- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Új HMD modell bukant fel
- Magisk
Hirdetés
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz zoo8800 #36969 üzenetére
Hát, mérője válogatja a különbséget szvsz. Valami 20 kg mértem az alura anno, 19,5 körül volt a lemez. Otthoni szobamérleggel, szóval valami igen komoly műszerrel.
(#36970) FoBCRaistlin: azért egy 30-40 km-re csak elég neki annyi, nem?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
dJ Peer
aktív tag
válasz zoo8800 #37514 üzenetére
Az ugyanolyan lutri, mint 1 autóvásárlás. Lehet az is eszi az olajat, akkor meg ugyanott vagyok és kidobtam 1 csomó pénzt.
Ha jönnek a nagy egerek megmondják, hogy lehet-e ilyenkor túlméretes gyűrűt beletenni?
Jobb több egymástól független forrásból meghallgatni, hogy ilyenkor mit lehet csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zoo8800 #37641 üzenetére
Igaz, szívó motorok esetében, ezért volt a körte, meg az alma. Inkább úgy fogalmaznék, hogy általánosságban is igaz legyen, minél kisebb a teljesítménye egy motornak, annál rövidebb váltót illesztenek hozzá, ezzel kompenzálják az erőtlenségét.
Más: Sport futómű, sport rugók, 19-es kerekek, itt a hajadra kenheted őket. (első osztályú főút Újvár és Ság között, de keleten a kassai járásban ez az általános)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Kicker
senior tag
válasz zoo8800 #64059 üzenetére
Csak a kormány ráz, holnap megyek olajcserére, meg szemrevételezésre, megbeszéljük mi legyen a gépsárkánnyal...
64058-ra:
féltengely csere időigényes, szóval holnap beszéljük meg, hogy akkor a futóműbeállítás-féltengely megcserélése ha kell mikor, miként... Te már csináltál ilyet? Mi volt a hibajelenség?Olaj: most Mobil márkájú olajat rakok az autóba, a castrol helyett...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
tomcsi23
veterán
válasz zoo8800 #76554 üzenetére
Nem tudom, milyen forrásból vannak az adatok, de fenntartással kezelendőek.
Az eleve érdekes, hogy 400 méteren van bő fél másodperc különbség, 1000 m meg egál és a gyorsulásnál 120-nál, 140-nél már másfél mp ez a különbség....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
válasz zoo8800 #77096 üzenetére
Írhattam volna porcelán tányért is De az elven van a lényeg. Az autó is használati tárgy: lehet szeretni és kell is vele törődni. Na de csak azért venni hogy utána drágábban tönkretegyük csak h nézegetni lehessen Izám is mondogatta hogy isten mentsen minket a lottó nagy nyereményitől mert biztos vennék tucat autót. Venne a fene! Max 2 de akkor abból az egyik az övé mert nem akarom lábon romoltatni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Z0mbi
senior tag
válasz zoo8800 #86985 üzenetére
sajnos nem ismeretsegi korben sokaknak van pont ez. kb ugyan ennyi naluk is. Volt forum ahol irtak Q5 el (ugyan ez a tfsi) hogy 1000/1l t nagyon nem tudja javitani. Bevitte az audihoz es mondtak olvassa el a hasznalatit. normalis hasznalat mellett 1/1000 az meg az elmegy kategoria. De inkabb az enyem jellemzo.
Ezzel vedik a turbot ill a mocit. ez a hivatalos valasz. hat ja. az en motoromban szinte mindig kristaly tiszta az olaj -
veterán
válasz zoo8800 #87013 üzenetére
Biztos hajtja a gépet rendesen.
Nekem is volt egy 95-ös Opel 1.6 Ecotecem ami bevert egy liter olajat kb. 2000 km-en, de azt digitális üzemmódban használtam. Garanciában cserélték a 4 dugattyút valami újabb típusra, utána nem ette az olajat, de lustább lett - addig egész pörgős volt.
-
veterán
válasz zoo8800 #154648 üzenetére
Kérek szépen forrásmegjelölést. (eddig szentül azt hittem, hogy a G7 csak 140 ló felett kap multilinket, a 122 lovast - zsigerből - kizártnak gondolom, mert volumenmotor)
(#154649) SzlobiG: Igen figyelni kell; újonnan a sima bixenon 280-300 k körül volt, a U alakú LED DRL-lel meg 390-400 k Ft. (én anno kifizettem inkább a drágábbat, de roppant pofátlannak éreztem).
Van a linkelt R-line-ban is DRL, ott világít a 4. fotón, szép sárgán. :/ (a Többiek megelőztek)
(#154652) havri1: Most 2.0, volt 1.4TSI 2x is (2012-12, ill. 2013-15), nem emlékszem pontosan... olyan 800-850 rpm lehetett az alapjárat.
Fontos! Kb. 20-25 C fok külső hőmérsékletnél máshogy indulnak hidegen a korabeli 1.4 TSI-k. Emeltebb alapjárat és mellette süvítő hang. Valahogy felgyorsítja a katalizátor bemelegedését, teljesen normális. (lehet, hogy ez is csalószoftver-féleség, ugyanis ezen a hőmérsékleten csekkolják a károsanyag-kibocsátási normát)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz zoo8800 #154661 üzenetére
Bakker, én most német forrásokat néztem, de ez is 122 lótól már multit ír. [link] A többi márkára meg 150 ló a határ, ez anno 140 volt, abból csináltak 150-et a 1.4 TSI-nél.
Ne fotózd le, elhiszem! (A 40 HD-be mondjuk belefér...)Pedig határozottan emlékeztem a 140-re. Talán egy origó cikkből? Vagy ebből?
@havri1: én a lánc-para miatt mindig nagyon füleltem indításkor.
[ Szerkesztve ]
-
Sur1G
aktív tag
válasz zoo8800 #156381 üzenetére
Üdv!
8 hetes a fiam, a világos kárpit jól néz ki "még" . Gondolkodtam már az ügyön, majd készíttetek rá méretpontos üléshuzat garnitúrát.
Futás/állapot: 45 ezer km van benne, évente ~10 ezreként járt szervizben (olaj szűrők cseréje, egyszer volt valami a xenon lámpával). Gondolom városban használhatták, van pár külsérelmi nyom rajta, de nem vészes, rétegvastagság értékek rendben vannak. A belseje újszerű. Volt már 1-2 autónk, de aki így tud vigyázni egy autó belsejére, szerintem már beteges. 0 karc, sehol kopás, semmi. Vagy újrahúztak mindent eladás előtt, vagy kesztyűben használták.
Fogyasztás: 662 km (~500 km pálya, ~30km Budapest, ~30 km vidéki város, a többi országút), pályán a megengedett sebességgel (+10%) vagy amit éppen engedett a forgalom 47 liter üzemanyag: 7,0 liter/100 km. Az 1.2 TSI 30 ezer km átlaga 6,12 liter/100 km volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs