuk, de az autókat sem kell félteni.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
Nem általánosítás, de elég sokan vannak, hogy sajnos meghatározó élmény legyen. Őszintén én egy V8 hangért sem vagyok oda, de a kipufogótuning 4 hengeresek meg aztán botrányosak. Ha már szép motorhang, akkor legalább egy turboprop kell.
Amire akartam amúgy célozni, korábban már a szennyezés kapcsán is, és itt erre is igaz, hogy oké, hogy egy megfelelően modern és jól karbantartott benzines/dízel még egész élhető tud lenni, ha megfelelően vezetik (nem bőgetve motort). Viszont az elektromosnál ott az előny, hogy ha nem megfelelően tartják karban és nem megfelelően vezetik, akkor sem képes hangos és szennyező lenni. Pont valamelyik nap ment előttem egy elég újnak tűnő M-szériás BMW, minden gázadásnál fekete füst a kipufogóból Lehet hogy a szalonból kigördülve még minden oké volt, de aztán ennyit tud a tulaja kezében sajnos. Ha vett volna egy Teslát, megkapná ugyanazt a gyorsulást, nem is drágábban és nem fulladnék meg, ha mögötte kell közlekedjek.GreenGoblin: Azért mostanában eléggé igyekeznek rágyúrni a töltőkre arrafelé, erre gondolok inkább. Valami 300 millió fontot tettek félre a töltőhálózat bővítésére, ami nem rossz kezdés.
Noukoum: Az mondjuk tény, hogy ha most a szüleimnek akarnám promózni hogy vegyenek elektromost, ha egyszer kihal a Suzukijuk, azzal nem sokra mennék, mert egyszerűen nincs semmi olyan autó, amit akár használtan meg tudnának fizetni és mondjuk számukra kényelmesen használható is. Első generációs Leafek meg iMiev, amit kb a Balatonig is 3x kell tölteni, ha le akarnának menni nyaralni. Remélem pár év múlva hasonló árban már legalább Kona lesz, az tökre elég lenne, még a 39kWh-s akksival is.
-
#16820480
törölt tag
Az egy dolog, hogy pályanapokra kiviszi valaki, és ez teljesen rendben is van, a megfelelő közegében használva azt az autót A bajom azzal van, amikor a pályanap drága/messze van/minek, és inkább a városban használja.
Amúgy autópályán 130 a sebességhatár (néhány országban 120), és tudom, hogy ez sokaknak semmit nem jelent, de azt a sebességet azért egy Tesla is elég jól tudja teljesíteni -
#16820480
törölt tag
Igen, a 3 sáv olyankor kevés, ha az egyik megtelik kamionokkal. De ez inkább nagy forgalomban problémás csak, én amikor voltam, simán lehetett úgy menni, hogy amikor kellett, akkor bementem előzni a belsőbe, aztán ki.
Lehetne haladni annál többel is, ha nem valami kezdetleges elektromost nézel. Miért van az, hogy meglátsz egy lassan közlekedő elektromost és egyből a kényszer jut eszedbe? Bőven látni benzinest/dízelt is kamion mögött szélárnyékozni. Ott meg lehetne mondani, hogy hát ha lenne pénz üzemanyagra, akkor mehetne gyorsan, de hát a kényszer nagy úr.Kicsit más vezetési stílust igényel egy elektromos, az tény, de azért nem a világ vége.
-
#16820480
törölt tag
Azért annyira nem vészesek ezek hosszabb távra sem, ha nem speedrun-t akarsz csinálni belőle, ahol palackba pisilsz meg 120-as tempónál fél kézzel eszed a csirkecombot
Egy id3-at simán elfogadnék, ha nem lenne ilyen félresikerült a szoftvere meg a kezelőszervek.[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
Amellett, hogy egy kamerát nem tud szegény kezelni és a felét nem hallani annak, amit mond, már párszor ki lett beszélve, hogy sajna nem sikerült megértenie, hogy azzal jobban járt volna, ha nem 100%-ra töltöget, mert az lassú. Ezért jobb olyanokat nézegetni, akik foglalkoznak egy ideje komolyabban villanyautózással, mint például Byörn.
<Adamsky>: Nem, egy M3-as BMW-t hoztam fel az imént, hogy szegény mennyire kormolt, onnan indult a beszélgetés, hogy de azért az másra való.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen processzort vegyek?
- Star Trek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Okos Otthon / Smart Home
- World of Tanks - MMO
- YouTube
- További aktív témák...