Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • O.CS

    aktív tag

    válasz orbit76 #24281 üzenetére

    Nem vagyok eltévedve! A futárnak az a dolga, hogy kihozza a csomagot és átadja a címzett részére! Ezért kapja a fizetését amit a futárcégtől kap, ami viszont az ügyfelektől kapja a pénzt! Ha nincs ügyfél, akkor nincs cég és nincs a futárnak fizetés! Mindegy, hogy egy 100Ft-os matricát vagy egy 600.000Ft-os MacBook Pro-t hoz ki! Az az alap problémamegoldó készséghez tartozik, hogy ha egy nagy épülethez érkezik, ahová nem tud bemenni mert porta szolgálat van, akkor telefonál.Mit gondol, hogy ott várja az illető reggel 8:00-tól délután 17:00-ig? Nem ény vagyokeltévedve!! Még szerecse, hogy az Apple ügyfélszolgálatánál normálisak és elintézték a dolgot. Ők is mondták, hogy sajnos nem ez az első eset... Amúgy még ilyenbe nem botlottam bele, mert most volt elöszőr dolgom a UPS-el. A többi cég automatikusan szól, hogy itt vagyok a portán, aztán már megyek is.Pont ezért szoktam még plusszban 200-300-400 foritot adni nekik, attól függően, hogy mennyi van nálam.

Új hozzászólás Aktív témák