Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz
Mágus2 #37643 üzenetére
ú b*meg, ez de de kemény
Még a gumit is kiszakítaná egy-két kátyú, annyira élesnek tűnik a széle.
zoo8800: sajnos a szívómotorok esetében ez igaz. A turbós vasaknál meg nagyon vigyázni kell a csigára, mert kellő odafigyelés nélkül simán ki lehet nyírni a csigát és a motort is (gondolok itt arra, hogy a turbót érdemes visszahűteni, hidegen nem nyomjuk, olajnyomása megfelelő legyen stb). Ennek javítási költsége meg már jóval magasabb, mint a régi "jólbevált" szívó motoroké. Így sajnos megint eljutottunk oda, hogy drágább alkatrészek (és szerényebb anyagminőség) - hamarabb tönkremehetnek - pörgős gazdaság
ESP - na, pont ezt írtam.
[ Szerkesztve ]